kpematop Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Не трябва да ти спра ЕГР-а софтуерно и да го запиша в компютъра. С VCDS ставаше само на старите дизели 1.9тди и то май пак в някъв диапазон... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Мерси ще пропусна Да видим кога ще ми налее Мишо чипа и ще меря тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Добре, почни обратното отброяване за деня X Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 (Редактирано) При мен(2,0TDI) след софтуерно спиране на EGR се наложи и да го затапя защото известно време след спирането колата започна под 2000 оборота да пуши черно и стана мудна,а след 2000 оборота се изстрелваше рязко,затапих го с ламаринка и всичко си дойде на мястото . Редактирано 6 Април 2015 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Защото ти се е отворил клапана, явно оста ти е превъртяла... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) Напълно съм съгласен с теб. Моя клапан е на вакуум но при затворено положение пак изпуска. Поучистването не реши проблема та другата седмица ще ре-мапвам колата и ще го и запуша с пластина . Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Tipp на 2.0тди клапана е електрически с ос, и като се изронят зъбните колела клапана вече може свободно да се отвори и да базика сместа...затова ламаринка от капачка за буркан, лесно се намира след като сме любители на лютеницата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 (Редактирано) Ами сигурно си прав за 2.0 тди мойта кола е с 3.0 тди клапана е на вакуум ама пак ще трябва пластина. Онзи ден го свалих киснах го с WD40 търкане с четка светна ама въпреки всичко пак изтърва понякога и ми писна да прави мизерии . Понякога имам чувството че тъкмо да отвори и изтърва когато запаля двигателя и направо се усеща едно придрусване оборотите почват да играят леко. Гася паля отново сработва и колата работи нормално. Понякога пък направо изпушвам абе напълно ненужна част която само пречи и тормози машинката. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Виж соленоида... И вакуум системата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 (Редактирано) Чак толкова не съм напреднал какво ще каже соленоида . А вакуум системата уш работи но ако има нещо по специфично ще се радвам да ме светнеш Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Ето ги прословутите обтегачи. Забелязах че единият е по-голям от другия. На схемата ми се сториха еднакви. Редактирано 21 Април 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Преди време питах дали някой има опит с алтернативите на Febi, но никой не ги беше слагал. Междувременно единия ми майстор е със същия двигател, но на Туарег, смени единия оптегач с такъв на Febi, и резултата след 3000км беше, че веригата си беше направила хубаво каналче в обтегача, т.е. само оригинал и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Колега аз лично си закупих оргинални както виждаш по снимките и не бих рисувал с алтернативни. Все пак това е важна част от двигателя. И на мен ми е чудно как тези банани няма да се окопаят като ми прилича на някаква по твърдата пластмасова подложка. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Много хора пробваха с алтернативни и след малко километри ги смениха с оригинални, поне това е моята статистика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaza13 Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Tipp, колко ти излезнаха двата обтегача в UK ако не е тайна?Това са за горните вериги нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 (Редактирано) Ами директно от официалният представител на Volkswagen group за Англия £224 за двата. В Ауди са по £165 единият.Да за обтегачите на горните вериги става на въпрос. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaza13 Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Колеги, някой може ли да предложи от къде да си закупя обтегачите. Ходих в Порше обаче нещо много ми се стори цената. Искам оригинални. Ето това са им номерата: - 057109218К- 059109217С Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KiroPora Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Каква е цената? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaza13 Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 350лв. без ДДС за единия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
george.peshev Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Здравейте, Колеги, Моля ви за телефон на доказан майстор от София /доколкото разбирам това е Владо/, за смяна на горните обтегачи на веригите. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 +359 88 7613639 vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Еее Веско ти се появи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 тук съм но просто няма какво да пиша и съм в режим читател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audim5 Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 прочетох цялата тема ама в крайна сметка никой не описа последователноста по разглобяването за смяна на горните два обтегача.Първо турбото ли се демонтира или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Пада вакулум помпата и отвиваш задните капаци на веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване