Jump to content

Екстри


oooo

Recommended Posts

Опитвам са да се сетя за всички фабрично монтирани опции/екстри на нашите коли - неща които можа да ги има или не

(без фейслифта на 90 и rs - т.е. без неща, които вървят с модела)

- quattro

- ABS

- трите уреда

- климатроник/климатик

- ауточек

- борд компютър

- темпомат

- термометър

- пръскалки на фаровете

- ел. настройка на фаровете

- подгрев на пръскалките за предното стъкло

- "умни" чистачки при пулс

- щора на задното стъкло

- забавено загасване на осветлението в купето

- тон колони на задната кора/изход за слушалки

- дупка за ски в багажника и задната седалка

- аларма

- отваряне/затваряне на щофьорското стъкло с едно докосване

- комфорт модул - вдигане на стъклата при заключване

- ел. стъкла

- ел. огледала с подгрев

- отопляеми седалки

- електрически седалки

- подлакътник

- къп холдер в средната конзола (само за USA)

- пак там стойки за касети

- фарове за мъгла + задна светлина

- тапицерия на задния капак

- тапицерия на резервна гума (?)

какво пропускам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

-регулиране лумбалната опора на седалките

-кожен или полукожен салон

-таван тапициран с изкуствена кожа/върви в комплект с кожения салон/

-трети стоп

-щори на задните врати/виждал съм го само в USA изпълнение при Ауди80/

-12V извод в купето на автомобила/на средната колонка/

-ел.жабка в кората на пасажерската предна врата

-филтър на купето

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-подгрев на ключалките

-тапицерия за предния капак+осветление

-мързи ме сега да мисля

-знам, че вече ги имаш всичките

-пожелавам ти успех и занапред

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-регулиране лумбалната опора на седалките

-кожен или полукожен салон

-таван тапициран с изкуствена кожа/върви в комплект с кожения салон/

-трети стоп

-щори на задните врати/виждал съм го само в USA изпълнение при Ауди80/

-12V извод в купето на автомобила/на средната колонка/

-ел.жабка в кората на пасажерската предна врата

-филтър на купето

Това за 12-те волта на средната колонка какво ще рече? До сега не съм видял нито едно Б4 с букса за запалка освен тази при пепелника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е интересно, от къде може да се сдобием с " къп холдер в средната конзола (само за USA)".. или пък подходящ заместител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На мен пък ми е интересно, от къде може да се сдобием с " къп холдер в средната конзола (само за USA)".. или пък подходящ заместител?

8A0 862 533 (Left)

8A0 862 534 (Right)

7DN (PLATINUM)

9XB (ANTHRACITE)

Редактирано от oooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това пък какво е !?

Ето как изглежда отделението за вещи на пасажерската предна врата.Тази жабка най-вероятно върви в комплект с фабричния кожен салон;

024190091.jpg?r=0

Това пък е буксата с 12V извод в купето на автомобила:

024190090.jpg?r=0

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На С2 съм виждал бутон като 'нормалните' други за пускане на плафона.

При моделите за полицията и таксита този бутон май е стандартен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен

1. Задно антикрило /спойлер/ направвен от метал,някои имат и подложки,за да стои по-нависоко.Аз търся такива.

2. На задното стъкло на някои коли с quattro е изписно quattro с реотана за затопляне на стъклото.

3. Бутон за вкл/изкл ABS.

4. quattro имат задна синхронизирана скорост-при скорост с 20-30 км/ч,ако виждаш че колата се пързаля на сняг/лед към дървета или пропаст,включваш задна и газ-2 пъти ме е спасявало това.

5. Шофьорската седалка има възможнист да се движи нагоре/надолу.

Засега това се сещам

Мисля имаха и ел антена.

:rolleyes:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''кори" под мотора и под скоростната кутия с шумоизолационна вата.

Имаше и един колега преди години във форума с много екзотична екстра - система която гаси автомобила при продължителен престой на светофар и после "пали" двигателя само с натискане на газта, ама не съм убеден че е фабрична.

Ако се чудиш какво още да си сложиш на колата намери си някоя печка - след климатика е най-голямата екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко да повдигна темата и да попитам. Някой от Вас колеги, виждал ли е регулируем волан при Б3/Б4? До ден днешен аз не съм виждал автомобил с тази екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма как да има ... 90 % са с Прокон и мислим да е малко проблем тази система ...

Не ти удобен геврека ли, на мен пък е супер удобен като разположение във всяко положение на седалката ( заиграх се един ден ) !

Ако си мислиш че не е удобно, седни в някой стар бенц ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии, попринцип за да мога да се позиционирам правилно в тия скапани седалки се налага да пусна седалката по-ниско, ама в един момент почвам да не виждам от таблото и волана напред особено като си сложа ръката на волана отгоре в някои ситуации. Не че чупещия волан може да ми помогне в тази ситуация, таблото пак ще пречи, ама явно проблема е в седалките. По завоите ако завивам по-рязко и ако съм без колан ще излетя от седалката. Абе исках да се оплача, че са скапани :) С тези рекаро седалките какво е положението? Ако си избоцкам едни такива да не се окаже, че грам не мога да виждам щото са ниски примерно?

Офтопик:

Мойта мома изкара книжка а тя е 1.63-4 висока. Ми колкото и да се върти из седалката и да я бута напред назад все не може да я нагласи. Педалите супер дълбоко, таблото високо. Дръпнеш седалката напред да стигаш педалите волана ти дойде у гушата. Бутнеш облегалката не моеш докопаш копчетата по таблото или полегваш. Тая кола са я мислили за определена височина май. Аз съм някъде 1.85.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислим си приличаме ... И в жените даже :) :)

Кандидат-булката само мести седалката напред, и всичко заспива ... Ся, че колата е на ръчна,и че нещо свети по таблото са бели кахъри ... :blink:

Аз кат забия седалката най-долу, не виждам пръскалките на капака, но пак си ми е удобно ... Дискомфортно, но удобно ! By the way, тази система с потъването на седалката е измислена умно ... Влияе се от теглото на водача ... Примерно някой тежък - следователно е висок, някой клющав - следователно е нисък .. Има и изкл. :P При мен си потъва докато си спре .. По-надолу само ако подскачам по нея ...

Рекарото е супер, стига да преглътнеш сядането и ставането, когато неминуемо ще срещнеш долната лява опора ...

Много го мразя това Рекаро ... Но за "каране" е по-добро, има повече упора ! Еднакви са с тези нашите, само дето са по-издути, нямат разлика в дълбочина и т.н. !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм - много странно - принципно според мен седалките на Б4 са супер удобни кресла - широки са - не те притискат отстрани - опората е добра - никаква умора не изпитвам след 500 км за 1 ден примерно.

Вариант е колата ти да е милионерчееееее и седалките да са смачкани от седене - по друг начин не мога да си го обясня. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекарото е супер, стига да преглътнеш сядането и ставането, когато неминуемо ще срещнеш долната лява опора ...

Много го мразя това Рекаро ... Но за "каране" е по-добро, има повече упора ! Еднакви са с тези нашите, само дето са по-издути, нямат разлика в дълбочина и т.н. !

На мен само задника ми се плързаля по завойте, затова сглобихме горна стандартна част и долна- Рекаро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не изглежда тотално изнасилена. За година откак я имам я сплесках така а пък съм има нема 70 кила кокаляк. Разлика с дясната има не малка примерно. Ма за година и нещо да я смачкам така. Като я купих беше супер. Може би ще си потърся нормална седалка ама по-запазена и мека :)Иначе тази година минах почти 550 километра без да спирам и като пристигнах на мястото не се чувствах уморен. Та да се върнем на темата. Те хубаво някои имат проконтена, ама тия с беговете нямат, защо на тях няма чупещ волан. Дали изобщо се е предлагало някога?

Редактирано от MeThTiCaL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...