Jump to content

Някой има ли S4 B6?Как върви това нещо?


Recommended Posts

Искам да придобия представа за вървежа на тая кола ... ако има някой такава ще се радвам на едно тестче. :respekt: 4.2 344 коня е и от зеперфс и дават 14.4 на 400м ... като се има предвид, че трябва да прави добър старт... чудя се труп ли е нагоре та и дават такова слабо време на 400м.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колата е по-бавна от Е46 М3 на 400метра и нагоре, а Е46 М4 си е 14ка на 400метра, интересното е че едно време на пистата на Top Gear С4Б6 даваше по-добри времена от М3-ката.

Едно такова 4.2 с чарджърче на лек повей от 5-7пси с ~450-490к.с. ще е много готино за каране...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MaXo такова с автомат до към 180 върви малко зад мен (около 2 коли).. нагоре предполагам че ще почне да ме събира.

С ръчни скорости предполагам че ще ме поведе още от старта, ама още не съм открил такова за тест.

Като цяло колата е доста тромава с автомат, но за висока скорост и магистрали мисля ще е много подходяща :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е по-бавна от Е46 М3 на 400метра и нагоре, а Е46 М4 си е 14ка на 400метра, интересното е че едно време на пистата на Top Gear С4Б6 даваше по-добри времена от М3-ката.

Едно такова 4.2 с чарджърче на лек повей от 5-7пси с ~450-490к.с. ще е много готино за каране...

Знаеш ли някоя фирма, която да предлага чарджър китове за тая кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли някоя фирма, която да предлага чарджър китове за тая кола?

http://vf-engineering.com/

Тук дават доста оптимистичните 490hp на 5psi 0.34бара и за съжаление кита струва малко по-малко от колата.

Имаше и други фирми ама в момента не мога да се сетя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам такава с автомат и старта и е просто уникален.М е46 е по-бърза, ама след 100 км нагоре.На старт ги карам сами да си говорят.Засичал съм я с VAG-Com-а за 7.0 секунди до 60 мили в час.Само че аз се намирам на 1300 м надморска височина и тук не мога да си купя бензин с по-голямо октаново число от 95 по европейския стандард.Както повечето от нас знаят високата надморска височина не влияе никак добре на атмосферните двигатели, а с нискооктанов бензин компа намаля предварението на искрата и в голяма степен затова имам това забавяне.Бях 7.5 сек преди но след смяна на тампоните на двигателя на двата странични и предния със спортни, много по твърди от оригиналните свалих до 7.0.А това с BMW съм го пробвал много пъти и всеки път е еднакво.Последният път пак с бмв го изпържих и точно когато взе да скъсява, набих спирачките и онзи после ми вика, що съм бил спирал.А то жената и детето вътре при мен и моята само ми чете лекции като ги правя тия магарии, та това му и казах.Само че на пича му стана кофти, щото не можа да се докаже пред другите които бяха зад нас.Изглеждаше че ауди е по-бързо от БМВ, а това го отчая.На старта ги изрязвам много яко и вече над 100 км/ч те ме повеждат.Същото и с AMG 55.Това се дължи на куатрото, имам много добро зацепване на всички гуми, но започва да вреди при високите скорости.А когато шосето е мокро шансовете им намаляват правопропорционално на мокротата на пътя.И последно, не бих си заменил четиривратката за някоя "стани да седна" кола.Плюс това съм влюбен в интериора на ауди и ми се струва, че от тези набори коли е най-луксозното от всички немци.Все ми се иска да имах тази кола в България, щото там има и по високооктанов бензин и сме на ниска надморска, колата щеше да върви по друг начин...А другата ми кола е VR6 Бора, ама имам чувството, че карам ладата на дядо.А някой от нас знаят и те как вървят.Всичко е въпрос на много фактори влияейки зле в случая.Добрата страна е, че каквото се селучва при мен се случва и при другите с атмосферки.А това 1.8Т да ме мине не се е случвало досега, и сааб 2.0Т не успе, трябват им повече литри и на турбинираните.Колегата по-горе разправя, че дърпал с две коли С-ка, ама тя явно отдавна е била в силата си тази кола.Да не забравяме на по колко стотин хиляди идват колите в БГ.Моята е на реални 160к км.Тук при нас рядко се лъже, щото се отива в кафеза, а и колата ти идва с история от всякакви източници.Аз например знам кога са и сменяли крушката в задния ляв стоп, ама много се отплеснах.Хайде със здраве на всички.

Редактирано от RadoAdamov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ама тия 7 сек до 100 са некво отчайващо постижение за кола с такава мощност и претенций. Старт може да имаш и то само заради куатрото. От летящ старт Махо определено ще те убеди колко ти е бърза колата ако му беше под ръка :zustimm: че дори и на 400 ще ти е доста трудно. Колата на колегата М от старта ще изчезне далеч пред теб и единствения ти шанс силно съмнителен е в най-високите скорости заради обема на мотора не подценявай 1.8Т и на мен не ми се вярваше ама на факт е че правени такива си вървят и то добре.

btw няма стоково БМВ с със сходна мощност което да не ти покаже червен каратон приеми го :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тая кола сток с механична трансмисия от 0-60мили е под 5секунди.

Мойта А4ка с 1.8Т 180к.с както беше сток правеше 7.5-7.8 0-60мили и ~15.6-15.8 на 1/4миля и това с 180к.с. на 1370кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се засягай, но и optimist-а ти го каза.. 7сек е отчайващо време!

на това 1.8Т, дето никога не се е случвало да те размине такова е около 1сек надолу - 6.1, а моето не е много силно.. дори бих казал че наварвява приятно добре сравнено със стоково. Тук има колеги с доста по-бързи 1.8Т коли.. и като казвам по-бързи разбирай с мощности дори по-големи от твоята, с ръчни кутии и на по-леки купета (А4 В5, А3/S3, Golf 4 и т.н.). Според теб какъв шанс имаш до такава кола? По-мощна, по-лека, с по-малко загуби по трансмисия...

На MaXo BMW-то, може да не е М-ка, но върви много добре, а MaXo какъв старт се е научил да прави с него направо ще ти се вземе акъла.

Не ме разбирай погрешно, аз също съм на мнение че при кубатурата принципа "колкото повече, толкова по-добре" е правилен, ама ако и аз живеех в щатите. Тогава сигурно и аз щях да се мъча да надувам S4, щото то и с налягането е като с кубиците :zustimm: Обаче при цена на OMV100 2.72лв/л си е доста трудно изхранването на 8-мак автомат :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускането на тая тема не беше породено от това да я сравнявам с 330ката ... просто с един приятел разглеждахме коли в мобилето за около 20к лв и видяхме едно уникално Волво S60 R 300 коня 4х4 ... и понеже видях и С4 Б6, че е около тия пари ... почудих се колко върви С4-ката.Честно казано тва е плачебно време за кола 344 коня 4х4 ... 7 секунди ... и това за бензина е глупост ... понеже тя стандартно си е с аванс за 95 ... а нищо чудно и за по-ниско октаново число.Може да ти връща аванса, ако е чипосана с яко аванс и тогава сипеш гаден бензин ... иначе не ... и реално и да сипеш по-висок октан гориво разлика много много няма да усетиш.

M как е колата ...сега нали е по-бърза ... айде да направим един тест довечера, ако си свободен ... може да привикам едно дизелче Е90 231 коня + чип.Ако искаш обади ми се или пиши лично, да не спамим тук. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тук става въпрос за стоков атмосферен мотор на 1300 метра надморска височина, ама явно не сте в час за загубите в мощността породени от това.Сега ако имах възможност да сложа чарджър за 9к долара ситуацията става съвсем друга, нали?Вие може и да се смеете на времето ми, но на улицата БМВ-то пада при старта винаги, след 60 мили в час нещата се променят.Въпроса е че много често поради климата тука си вали снежец почти през половината година и тогава положението е отчайващо за задно задвижване.Приятел се отърва от БМВ само заради поведението му на пътя през зимата.Както и да е въпросът не е само и единствено до ускорение, но и как чувстваш колата при големи скорости в завой, управление, спиране и лукс не на последно място.Знам че с ръчка бягат повече, обаче след като имах в България автомат, и други две тук, повече не мога да се върна назад към стика.Аз след като засякох времето се учудих и всеки от качвалите се в колата казва, че сигурно се бъркам,(имат също спортисти в гаражите си), ама VAG-COM така показа.Само че на пътя реалността е друга.Разредения въздух вреди и на моя двигател също така зле, както и на другите атмосферки.И пак казвам: стоков 2.0Т няма шанс, камо ли 1.8Т.За доработки не говоря.А изказванията от рода на повече коне от моите само на предно, са малко пресилени.Такава кола просто не може да направи старт поради приплъзването на колелата при потегляне.Мощ без контрол е нищо.Знам че следващото ми ауди ще бъде S4 V6T.Това ще бъде фън отвсякъде.Хайде бързи коли и яки спирачки за всички.

Редактирано от RadoAdamov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж са пичага, тва че не сме у Хамериката не значи че ядеме доматите с коловете, мноо добре сме наясно как вървят атмосферните коли на високо!Не виждам какъв е кефа да вземеш старта на некой и после да ти подаде бинокъла, тва е тотална самозаблуда че си бърз, ама както и да е всеки си знае :bia: Ииии за големи мощности на предно дето немало файда :) погледни тва клипче...

http://www.youtube.com/user/andro4646#p/u/12/ygdTNYIrmno

Астричката е около 450 коня на предно и като гледам ако се наредиш до нея с твойта кола ше ти се струва че си дал задна :stupid::lol::D

п.п. са видях че и поведението зимата на БМВ не било ок :bia: Научавате се да карате и става ОК...Са не е проходимо като кватро безспорно, ама да ми обясняваш че нема поведение ;) И да не кажеш че говоря на гол тумбак, 4 години кватро съм карал :)

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега Митьо, въпроса е че в Америката ако те хванат с определени мили над допутимата скорост, отиваш същата вечер на топло, а след това на съд, без да имаш право на каквито и да е обяснения.Така, че в реални житейски ситуации до около 60 мили/час градско се отърваваш само с парична санкция.А на мен това ми е достатъчно да накажа повечето бързи коли.След това не смеем да караме поради вече описаното от мен.И явно това е насадило впечатлението ми че колата ми е бърза.А астричката е ОК, само дето не ти предлага нищо освен скорост.Тук идва вече усещането за лукс което една кола ти предлага.Астричката надали има двузонов климатик, нали, ама това е нещо което аз високо ценя.Ако съм искал само и единствено бърза кола има други решения.В моя случай аз съм искал комбинация от много фактори които съм намерил в Ауди.Да има по-бързи коли от моята и много по-евтини, но не всичко опира до това.Примерно едно Порше знам от опит, че е много по бързо и по евтино от моята, но аз също така имам и семейство за което има доволно място да пътуват комфортно.Това беше от мен, аз няма повече да пиша, затова има толкова производители на коли, всеки си избира подходящата му на начина на живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно едно Порше знам от опит, че е много по бързо и по евтино от моята, но аз също така имам и семейство

Това изказване направо ме уби :zustimm: къде са тия поршета по 20к дай ги насам, ама искам 996турбо, за съжаление струва три четири пъти х S4 B6 дори една "стара" Карера 993 е 2хS4 B6 :hilezh:

Нищо продължавай в същия дух освен, че си автомобилно неук си и забавен.

Да не бъркаш Порше с Нисан?

Oграмотяването по форумите все пак е безплатно така, че дерзай.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старта песен на нов глас общо взето!На предно мноо коне не ставало и като видим, че всъщност става, отива работата на двузонов климатроник и комфорт :hilezh::lol: Все едно съм назад във времето...БМВ форумът и вечния спор за бързите 320ки, които в последствие ставаха комфортни и завиващи :blink::hilezh::flehan: Пичага, евала че спазвате ограничения, ама като почнеш да ползваш пълния потенциал на колата си и в последствие се окаже, че де що е на твойте коне от 100 нагоре ти подава бинокъла, е тогава ела и обяснявай колко си бърз и как ги режеш от светофар до светофар, ама пък не върви, че му е високо горе на еверест :stupid: А недай боже да ти се падне един като мене с некав полуслик на задно и ше получиш гърч :dance::zustimm: Немам против тебе, просто и ние караме коли тука, не сме с каруци и всички тия неща дето ги измъдри в първия пост са ни пределно ясни( с изключение на тоя смех за 1300те метра)!А ако и се позачетеш в заглавието и поразгледаш кои колеги са писали, хептен ше ти стане ясно колко излишни бяха писанията ти!Поздрави и да се радваш на хубавата си кола :bia:

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които не могат да отворят линковете на колегата пускайте от тука, че адреса е само за америка и не може да се отваря в БГ. http://www.usaproxy.org/ В полето URL пействате адреса :hilezh::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах колега то Бокстера не Порше, това е женска играчка да купиш за гаджето. Поршетата са 911 било 996 или 997 във всичките им варианти.

Тия Бокстери дори аз със Сеата по светофарите ги засрамвам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не ги подценявайте и бокстерите, че и те с право си носят порше емблемата отпред.

Един Бокстер S може бая проблеми да причини на повечето коли на някое по-спънато трасе :hilezh:

иначе да.. конкретно тези коли, няма как да са по-бързи от S4-ката, нито са по-комфортни, нито са по-практични.. но са приятни за разтриване по планински пътища.. колегата може да се замисли за една такава съботно-неделна играчка за малкото време от фонда "и аз съм човек"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...