Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Аз също втора седмица съм с летни :) то тука по морето сняг няма да има повече.

Април го дават средни минимални 8гр. за Бургас, така че им е време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги чакам до последно, обикновено след Великден - така не чакам по опашки и по-малко вероятно да ме претупат.

А пък вчера в каква снежна виелица се прибрах не е истина, като вечерта за капак изгря слънце :blink: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли как се демонтира капачето на гнездото за чашата (между подлакътника и бутоните на ММИ)? започна да издава вибриращи мелодиики, като е отворено

И другата питанка, препоръчайте препарат за поддръжка на гумените уплътнения на шибидаха. Гледам има нанасяно нещо като паста (към жълто бие)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък нещо ми вибрира тънко около горния говорител на дясната врата ... Неоткриваемо е.

Виж си капачето за бушоните и си оправи уплътнението за въздуховода, което сигурно е понамачкано.

Колеги, някой знае ли как се демонтира капачето на гнездото за чашата (между подлакътника и бутоните на ММИ)? започна да издава вибриращи мелодиики, като е отворено

И другата питанка, препоръчайте препарат за поддръжка на гумените уплътнения на шибидаха. Гледам има нанасяно нещо като паста (към жълто бие)

На дъното на кръглата част има една гума, която се маха и се вижда винчето.

За шибидаха, първо го почистих хубаво и после силиконов спрей. За плъзгачите - една суха смазка на вюрт, от нея и на ел.седалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бушони и от дясно (и в багажника и къде ли още не) ... провери си капака, има навика да подскъцва

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ти се чудя на разхода, а и на търпението. Налага ми се редовно да пътувам по този маршрут. Чудно е как си изтраял!

Будапеща-Сегет ми е любима отсечка, а средната скорост е почти по две, само да съм сам в колата.

Поздравление за разхода! Аз мога само да мечтая за такъв, все пак 3.0 ТДИ върви повече, но и гори доста.

По тази отсечка имам нощен рекорд, средна скорост 196. Заболяха ме ръцете да стискам тоя волана, а един мамалигар с едно бензиново Х 6, зареди в Будапеща и после отново в Арад-РО хихихихихихихихи.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно, но се движех заедно с едно бавно камионче :)

При по-нормални скорости, т.е. 120-140 е около 6-6.5. В Германия известно време поддържах 180-200, тогава отиде над 8, може би над 9. Не съм сигурен, трябваше да нулирам компютъра преди това.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с мойта стоковица постигнах личен рекорд за най-нисък разход по маршрута София (южна дъга)- Благоевград и средна скорост 76/ч. При нормално 6-6.2 натам и досегашен рекорд от 5,7, днес ударих ново дъно - 5,3 :stupid::rolleyes: . За мен такъв разход за този двигател е направо уникално постижение, и много се гордея с такова КПД. Така се случи, че тоя път заредих на Екото от новия им Дизел економи и в резервоара се получи съотношение поравно с Дизел Плюс. Дали случайно или не ама разхода ми падна дори повече от 10 %, колкото пише на рекламата им. Верно за пръв път експериментирах да слагам на "N", когато съм по инерция, а и тази вечер нямаше почти никакви коли на пътя, климатика също не е работил и не съм минавал по магистрала Люлин. Както обикновено обаче в колата бях с жената, децата, два сака, яйца, козунаци, шейна, една торба с храна, една с играчки, ветровито и дъждовно време, зимни гуми.

Мисля, че ако този разход се дължи на въпросното гориво, мога да сваля и още, защото не бях тръгнал с нагласата да правя рекорд...

Обаче да предупредя, че с това гориво динамиката на колата доста намаля и колата се замисляше повече при ускорение на Д; незнам и как се е отразило на дюзите иначе двигателя работи приятно тихичко с него. Мисля, че няма био добавка защото е по-евтин от нормалното, но има друга добавка на която отдавам ниския разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам следната молба.Трябва ми номер на рама на 4Ф,внос от Германия,без преден парктроник.Може и на лично,даже е за предпочитане.

Искам да си сменя рамката около предния номер,която е закачена на предната решетка.Без рама намирането на точния номер на частта е много трудно.Предистория-моята е италианка/2006 г.,ако има значение/,т.е. била е с малък номер.В момента много грозно са ми закачили отгоре подложката,която дават с номера в КАТ.Искам нова рамка,в която само номерът се пъха като снимка,без приставката от КАТ.Вече втора рамка връщам-първата беше с отвори за датчиците на парктроника,втората-като настоящата,за малък номер.В ЕТКА-та,която имам, рамката излиза с номер непознат.Благодаря предварително.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади/вертер/ продава цяла решетка - пиши му да види какво пише на нея за №.

П.П. Продал е - сега видях темата.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,благодаря,особено на Cucurko,с чиято помощ,мисля,че ще си свърша работа. :respekt:

Колата я черпих еС-Лайн предница,като използвам случая да оправя недоразумението с рамката на номера.Понеже колата е без преден парктроник,купих броня без дупки за датчиците.Сега и да съжалявам,че не проверих дали парктроник се монтира лесно,вече е късно.

Да използвам да благодаря и на скай,който вече мина по този път,за съветите и търпението да обяснява. :respekt:

П.П. Решетката на Вертер е без тази рамка,но снимките позволяват да се види как точно се захваща.

П.П. 2 В бъдещите ми планове влиза и еС-лайн салон,като предните седалки трябва да са с ръчна регулировка и без подгряване.Нещо цените в ибей не ми харесват все още.Ако някой някога мерне запазен,дано се сети за мен.Аз не бързам,особено в момента. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да монтираш преден парктроник, по всяка вероятност ще се наложи да сменяш целия модул. Различни са - само за задни парктроници; задни и предни; с камера. Освен това трябват 4-те сензора и 2 кабела.

За разхода, при мен не съответства това което ми дава FIS-a и реалното. Отчита ми поне 0.5л/100км по-малко. 2.7тди с ръчна СК на магистрала в Германия с не кой-знае какво натискане и Австрия баири нагоре-надолу ми даде около 8.3л/100км. След това в Италия, основно на темпомат на 130км/ч и малко градско - 7л/100 - това го установих като заредих пълно-пълно. Според FIS-a ми в първия случай беше 7.5, а втория - около 6.х.

Сега съм си инсталирал програма на телефона да си пиша зарежданията. Ще събера малко статистика и с VCDS ще коригирам показанията.

Искам да попитам относно FIS-a - направи ми впечатление, че в хладното (5-6 градуса) не иска да светне веднага. Светва за малко, после гасне за 1 мин., пак светва и т.н. След 5-6 минути се нормализира, но и тогава свети видимо по-слабо докато загрее напълно. Някой имал ли е подобни наблюдения на неговата кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много висок ти е разхода за Германи си мисля (освен ако не си карал с висока скорост постянно).

При мен не свети стрелката за температурата, ако я чукна с пръст светва за малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам относно FIS-a - направи ми впечатление, че в хладното (5-6 градуса) не иска да светне веднага. Светва за малко, после гасне за 1 мин., пак светва и т.н. След 5-6 минути се нормализира, но и тогава свети видимо по-слабо докато загрее напълно. Някой имал ли е подобни наблюдения на неговата кола?

Този проблем го имаше един колега от форума (IVO) преди няколко години. Оправили са му го в Порше с нов софт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре наш Стефчо, ако не му мине котка път пак ще се върне в 4F отбора с 2.0 дизелак. Много му липсвала нещо 4F-та :hilezh:

да не е набелязал някоя варненка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...