Jump to content

3.2 FSI


Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ей го madmaxa освен термостат и масло друго не е сменял.

Това 2.4/3.2 само бръмчи и харчи и грам вървеж не предлага, разхода е като на V8.

Дали е 4.2 или 3.2 цените на веригите и оптегачите са същите. Свещите са по 10лв на БЕРУ, бобина 60лв БЕРУ, дали купуваш още две свещи за 20лв на кола за 20-25к не мисля, че е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел 4.2

И аз, ако бяха близки цените. Виждал ли си 4.2 на 4F колко струва и какво предлагане има... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една малко постничка, като пицата на Дянков, но става

http://www.mobile.bg/11320607010282598

А и като тръгнеш да си търсиш кола, хубавите оферти не са в интернета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих се метнал на 4.2, но ме спира само последваща продажба.

Защото на сегашната ще си на печалба ли ? Като знам колко пари си набил вече не ми се мисли колко ще "загубиш".

Въобще който почне да мисли преди покупка на кола как ще я продаде после е най добре с такси да се придвижва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, мислиш ли, че точно за загубата мисля? По-скоро си мисля, че трудно ще се продаде дори и на загуба.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Да повдигна темата малко,

Значи карам 3.2 FSI от има няма 3 месеца и като цяло съм много доволен, в интерес на истината откъм разход очаквах да е доста по голям отколкото се оказа. В града мога да го сваля до 10-11/100 , а извънградско съм го свалял до 8/100 ама много много не ми се получава защото си ме сърби крачето и я понатискам. С натискате идва на 13-14/100.

Има голяма динамика, мойта е само само с предно и от време на време ми липсва quatro-то ама ще го преживея. Мотора е на 150 хил.км и работи доста добре.

Ускорението е уникално добро, е няма да е като на 4.2 ама каквото е ......

Возията е прилична, като се има в предвид спортното окачване и 18-ките

Откъм ремонти:

Термостат

Меките връзки на гърнетата след катализаторите

Водна помпа

Датчик за температурата на антифриза

Оптегач на пистовия ремък, който върви с ролка, и ремъка (това се наложи защото се скъса пружината на оптегача)

По ходовата част от двете страни горните накрайници

Предната седмица смених 4-те дискове и накладки с такива на АТЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е на 150 хил.км и работи доста добре.

Доста добре какво значи колега? На място работи ли перфектно ме интересува мен? 150к е страшно малко, би трябвало да говорим за перфектна работа.

И наистина ли има 3,2 на предно? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Двоумя се дали да си купя 3.2 бензин или 3.0 дизел, и тъй като този форум е изпълнен с всезнайковци от които човек трудно може да получи адекватен отговор, ще се опитам да задам въпроса си по следния начин, пък дай Боже някой вдянал к'во точно искам да разбера:

 

Съпоставяме 3.2 фси срещу 3.0 тди, произведени през 2008 , всеки на по 200 000 км, и план за следващите 5 години, шофиране по 30 000 на година, два литра разлика в разхода в полза на дизела = 7500 лв по-евтино. В задачата се пита при обслужване за двата модела кой колко пара ще глътне ( масла, филтри, ремъци или някакви други джаджи, турбини, дюзи и тям подобни ) ... дръпнете чертата и кажете ако сте карали. Ако само сте чели, хич не си правете труда да давате отговори ... щото и аз съм чел, ама не съм карал и не съм сменял. Интересуваме мнението на ползватели а не на форумни философи. И не ме интересуват простотии свързани с поставяне на газов инжекцион, нито алусил/никасилова митология. 

 

Вътрешно търся подкрепа в полза на бензина, защото харесвам ревът на бензиновият мотор в сравнение с онова фиуууу на дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега знам че не ти е по питането, но пък е много добър избор .... 3.0Tfsi
По евтин е за поддръжка от дизеловият и гори колкото 3.2fsi

Редактирано от VBI
Коригиране на пост.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен - ако наситина планираш да караш въпросната кола 150 000 км. стартовата ти точка не трябва да е 200 000 км., а около 100 000... В момента в който прескочиш 250 000 км. пробег ще започнат да се обаждат всевъзможни болежки тук и там....

 

А по въпроса дали дизел или бензин нещата вече опират до лично предпочитание... 240 к.с. дизела е много по-различен от 224/233 - голяма част от болежките му са поизчистени - колекторите са различни, обтегачите на веригите уж били ревизирани, CR помпата е друга....

 

От друга страна 3.2 ФСИ е доста по-прост като устройство, по-малко товарещ скоростите..

 

Разликата в разхода е повече от 2 л/100 километра... особенно извън града харча е поне 3-3.5 л/100 повече

 

Та да повторя - търси си добре оборудвана кола на стотина хиляди и бъди готов да дадеш нужната цена..

 

P.S. До миналата година карах 3.0ТДИ, сега 3.0 ТФСИ - отговарям на изискването за "първа ръка" потребител :)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук ясно, но мисълта ми е ако пренебрегна по-високия разход при бензина, дали в крайна сметка ще компенсирам тази загуба от по-ниските експлоатационни разходи. Визирам смяната на консумативи и евентуалните ремонти при бензина, спрямо тези при дизела. Ако в крайна сметка нещата са на кантар, ще се спра на бензина, ако са по-високи ще купя дизел.

 

Интересно е, заглеждайки означенията върху багажниците и в сайтовете за употребявани коли, 90% от А6-те са 3.0 тди а бензинките са рядкост.

Но не искам да си правя генерални изводи за качеството и цената на експлоатация, понеже като цяло на запад се произвеждат и купуват повече дизели, поради по-ниската  консумация на гориво, респективно, по-големите километражи които се изминават на година. Едва ли хората купувайки чисто нови коли независимо от вида двигател и планирайки да ги експлоатират между 3 и 5 години, се замислят колко ще дават един ден за ремонти. Тях ги води само първото - колко гори. А ние които ги купуваме на възраст от 5 и повече години и планираме да ги използваме поне още толкова, мислим и за евентуалните ремонти.

 

Надявам се ме разбирате какво  искам да кажа, иначе ако имах достатъчно пари, щях да вляза в магазина и да си поръчам чисто нова, най- малкото поради факта, че последната генерация ме кефи адски много като визия а и ще съм първия който ще пръдни на алкантрата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто 3.2fsi ми дава извънградски разход при нормално каране ми дава 7,5l/100km, на магистрала е около 9, мога да си заложа главата че 3.0tdi не харчи -3l/100km. Но разликата в градското каране наистина е гореспоменатата.

* Карал съм за известно време 3.0tdi, 3.2 ми е ежедневната кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008 година вече няма 3.2фси. А коя колко ще ти стъпи е трудно да се каже при коли втора ръка. По принцип ще е по лесно да се намери 3.2 на по малко километри. Най добре ако можеш да си позволиш фейса - 3.0т. По нова година и на по малко километри. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Кажете нещо повече за 3.0 ТФСИ сравнен с 3.0 ТДИ до 100 000км.Заглеждам се по А6 с бензиновия мотор,а информацията за него във форума не е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Купих си Audi A6 2004-та година бензин - 3.2 V6 FSI.
Искам да питам какво масло да ползвам (5 на 40 или друго), каква марка и колко струва смяна на веригата. Автомобила е на по-малко от 200 000 км, работи много добре, но няма как да знам кога е "обслужван" и т.н. Може би трябва да се смени веригата и други неща, тъй като е внесен преди месец от Италия. Искам да поддържам автомобила си доколкото е възможно максимално добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз наскоро си взех същото нещо, 2005та. Маслото ми препоръчаха да е 5в30, сложих си оригинално ваг. Събира 6,5 литра. Също съм под 200хил км, работи тихо двигателя и веригите ги оставих на тоя етап. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Lo_Ridah написа:

Колега, аз наскоро си взех същото нещо, 2005та. Маслото ми препоръчаха да е 5в30, сложих си оригинално ваг. Събира 6,5 литра. Също съм под 200хил км, работи тихо двигателя и веригите ги оставих на тоя етап. 

От колко веме я караш тази кола?
Какво значи "ваг"?
Има ли опция да се сложат 20' джанти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около месец. Ваг е VAG, демек заводското масло за ваг групата. Двайски сигурно може, ако сложиш, търси из форума yavor20v да ти оправя пломбите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...