baba Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Аз бих взел 4.2Разлика в вървежа ще има огромна, а в горенето минимална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Ей го madmaxa освен термостат и масло друго не е сменял.Това 2.4/3.2 само бръмчи и харчи и грам вървеж не предлага, разхода е като на V8.Дали е 4.2 или 3.2 цените на веригите и оптегачите са същите. Свещите са по 10лв на БЕРУ, бобина 60лв БЕРУ, дали купуваш още две свещи за 20лв на кола за 20-25к не мисля, че е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Аз бих взел 4.2И аз, ако бяха близки цените. Виждал ли си 4.2 на 4F колко струва и какво предлагане има... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Ето ти една малко постничка, като пицата на Дянков, но ставаhttp://www.mobile.bg/11320607010282598А и като тръгнеш да си търсиш кола, хубавите оферти не са в интернета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 И аз бих се метнал на 4.2, но ме спира само последваща продажба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 И аз бих се метнал на 4.2, но ме спира само последваща продажба.Защото на сегашната ще си на печалба ли ? Като знам колко пари си набил вече не ми се мисли колко ще "загубиш". Въобще който почне да мисли преди покупка на кола как ще я продаде после е най добре с такси да се придвижва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 (Редактирано) Хаха, мислиш ли, че точно за загубата мисля? По-скоро си мисля, че трудно ще се продаде дори и на загуба. Редактирано 25 Декември 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Да повдигна темата малко, Значи карам 3.2 FSI от има няма 3 месеца и като цяло съм много доволен, в интерес на истината откъм разход очаквах да е доста по голям отколкото се оказа. В града мога да го сваля до 10-11/100 , а извънградско съм го свалял до 8/100 ама много много не ми се получава защото си ме сърби крачето и я понатискам. С натискате идва на 13-14/100. Има голяма динамика, мойта е само само с предно и от време на време ми липсва quatro-то ама ще го преживея. Мотора е на 150 хил.км и работи доста добре. Ускорението е уникално добро, е няма да е като на 4.2 ама каквото е ...... Возията е прилична, като се има в предвид спортното окачване и 18-китеОткъм ремонти:ТермостатМеките връзки на гърнетата след катализаторитеВодна помпа Датчик за температурата на антифриза Оптегач на пистовия ремък, който върви с ролка, и ремъка (това се наложи защото се скъса пружината на оптегача)По ходовата част от двете страни горните накрайници Предната седмица смених 4-те дискове и накладки с такива на АТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Мотора е на 150 хил.км и работи доста добре. Доста добре какво значи колега? На място работи ли перфектно ме интересува мен? 150к е страшно малко, би трябвало да говорим за перфектна работа.И наистина ли има 3,2 на предно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Това имах в предвид - че работи перфектно. Еми ако искаш да ти го покажа 3.2-то на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Двоумя се дали да си купя 3.2 бензин или 3.0 дизел, и тъй като този форум е изпълнен с всезнайковци от които човек трудно може да получи адекватен отговор, ще се опитам да задам въпроса си по следния начин, пък дай Боже някой вдянал к'во точно искам да разбера: Съпоставяме 3.2 фси срещу 3.0 тди, произведени през 2008 , всеки на по 200 000 км, и план за следващите 5 години, шофиране по 30 000 на година, два литра разлика в разхода в полза на дизела = 7500 лв по-евтино. В задачата се пита при обслужване за двата модела кой колко пара ще глътне ( масла, филтри, ремъци или някакви други джаджи, турбини, дюзи и тям подобни ) ... дръпнете чертата и кажете ако сте карали. Ако само сте чели, хич не си правете труда да давате отговори ... щото и аз съм чел, ама не съм карал и не съм сменял. Интересуваме мнението на ползватели а не на форумни философи. И не ме интересуват простотии свързани с поставяне на газов инжекцион, нито алусил/никасилова митология. Вътрешно търся подкрепа в полза на бензина, защото харесвам ревът на бензиновият мотор в сравнение с онова фиуууу на дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 (Редактирано) Сега знам че не ти е по питането, но пък е много добър избор .... 3.0TfsiПо евтин е за поддръжка от дизеловият и гори колкото 3.2fsi Редактирано 21 Юли 2013 от VBI Коригиране на пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 (Редактирано) Един съвет от мен - ако наситина планираш да караш въпросната кола 150 000 км. стартовата ти точка не трябва да е 200 000 км., а около 100 000... В момента в който прескочиш 250 000 км. пробег ще започнат да се обаждат всевъзможни болежки тук и там.... А по въпроса дали дизел или бензин нещата вече опират до лично предпочитание... 240 к.с. дизела е много по-различен от 224/233 - голяма част от болежките му са поизчистени - колекторите са различни, обтегачите на веригите уж били ревизирани, CR помпата е друга.... От друга страна 3.2 ФСИ е доста по-прост като устройство, по-малко товарещ скоростите.. Разликата в разхода е повече от 2 л/100 километра... особенно извън града харча е поне 3-3.5 л/100 повече Та да повторя - търси си добре оборудвана кола на стотина хиляди и бъди готов да дадеш нужната цена.. P.S. До миналата година карах 3.0ТДИ, сега 3.0 ТФСИ - отговарям на изискването за "първа ръка" потребител Редактирано 21 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 За горният ми пост 3,0t да чете 3.0tfsi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 До тук ясно, но мисълта ми е ако пренебрегна по-високия разход при бензина, дали в крайна сметка ще компенсирам тази загуба от по-ниските експлоатационни разходи. Визирам смяната на консумативи и евентуалните ремонти при бензина, спрямо тези при дизела. Ако в крайна сметка нещата са на кантар, ще се спра на бензина, ако са по-високи ще купя дизел. Интересно е, заглеждайки означенията върху багажниците и в сайтовете за употребявани коли, 90% от А6-те са 3.0 тди а бензинките са рядкост.Но не искам да си правя генерални изводи за качеството и цената на експлоатация, понеже като цяло на запад се произвеждат и купуват повече дизели, поради по-ниската консумация на гориво, респективно, по-големите километражи които се изминават на година. Едва ли хората купувайки чисто нови коли независимо от вида двигател и планирайки да ги експлоатират между 3 и 5 години, се замислят колко ще дават един ден за ремонти. Тях ги води само първото - колко гори. А ние които ги купуваме на възраст от 5 и повече години и планираме да ги използваме поне още толкова, мислим и за евентуалните ремонти. Надявам се ме разбирате какво искам да кажа, иначе ако имах достатъчно пари, щях да вляза в магазина и да си поръчам чисто нова, най- малкото поради факта, че последната генерация ме кефи адски много като визия а и ще съм първия който ще пръдни на алкантрата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Мойто 3.2fsi ми дава извънградски разход при нормално каране ми дава 7,5l/100km, на магистрала е около 9, мога да си заложа главата че 3.0tdi не харчи -3l/100km. Но разликата в градското каране наистина е гореспоменатата.* Карал съм за известно време 3.0tdi, 3.2 ми е ежедневната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 2008 година вече няма 3.2фси. А коя колко ще ти стъпи е трудно да се каже при коли втора ръка. По принцип ще е по лесно да се намери 3.2 на по малко километри. Най добре ако можеш да си позволиш фейса - 3.0т. По нова година и на по малко километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 20 Август 2013 Доклад Share Публикувано 20 Август 2013 Кажете нещо повече за 3.0 ТФСИ сравнен с 3.0 ТДИ до 100 000км.Заглеждам се по А6 с бензиновия мотор,а информацията за него във форума не е много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26t quattro Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Купих си Audi A6 2004-та година бензин - 3.2 V6 FSI. Искам да питам какво масло да ползвам (5 на 40 или друго), каква марка и колко струва смяна на веригата. Автомобила е на по-малко от 200 000 км, работи много добре, но няма как да знам кога е "обслужван" и т.н. Може би трябва да се смени веригата и други неща, тъй като е внесен преди месец от Италия. Искам да поддържам автомобила си доколкото е възможно максимално добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Колега, аз наскоро си взех същото нещо, 2005та. Маслото ми препоръчаха да е 5в30, сложих си оригинално ваг. Събира 6,5 литра. Също съм под 200хил км, работи тихо двигателя и веригите ги оставих на тоя етап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26t quattro Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 преди 2 минути, Lo_Ridah написа: Колега, аз наскоро си взех същото нещо, 2005та. Маслото ми препоръчаха да е 5в30, сложих си оригинално ваг. Събира 6,5 литра. Също съм под 200хил км, работи тихо двигателя и веригите ги оставих на тоя етап. От колко веме я караш тази кола? Какво значи "ваг"? Има ли опция да се сложат 20' джанти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 От около месец. Ваг е VAG, демек заводското масло за ваг групата. Двайски сигурно може, ако сложиш, търси из форума yavor20v да ти оправя пломбите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts