martinich Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Газ на ФСИ е възможно, като 75% от разхода е на газ и 25% на бензин (не претендирам за точни цифри). Към това трябва да се добави повишения разход на газ и риска от некадърен монтаж. За това газ на ФСИ осмак в БГ е рисково начинание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Heinz Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Спрямо 4.2тди, разхода е неоправдано висок, а вървежа е дори по-лош.За сравнение:4.2тди гори 13-14л/100км на извънградско каране по магистрала със 150-190км/ч и градско около 16л/100км3.0тди със същото темпо на извънградско гори 12-14л/100км и градско около 11-13л/100км4.2фси извънградско пак със същата скорост - 18-21л/100км и градско - 24л/100кмВиждал съм и една А8-ца с 4.2фси, с тотално прецакан от газ двигател, който не ставаше за нищо, а дюзите бяха станали уникални просто, след като неизвестен майстор я е правил на 100% газ да върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 3.0tdi 12-14 извънградско при 150 км/ч ?????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 (Редактирано) 3.0tdi 12-14 извънградско при 150 км/ч ??????????Това сигурно за Q7 казва колегата Редактирано 6 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 На борд-компа на Коконай на Ку7-цата при 110-120 км/ч разхода е 8.0/100 с 3.0TDi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Спрямо 4.2тди, разхода е неоправдано висок, а вървежа е дори по-лош.Безспорно, макар че не е "неоправдано висок", просто 8 цилиндров атмосферник на 2.5 тона гори така. Ще го кажа пак: 4.2 тди много ми хареса как върви. Повече от бензина, може би защото първото 4.2 тди беше чипнато. Но най евтината оферта беше 50 к нето, за кола с кофти история, срещу 32к нето за ламята с безпроблемна история. Разликата в цената ми идва над 100к км (сметката е правена при текущи цени и 11/100 за дизела и 16/100 за бензина, която за момента се потвърждава). Отделно скъпите неща които могат да се счупят при дизела... все пак става въпрос и за пари, аз не съм "кисел баровец" както казва Джери, просто човек който си сбъдва една мечта Иначе ако парите не са "проблем", тогава от наличните мотори на ку зибен бих взел тди - V8 или V12 Днес сложих летните гуми. Камиончето поутихна още. Беше мокро, на един светофар ритнах педала на газта и даже превъртя гуми Сега му сипах по препоръка на карлито шел рейсинг, да видим.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 3.0tdi 12-14 извънградско при 150 км/ч ??????????Май е 8-9л на 100http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/40726.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 На борд-компа на Коконай на Ку7-цата при 110-120 км/ч разхода е 8.0/100 с 3.0TDiпри мен с тази скорост (на темпонат) е към 12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Сериозна работа, килата яко качват разхода... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Беше мокро, на един светофар ритнах педала на газта и даже превъртя гуми Това ме изкефи. Готино е камион да върти гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Спрямо 4.2тди, разхода е неоправдано висок, а вървежа е дори по-лош.За сравнение:4.2тди гори 13-14л/100км на извънградско каране по магистрала със 150-190км/ч и градско около 16л/100км3.0тди със същото темпо на извънградско гори 12-14л/100км и градско около 11-13л/100км4.2фси извънградско пак със същата скорост - 18-21л/100км и градско - 24л/100кмВиждал съм и една А8-ца с 4.2фси, с тотално прецакан от газ двигател, който не ставаше за нищо, а дюзите бяха станали уникални просто, след като неизвестен майстор я е правил на 100% газ да върви.И като счупи нещо по тоя евтин дизел ще кара още 100 000 -200 000 км докато пак почне да е на делавера от разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Aко е от място ще съм истински шокиран? За звука не казвате нищо, как е нафтата спрямо атмосферника с повечко цилиндри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Няма да повярваш, но тди то по кефи. ФСИ-то е малко пискливо. Но мисля че с малка намеса по генерацията може да започне да цапа гащите Аве не знам, може да съм прекалено превъзбуден за вървежа и звука на тдито, на някой събор ще се замерим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Сериозна работа, килата яко качват разхода... Не само килата, а и аеродинамиката при СУВ-овете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 както каза алекс, има челно съпротивление на читалище Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Това ме изкефи. Готино е камион да върти гуми Моя камион ги върти и на 2-ра че някой път и на 3-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 V10 TDI ABT-415 HP 900 NM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 (Редактирано) Сега му сипах по препоръка на карлито шел рейсинг, да видим....От моят скромен опит с дизели ще ти кажа, че разликата ще усетиш най-вече на касата... Преди и аз сипвах само от "много скъпата" нафта, но след като един път по погрешка ми заредиха от нормалната и неможах да направя разлика във вървенето и разхода, и след като и приятели с нови дизели сипват каквато нафта им падне(от утвъдени вериги бензиностании)и не намират разлика, спрях да ги "спонсорирам" с 20-30лв. на резервоар. Не че при тези коли 20лв. са от значение, но защо да им ги даваме с бензина май е същата работа, съдя по една Х6 5.0, разлика няма...П.С според мен най-добре сам си сипвай добавка- хем по-евтино, хем знаеш какво сипваш. Редактирано 6 Април 2012 от BAHOLINO A4 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Моя камион ги върти и на 2-ра че някой път и на 3-таНики ме е преварил.....то твоя камион има нютоните на два 4.2 FSI.btw...гледах ти онова клипче, дето си се излегнал вътре и ускоряваш, а прекъсната маркировката на осевата линия все та стана непрекъсната от скоростта.... луда работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Ники ме е преварил.....то твоя камион има нютоните на два 4.2 FSI.btw...гледах ти онова клипче, дето си се излегнал вътре и ускоряваш, а прекъсната маркировката на осевата линия все та стана непрекъсната от скоростта.... луда работа!Сори за офтопика, но какъв е камиона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 И като счупи нещо по тоя евтин дизел ще кара още 100 000 -200 000 км докато пак почне да е на делавера от разхода.Аре бе Мето кажи как ще строшиш 20 000х лв за примерно 4 години и 25х км годишно\ от разликата в горивото\. Знам че ги разбираш дизелите ма излез с кратка разбивка . Викаш поне два комплекта дюзи задълже смяна на турбини и един основен за отскок Избии си го тоя мит от главата . Отделно че специално за q7 4.2 ТДИ е по-подходящ ,за а8 мисля бензина но кюто е тежко като стадо слонове кажи сега че нютончетата нямат значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 (Редактирано) Сори за офтопика, но какъв е камиона? Туарег V10 - виж подписа Редактирано 6 Април 2012 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Абе хора кажете, че тия въртежи стават в завой, че нещо взех да се плаша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Туарег V10 - виж подписаАхам той много лесно става стрела само с един чип, единствено кусурът му е че дифове, карадани и тнт. са еднакви както при R5, така и при V10 и къса едни карета на карданите. Но, спокойно при Ку-то го няма този "бъг" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 (Редактирано) Заформя се темата за бързите камиони. Тук такса вход почва от V8 Редактирано 6 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване