Jump to content

Q7 4.2FSI vs 4.2TDI


nmm

Recommended Posts

Газ на ФСИ е възможно, като 75% от разхода е на газ и 25% на бензин (не претендирам за точни цифри). Към това трябва да се добави повишения разход на газ и риска от некадърен монтаж. За това газ на ФСИ осмак в БГ е рисково начинание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрямо 4.2тди, разхода е неоправдано висок, а вървежа е дори по-лош.

За сравнение:

4.2тди гори 13-14л/100км на извънградско каране по магистрала със 150-190км/ч и градско около 16л/100км

3.0тди със същото темпо на извънградско гори 12-14л/100км и градско около 11-13л/100км

4.2фси извънградско пак със същата скорост - 18-21л/100км и градско - 24л/100км

Виждал съм и една А8-ца с 4.2фси, с тотално прецакан от газ двигател, който не ставаше за нищо, а дюзите бяха станали уникални просто, след като неизвестен майстор я е правил на 100% газ да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0tdi 12-14 извънградско при 150 км/ч ??????????

Това сигурно за Q7 казва колегата

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрямо 4.2тди, разхода е неоправдано висок, а вървежа е дори по-лош.

Безспорно, макар че не е "неоправдано висок", просто 8 цилиндров атмосферник на 2.5 тона гори така.

Ще го кажа пак: 4.2 тди много ми хареса как върви. Повече от бензина, може би защото първото 4.2 тди беше чипнато. Но най евтината оферта беше 50 к нето, за кола с кофти история, срещу 32к нето за ламята с безпроблемна история. Разликата в цената ми идва над 100к км (сметката е правена при текущи цени и 11/100 за дизела и 16/100 за бензина, която за момента се потвърждава). Отделно скъпите неща които могат да се счупят при дизела... все пак става въпрос и за пари, аз не съм "кисел баровец" както казва Джери, просто човек който си сбъдва една мечта B)

Иначе ако парите не са "проблем", тогава от наличните мотори на ку зибен бих взел тди - V8 или V12 :respekt:

Днес сложих летните гуми. Камиончето поутихна още. Беше мокро, на един светофар ритнах педала на газта и даже превъртя гуми :respekt:

Сега му сипах по препоръка на карлито шел рейсинг, да видим....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На борд-компа на Коконай на Ку7-цата при 110-120 км/ч разхода е 8.0/100 с 3.0TDi

при мен с тази скорост (на темпонат) е към 12

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше мокро, на един светофар ритнах педала на газта и даже превъртя гуми :respekt:

Това ме изкефи. Готино е камион да върти гуми :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрямо 4.2тди, разхода е неоправдано висок, а вървежа е дори по-лош.

За сравнение:

4.2тди гори 13-14л/100км на извънградско каране по магистрала със 150-190км/ч и градско около 16л/100км

3.0тди със същото темпо на извънградско гори 12-14л/100км и градско около 11-13л/100км

4.2фси извънградско пак със същата скорост - 18-21л/100км и градско - 24л/100км

Виждал съм и една А8-ца с 4.2фси, с тотално прецакан от газ двигател, който не ставаше за нищо, а дюзите бяха станали уникални просто, след като неизвестен майстор я е правил на 100% газ да върви.

И като счупи нещо по тоя евтин дизел ще кара още 100 000 -200 000 км докато пак почне да е на делавера от разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да повярваш, но тди то по кефи. ФСИ-то е малко пискливо. Но мисля че с малка намеса по генерацията може да започне да цапа гащите :rolleyes:

Аве не знам, може да съм прекалено превъзбуден за вървежа и звука на тдито, на някой събор ще се замерим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна работа, килата яко качват разхода... <_<

Не само килата, а и аеродинамиката при СУВ-овете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега му сипах по препоръка на карлито шел рейсинг, да видим....

От моят скромен опит с дизели ще ти кажа, че разликата ще усетиш най-вече на касата... Преди и аз сипвах само от "много скъпата" нафта, но след като един път по погрешка ми заредиха от нормалната и неможах да направя разлика във вървенето и разхода, и след като и приятели с нови дизели сипват каквато нафта им падне(от утвъдени вериги бензиностании)и не намират разлика, спрях да ги "спонсорирам" с 20-30лв. на резервоар. Не че при тези коли 20лв. са от значение, но защо да им ги даваме ;) с бензина май е същата работа, съдя по една Х6 5.0, разлика няма...

П.С според мен най-добре сам си сипвай добавка- хем по-евтино, хем знаеш какво сипваш.

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя камион ги върти и на 2-ра че някой път и на 3-та

Ники ме е преварил.....то твоя камион има нютоните на два 4.2 FSI.

btw...гледах ти онова клипче, дето си се излегнал вътре и ускоряваш, а прекъсната маркировката на осевата линия все та стана непрекъсната от скоростта.... луда работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники ме е преварил.....то твоя камион има нютоните на два 4.2 FSI.

btw...гледах ти онова клипче, дето си се излегнал вътре и ускоряваш, а прекъсната маркировката на осевата линия все та стана непрекъсната от скоростта.... луда работа!

Сори за офтопика, но какъв е камиона? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като счупи нещо по тоя евтин дизел ще кара още 100 000 -200 000 км докато пак почне да е на делавера от разхода.

Аре бе Мето кажи как ще строшиш 20 000х лв за примерно 4 години и 25х км годишно\ от разликата в горивото\. Знам че ги разбираш дизелите ма излез с кратка разбивка . Викаш поне два комплекта дюзи задълже смяна на турбини и един основен за отскок :hilezh:

Избии си го тоя мит от главата . Отделно че специално за q7 4.2 ТДИ е по-подходящ ,за а8 мисля бензина но кюто е тежко като стадо слонове кажи сега че нютончетата нямат значение :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сори за офтопика, но какъв е камиона? :rolleyes:

Туарег V10 - виж подписа

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туарег V10 - виж подписа

Ахам:rolleyes: той много лесно става стрела само с един чип, единствено кусурът му е че дифове, карадани и тнт. са еднакви както при R5, така и при V10 и къса едни карета на карданите. Но, спокойно при Ку-то го няма този "бъг" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...