sladura_vkp Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 (Редактирано) Ми колега, като изгори електрониката на помпата изгасва и няма палене, а мойта пали веднага. Ел. блока на помпата го правих и несмятам да има проблем. Има ли някой датчик който да пуска нафтата в самата помпа. Значи понякога като я запаля работи безпроблемно около 10мин. и слет това се получи на някой цилиндър детонация и започва да тресе и през ауспуха пука кат бенз. кола когато няма центровка. Редактирано 30 Април 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Като откаже въпросният транзистор и просто не пали. Преди това няма признаци. Поне при тази над която има наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 колега да нямаш проблемна дюза,ако го прави на един и същ цилиндър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Тая помпа има и два ел. клапана с калпави изолации на захранването стават на прах и окъсяват. Отделно механично авансаторното бутало ако задържа пак има проблем.. С един опел същата помпа със сменен елемент на помпата работи и се форсира добре на място позагрява и колата умира , палиш тръгва за малко 500м по-късно същата драма. Веднъж направена електрониката може да живее 5 минути а може и да забравиш за проблема лично АЗ бих заложил на първото макар да има и елементи които издържат повече от фабричните Въпросът е че се събират твърде много слаби звена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 (Редактирано) Значи явно има проблем отново в помпата. Вече колата не иска да пали, имаше малки мехурчета в системата и се опитахме да я обезвъздушим "не ми е за първи път", досега винаги съм я обезвъздушавал много лесно, но днес уви-ударих на камък. Един път пръска от дюзите нафта яко, друг път дори непросълзява, е запали на 2-3 пъти но замалко. При паленето заработват и шесте цилиндри, но замалко. Последно запали замалко в 21.00ч. и изгасна, оставих я за утре за последно да пробвам. Днеска идва колега от форума с лаптопа да провериме за грешки, но нямаше записана нито една, което ме навежда на мисълта отново за ГНП, макар че го правих преди година и половина. Ако някой има някакви други идей може да сподели. Редактирано 30 Април 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 нали когато датчик на "Хол", май за него ставаше дума, даде фира пак прави същите симптоми. Ама за тоя ДВГ не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goldi Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Faults Found:18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS ControllerMonday, 30 April 2012, 13:27:17:0VCDS-Lite Version: Release 1.1Control Module Part Number: 8D0 907 401 N Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D65 Software Coding: 02001 Work Shop Code: WSC 06325 VCID: 2F1190BFFE135 Faults Found:18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1851 - 35-00 - -00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump 37-10 - Faulty - Intermittent00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-00 - Open or Short to Plus01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications---------------------------------------------------------------------------това са грешките ти --- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goldi Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 интересно че след изчистването им не се появиха повече освен първата за АВС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 (Редактирано) Е Златко тези грешки не бяха ли от откачените датчици. Незнам какво означават, ако може някой да каже ще съм му благодарен. След като ги изчистихме нали повече неизлезнаха? Поне аз така разбрах. Първата грешка си стои откакто смених ел. модула на АВС-а, може би защото не са го обучили с гл. комп., но си работи перфиктно. Редактирано 1 Май 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 (Редактирано) 18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS ControllerТази ти е ясна00550 - Start of Injection Regulation Това е начало на впръскване - недобра центровка, причина - умна дюза или разместване на зъбното колело на коляновия вал(не знам тия дали имаха тая болка)01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump Това е липса на данни за оборотите в компютъра на помпата - явно е много умен и не може без тази информация.00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) Това е за темп.датчика, сигурно си го откачал да палиш без него.01318 - Control Module for Injection Pump (J399) Ей това ако не си откачил кабела значи, че няма връзка с помпата. Не разбирам кой знае колко, в общи линии ги преведох с малко обяснение от мен. Редактирано 1 Май 2012 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 00550 - Start of Injection Regulation тази грешка при помпа VP44 показва точно, че неможе да си регулира предварението в следствие на опадал тефлон от елементите и ако не изгорял транзистора е на път. Трябва да се слага масло в нафтата постоянно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) Благодаря ви колеги за превода.Има развитие по въпроса. Днес са запалили колата, причината ще ви я кажа по късно, защото не разбрах какво точно са правили. Значи за голямо мое успокоение ел. блока на ГНП-то не е изгорял при толкоз въртене, което е добре, пали много добре, но при 3000 оборота забива и влиза в сервизен режим, затова майстора каза, че докато не я оправи няма да ми я върне.А за първата грешка на АВС-то няма проблем, то си работи перфектно, но понеже е нов ел. блока и му трябва "мисля" обучение. Редактирано 2 Май 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 Е колеги, кво стана с мойта каляска държа да споделя. Значи, сменили са няколко маркуча, клапана на филтъра, някаква цедка в ГНП-то са изчистили и накрая са запалили колата което е добре, но с проблема и грешката 0550. След което е карана на друг майстор на ГНП-та и тестът показал износен авансатор и евентуално следва оферта за Супер Дизел и цена от 1400лв. Естествено Аз отказах и реших да си взеа каляската и да я закарам утре на друг майстор. Очаквайте развитие по проблема до няколко дена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 (Редактирано) Здравейте на всички. Искам да споделя развитието по автомобила.За първия сервиз където писах, не смеех да кажа докато не си взех колата. Е вече мога да споделя. Запалиха колата, изхарчиха приблизително 30л. нафта и ми вземаха 170лв., за което Аз съм си виновен защото съм найвен. Е естествено изкарах каляската и тя се прецака отново, при което им я върнах с думите, или да ми върнат парите или да оправят колата. Естествено "те" ми казаха, че ще я погледнат отново. На следващия ден /събота/ отидох да си взема колата а тя работи на място около 1ч. и мастера ми вика /ето работи/, да да ама не, като и подам газ тя гасне. Ядосах се, взех си колата и бегом в друг сервиз който искренно ви препоръчвам /София Дизел Център/ в кв. Хладилника. Страхотно работят и невзимат скъпо. Колата я тестваха, оказа се проблем в помпата. Отремонтирана за 2 дена, качена на колата и центрована. Запърви път откакто я имам, първия старт на колата е само с докосване на ключа /досега се си въртеше повече от нормалното/, разхода около 10L/100км. в града при досегашен 15-17L/100км., на извънградтско още не съм я засичал, но и това ще стане. Сменени са : буталцето /авансатор/ ел. блока и някакъв клапан. Цена 580лв. Ел. плочката ми я върнаха, имала някакъв проблем и аз се досещам какъв е, при ремонта и в БОШ сервиз, са ми сменили транзистора с по мощен, без да са видяли, че буталцето е надрано мн. яко и отам са станали останалите проблеми. Искам още веднъж да благодаря за бързата и качествена работа на момчетата от сервиз София Дизел Център. Колата върви и харчи както никога до сега откакто я имам. Редактирано 9 Май 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Да повдигна темичката. По напред в темата бях писъл, че двигателя ми пуши от маркуча за картерната вентилация и капачката на маслото и то не малко. От известно време ми направи впечатление, че като изгася дв. и се чува изпускане на налягане "въздух" за около 10-20сек. точно от картерната вентилация. Бях се спрял на сегменти, но сега се съмнявам дали е от тях. Филтъра съм го сменял от дв. 163к.с. преди половин година. По нагоре в темата колега е писъл за някакви си две клапанчета, но неразбрах каква функция играят те, има и картинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Нещо ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 (Редактирано) Ми какво ново! Чакам някой който разбира повече от мен, да погледне колицата. А впрочем, тем. на маслото ми я държи в градски условия на 2-та чертичка след 60 градуса и преди 120 градуса. Нормално ли е това? Редактирано 15 Юни 2012 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 Здравейте на всички. Искам да споделя развитието по автомобила.За първия сервиз където писах, не смеех да кажа докато не си взех колата. Е вече мога да споделя. Запалиха колата, изхарчиха приблизително 30л. нафта и ми вземаха 170лв., за което Аз съм си виновен защото съм найвен. Е естествено изкарах каляската и тя се прецака отново, при което им я върнах с думите, или да ми върнат парите или да оправят колата. Естествено "те" ми казаха, че ще я погледнат отново. На следващия ден /събота/ отидох да си взема колата а тя работи на място около 1ч. и мастера ми вика /ето работи/, да да ама не, като и подам газ тя гасне. Ядосах се, взех си колата и бегом в друг сервиз който искренно ви препоръчвам /София Дизел Център/ в кв. Хладилника. Страхотно работят и невзимат скъпо. Колата я тестваха, оказа се проблем в помпата. Отремонтирана за 2 дена, качена на колата и центрована. Запърви път откакто я имам, първия старт на колата е само с докосване на ключа /досега се си въртеше повече от нормалното/, разхода около 10L/100км. в града при досегашен 15-17L/100км., на извънградтско още не съм я засичал, но и това ще стане. Сменени са : буталцето /авансатор/ ел. блока и някакъв клапан. Цена 580лв. Ел. плочката ми я върнаха, имала някакъв проблем и аз се досещам какъв е, при ремонта и в БОШ сервиз, са ми сменили транзистора с по мощен, без да са видяли, че буталцето е надрано мн. яко и отам са станали останалите проблеми. Искам още веднъж да благодаря за бързата и качествена работа на момчетата от сервиз София Дизел Център. Колата върви и харчи както никога до сега откакто я имам.Ако може телефоните и сайт на тези момчета, може да се възползват много хора от такива качествени майстори, а не да дават по 1500 лв ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 17 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2012 Ми какво ново! Чакам някой който разбира повече от мен, да погледне колицата. А впрочем, тем. на маслото ми я държи в градски условия на 2-та чертичка след 60 градуса и преди 120 градуса. Нормално ли е това?Напълно нормално е за жегите в момента.Моята също седи на 100 градуса.Иначе маслото до 130 няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Трябва да са тези http://sofia-diesel-center.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 (Редактирано) Повдигам темата за малко помощ. AFB 2.5 tdi картерна вентилация, качва ми маслото в удушника. Назад в темата съм описъл подробно всичко.Днес свалих цялата основа /капака с филтрите/ на картерната вентилация, почистих и прегледах клапаните и двата си работят идеално "по един и същи начин отварат". Направи ми впечатление, че отстрани м/у двата филтъра има един пласмасов капак с две болтчета и вътре с гумена мембрана и пружинка, която мембранка е нацепена и скъсана - "каква роля играе тази мембрана" и къде мога да си я купя днес или утре. Редактирано 20 Април 2013 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Април 2013 Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 Предполагам говориш за мембраната от тази схема:Като гледам по схемата има значение за маслените пари и вероятно е причинител на загубата ти на масло.Схемата е от страница 20 на този документ SSP183 2,5 TDI V6Ако си силен в немския може да разбереш и точно как работи - аз за съжаление не съм :angry:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 21 Април 2013 Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 Благода ря ти TDI_FAN, точно това ме интересуваше. Всички "мастери" които ми говореха за здухан дв. и сегементи ще ги уборя. Утре тръгвам да търся мембрана.Още един път ти благодаря.:bia:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Април 2013 Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 Добре че си го открил навреме преди да "обезкостиш" мотора за едното нищо. Надявам се да е това - все пак провери и оста на турбината за всеки случаи. Нямам ЕТКА на домашния компютър иначе можеше да пробвам да намеря номера на частта.Сега намерих един номер в хартиените копия които имам - 046 198 475 BАко изглежда така значи е той: 046 198 475 B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 21 Април 2013 Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 :zustimm:/> Да същото е. Много съм ти задължен. Дори в Порше Запад ми предложиха с отстъпка да ми направят ремонт на двигателя. Като се има впредвид, че ги попитах за преглед на картерната вентилация и отстраняване на проблема. Още едно питане имам.След като свалих турбината "няма луфт и е в мн. добро състояние", ме интересува дали има гарнитура под нея където се хваща за основата до тръбата на EGR клапана, защото моята няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване