Jump to content

Ауди А6 4.2 335 к.с.


Recommended Posts

Просто като за толкова хвален 6 цилиндров дизел си е направо спреляк след 100, направо се чудя дали върви повече от чипнато 1,8Т, не е ли смешно това?

Тръца е куатро, автомат и на същите килограми като 3,0 тди, нали?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не върви повече като е сток.

То при ауди малко модели са върящи сток. Ама си прав, чипнат 1,8Т върви в най-добрия, за дизеляка случай, наравно с него. Но теглого си е тегло.

3,0тди също може да се чипва, нищо че тук си късат ризите, като чуят такова нещо... то не били дюзи, не знам си кво.

А чипнато 3,0тди е малко по-различно от стоково. :rolleyes:

Редактирано от IVO
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръца е куатро, автомат и на същите килограми като 3,0 тди, нали?

Не, ама примерно моето купе е от най-тежките и с куатро и е има няма 30-ина коня по-малко от дизела. Тия 30 коня от по-нов мотор с по-голям въртящ момент и повече цилидри трябва да правят колата леко по-бързичка след 100 където килограмите не са чак толкова важни? Нали? И тука в темата се правят някакви паралели между 3.0 тди и 4,2 бензин едва ли не??

За мен това НЕ Е мотор за кола като 4Ф, не може да бъде и по-скоро ми е обидно, че германците са сметнали, че това е на ниво за потребителите на такъв клас кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз пък помня едни паралели на живо как 3,0 тди отнася 4,2 с две три коли на 300 метра, но може и да не съм видял правилно. :hilezh:

Пак сравняваме круши с ябълки, 3,0 тди върви наравно с 4,2 при еднакви други условия, а тръца няма да може да тръгне, ако му сложим килата, кутията и задвижването на 4Ф.

Прав си за всичко принципно, обаче това че едно тди е отнесло 4,2 нищо не значи, две коли в произволно състояние с произволни карачи, аз моите изводи си ги вадя от стоков мотор на 70к в перфектно състояние. Тука дизела стоков ли е, осмака в какво състояние е, знае ли се със сигурност кое как и защо? Дизела е доста по-як мотор от 1,8Т с чип, за това две мнения няма, ама какво ме интересува това при положение, че тук говорим за А6-ци с каквито мотори са им монтирали през годините.

Тия от ауди се опитват да ни пробутат висок клас 6-цилидров дизел, който върви супер посредствено, разхода е също толкова посредствен и вибрациите му са повече от почти всички по-нови дизели, на които съм се качвал без значение колко базови са. И тука трябва да се убеждаваме, че си плащаме 100к++ и като запаля да усещам приятен масажец по гърба, който както не веднъж съм казвам отсъства изобщо при 4 цилиндров дизел на корейски производител :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ама иска да си счупи кутията, че да си я направи най-накрая.

Аз също бих се качил на 4.2 бензин, стига да ми даде нещо повече от 3.0 дизел. Карах на ники зибена и горе долу придобих представа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета тук едни технически спецификации и май е вярно, че стоково дават 2.8 FSI (207 кс)по-пъргава от 3.0TDI (222 кс), 7.1 сек с/у 7.8 сек 0-100 км/ч. Разход на гориво - бензинът е с литър надолу.

Иначе 4,2 (335 кс) си е чист самолет, нямащ нищо общо с горните! :flehan: Ама и как гори... :rotcol:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мето баце не може всички да са прогледнали и да карат 1.8т даже от ауди не знаят какво чудо са сътворили инъче непременно ще го слагат в актуалната си моделна гама :rolleyes:

Атакуваш 3 ТДи ама тва е мотор които си изпълнява перфектно функцийте достатъчно пъргав е за придвижване качва 4 човека с багаж и ги отнася като бръмбър сламка с умерен разход. Същото нещо със стоков тръц е невъзможно. той самия е смешен във стоков вид натоварен докато не влезе в обороти не може да откине караш ли го един вид спортно повече ръмжи отколкото върви и харчи между 6-8ак :hilezh: с жалко ръмжене приключва курса под 6 х оборота( въобще не искам да си мисля 4х4 автомат какво би било в а6 с1.8Т стоково миксерче).

Естествено ,че бензиновата кола е идеи по-добро решение особено когато се сравнява 8 бензинов със 6 цил дизелак а и версията със 335 кс върви на газ щом разхода е от такова значение .Щот на фона на разходите за а8 тва са жълти стотинки тая кола е за некви мнооо стабилни $$ инъче има други немски марки с по-добри мотори и по-малки разходи :rolleyes:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш 9/100 при скорост 99 км/ч е някакво постижение неземно?..... :hilezh:

с 8.5/100 с баничарката на магистралата не падам под 130-140 км/ч

Колега, това ми прилича на заяждане. Говоря за средна скорост от 140-160 и разход под 10. Само веднъж съм надхввърлял 10/100 и то беше нощем Будапеща -Сегет. Да се изфукам средна 197 км/ч. разтоянието се взема за 45 мин, а се гоних с едим мамлигар с едно Х 6-бензинова ламичка. Ха сега познай от Братислава до Сегет колко пъти зарежда мамлигара :)

като искам да карам с 99 се разхойдам и с много по елемтарни коли и не съм снобар, карам си едно фордче фиеста на газчица и хич не ме боли. имам и нова бензинова Шкода октавия. Разход от неделя Бърно-Прага, средна 115 км/ч, а познай де 9 л. на 100. А като я напъна повечко става двуцифрен разхода.

Така че моля те, не е адекватно изказването ти.

Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А и след 2010 направиха нещо на дизели и бензин,та спряха да горят.

Според мен смениха метода на измерването :hilezh:

Докато не намалят килограмите, на практика нищо не може да намали горенето - специални водни помпи, генератори, дюзи, хидравлики - всичко води до невероятно усложнение на колата, като ефекта върху горенето е съизмеримо с махането на електрическите седалки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак има ли кой да изкаже компетентно мнение, което да е по темата? Всички казват Ауди е много скъпо за поддръжка - специално за този модел кое е скъпото? Кое се троши по-често от на други коли, кое е скъпо? И най-вече какъв пробег дава производителя за веригите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За кое говоря уверено?!? И да, виждал съм я само отстрани - нормално - има само 2 за продажба в България - и двете съм ги гледал и карал. Не ме устройват и двете - едната е FSI (стана ясно, че искам да се кара на газ, а този мотор не позволява безпроблемна конверсия). Другата е седан и то американка - знаете какви са - с гадни жълти светлинки навсякъде отвън, огромни грозни предупредителни надписи за идиоти от типа "сложи колана", никакви екстри и т.н.

Както и да е, мислех, че идеята на форумите е да получиш реална информация и впечатления от собственици на подобни коли, но явно съм грешал.

Излиза, че за да пишеш из форумите, трябва да си свръхинформиран и да имаш поне 100000 км навъртяни с даден модел, за да пишеш за него, пък било то и въпрос...

П. С. Ако под уверено, имаш в предвид това, че изразявам личното си мнение - ОК. В противен случай - излишна нападка, колега..

...според мен най-добрия...
Редактирано от gh0s7r1d3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мн си прав за форума и пишещите в него (е не всички), но голяма част те хранят или лекичко ти показват какъв идиот си и защо си задал този тъп въпрос. Не се кахъри, все пак има и хора които разбират и пишат и могат да помогнат :bia: .

Все пак е форум, а не битка на живот и смърт :hilezh:

Мисля, че колегата Stoil нямаше намерение да те засегне ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мн си прав за форума и пишещите в него (е не всички), но голяма част те хранят или лекичко ти показват какъв идиот си и защо си задал този тъп въпрос. Не се кахъри, все пак има и хора които разбират и пишат и могат да помогнат :bia: .

Все пак е форум, а не битка на живот и смърт :hilezh:

Мисля, че колегата Stoil нямаше намерение да те засегне ;-)

Американски форум. Задаваш въпрос, после ти отговарят. Израелски форум. Задаваш въпрос, после на теб ти задават въпрос. Български форум. Задаваш въпрос, после дълго ти разказват какъв си тъпак.

Аз не се кахъря, ясно ми е, че няма много хора, които могат да дадат качествени мнения по темата, набирам информация и от други източници. Идеята ми беше да прочета и някое мнение от първа ръка. Както и да е, наздраве! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тоя с Мегана като се е събудил не разбрах къде се е озовал пред тоалетна във вкъщи ли? И е рабрал че е било просто сън как Меган 147 коня е успял да дръпне А6 3.0 TDI :steinigung: :steinigung: :steinigung: Осъзнайте се малко

Колега ако е ебавка ме извини, но е несериозно да твърдиш, че 147 коня върви като 233

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като в уравнението прибавиш килограмите на автомобилите, след което си сметнеш съотношението килограм/конска сила, нещата не са чак толкова фантастични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме колеги, но за мегани и дизели не става въпрос в темата. Пък и вървенето не е единственото нещо в една кола според мен - има и други фактори - комфорт, сигурност, стабилност и мн. други, които нито едно рено не може да предложи в степен подобна на германци и японци. Едно време много се кефеха хората на една лада на божура, дето цепеше а8-ци, с8-ци, ески, седмици и тн. И какво от това - с осмицата биеш десен от пистата, караш 1500 км и слизаш като бял човек. С ладата/реното ще слезеш скован след 300...

Както и да е, при други условия - ако купувах колата от магазина, предполагам бих се спрял на дизела. Но да съживявам мъртъвци - дюзи, помпи, турбини, дпф-и и тн и тн отказвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително, дори е малко вероятно, да се наиграеш на дюзи, помпа, турбо, дпф накуп. Ти си преценяш, но ако тези предположения те спират, бъркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително, дори е малко вероятно, да се наиграеш на дюзи, помпа, турбо, дпф накуп. Ти си преценяш, но ако тези предположения те спират, бъркаш.

Сподели и за мармота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stoil, съжалявам, останах с впечатление, че говориш на мен.

@Sag, скоро ми се случи да видя наживо последствията от скапани дюзи. В резултат, човека си купи още една шестица за мотор и др чаркаля. Много скоро след това смени и турбина. Не накуп, ама през 2-3 месеца си е като накуап...

Както и да е, силно отклонени сме от темата. Никой ли няма идея какви са слабите страни на 4.2 40v? Този мотор е различен от предишния 4.2 с ремъците, нали? Колко км пробег дават на веригите и защо по дяволите са решили да ги сложат отзад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4,2 -то си е прилично здраво, няма изявени проблеми.. обтегачите и веригите карат 200 000 км. без проблеми, при положение че е каран с хубаво масло и то е сменяно навреме... лошото е, че обтегачите на горните вериги на 4,2 се сменят 100 пъти по-трудно от на 3.0 ТДИ :hilezh:

Също така ако по изпускателната система е творил някой или има позапушени катализатори драмата е прилично голяма и скъпа за оправяне - катализаторите са 3 шапки пари (около 2600 лв. единия с връщане на стария), а с не работещи добре ламбди удряш 35 -40 /100 разход градско в София

Веригите на всички мотори са отзад, защото си мисля че отпред няма място - като видиш каналния ремък колко е дълъг и колко рабти върти...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...