Милослав Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) Доообре, бе хора.Аз карам все дърти барутарници, да не ме чуе дявола, ама неАм гедоре в колата си, бе деебиш.Айде аман, масло, анффриз не знам си какво си ....И да, предпочитам да си тръгна със стария барутарник на път, отколкото с новата Дачия, щото спокойно мога да брънка да му сменя крушката на фара ако изгори без да си вдигам колата на крик и да чета менюал как става.Относно буквичките и системките - е кво - като имам ЕСП и карам с газта до ламарината и да разчитам че ще ме върне у пътя ако се осуча ли - пасти.Всичко зависи от главата на раменете ни, която носим и тази на околоните около нас.Бие ли на кухо - няма ЕСП, няма АБС, намирам те в канавката и тва е.PS I have never ever been a B3 or B4 owner Редактирано 17 Август 2012 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Синдромът В4 очевадно няма лечение Тва си е станало вече, направо клинично. Темата е готина иначе и предполагам главните действащи лица, никога не са карали на планински път със завои, където пределно се изяснява кво точно се нарича пътно поведение или ако са го правили са били с бурканите в багажника и са гонили разход. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Тука градския пак захвана темата за извънземния Фокус от 2008. Еми карах такъв в продължение на 3-4 месеца - доста км. 1.6 дизел - 2009 година - фейса - 2008 е с по-малките фарове.Пласмасарник сив и ужасен.Задна седалка като пейка - предни горе долу биват.Мотор и скорости перфектни.В завой стабилен.Лошо обезшумен - като седиш на задната седалка, имаш чувството, че си яхнал гумата директно. Спирчаките му не са с нищо по-добри от на старо Ауди, което е с ИЗПРАВНА спирчна система и хубави гуми.Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли - те са и от по-горен клас - няма как да се сравняват.Тва си е станало вече, направо клинично. Темата е готина иначе и предполагам главните действащи лица, никога не са карали на планински път със завои, където пределно се изяснява кво точно се нарича пътно поведение или ако са го правили са били с бурканите в багажника и са гонили разход. И с яйца на кората отзад - ако много рЕзко се земе завоя, ше земе да се обърнат. Чич, поне според мен нито А4, нито Пасат или други подобни кои в стандартна конфигурация са конструирани с цел да им търсиш предела по завоите.Обикновено тези, които го правят, завършват или в канавката, или челно в някой Камаз и после гордия собственик на новия внос Б7 го разпознават по зъбите само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Бедняка имал възможност да си купи последен модел Ауди винаги би седнал отново зад волана на б3-ца или б4-ца.Не се обзалагай в това Аз пък съм сигурен, че ако имаш възможност да си купиш В8 от магазина, ама не само да я купиш, а целият ти стандарт да отговаря на тая кола, ще дадеш твоята за желязо след няколко дни, без значение колко ти е мила днес. Знам, че няма да ме разбереш, пожелавам ти да ти се отвори възможността по предходното изречение и пак ще си говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Адаш,знаеш,че има хора и хора... е определено не съм от тези,който забравят от къде са тръгнали,до къде са в момента и за кво се борят Нито искам нито имам нужда от Б8-ца,друг е въпроса,че нямам и тази възможност,но на мен и малко ми стига за да съм добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Колкото до Куатрото - наистина помага в стабилността, те и Порше 911 от край време го има и версия 4х4, което доста подобрява управлението му, предвид тежката му задница.Баш 911 не е много удачен пример, защото там (до скоро) 4х4 версиите прехвърлят до преко сили 20% отпред при "екстремна" ситуация, но виж при Ламбо примерът ти би бил доста по-красноречив където изведнъж колите станаха управляеми! Относно буквичките и системките...Правилно, колега! Много много много правилно! Смърт на всички буквички и системки до последното копче на таблото! btw откланяме се от заглавието, което е фън, ма въпреки това няма да е зле да се върнем към съществото на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) ако имаш възможност да си купиш В8 от магазина, ама не само да я купиш, а целият ти стандарт да отговаря на тая кола, ще дадеш твоята за желязо след няколко дни, без значение колко ти е мила днес. Само дет ще си зема Пасат Алтрак или Ку 5 - много ниска е А4 и тесна отзади - не ща да я мисля на секо качване на бордюр или неравност, а и няма да ми е кеф хората зад мен да се свиват в "премиума".А Б4-ката ще я подаря на някой човечец да си се вози и да споменава с добро. Редактирано 17 Август 2012 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 ...много ниска е А4 и тесна отзад...А Б4-ката ще я подаря на някой човечец да си се вози и да споменава с добро. Треа да им правиш боди контрол на тези дет ги возиш отзад. Да ги избираш с по-малък апетит да са. А последната здрава, няма да я подариш, а ще я засилиш щот е с история и безкомпромисТна поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли - те са и от по-горен клас - няма как да се сравняват.Кое им е по-горен клас бе градски - да, на книга са? Че съм нямал за да преценя ли? За твое инфо - вече не карам фокуса, бивша кола ми е, както и Б5-цата. И ако пак ме питат Б5 или Фокус - Фокус. Вози по-меко, много по-стабилен на пътя, по-широк вътре. Като говорим за недозавиване и поведение в завои - Фокуса (и първата му версия от 1998) смазва жестоко Б4 и Б5 на предно със сток окачване.За спирачките - ще си замълча, че е нелепо да ги сравняваш.За обезшумяването единствено си прав - зле е, както и на всички коли в този ценови клас. Пластмаси има във всичко коли след 2005 година, вкл. и Ауди, нищо че са една идея по-добри.И да правиш изводи за един модел от служебна кола - няма смисъл.Както и да е, това е извън темата, всеки си има вкус и мнение, това е моето и ми е все тая кой какво ще кара Аз лично съм доволен, че вече не карам ВАГ, но тук понякога стават забавни дискусии и си пишаEDIT: А това недозавиване при нормално и разумно каране не е фактор с никоя кола, едно време и с Москвича не съм имал драми със завоите Редактирано 17 Август 2012 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 А последната здрава, няма да я подариш, а ще я засилиш щот е с история и безкомпромисТна поддръжка. E то доказаната история е най-важна винаги ве - особено за гуми втора ръка.Питай Цорци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) EDIT: А това недозавиване при нормално и разумно каране не е фактор с никоя кола, едно време и с Москвича не съм имал драми със завоите Moсквето е на задно, тъй че принципно няма как да имаш проблеми с недозавиване, а с презавиване - ако много скорострелно влезеш в завоя, което с джугана трудно ще стане де - освен ако целенасочено не си решил, че животът ти вече няма никакъв смисъл. Не знам какъв Фокус си карал - може да е бил някакъв спешъл едишън, но да вози по-добре от б4/б5 - реално няма как да стане.Аз карах хечбег и по дупките си скачаше юнашки - далеч беше от добра возия, което се отнася за всички в този пластмасов клас. Сега например карам Киа Венга - което е нещо от класа на Опел Мерива. На дупки и неравности се клати като махало - като возя жената и й се додрайфва на третия завой.С баба ягата Б4, на която всеки следващ ден на земята й е подарен (въпреки бих казал завидно доброто за годините й състояние), такова нещо няма, лепне си и няма ядове - макар разликата между двете да е 17 години. Редактирано 17 Август 2012 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 В интерес на истината Фокуса има много добро пътно поведение. Мотор и скорости също са добре, но има много други недостатъци свързани с качеството , които да те накарат да намразиш тази кола. Имам преки впечатления от 1.6 бензин и 1.8 ТДИ от първата генерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) Некой ше ме осведоми ли кой е тоя фокус от 2000ната година с рекаро-кожа, 18ки, фабричен ксенон, подгряване, rns-e, борд компютър, темпомат, BOSE, чейнджър, шест скорости, махагон/алуминий в салона и т.н. Какво забравих? А да - 380 коня, уникални спирачки и перфектно пътно поведение. Мерси. Редактирано 17 Август 2012 от dhtj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stan_A4 Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Ааа това ли било бе лелеее ама къв е тоя кол ся ? За домати ли за кО Посочи един автомобил по-добре стоящ от годините на Б3/Б4 ? На каква база данни успя да сметнеш къв е тоя кол и къде точно е изнесен мотора и аджеба къв уй върши това изнасяне ? Обоснови се малко,че с тия колове и тия изнасяния не ми е много ясно,не разбирам от тия неща и за тва би ли споделил ?Абе това да не е някаква секретна технология, та да ми трябва специална база данни. Това е най-простото и евтино окачване, един ръждавеник вектра има в пъти по-добро управление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Некой ше ме осведоми ли кой е тоя фокус от 2000ната година с рекаро-кожа, 18ки, фабричен ксенон, подгряване, rns-e, борд компютър, темпомат, BOSE, чейнджър, шест скорости, махагон/алуминий в салона и т.н. Какво забравих? А да - 380 коня, уникални спирачки и перфектно пътно поведение. Мерси. Къде отиваш ти тогава фокус РС още го е нямало на чертеж даже Иначе какво пътно поведение, какви спирачки и завиване, още като седна в тоя фокус и се огледам всичко свършва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 И това било ауди форум с ауди привърженици Оплюхте сите модели бре Интересно ми е някой изказващи се отрицателно към автомобила си,що го имате ? Това Ви купиха или просто го искахте точно толкова недозавиващо,колкото се опитвате да ги изкарате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 що? ти очакваш безапелационно да се кланяме пред абсолютно всички модели Ауди някога произвеждани ли? Точно това ни прави различен и по-хубав форум! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 В интерес на истината точно В4, дори с нови маслени амортисьори е отврат за каране на мокро време с висока скорост по неравен път. А по-малките спирачни дискове или не дай си боже невентилираните - отврат.Всичко с куатро от класа В3 В4 В5 от тези години завива по-гнусно от кола с предно.Говорим за необслужен или посредствено обслужен автомобил със стандартен размер гуми или още по-лошо - износени такива.Но в темата един сериозен недостатък - сравняване на автомобили нова генерация от всеки произволно избран клас с вече морално и технически излезли от производство В3 В4 В5 и А6 С4 или 100 ца.Което е пълна глупост - все едно да се каже, че Хюндай Атос от таксиджийските или Опел Вектра 2000 г е по-устойчива и по-сполучлива в завои и спиране. Ми нелепо е. Да не говорим за чисто новите китайски отрочета на Ловешкия завод.Например А3 99 та година 8L и А6 С4 с разлика от 5 години е просто лагерник, сравнено с А6 цата. Нито междуосието, нито радиуса на завиване са съизмерими, в стоков вариант.Огромния проблем на тези модели на предно е онзи "колец" отзад, както вече бе отбелязано, наречен със снизхождение - заден мост. Такъв примитивен принцип на окачване, особено за кола, която се произвежда до 99 та година, както е фейслифта на А4 В5 да речем, просто няма аналог.А иначе пак казвам - окачването на повечето и в момента произвеждани коли и онези, които са произвеждани преди десетилетие, са много сходни и идентични. И няма как да има разлика в завиването с идентично окачване на нов порутляк и стар такъв. Въпросът е къде и как точно е разпределен центъра на тежестта, колко и как точно е изчислен той и за какви цели е предвидена колата, която дискутираме. Например баничарките на Опел от ново поколение, с това скъсяване отпред и напречен мотор, просто няма как да са устойчиви колкото едно стоково А6 с тежък мотор отпред, надлъжно разположен. То там друг няма.Груба небрежност е на този автомобил - А6 С4, който на предно и комби е 1500 кг. ако е с двулитров мотор или по-куц, да е с НеВЕНТИЛИРАНИ ДИСКОВЕ. Отпред. Отзад ясно. Просто е безумие. Три спирания по пътя за Рилския манастир с екстремистко каране, са задължителна причина за престой.Но пък А6 С4 е поне 5 пъти по-устойчив в завои, отколкото В4, най-малкото заради разстоянието между осите, просвета на пътя и окачването.На фона на него, обаче старият супърб например, макар, че е сходен по окачване, е просто песен за каране по завои, дори да е само на предно предаване, в сравнение с дори пипната В4 или В3.На 90 ката съм с 205 на 35 4 броя на куатро с четири газови закса и уж различно окачване, монтирано на NM и 7А, но колкото и да е ново и в идеално състояние това окачване, има едно особено усещане за несигурност след 90 километра по завоите за Златните мостове на Витоша. Така, че нещата са много общи, темата е структурирана генерално неправилно и предвиждам, че ако не се осере мощно до края на вечерта, до утре тук ще има толкова изписани глупости, че не искам да я поглеждам дори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stan_A4 Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 И това било ауди форум с ауди привърженици Toва обикновенно е реплика на някой с А3, като му разкриеш горчивата истина, че кара гоуф.Ти си карай, бетройката, нема ядове, сега да не тръгнеш да я сменяш за Б8 случйно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Извод: колкото и да е несъвършена ауди 80 б3 се наложи с десетилетия на родния пазар , благодарение на подцинкованото си не гниещо купе, здравите мотори и евтиното му обслужване, още 4 лазарника и вечната кола ще достигне 30 годишна възраст, а все още е една от най-масовите по пътищата в България,уникален автомобил от началото на 90 години , отделни екземпляри на който все още държат цени по високи, от на други автомобили с 10 години, по нови от тях, с пожелание другите модели на АУДИ да достигнат славата на АУДИ 80, тъй нареченото яйце, бъчонка и както още му казват неговите почитатели, една не съвсем практична и със много недостатъци кола, но любима за собствениците си кола, която е ,ако може тъй-да се изразя като любима съпруга, често те ядосва и нервира , но си я обичаш и сърце не ти дава да се разделиш с нея.кола не за всеки, но кола с дух, който те кара да се привържеш към нея и да си и верен, както ти е вярна и тя, не изоставяйки грижливия си стопанин никъде по разбитите пътища на родината ни.:respekt: 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 При пряко сравнение м/у БМВ и Ауди мога да ви кажа,че Ц4-та нито се доплижава на пътно поведение,нито на спиране до Е34,но пък в други отношения е по-хубава.Колите за годините си са добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Извод: колкото и да е несъвършена ауди 80 б3....:respekt:Колко да е несъвършено 80-то, Емо потропваща предница и механичен инжекцион на някои модели...Всичко друго е супер за стара и евтина кола....Та то МБ 190 вече рядко се виждат на пътя, а Е 30 и в НАДИН скоро не са виждали сигурно....а другите марки и модели от края на 80-те отдавна не ги срещаме като цяло.....Вече всичко е с полицейската Астра, Вектра Б, Е 36, Ауди Б5, Пасат Б5, Голф4, Фокус и Фиат Брава/о ....та и ние покрай тЕх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 След още 3-4 такива теми и аз ще си купя Б4. Нема как да е лошо, щом толкова МНОГО хора го хвалят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Б4 е сред най-добрите коли за покупка втора ръка в диапазона 2-3к, това е най-общо ситуацията! 90% от тия които се движат по пътищата отдавна нямат общо с фабричното състояние за да се сравнява пътно поведение с нови коли, а хората които се опитват да направят 20 годишна кола "като нова" се броят на пръстите на едната ми ръка...А не разбирам как е възможно да има дори и един потребител, на който му пука, че б4-ката му, стандартна модификация с достатъчно кекав мотор, не завивала като спортна кола като стигнеш предела?? И ако има поне един колега, който да има безупречна б4-ка, с подновено окачване и с нови гуми и обича да я кара на предела евала! Макар, че все пак е доста странно. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts