Jump to content

Ауди на предно. Поведение, завиване, спиране


Vankata_84

Recommended Posts

Доообре, бе хора.

Аз карам все дърти барутарници, да не ме чуе дявола, ама неАм гедоре в колата си, бе деебиш.

Айде аман, масло, анффриз не знам си какво си ....

И да, предпочитам да си тръгна със стария барутарник на път, отколкото с новата Дачия, щото спокойно мога да брънка да му сменя крушката на фара ако изгори без да си вдигам колата на крик и да чета менюал как става.

Относно буквичките и системките - е кво - като имам ЕСП и карам с газта до ламарината и да разчитам че ще ме върне у пътя ако се осуча ли - пасти.

Всичко зависи от главата на раменете ни, която носим и тази на околоните около нас.

Бие ли на кухо - няма ЕСП, няма АБС, намирам те в канавката и тва е.

PS I have never ever been a B3 or B4 owner :)

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Синдромът В4 очевадно няма лечение :)

Тва си е станало вече, направо клинично. :hilezh:

Темата е готина иначе и предполагам главните действащи лица, никога не са карали на планински път със завои, където пределно се изяснява кво точно се нарича пътно поведение или ако са го правили са били с бурканите в багажника и са гонили разход. :D

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука градския пак захвана темата за извънземния Фокус от 2008. :hilezh:

Еми карах такъв в продължение на 3-4 месеца - доста км. 1.6 дизел - 2009 година - фейса - 2008 е с по-малките фарове.

Пласмасарник сив и ужасен.

Задна седалка като пейка - предни горе долу биват.

Мотор и скорости перфектни.

В завой стабилен.

Лошо обезшумен - като седиш на задната седалка, имаш чувството, че си яхнал гумата директно. :hilezh:

Спирчаките му не са с нищо по-добри от на старо Ауди, което е с ИЗПРАВНА спирчна система и хубави гуми.

Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли - те са и от по-горен клас - няма как да се сравняват.

Тва си е станало вече, направо клинично. :hilezh:

Темата е готина иначе и предполагам главните действащи лица, никога не са карали на планински път със завои, където пределно се изяснява кво точно се нарича пътно поведение или ако са го правили са били с бурканите в багажника и са гонили разход. :D

И с яйца на кората отзад - ако много рЕзко се земе завоя, ше земе да се обърнат. :hilezh:

Чич, поне според мен нито А4, нито Пасат или други подобни кои в стандартна конфигурация са конструирани с цел да им търсиш предела по завоите.

Обикновено тези, които го правят, завършват или в канавката, или челно в някой Камаз и после гордия собственик на новия внос Б7 го разпознават по зъбите само. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бедняка имал възможност да си купи последен модел Ауди винаги би седнал отново зад волана на б3-ца или б4-ца.

Не се обзалагай в това :hilezh: Аз пък съм сигурен, че ако имаш възможност да си купиш В8 от магазина, ама не само да я купиш, а целият ти стандарт да отговаря на тая кола, ще дадеш твоята за желязо след няколко дни, без значение колко ти е мила днес. Знам, че няма да ме разбереш, пожелавам ти да ти се отвори възможността по предходното изречение и пак ще си говорим. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш,знаеш,че има хора и хора... е определено не съм от тези,който забравят от къде са тръгнали,до къде са в момента и за кво се борят :zustimm:

Нито искам нито имам нужда от Б8-ца,друг е въпроса,че нямам и тази възможност,но на мен и малко ми стига за да съм добре :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до Куатрото - наистина помага в стабилността, те и Порше 911 от край време го има и версия 4х4, което доста подобрява управлението му, предвид тежката му задница.

Баш 911 не е много удачен пример, защото там (до скоро) 4х4 версиите прехвърлят до преко сили 20% отпред при "екстремна" ситуация, но виж при Ламбо примерът ти би бил доста по-красноречив където изведнъж колите станаха управляеми! :)

Относно буквичките и системките...

Правилно, колега! Много много много правилно! Смърт на всички буквички и системки до последното копче на таблото!

btw откланяме се от заглавието, което е фън, ма въпреки това няма да е зле да се върнем към съществото на темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш възможност да си купиш В8 от магазина, ама не само да я купиш, а целият ти стандарт да отговаря на тая кола, ще дадеш твоята за желязо след няколко дни, без значение колко ти е мила днес.

Само дет ще си зема Пасат Алтрак или Ку 5 - много ниска е А4 и тесна отзади - не ща да я мисля на секо качване на бордюр или неравност, а и няма да ми е кеф хората зад мен да се свиват в "премиума".

А Б4-ката ще я подаря на някой човечец да си се вози и да споменава с добро. :zustimm:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...много ниска е А4 и тесна отзад...

А Б4-ката ще я подаря на някой човечец да си се вози и да споменава с добро. :zustimm:

Треа да им правиш боди контрол на тези дет ги возиш отзад. Да ги избираш с по-малък апетит да са. :hilezh:

А последната здрава, няма да я подариш, а ще я засилиш щот е с история и безкомпромисТна поддръжка. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли - те са и от по-горен клас - няма как да се сравняват.

Кое им е по-горен клас бе градски - да, на книга са? Че съм нямал за да преценя ли? За твое инфо - вече не карам фокуса, бивша кола ми е, както и Б5-цата. И ако пак ме питат Б5 или Фокус - Фокус. Вози по-меко, много по-стабилен на пътя, по-широк вътре. Като говорим за недозавиване и поведение в завои - Фокуса (и първата му версия от 1998) смазва жестоко Б4 и Б5 на предно със сток окачване.

За спирачките - ще си замълча, че е нелепо да ги сравняваш.

За обезшумяването единствено си прав - зле е, както и на всички коли в този ценови клас. Пластмаси има във всичко коли след 2005 година, вкл. и Ауди, нищо че са една идея по-добри.

И да правиш изводи за един модел от служебна кола - няма смисъл.

Както и да е, това е извън темата, всеки си има вкус и мнение, това е моето и ми е все тая кой какво ще кара:) Аз лично съм доволен, че вече не карам ВАГ, но тук понякога стават забавни дискусии и си пиша:)

EDIT: А това недозавиване при нормално и разумно каране не е фактор с никоя кола, едно време и с Москвича не съм имал драми със завоите :bia:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А последната здрава, няма да я подариш, а ще я засилиш щот е с история и безкомпромисТна поддръжка. :D

E то доказаната история е най-важна винаги ве - особено за гуми втора ръка.

Питай Цорци. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EDIT: А това недозавиване при нормално и разумно каране не е фактор с никоя кола, едно време и с Москвича не съм имал драми със завоите :bia:

Moсквето е на задно, тъй че принципно няма как да имаш проблеми с недозавиване, а с презавиване - ако много скорострелно влезеш в завоя, което с джугана трудно ще стане де - освен ако целенасочено не си решил, че животът ти вече няма никакъв смисъл. :hilezh:

Не знам какъв Фокус си карал - може да е бил някакъв спешъл едишън, но да вози по-добре от б4/б5 - реално няма как да стане.

Аз карах хечбег и по дупките си скачаше юнашки - далеч беше от добра возия, което се отнася за всички в този пластмасов клас.

Сега например карам Киа Венга - което е нещо от класа на Опел Мерива. На дупки и неравности се клати като махало - като возя жената и й се додрайфва на третия завой.

С баба ягата Б4, на която всеки следващ ден на земята й е подарен (въпреки бих казал завидно доброто за годините й състояние), такова нещо няма, лепне си и няма ядове - макар разликата между двете да е 17 години.

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината Фокуса има много добро пътно поведение. Мотор и скорости също са добре, но има много други недостатъци свързани с качеството , които да те накарат да намразиш тази кола. Имам преки впечатления от 1.6 бензин и 1.8 ТДИ от първата генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некой ше ме осведоми ли кой е тоя фокус от 2000ната година с рекаро-кожа, 18ки, фабричен ксенон, подгряване, rns-e, борд компютър, темпомат, BOSE, чейнджър, шест скорости, махагон/алуминий в салона и т.н. Какво забравих? А да - 380 коня, уникални спирачки и перфектно пътно поведение. Мерси. :hilezh:

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа това ли било бе лелеее ама къв е тоя кол ся ? За домати ли за кО :gruebel:

Посочи един автомобил по-добре стоящ от годините на Б3/Б4 ?

На каква база данни успя да сметнеш къв е тоя кол и къде точно е изнесен мотора и аджеба къв уй върши това изнасяне ?

Обоснови се малко,че с тия колове и тия изнасяния не ми е много ясно,не разбирам от тия неща и за тва би ли споделил ?

Абе това да не е някаква секретна технология, та да ми трябва специална база данни. Това е най-простото и евтино окачване, един ръждавеник вектра има в пъти по-добро управление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некой ше ме осведоми ли кой е тоя фокус от 2000ната година с рекаро-кожа, 18ки, фабричен ксенон, подгряване, rns-e, борд компютър, темпомат, BOSE, чейнджър, шест скорости, махагон/алуминий в салона и т.н. Какво забравих? А да - 380 коня, уникални спирачки и перфектно пътно поведение. Мерси. :hilezh:

Къде отиваш ти тогава фокус РС още го е нямало на чертеж даже :hilezh:

Иначе какво пътно поведение, какви спирачки и завиване, още като седна в тоя фокус и се огледам всичко свършва :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това било ауди форум с ауди привърженици dry.gif

Оплюхте сите модели бре :hilezh: Интересно ми е някой изказващи се отрицателно към автомобила си,що го имате ? Това Ви купиха или просто го искахте точно толкова недозавиващо,колкото се опитвате да ги изкарате :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що? ти очакваш безапелационно да се кланяме пред абсолютно всички модели Ауди някога произвеждани ли? :huh: Точно това ни прави различен и по-хубав форум! :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината точно В4, дори с нови маслени амортисьори е отврат за каране на мокро време с висока скорост по неравен път. А по-малките спирачни дискове или не дай си боже невентилираните - отврат.

Всичко с куатро от класа В3 В4 В5 от тези години завива по-гнусно от кола с предно.

Говорим за необслужен или посредствено обслужен автомобил със стандартен размер гуми или още по-лошо - износени такива.

Но в темата един сериозен недостатък - сравняване на автомобили нова генерация от всеки произволно избран клас с вече морално и технически излезли от производство В3 В4 В5 и А6 С4 или 100 ца.

Което е пълна глупост - все едно да се каже, че Хюндай Атос от таксиджийските или Опел Вектра 2000 г е по-устойчива и по-сполучлива в завои и спиране. Ми нелепо е. Да не говорим за чисто новите китайски отрочета на Ловешкия завод.

Например А3 99 та година 8L и А6 С4 с разлика от 5 години е просто лагерник, сравнено с А6 цата. Нито междуосието, нито радиуса на завиване са съизмерими, в стоков вариант.

Огромния проблем на тези модели на предно е онзи "колец" отзад, както вече бе отбелязано, наречен със снизхождение - заден мост. Такъв примитивен принцип на окачване, особено за кола, която се произвежда до 99 та година, както е фейслифта на А4 В5 да речем, просто няма аналог.

А иначе пак казвам - окачването на повечето и в момента произвеждани коли и онези, които са произвеждани преди десетилетие, са много сходни и идентични. И няма как да има разлика в завиването с идентично окачване на нов порутляк и стар такъв.

Въпросът е къде и как точно е разпределен центъра на тежестта, колко и как точно е изчислен той и за какви цели е предвидена колата, която дискутираме. Например баничарките на Опел от ново поколение, с това скъсяване отпред и напречен мотор, просто няма как да са устойчиви колкото едно стоково А6 с тежък мотор отпред, надлъжно разположен. То там друг няма.

Груба небрежност е на този автомобил - А6 С4, който на предно и комби е 1500 кг. ако е с двулитров мотор или по-куц, да е с НеВЕНТИЛИРАНИ ДИСКОВЕ. Отпред. Отзад ясно. Просто е безумие. Три спирания по пътя за Рилския манастир с екстремистко каране, са задължителна причина за престой.

Но пък А6 С4 е поне 5 пъти по-устойчив в завои, отколкото В4, най-малкото заради разстоянието между осите, просвета на пътя и окачването.

На фона на него, обаче старият супърб например, макар, че е сходен по окачване, е просто песен за каране по завои, дори да е само на предно предаване, в сравнение с дори пипната В4 или В3.

На 90 ката съм с 205 на 35 4 броя на куатро с четири газови закса и уж различно окачване, монтирано на NM и 7А, но колкото и да е ново и в идеално състояние това окачване, има едно особено усещане за несигурност след 90 километра по завоите за Златните мостове на Витоша.

Така, че нещата са много общи, темата е структурирана генерално неправилно и предвиждам, че ако не се осере мощно до края на вечерта, до утре тук ще има толкова изписани глупости, че не искам да я поглеждам дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това било ауди форум с ауди привърженици

:hilezh:

Toва обикновенно е реплика на някой с А3, като му разкриеш горчивата истина, че кара гоуф.

Ти си карай, бетройката, нема ядове, сега да не тръгнеш да я сменяш за Б8 случйно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извод: колкото и да е несъвършена ауди 80 б3 се наложи с десетилетия на родния пазар , благодарение на подцинкованото си не гниещо купе, здравите мотори и евтиното му обслужване, още 4 лазарника и вечната кола ще достигне 30 годишна възраст, а все още е една от най-масовите по пътищата в България:flehan:,уникален автомобил от началото на 90 години , отделни екземпляри на който все още държат цени по високи, от на други автомобили с 10 години, по нови от тях, с пожелание другите модели на АУДИ да достигнат славата на АУДИ 80, тъй нареченото яйце, бъчонка и както още му казват неговите почитатели, една не съвсем практична и със много недостатъци кола, но любима за собствениците си кола, която е ,ако може тъй-да се изразя като любима съпруга, често те ядосва и нервира , но си я обичаш и сърце не ти дава да се разделиш с нея.кола не за всеки, но кола с дух, който те кара да се привържеш към нея и да си и верен, както ти е вярна и тя, не изоставяйки грижливия си стопанин никъде по разбитите пътища на родината ни.:respekt::respekt::respekt:

  • Like 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При пряко сравнение м/у БМВ и Ауди мога да ви кажа,че Ц4-та нито се доплижава на пътно поведение,нито на спиране до Е34,но пък в други отношения е по-хубава.Колите за годините си са добреzustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извод: колкото и да е несъвършена ауди 80 б3....:respekt::respekt::respekt:

Колко да е несъвършено 80-то, Емо :gruebel: потропваща предница и механичен инжекцион на някои модели...Всичко друго е супер за стара и евтина кола....Та то МБ 190 вече рядко се виждат на пътя, а Е 30 и в НАДИН скоро не са виждали сигурно....а другите марки и модели от края на 80-те отдавна не ги срещаме като цяло.....Вече всичко е с полицейската Астра, Вектра Б, Е 36, Ауди Б5, Пасат Б5, Голф4, Фокус и Фиат Брава/о ....та и ние покрай тЕх :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4 е сред най-добрите коли за покупка втора ръка в диапазона 2-3к, това е най-общо ситуацията! 90% от тия които се движат по пътищата отдавна нямат общо с фабричното състояние за да се сравнява пътно поведение с нови коли, а хората които се опитват да направят 20 годишна кола "като нова" се броят на пръстите на едната ми ръка...

А не разбирам как е възможно да има дори и един потребител, на който му пука, че б4-ката му, стандартна модификация с достатъчно кекав мотор, не завивала като спортна кола като стигнеш предела?? И ако има поне един колега, който да има безупречна б4-ка, с подновено окачване и с нови гуми и обича да я кара на предела евала! Макар, че все пак е доста странно.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...