Jump to content

Ауди на предно. Поведение, завиване, спиране


Vankata_84

Recommended Posts

И ако има поне един колега, който да има безупречна б4-ка, с подновено окачване и с нови гуми и обича да я кара на предела евала! Макар, че все пак е доста странно.

Прав си....щом караме коли за 2000 лв. е ясно, че няма как да ги подържаме постоянно в топ кондиция :zustimm: Аз за 66 000 км. с моето Б4 смених много неща и сега пак имам за ремонт...и амортисьори предни и накладки. Обаче като цяло колата е доста надеждна за дълъг път щом 1-2 в месеца ме вози Карнобат- София- Карнобат (около 700 км.) и то често в рамките на един ден. За тези 3г. само веднъж ми се развали фатално (по вина на предишния собственик ползвал вода вместо антифриз), но пак я върнах на пътя. Ако ремонта се окаже читав, изключвайки гумичките на клапаните :2gunsfiring_v1: може да кара още някоя друга година...

А често гледам далеч по-нови коли и то от среден или висок клас по магистралата, качени на Пътна помощ <_< Така, че има защо да се говори за надеждност при старите VAG...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някои от списвалите в тази тема, ще ме "убият" от смях с изказванията си... :hilezh: Бахти субективните мнения на принципа: Не съм сигурен, но МАЙ е така...  :hilezh:

----------------

Иначе - собственици на коли 2000 година !? Буахаха, коя година сме сега !? :lol:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4 е сред най-добрите коли за покупка втора ръка в диапазона 2-3к, това е най-общо ситуацията! 90% от тия които се движат по пътищата отдавна нямат общо с фабричното състояние за да се сравнява пътно поведение с нови коли, а хората които се опитват да направят 20 годишна кола "като нова" се броят на пръстите на едната ми ръка...

:zustimm:

90% от Б3/Б4 на пътя в БГ са порутляци, които се поддържат с тел и свински опашки, преживяли са няколко челни и безрой други удари, но все още се движат защото са built to last - за разлика от съвременните коли, които конструктивно не са предвиждани за толкова дълга експлоатация.

Колкото и дае добра колата като конструкция и качество, 20 години са много време за която и да била машина - няма как да я направиш нова дори всичко да й смениш.

Старата кола си е стара - няма как да върнем времето назад. :zustimm:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доообре, бе хора.

Аз карам все дърти барутарници, да не ме чуе дявола, ама неАм гедоре в колата си, бе деебиш.

Айде аман, масло, анффриз не знам си какво си ....

И да, предпочитам да си тръгна със стария барутарник на път, отколкото с новата Дачия, щото спокойно мога да брънка да му сменя крушката на фара ако изгори без да си вдигам колата на крик и да чета менюал как става.

Относно буквичките и системките - е кво - като имам ЕСП и карам с газта до ламарината и да разчитам че ще ме върне у пътя ако се осуча ли - пасти.

Всичко зависи от главата на раменете ни, която носим и тази на околоните около нас.

Бие ли на кухо - няма ЕСП, няма АБС, намирам те в канавката и тва е.

PS I have never ever been a B3 or B4 owner :)

Еми като ти е слаб мотора може и да не ти трябва ESP като караш с газта до ламарината. Иначе става весело ;)

Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли - те са и от по-горен клас - няма как да се сравняват.

To по принцип А4 трябва да се сравнява по-скоро с Мондео. А мондеото е доста по-кола от фокуса, говорим за тия вторите с триъгълните стопове. ;)

А проблема с обезшумяването при Фокусите го има основно при комби версиите.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорим конкретно за неговата кола, говорим, че на слаб мотор не му трябват толкоз ESP като караш с газ до ламарината ;)

А иначе и куатрото помага да не ти трябва толкоз ЕСП, много ясно защо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо каква е разликата между предното окачване на Б5 и Б6? Защо Б5 страда от окачване, а Б6 не? Понякога малки промени водят до големи резултати, техника да е.иш.

Шенкелът е алуминиев при В6, което очевидно намалява вибрациите в болтовете и те се износват по-малко... Горните носачи са 1:1, а долните имат разлики - предният е по-масивен с по-малък диаметър на шарнира, а задният е с плътен тампон. Това е, но ефектът е поразителен - много здраво окачване!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкелът е алуминиев при В6, което очевидно намалява вибрациите в болтовете и те се износват по-малко... Горните носачи са 1:1, а долните имат разлики - предният е по-масивен с по-малък диаметър на шарнира, а задният е с плътен тампон. Това е, но ефектът е поразителен - много здраво окачване!!!

Aз пък наскоро научих за случай, при който болтът на шарнира бил изял ОТВЪТРЕ тялото/главата на носача и... ПРАС! В движение...

Така че - митът за чупещите се алуминиеви носачи отново е на дневен ред. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По преразказ на запознати с очевидеца/потърпевшия.

Вярвам в достоверността. :)

ЕЖК! Кой знае как е хлопал преди това?! Аз съм виждал и други коли да късат шарнир и да вкарват гумата в калника, в т.ч. Голф, Астра, Вектра, даже В3, но това е предизвикан резултат от "каруцари"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предно,задно,средно,4х4......

Важно е как е свързан шофера с колата.....

Карам Ауди на предно вече 6г и повече от 150к км с мощност от 180 до почти 550++ коне и усмивката ми не слиза от лицето след като слезна.

Ясно е ,че говорим за кола нямаща нищо общо със стокова такава на предно,но пък говорим и за 550++ магарета,които яко рипат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-новите Аудита на предно не знам как е, ама В3-ките не завиват грам под товар, а при рязък лифт задницата тръгва от един път и после хващането не е най-лесното нещо на света. Въпреки, че ми липсват и са ми от любимите коли, няма как да си изкривя душата. <_<

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee, как не ви е срам да плюете по гордостта на марката Б3/Б4. Не сте ли гледали ДТМ от 90те, некви Мерцедеси и БМВта и на финала само Ауди 80 на предно рулира. Не случайно и в момента на планинско се използват главно 80ки на предно и пак бият всичко живо. Грозната истина е такава, ма тука само маняци и тряя само манящини да си пишем. Аудито на предно е по-хубаво от задното и 4х4 взето заедно. Даже и на супер карите като Ламбо и Ферари се чудят как да гепят патента за мотор пред предния мост. А да не каже сега някой че им тропат предниците. Това са масови халюционации. Няма 80ка дето да му тропа предницата. А з за спирачките кой ви каза че са за спиране. Като сравним 80/100 със Мерцедес и Бмв от към спирачки, откриваме че те са много напред. На Ауди спирачките са за намаляване, това със спирането е остаряло. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посочете ми една кола, която няма да изпусне пътя, ако я подгоните над възможностите й....няма такава нали. Предно, задно , средно и извънземно предаване не помагат. Истината е, че за да се чувства човек сигурен и да се радва на колата която има, тя трябва да е преди всичко технически изправна. Всяка машина с износени гуми, изпуснали амортисьори, разбити шарнири и тампони е гадна и опасна за каране :nixweiss: За съжаление доста коли има такива на пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След още 3-4 такива теми и аз ще си купя Б4. Нема как да е лошо, щом толкова МНОГО хора го хвалят...

Аз от както съм се регистрирал тук ме яде отвътре тази мисъл :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, В4 е много хубав автомобил и усещането в него е много по-различно от В3. Струва си да се покара тази кола... Даже гледам "Компетишъна" от "Продава" и ми се иска да звънна да се разберем, ама жената ще ме изхвърли от къщи...

А4 В5 пък няма нищо общо като поведение и усещане. Даже А4ката в началото ме дразнеше, че е като БМВ - ниска позиция, стегнати седалки, скоростите и характерното ръмжене... Мисля, че като стабилност на висока скорост А4 е много добра (за 2х4). Все пак е стил на каране...

Ако ще сравняваме, трябва да сложим критерии (гуми, окачване и т.н.). Има доста различни. Най-малко В3 базово е със 175/70/14, В4 и Е30 са със 195/65/15...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам Купе на предно предаване, но няма да си изкривя душата - страда си от недозавиване. Е30-та наистина има по-добро пътно поведение :zustimm: Въпреки това не бих си сменил колата за Е30 :stupid:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй големи състезатели имало тук,презавиване,недозавиване.... :hilezh:

От всички писали в темата само Ангел(АsК),си кара колата на събора в Калояново

Недозавивала б4,голяма работа ц5-та и тя е така <_< както всяка кола на предно. Това не означава,че човек нема си направи кефа по пистата.

На събора докато пистата беше суха б4-та се държеше много добре и доста се поизпотих за да мина границата,като капна дъждеца стана малак АД,в един завой тръгва преднцата след нея и задницата :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недозавивала б4,голяма работа ц5-та и тя е така <_< както всяка кола на предно.

Ако имаш приятел/познат със някаква коруба от сорта на 106 Рали, Saxo VTS и т.н., накарай го да те повози на планинско малко. Тогава ще размислиш. Не че са лоши коли, дори аз обмислям смяна на S3 с В4-ка, ма тва не променя факта, че не са много по завиването. :D Не разбирам защо В4 оунърите приемат темата толкова лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... не са много по завиването. :D Не разбирам защо В4 оунърите приемат темата толкова лично.

Някаде да написах,че б4-то завива :unsure: ,идеята на поста ми беше,че дори с незавиваща б4-ка си направих фъна по пистата в калояново.

Пак хвана б4 оунър s3 оунър,сега къв съм ц5 оунър :hilezh:

На пистата карах колата която имах(б4),догодина с ц5-та ще се пробвам,и ще пиша как се държи,по пътищата разлика(в завиването) голяма няма <_<

М/у другото ще видим ли s3-та на пистата,тя как завива :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...