tanuco Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 И ако има поне един колега, който да има безупречна б4-ка, с подновено окачване и с нови гуми и обича да я кара на предела евала! Макар, че все пак е доста странно.Прав си....щом караме коли за 2000 лв. е ясно, че няма как да ги подържаме постоянно в топ кондиция Аз за 66 000 км. с моето Б4 смених много неща и сега пак имам за ремонт...и амортисьори предни и накладки. Обаче като цяло колата е доста надеждна за дълъг път щом 1-2 в месеца ме вози Карнобат- София- Карнобат (около 700 км.) и то често в рамките на един ден. За тези 3г. само веднъж ми се развали фатално (по вина на предишния собственик ползвал вода вместо антифриз), но пак я върнах на пътя. Ако ремонта се окаже читав, изключвайки гумичките на клапаните може да кара още някоя друга година...А често гледам далеч по-нови коли и то от среден или висок клас по магистралата, качени на Пътна помощ Така, че има защо да се говори за надеждност при старите VAG... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Някои от списвалите в тази тема, ще ме "убият" от смях с изказванията си... Бахти субективните мнения на принципа: Не съм сигурен, но МАЙ е така... ----------------Иначе - собственици на коли 2000 година !? Буахаха, коя година сме сега !? 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 (Редактирано) Б4 е сред най-добрите коли за покупка втора ръка в диапазона 2-3к, това е най-общо ситуацията! 90% от тия които се движат по пътищата отдавна нямат общо с фабричното състояние за да се сравнява пътно поведение с нови коли, а хората които се опитват да направят 20 годишна кола "като нова" се броят на пръстите на едната ми ръка... 90% от Б3/Б4 на пътя в БГ са порутляци, които се поддържат с тел и свински опашки, преживяли са няколко челни и безрой други удари, но все още се движат защото са built to last - за разлика от съвременните коли, които конструктивно не са предвиждани за толкова дълга експлоатация.Колкото и дае добра колата като конструкция и качество, 20 години са много време за която и да била машина - няма как да я направиш нова дори всичко да й смениш.Старата кола си е стара - няма как да върнем времето назад. Редактирано 18 Август 2012 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 (Редактирано) Доообре, бе хора.Аз карам все дърти барутарници, да не ме чуе дявола, ама неАм гедоре в колата си, бе деебиш.Айде аман, масло, анффриз не знам си какво си ....И да, предпочитам да си тръгна със стария барутарник на път, отколкото с новата Дачия, щото спокойно мога да брънка да му сменя крушката на фара ако изгори без да си вдигам колата на крик и да чета менюал как става.Относно буквичките и системките - е кво - като имам ЕСП и карам с газта до ламарината и да разчитам че ще ме върне у пътя ако се осуча ли - пасти.Всичко зависи от главата на раменете ни, която носим и тази на околоните около нас.Бие ли на кухо - няма ЕСП, няма АБС, намирам те в канавката и тва е.PS I have never ever been a B3 or B4 owner Еми като ти е слаб мотора може и да не ти трябва ESP като караш с газта до ламарината. Иначе става весело Като цяло за парите си фикусчето не е лоша колица, но Б4/Б5 в добро състояние са в пъти по-коли - те са и от по-горен клас - няма как да се сравняват.To по принцип А4 трябва да се сравнява по-скоро с Мондео. А мондеото е доста по-кола от фокуса, говорим за тия вторите с триъгълните стопове. А проблема с обезшумяването при Фокусите го има основно при комби версиите. Редактирано 18 Август 2012 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Слабичък му е автомобилът, мдам... 4.2... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Не говорим конкретно за неговата кола, говорим, че на слаб мотор не му трябват толкоз ESP като караш с газ до ламарината А иначе и куатрото помага да не ти трябва толкоз ЕСП, много ясно защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Емо каква е разликата между предното окачване на Б5 и Б6? Защо Б5 страда от окачване, а Б6 не? Понякога малки промени водят до големи резултати, техника да е.иш.Шенкелът е алуминиев при В6, което очевидно намалява вибрациите в болтовете и те се износват по-малко... Горните носачи са 1:1, а долните имат разлики - предният е по-масивен с по-малък диаметър на шарнира, а задният е с плътен тампон. Това е, но ефектът е поразителен - много здраво окачване!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Шенкелът е алуминиев при В6, което очевидно намалява вибрациите в болтовете и те се износват по-малко... Горните носачи са 1:1, а долните имат разлики - предният е по-масивен с по-малък диаметър на шарнира, а задният е с плътен тампон. Това е, но ефектът е поразителен - много здраво окачване!!!Aз пък наскоро научих за случай, при който болтът на шарнира бил изял ОТВЪТРЕ тялото/главата на носача и... ПРАС! В движение...Така че - митът за чупещите се алуминиеви носачи отново е на дневен ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 От къде научи ? По АудиТВ ли го даваха или мълвата се носи из мегданя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 (Редактирано) не знам, как се получиха 2 поста... Редактирано 18 Август 2012 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 По преразказ на запознати с очевидеца/потърпевшия.Вярвам в достоверността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 По преразказ на запознати с очевидеца/потърпевшия.Вярвам в достоверността. ЕЖК! Кой знае как е хлопал преди това?! Аз съм виждал и други коли да късат шарнир и да вкарват гумата в калника, в т.ч. Голф, Астра, Вектра, даже В3, но това е предизвикан резултат от "каруцари"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Предно,задно,средно,4х4......Важно е как е свързан шофера с колата.....Карам Ауди на предно вече 6г и повече от 150к км с мощност от 180 до почти 550++ коне и усмивката ми не слиза от лицето след като слезна.Ясно е ,че говорим за кола нямаща нищо общо със стокова такава на предно,но пък говорим и за 550++ магарета,които яко рипат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 При по-новите Аудита на предно не знам как е, ама В3-ките не завиват грам под товар, а при рязък лифт задницата тръгва от един път и после хващането не е най-лесното нещо на света. Въпреки, че ми липсват и са ми от любимите коли, няма как да си изкривя душата. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stan_A4 Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Самият факт, че В3 и В4 са почти еднакви, доказва че ауди са дотигнали съвършенството в края на 80-те години. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teao Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Eeee, как не ви е срам да плюете по гордостта на марката Б3/Б4. Не сте ли гледали ДТМ от 90те, некви Мерцедеси и БМВта и на финала само Ауди 80 на предно рулира. Не случайно и в момента на планинско се използват главно 80ки на предно и пак бият всичко живо. Грозната истина е такава, ма тука само маняци и тряя само манящини да си пишем. Аудито на предно е по-хубаво от задното и 4х4 взето заедно. Даже и на супер карите като Ламбо и Ферари се чудят как да гепят патента за мотор пред предния мост. А да не каже сега някой че им тропат предниците. Това са масови халюционации. Няма 80ка дето да му тропа предницата. А з за спирачките кой ви каза че са за спиране. Като сравним 80/100 със Мерцедес и Бмв от към спирачки, откриваме че те са много напред. На Ауди спирачките са за намаляване, това със спирането е остаряло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Посочете ми една кола, която няма да изпусне пътя, ако я подгоните над възможностите й....няма такава нали. Предно, задно , средно и извънземно предаване не помагат. Истината е, че за да се чувства човек сигурен и да се радва на колата която има, тя трябва да е преди всичко технически изправна. Всяка машина с износени гуми, изпуснали амортисьори, разбити шарнири и тампони е гадна и опасна за каране За съжаление доста коли има такива на пътя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stan_A4 Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Прав си. Не сме тръгнали на състезание все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 След още 3-4 такива теми и аз ще си купя Б4. Нема как да е лошо, щом толкова МНОГО хора го хвалят...Аз от както съм се регистрирал тук ме яде отвътре тази мисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Абе, В4 е много хубав автомобил и усещането в него е много по-различно от В3. Струва си да се покара тази кола... Даже гледам "Компетишъна" от "Продава" и ми се иска да звънна да се разберем, ама жената ще ме изхвърли от къщи...А4 В5 пък няма нищо общо като поведение и усещане. Даже А4ката в началото ме дразнеше, че е като БМВ - ниска позиция, стегнати седалки, скоростите и характерното ръмжене... Мисля, че като стабилност на висока скорост А4 е много добра (за 2х4). Все пак е стил на каране... Ако ще сравняваме, трябва да сложим критерии (гуми, окачване и т.н.). Има доста различни. Най-малко В3 базово е със 175/70/14, В4 и Е30 са със 195/65/15... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 И аз карам Купе на предно предаване, но няма да си изкривя душата - страда си от недозавиване. Е30-та наистина има по-добро пътно поведение Въпреки това не бих си сменил колата за Е30 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Ейй големи състезатели имало тук,презавиване,недозавиване.... От всички писали в темата само Ангел(АsК),си кара колата на събора в КалояновоНедозавивала б4,голяма работа ц5-та и тя е така както всяка кола на предно. Това не означава,че човек нема си направи кефа по пистата.На събора докато пистата беше суха б4-та се държеше много добре и доста се поизпотих за да мина границата,като капна дъждеца стана малак АД,в един завой тръгва преднцата след нея и задницата 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Недозавивала б4,голяма работа ц5-та и тя е така както всяка кола на предно.Ако имаш приятел/познат със някаква коруба от сорта на 106 Рали, Saxo VTS и т.н., накарай го да те повози на планинско малко. Тогава ще размислиш. Не че са лоши коли, дори аз обмислям смяна на S3 с В4-ка, ма тва не променя факта, че не са много по завиването. Не разбирам защо В4 оунърите приемат темата толкова лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 ..... не са много по завиването. Не разбирам защо В4 оунърите приемат темата толкова лично.Някаде да написах,че б4-то завива ,идеята на поста ми беше,че дори с незавиваща б4-ка си направих фъна по пистата в калояново.Пак хвана б4 оунър s3 оунър,сега къв съм ц5 оунър На пистата карах колата която имах(б4),догодина с ц5-та ще се пробвам,и ще пиша как се държи,по пътищата разлика(в завиването) голяма няма М/у другото ще видим ли s3-та на пистата,тя как завива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts