Gecata

A4 разочарование!!!

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Нов съм в форума, а и в предпочитанията си към Ауди.

То предпочитания малко пресилено ми звучи.

Купих си А4 1,8 20В 1996 г. и съм доста раздвоен по отношение на оценката му.

От една страна ми харесва, че е стабилно, здраво, стегнато, интериора е страхотен, ергономичен и качествено направен, по хубав път вдигам и 180-190 км/ч без да се осеща скороста, двигателя е добър, еластичен и пъргав. Но има три неща които направо си ме дразнят.

Става въпрос за това,че седалките са ужасно дървени (твърди), а окачването също е много твърдо-направо комфортат е много лош. Всяка дупка, неравност и цепнатина на пътя се осещат изцяло от пътниците в купето. Ужас!.

Не ме разбирайте погрешно, окачването си е здраво, преди покупката правихме пълна диагностика и всичко си е наред.

Освен седалките и окачването ме дразни и шумат в купето, можеше да се постараят повече.

Возил съм се в далеч по-евтини коли от по-масови производители и там комфорта, шумоизолацията и седалките са били далеч по-добри. Не знам доста съм разочарован от А4.

След около година мисля да го сменя и се чудя дали А6 тези новите от 1997 насам са по-комфортни. В смисъл дали при тях не е наблегнато повече на комфорта и шумоизолацията.

Ако някои има такова ще съм му благодарен да сподели с мен впечатленията си от пътното му поведение и по специално за комфорта. Че е сигурно и стабилно това е ясно. Шумоизолацията?

Харесвам тихите, безшумни и комфортни коли, някой ще ме насочи ли към такъв модел?

Хайде със здраве! И безаварийно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жалко, че си се разочаровал от А4 :hilezh: Относно шумът, си мисля, че може да има някой проблемче. Да не е лагер, гуми, скоростна кутия или нещо подобно? Кога точно става шумна? Ако е при 180-190 км/ч смятам, че е нормално за този двигател...

Возията на А6 е с класи по-добра от тази на А4, но трябва сам да покараш за да разбереш за какво говоря. Ако искаш да ти е по комфортно, трябва да се насочиш към А6, А8 или Q7. Не си копувай Ferrari, защото също вози твърдичко - нищо че е стабилно ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

За седалките съм съгласен. Жена ми също се оплаква от нашите. За окачването - просто е такова. Това е немски, а не "свиркаджийски" автомобил. ;) За шумоизолацията абсолютно не съм съгласен. Ако го сравняваш с нов, но евтин автомобил не си прав в критериите. Все пак твоя е на 10г. и съм сигурен, че няма хлопащи пластмаси, а евтинията на 3-тата година тотално скърца и хлопа. :hilezh::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също не харесвам А4-ките точно заради това, че возят твърдо, тясно е на задните места и няма достатъчно багажник.

Седалките че са твърди спор няма, и на моята А6 са твърди, дори на Опелите ми харесват седалките повече но, това е.

Шумоизолацията на А6 специално е доста добра, но си зависи и от мотора и гумите най-вече, евтините гуми вдигат доста шум!

За мен истинските коли започват от А6 нагоре, но пък има хора които търсят по-компактни коли, поради доста причини

Edited by verter

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен лично ми допада твърдата возия. Има си чар. Усещането е по-спортно. Разбира се мекото возене е незаменимо за дълъг път, като най-близо до представите ми за такова е 100-цата C4, сравнена с къде-къде по-нови коли в същия клас.

Иначе за другото не съм съгласен-има някакъв проблем по колата ти.

П.С. Идеална тема като за техника/електроника! ;):hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е дизел и въобще не усещам повишено ниво на шум... Всичко мисля е в нормални граници, шума, който чувам най-често е от перката на вентилацията на купето, и то като я пусна на високи обороти....Седалките са много по-удобни от тези на всички коли, които съм карал. Можеби кожата е нещото, което ще те направи доволен, колега.

Относно това, че се усещат дупките - не съм се возил досега в кола, в която да не се усещат. В аудито и специално А4 1995+ е мислено много за комфорт. Провери дали не си с газови амортисьори, ако е така - знаеш какъв е проблема, автомобила заводски излиза с маслени...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всеки си харесва своята бира. Колега, ако не ти е комфортна А4-ката, смени я със Ситроен, със сигурност ще друса по-малко.

Има повишен шум в зоната 3200-3800 об. Имаше обяснение някъде, за причините му. Инак аз имам и В3, еми водят се един клас коли, но В5 е класи на В3 и не само поради факта, че е по-нов модел.

На мен седалките са ми супер комфортни и удобни, сравнявайки ги с новите Вектри и Пежо 307. Създава ми усещане, че е отлята по тялото ми.

Това, че А4 е по-къса и съответно мястото за дълги крака не е достатъчно, е факт, но какво от това. Ако искаш лимузина, купуваш си лимузина.

А4 и А6 имат идентични окачваниа и различна база.

Въобще всичко е въпрос на компромис.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама усещането за стегнато пътно поведение е незаменимо!

Карам и един Меган Сеник РХ4 (това е чикия с претенции за джип) и винаги имам чувството че ще се капична в някой завой с 60км/ч.

Меките седалки ме изморяват на дълъг път -- заболява ме кръста.

Това което казваш за шумоизолацията силно ме изненадва -- дизеловите са супер тихи вътре. Предполагам че и бензиновата е така ... Провери да не ти липсва някое парче от изолацията, дори малка дупка пуска много шум.

Edited by Sag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да разбирам Ви.

На мен мястото в купето ми е достатъчно. Не се оплаквам и от мястото на задните седалки. Багажника също е голям според мен 440л не са малко.

Интересува ме конкретно някои които е карал А4 и А6 да ми опише разликата във возията. Иначе как да разбера дали е с газови или маслени амортресьори?

За смяна съм се спрял на А6(1997-1999) БМВ 5 (1996-1999) и Ситроен Ц5 (2001-2003)

Ще ми е интересно да споделите мнения от реалното шофиране на тези модели щото аз съм просто един теоретик дето не разбира много и вижте как останах малко излъган в очакванията си спрямо А4. Не е лоша кола-страхотна е само да возеше по-меко и седалките да бяха по-добри. Иначе плюсовете са много няма спор.

Приятелски поздрави към всички!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разликата във возията между А4 и А6 се чувства осезателно!

обема в купето също!

но и 300-те килограма на А6 в повече също :)

Петицата на 5 е хубава кола, която държи странно ниска пазарна цена, спрямо А6-цата, нямам обяснение затова.

Ситроен Ц5 за мен е ултра грозен автомобил, возията му е традиционно добра, но устойчивостта му е под въпрос?

салона като го видя и ;)

За мен А6-цата е най-класната кола от трите, това е и защото съм фен на ауди естествено ;)

аз с това мога да помогна :hilezh:

между другото следващия път преди да купиш една кола я покарай, така ще усетиш и возията и седалките.

Аз съм ослепен от качествата и дизайна на А6, така че друга кола не съществува в моята глава

Edited by verter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Петицата на 5 е хубава кола, която държи странно ниска пазарна цена, спрямо А6-цата, нямам обяснение затова.

Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. :hilezh:;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. :hilezh:  ;)  :)
Владо, цените на пазара Secondhand са пълни с изненади. ;) Според мен причината за БМВ-то е стойността на поддръжката му и/или проявени недостатъци. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карал съм 5 ца за 15 к лв. и съм карал подобна в германия на един приятел за 15к евра. Абсолютно еднакви на години , еднакви мотори(2.5 тдс) ...

Единствено си приличаха по логото на БМВ :hilezh:

Читава 5-ца е нещо прекрасно на дълъг път.

Много лоша услуга ни правят цените на колите в бг(втората употреба).

Търсиме коли по снимки , сравняваме цени и после ...малеееее ми то в Германия многооо скъпо. Ужас!

Ами така е ! Ужас, ама там хората карат коли и купуват коли , а ние тук се чудим с малко пари да вземем таралясник и с минимум инвестиции да му придадем търговски вид и да наебем някое другарче да са наказва с нея и да й се"радва".

Извинявам се за офф топика

Edited by wizard2000bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

За щумоизолацията и аз останах изненадан. До колкото знам всички модели на Ауди се хвалят с много добра шумоизолация...това е факт.

За окачването,да...твърдичко е...даже и с 15-ките вози твърд. Но на мен както и на колега по горе ми допада...много добър контрол на колата.

За седалките,признавам...ДА и те са малко по твърдички. Мно с много добри странични опори и дизаин...като съм влезнал със скорост в завои,да знам че няма да изпадна от седалката :hilezh: Лично аз съм стращно доволен от А4...по голяма от Б4-ката...багажника е по -голям.... колата е песен за мен :)

Че А6-цата е по добра няма спор...като возия,лукс , т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Е на този парадокс, днеска браузвайки мобил.бг и аз се зачудих. БМВ 5-ца струва колкото Голф. :)  :D  :P

Щото е стабилна, като коч на лед. :hilezh::P:);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Според мен причината за БМВ-то е стойността на поддръжката му и/или проявени недостатъци. :)

Точно тъй. Грижите с 2.5тди са песен в сравнение с 2.5тдс.

Щото е стабилна, като коч на лед. :hilezh:  :D  :)  ;)

Еле пък ако някое куче му се изпика на задните гуми... Гледай какво става :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Щото е стабилна, като коч на лед. :hilezh:  ;)  :)  :)

Знам че е Ауди форум,и аз съм фен на Ауди (и то голям),но това изказване е най-тъпото нещо което съм чувал.Ако го сравняваш с Куатро да ама не забравяй,че и Аудитата не са всичките с куатро!!Возил съм се в такова бмв с 180-190км и наистина не усещаш че се движиш.

Що се отнася до подръжката на 2.5тдс,и 2.5тди 150кс.,мога да поспоря!!!На Аудито смяна на ремък и ролки струва колкото един Голф!!!!На двама мои приятели единият с А8 другият с А4,им се прецакаха нафтови помпи и там ремонта е около един Голф пари.Като цяло този мотор не е от най надеждните.Аз се кефа много на двигателите на ВАГ,но повече на 1.9тди,и 1.8Т.Според мен колата е А4 от по новата 2002г. някъде,1.9тди 131к.с. или 1.8Т.Не споменаваме по-новите мотори от сорта на 3.0тди и 2.0тфси и други!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, нещо със сигурност не ти е по ред колата.

1-во. Карам А4 ТДИ.. и мога да потвърдя че вътре не е никак шумно ( в сравнение с Пассат 4-ка... все-едно двигателя беше в купето )

2-ро. Ако си с по-твърдо окачване, или с 16" гуми няма как да не друса повечко. Карал съм 1.8 Т .. със 16" и наистина е точно както описваш друса си доста.

3-то. Карал съм както споменах А4 1.8 Т .. карам А4 ТДИ.. карал съм и А6 1.9 ТДИ .. ами.. 6-ка си е друга работа.. но и цената е доооста по-нагоре.

съвет: пробвай друга А4-ка .. ако има и дизелова.. ще откриеш много разлики !

Share this post


Link to post
Share on other sites

... по тез наще пътища к'вото и да караш ще друса :hilezh:

Но А4-те наистина возят твърдичко - няма спор. За седалките и шумоизлагацията обаче не съм съгласен - поне за мен те са в разумни граници.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecata : гледам от София си, мини на някоя среща и ще те повозя на моята, ще видиш, че не си напълно прав...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gecata : гледам от София си, мини на някоя среща и ще те повозя на моята, ще видиш, че не си напълно прав...

Благодаря за поканата колега!

Ще ми бъде интересно да се видим.

Кога и къде се провеждат срещите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Горе в дясно имаш КАЛЕНДАР :hilezh: пък в клубни събития е описано всичко :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
За смяна съм се спрял на А6(1997-1999) БМВ 5 (1996-1999) и Ситроен Ц5 (2001-2003)

Ще бъде най-голямата грешка в живота ти! За Ц5 става въпрос... близо съм до кухнята и мога да ти кажа, че това е уникален отпадък... а пък и 2003 година, точно и свършила гаранцията и някой ще се отърве от нея. Проблемите с електрониката ще те съсипят - казва, 4е ключа не е нейния ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ, спира заради сигнализация за нередности в системи, които ГИ НЯМА на колата, не са поръчани като екстра... и т.н. и т.н.

Дръж германските машини и това е...

:hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих сменил Ц5 с Галант на Мицубиши модел 98-99, за да остане трилемата!;-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може и едно Пасатче TDI да вмъкнем за да омешаме работите нацяло :wall:

Edited by kosar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.