PESHO OT MARS Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Единият ми оригинален акумулатор си отиде на 11г, заради неправилна експлоатация от новия си собственик. И това на автоматик, който е голям и постоянен консуматор.Консуматор на какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Взех колата преди 3 години и я карам с акумулатора който я взех.Мисля,че е оригиналния от завода VARTA DE.Мислех да го зареждам щото бях останал с впечатление че е под 12В ... но се оказа,че държи 12.6В ... Алтернатора ми е в ред и е 120А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Това е оригинален, но като резервна част е купен в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Може не ги разбирам ... но с него взех колата и още кара да чукна на дърво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 каква е била правилната експлоатация?без придвижване на стартер, без нагрявне до над 100 градуса близо до турбината и последващо охлаждане до -25.....Консуматор на какво?ток дърпа яко гадината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Защо мислиш че автоматика има някаква по-голяма консумация от тази на ръчната. Заради единия задействан соленоид ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Защото съм си сменял окабеляването на TCU-то и има солидни кабели, при мен по спомен са 13 соленоида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino77 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Зравеите колеги и аз да споделя не6то от днес.Отидох при един приятел които има магазин за акумулатори да ми погледне моя как е в какво състояние е.И о6те когато отворих капака ми каза 4е това е оригиналния акумулатор .Да ви кажа не о4аквах даже ми показа /аз не сам го и видял преди/ на клемата/плюсовата/ щамповано седмица/49/ и/04/ година на производство.Забравих да ви кажа 4е колата е внос от Германия,а акумулатора е ВАРТА/74аh/.ЯВНО Вартата там и тук се разли4ават не знам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Ако има опция да си купя монбат за първо вграждане с удоволствие ще махна моя "нов" акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) На А4-ката смених оригиналния акумулатор точно в деня преди събора тази година - беше изкарал 7 години. Сложих МОНБАТ 62 А/ч уж "върховата" версия. Колко ще изкара ще видим. На жена ми на А-класата в началото на 2010 сложих същия модел акумулатор МОНБАТ, но 74 А/ч. Вече 2-ри път се случва да падне до "0" и да го зареждам с изправител. Колата си зарежда идеално, 14.2 с или без фарове. Консумацията е 20ма при пусната аларма, т.е. няма утечка. Вече не му свети в "зелено" индикатора - стои "черен" дори и след заряд от изправител. Гаранцията му беше 24 месеца, изкара 30 месеца и почна да прави мизерии. С една дума направен да си изкара гаранцията. На предишните си коли съм карал с МОНБАТ по 5 години без проблеми. С една дума всичко, което се продава е боклук и е въпрос на късмет. Редактирано 5 Декември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 какво е придвижване на стартер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 аз монбат карах 3 години на старата кола купих я с него карал съм и на стартер и на -25 съм въртял да пали на газ доста и така и я продадох монбата беше на около 5 години сигурно, но беше куче.може и да ги плюете ама поне е българско и не е по-лощо за цената си от конкуренцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Не разбрах какъв е смисъла на темата. Някой да се похвали, друг да се оплаче или да се направи статистика?Гаранция на батерии не се дава от никой производител. И на кой колко му е изкарал няма никакво значение. Това е консуматив като маслото. Сменя се след изтичане на гаранцията. Като маслото. Ако искате 100% надеждност. Ако искате да видите кога ще умре е любопитство.Ако не е важно кога ще умре, пробвайте. В противен случай се сменя.Да я заключвам или още похвали/оплаквания ще има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Мечо, за гаранцията си прав !Обаче все пак мисля че споделяйки си кой колко е изкарал с даден акумулатор може да "отсее" кекавите от малко по-надежните !В смисъл ако всичко по колата е наред както е при Вальо например, и случката с Монбат-а ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 И така до другата партида пусната в търговската мрежа... не можем да му хванем края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Мога да споделя следното че при батериите за UPS-и които се водят с design life 10+ години от партида до партида има разлика и никоя от партидите не може да изкара 10 год. Калпавите умират на 4-5 год. хубавите изкарват по 5-7 год. максимум. И това е при отлични условия на околната среда т.е. климатизирано помещение, няма вибрации, почти не се разреждат по нужда (само 2 пъти годишно при тестовете), зарядното напрежение и кривата на зареждане са почти идеалните и изобщо ги дундуркаш като бебета. Така че не виждам какво се учудваме за акумулаторите на колите които работят при много по-тежки условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Само да вметна, че Варта имат тамън 3 серии акумулатори, ако не броим Старт-Стоп версията. Та коя точно Варта е сдала багажа толкова скоропостижно, от коя серия? Защото ако е Блек - ми те са си евтиджос. Колко да изкара?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Или Black Dynamic, или Blue Dynamic. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 ... Та коя точно Варта е сдала багажа толкова скоропостижно, от коя серия? Защото ако е Блек - ми те са си евтиджос. Колко да изкара?!Тук идва въпроса - защо да се купува ВАРТА/БОШ и т.н., при положение, че за по-малко пари се взима Български, МОНБАТ примерно, който също си изкарва само гаранцията. Не, че съм доволен от МОНБАТ-а защото за мен не е нормално един акумулатор да не може да изкара 4-5 години. Веднага правя аналог и с "уж" оригиналните части за една торба пари дето се рекламират наляво-надясно във форума, които реално изкарват малко повече от ментетата. Т.е. няма "оригинални" части и консумативи в БГ, има просто ментета и по-малко ментета . Затова са ни на този хал и колите - стари били, чупели се често, много пари искали за поддръжка. Еми искат си пари, като се продават ментета по магазините. Сигурно се повтарям, но аз лично няма нещо, което да съм сменил по колата и след това да не го сменям същото нещо почти всяка година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Досега не съм имал акумулатор да е изкарал под 5 г на колата и поне още 2 г на помпата на камината. Обаче никога не съм се доверявал на бг акумулатор и никога не съм карал с нисък клас акумулатори. Силвър на Варта се прави където и Силвър на БОШ и дали купен в Германия, Австрия или БГ е все тая - източникът е един. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Тук идва въпроса - защо да се купува ВАРТА/БОШ и т.н., при положение, че за по-малко пари се взима Български, МОНБАТ примерно, който също си изкарва само гаранцията. Не, че съм доволен от МОНБАТ-а защото за мен не е нормално един акумулатор да не може да изкара 4-5 години. Веднага правя аналог и с "уж" оригиналните части за една торба пари дето се рекламират наляво-надясно във форума, които реално изкарват малко повече от ментетата. Т.е. няма В подкрепа на казаното да вметна, че оригиналният акумулатор на А4-ката откакто навърши три години, почна бавно да се предава. Сега - половин година по-късно, остане ли колата повече от седмица да не се кара (особено в студовете), едвам завърта после. А е баш оригинален, поставен в завода на Ауди. Очаквах към 5 г. да изкара поне, ама нъц...:steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) Каква е марката на оригиналния акумулатор? Преди да си купя скъпичкия модел, с който карам сега имах отигинален точно на 5 години, приключи с умряла клетка, но до последната седмица беше супер. Редактирано 6 Декември 2012 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) Каква е марката на оригиналния акумулатор?Но моя си пише ВАРТА ДЕ ... и има оригинален номер който ако го сравня с ЕТКА сигурно ще си излезе за моя модел и мотор че се вгражда оригинално.Както и до минусовият полюс си има щампа в пластмасата VW AUDI VA0 Редактирано 6 Декември 2012 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 В подкрепа на казаното да вметна, че оригиналният акумулатор на А4-ката откакто навърши три години, почна бавно да се предава...Тони, твоята машина е с дизелов мотор, а и ти я ползваш като служебна кола - палиш/гасиш непрекъснато, много често си вътре в колата и има пуснати консуматори. Караш я много градско, където висиш по задръстванията и е нормално да не успява да се дозареди. Може би ако направиш едно дозареждане на акумулатора с изправител нещата ще се оправят и ще изкара повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Може. Ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване