Jump to content

Акумулатор VARTA не издържа 3 год.


Recommended Posts

След ходене по акумулаторджии и ел майстори и даване на пари естествено се разбра, че акумулатора неможе да държи ток и си "отива".Купен е март месец 2010 г. за 184 лв. в брой.Гаранцията е изтекла преди 9 месеца. Алтернатора го замервахме 3 дни подред зарежда съвсем нормално и никога не е имал някакви проблеми, винаги е палила от раз. Толкова ли карат акумулаторите купени в България, вече. Какъв акумолатор да търся сега, и след 2-3 години пак ли така. Няма ли внос на някакви китайски поне като ще го сменям през две години да струва 50 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадна работа. Все пак цели 3г. е издържаш, на предишната ми кола Банера се предаде след няма и 2. Страшни боклуци са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв акумолатор да търся сега,

На Аудито бях с EXIDE с три години гаранция . Карах го четири и половина години и сега новия собственик на колата още е с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да - нормално друг път ...

Живота му взех на моя Гигават ... Три пъти е умирал тотално, давал съм ток на едно толкова изтощено Пежо, че моята в обороти глъхнешеонова като пали .. Трета година завърши - заряд според товарната вилка - 70% !

Алтернатора зарежда на 14В без значение от консуматорите !

Не рекламирам марката, просто споделям как е при мен ! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сив Бош на А4-та 74Аh от 04.2008, не се е замислял до сега. Два пъти съм го оставял с включен плафон вътре и габарити цяла нощ. След това разбира се го зареждам цял ден и повече. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко ходих да гледам моя акумулатор и така като гледам ще е оригиналния.Марката е БАНЕР отгоре има щампа на самата пластмаса 4005.Предполагам това е 40 седмица 2005 година.Пали нормално без да се замисля , но цяла зима колата стой в топъл гараж на 17-20 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години взех на а6-цата ФИАМ 80ah . Изкара година и 2 месеца , замениха го гаранционно. (Пълен боклук е за мен)

А на купето акумулатора , знам само , че е Гигават 74ah .Нямам спомен кога съм го купил .Купето стои в двора на студено/топло целогодишно. Не съм го зареждал на зарядно никога , пали се 1-2 пъти месечно колата за по 30-40км , та въпросния акумулатор Гигават го ползвах на А6-цата докато ми заменят моя и се оказа , че е перфектен.За 1 седмица употреба на 2.5 дизелов мотор думичка не каза.

Следващия акумулатор ,който ще купя определено ще е Гигават.

Та искам да кажа ,че въпросния Гигават без никаква поддръжка си върши работата може би 5та година подред , дори без да се кара колата много .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам ама аз взех колата от варна,като беше вкарана 2007г.от италия и е стояла на паркинга на автокъщата,акумулатора беше в багажника стоял и той 4 год.без да се пипа,е взех колата с него заредих го и 2 година чеша с него,акумулатор от бг никога няма да може да го постигне та ако ще да е не варта,бош или др. :rotcol::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също взех колата 2007 и акумулатора не беше нов. Още си карам с него, само при мен е 6-та година, преди това колко още не знам. За статистиката е Exide.

На баща ми едната му Искра е 10 годишна. Но той се занимава да ги поддържа както трябва, а акумулатора се нуждае от поддръжка. Аз нямам време и отвреме на време (веднъж на 1-2 години) минавам да му го оставя да го разреди - зареди и т.н.

Та всичко е въпрос на приоритети - ако му обръщаш внимание го караш дълго, ако не ти се занимава или нямаш време да му обръщаш внимание, ако разчиташ само на алтернатора - купуваш нов през 2-4 години, все пак не е толкова скъп.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 2007 до 2011 началото на първия снег в софия беше BOSCH после пак BOSCH само че 72 ah по-голям и му сложих кожуха (капака ) за да го пази повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди може би повече от 3 години вече купих на Компетишъна акумулатор Midac от Кокича и продължавам да съм изключително доволен от него. Преди всеки зимен сезон го закачам по една нощ да се зарежда и нямам грижи. Единствено съм имал драма с него след като почти 40дни не бях пипал колата и беше замръзнал - занесох го където каза Коко, зареждаха до 2 или 3 дни на много бавно зарядно, добавиха му малко електролит и от тогава няма драми с акумулаторчето :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не ти препоръчвам Монтански и ЗАП , изкараха си гаранцията и до 6 месеца приключиха тотал. Б 4 се караше около 15 000 км на година .Запа по време на гаранция влиза веднъж в бокса и си отиде със зелено оченце ,запали нормално и след 10 мин ни звук ни стон.Сега съм с Берга , но е втора година с три год гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали голяма част от проблемите с акумулаторите ви не се дължат на неправилно подбран ампераж? Гледам, че доста народ се мята на големи цифри а по-голямо не значи по-добро или адекватно за вашия начин на употреба. Аз никога през живота си не съм имал драми с акумулатори. Все изкарват над 5-6 години и то винаги български. Сега на аудито си карам с акумулатора с който я купих Бош. Вече 3 години а като го гледам е бил поне на още толкова. И тая зима викам да изкара. Не мога да му намеря дата ама да кажем минимум 5 години. Един единствен път съм го зареждал заради забравени фарове. На другите коли които съм имал също съм зареждал само заради фарове. Голям като капацитет акумулатор не може да се зареди адекватно при шофиране на къси дистанции и градско особено сега като караме нон-стоп на фарове. Гледайте какво препоръчва производителя на автомобила и не се лакомете за максимума и повече ако карате предимно градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качеството на акумулаторите падна.Аз съм имал случай 11 години със СТАРТ български .Имам и спомени от два монбата и една искра, които изкараха малко над 2 години.Относно големината си мисля,че голям акумулатор не е натоварен ,по-малко се разрежда и му трябва малко време за дозареждане..

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте какво препоръчва производителя на автомобила и не се лакомете за максимума и повече ако карате предимно градско.

A6 1.8TQ,2000г излиза с 45Ач. Никой продавач не иска да даде гаранция, когато разбере че "малък" акумулатор ще се слага на такава кола. Алтернаторът е 90А. Според каталозите на Варта трябва да е 72Ач :wall:

Друга А6, но автомат излиза с 82Ач и алтернатор 120А.

Трета А6, пак автомат излиза с 60Ач и алтернатор 120А.

Аз съм доволен от Мидак, от Коко - трета зима ще му е, на пролет пак ще пиша:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch Silver S5 85Аh - изкара 6г. - смених го със същия :)

На предното Ауди бях с Exide, бяха ми станали ръцете като на маймуна да го нося за рекламации <_<

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички казват, че силвъра са добри, но на мен вече два по 72Ач ми крадат в гаранция и не мога да ги оценя :hilezh:

Exide Premium 4-та година не дава признаци на умора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт 60 ач., 4 години и нещо яко лашкане,никакъв проблем и тази пролет умря завалията от старост:D/>,ако го бях поддържал както трябва сигурно щеше да изкара още толкова.Сега монбат 62 ач,половин година вече,нямам проблеми,засега,да видим до кога,че са малко боклуци,чувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от Мидак, от Коко - трета зима ще му е, на пролет пак ще пиша:)/>.

Същата работа и при мен, купен декември 2009-та все още не дава индикации за умора.

Ако изкара и тая зима така както предните ще е best buy for the money :hilezh:

това на яйцето, сега съм барен полар 74-ка... колко ще изкара нямам идея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са малко пресилени примерите за добри-лоши акумулатори, разлика има доста в моделите, но чак такава на коли, които нямат допълнителни консуматори не може да има!

Бих се обзаложил, че повечето от проблемните модели не са поддържани както трябва, с което разбира се не твърдя, че е едно и също дали ще купиш скъп или евтин акумулатор.

Повечето от вас се хващат за амперите и дали щяла да зарежда колата...обаче за съжаление логиката не е такава.

Алтернатора на колата е мислен никога да не зарежда на макс който и да е акумулатор тъй като презареждането е далеч по-опасно от лекото незареждане, т.е. акумулатора при дълъг преход се "зарежда" с 13,8V примерно, което позволява колата да работи и 10часа без никаква опасност.

След това идва момента, че всеки акумулатор се зарежда напълно различно, има способността да поеме повече или по-малко ток в моментите когато напрежението е 14V+ като разликите могат да бъдат двойни, тройни и дори четворни. Оттук директно следва, че номиналния капацитет на акумулатора е почти без значение. Сметките от типа имам 90А алтернатор, следователно мога да зареждам 90Аh акумулатор са абсолютно кръчмарски и се кара на късмет, надали и 5% от потребителите изобщо имат на идея какво точно е положението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият ми оригинален акумулатор си отиде на 11г, заради неправилна експлоатация от новия си собственик. И това на автоматик, който е голям и постоянен консуматор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...