Macao

Q5 - проблеми и решения

Recommended Posts

Не е климатроник след като няма градуси. Това е традиционен контролен панел за климатика и парното.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как разбра че няма градуси? Ако се виждат градусите на дисплея какво е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако се виждат градусите някъде и могат да се нагласят значи е с климатроник.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

В този случай е климатроник. Но от предишната снимка това не се виждаше.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не вярвам, че има ку5 без климатроник, затова така иронично подходих, просто невъзможно ми се струва, но знам ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-вероятно няма и съм в грешка. Не съм толкова запознат с този модел и просто коментирах по снимката. Климатроник си е, само че е еднозонен.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно, климатроник е щом излизат на дисплея. Следващ въпрос тогава: на дисплея показва ли някъде последно избраните градуси или трябва да пипнеш врътката за да изскочат?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Показва. Погледни долу в един от ъглите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На най-долния ред до часа.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.05.2019 г. at 9:05, CVT написа:

Не е климатроник след като няма градуси. Това е традиционен контролен панел за климатика и парното.

Tова е еднозонов климатроник,а другия с 2-та дисплея е двузоновия,препоръчвам втория,това първото е подигравка с клиента!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема с незагряването на Q5-та се реши с нов основен термостат. Мишо беше сменил този до скоростната кутия при ремонта й, файда нямаше. Днес смених основния (заедно с почистване на дорселовата клапа), загрява бързо и закове ли 90 не мърда. Досега откак сме взели колата в града беше вдигала 90 само веднъж за 5 мин.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 0.75. Проблема с изчакването дойде от това, че като купих колата, поръчах за обслужване всичко превантивно, но понеже човекът, който ме снабдява с частите ми е приятел, не ми е включил термостата (защото на 3 тди бил трудно достъпен, а на 2 тди лесен, и се сменял само при нужда, а не профилактично). И започчнах да си мисля, че вече е от тоя клапан до егр-а, но разбрахме, че термостата всъщност не е сменян.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко ще събудя темата с друг въпрос за Q5 3.0 тди, S-tronic, 2009, 180 000 km - при движение с равномерна скорост на автопилот 130-135 км/ч се усеща известно раклащане на оборотите. От около 2000 об/мин, стрелката на оборотомера започва да варира с около 150-200, което се усеща като някаква лека вибрация. На какво се дължи това? Някъде мисля, че имаше тема за това, но не мога да я открия и реших да споделя с мнозинството ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, имам проблем със трета скорост по някога исключва в движение, колата е Q5 2.0 tdi 170кс. ръчка. Няма шумове нито виврции. 

 

Edited by miron81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги , от скоро имам Q5 , 2018г. 2.0 бензин внесено е от САЩ ,  при движение се чува и усеща в педала на газта едно "претракване " точно при 40 км. в час след като мине тази скорост и преди нея няма нищо .Въпроса ми е това някакъв проблем ли е , защото колата си върви много добре и скоростите не се разбира кога се сменят , само по оборотомера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това предполагам, само при потегляне първия път когато стигне 40 км/час ? 
И след това не го прави, докато не я угасиш.

Ако да - това е теста на АБС/ЕСП системата и всичко е наред.

Ако го прави постоянно на 40 км./час, значи е нещо друго и е проблем 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да само при потегляне първия път , значи е нормално и не е проблем , благодаря .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 2.09.2023 г. at 19:48, miron81 написа:

Здравейте, имам проблем със трета скорост по някога исключва в движение, колата е Q5 2.0 tdi 170кс. ръчка. Няма шумове нито виврции. 

 

за смяна на съединител и маховик си- около 2500 лв с труда

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пак малко ми се вижда

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, търся следната информация за Audi Q5 2.0тди 177:

1. филтъра за картерна вентилация - ако може някакъв ОЕ номер

2. масло на заден диференциал - колко събира и ОЕ номер на маслото.

Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

G 052 145 S2

G 052 145 A2

1 л.

За моята е това,нормален заден диференциал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.