Macao Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 нека тук пишем само за ку5, какво имаме като проблем и как се е решил.ето поставям един такъв.- температурния индикатор показва падане на температурата на автомобила от 90 градуса до 60 градуса при спускане по наклон (естествено по продължителен). понеже е сервизна приемчика казва, че било нормално. не ми се струва да е така защото на съшия накло до сега не се е проявявало досега, нали я карах и миналата зима.струва ми се, че проблема е в термостата ако има такав този автомобил. може ли някой да предложи решение ако е минал през него. предварително благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Колата със сигурност има термостат и има голяма вероятност (над 95%) проблема да е в него... добре е да напишеш с какъв двигател и скорости е Q-то Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macao Posted December 30, 2012 Author Report Share Posted December 30, 2012 (edited) Цитиране на предходен пост!ясно,благодаря. двигателя е 2л. дизелов мотор и 7 степенен автоматик. и аз така си мисля (повреда в термостата) но явно ауди доста ги натискат нищо да не признават докато е в гаранция. утре като свърши гранцията сами ше ме търсят да сменят термостата / хитрици /. ще гледам и те да стигнат до този извод, а не да ме залъгват с проврка на топлинен баланс .... Edited January 11, 2014 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 При наистина дълго спускане е възможно дизела да позастине десетина градуса, но за да падне на 60 трябва да има проблем...Та ще трябва да ги притиснеш да го сменят - той и без това е една от най-евтините части Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macao Posted December 30, 2012 Author Report Share Posted December 30, 2012 пак благодаря. приемчика спомена за някакво писмо от ауди дето се казвало, че е нормално да пада температрурата при ниска външна температура. ама нали аз сам потърпевшия не ми се иска да е така. добре ще е без много да се убеждаваме да открият че термостата не е ок. а това че е най-ефтината част дава голяма надежда да не се дарпат много само проверката на топлиния баланс да потвърди проблема. ще споделя резултатавесели празници Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlitobrigante Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Какво значение има дали един смотан приемчик ще го признае за гаранция или не?Плати си да го сменят и това е.Аз винаги, когато реша че нещо е за смяна, го сменям, без значение дали им харесва на тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 пак благодаря. приемчика спомена за някакво писмо от ауди дето се казвало, че е нормално да пада температрурата при ниска външна температура. ама нали аз сам потърпевшия не ми се иска да е така. добре ще е без много да се убеждаваме да открият че термостата не е ок. а това че е най-ефтината част дава голяма надежда да не се дарпат много само проверката на топлиния баланс да потвърди проблема. ще споделя резултатавесели празнициТочно така е, не те е излъгал попринцип 2.0 к.р. я има тази специфика.Мой приятел пак с 2.0-ка мина по същия път, но от Порше още не знаеха и му смениха термостата с нов по гаранция. С новия пак падеше температурата или загряваше до определена степен.Свиквай и това е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAVKATA26 Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Стига бре, вярно ли е това?Тъкмо мислех да си поръчвам една Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Вярно е, даже още преди Порше да го кажат Мишо го знаеше и имаше опит с този не бих казал проблем, а специфика на мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko76 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Няма какво да се чудите защо е така,това си е напълно нормално нещо за всички двигатели без карбуратора.Когато се спускаш на скорост притока на гориво спира и няма никакво горене и съответно няма от каде да се генерира топлина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Категорично мисли, че не си прав. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAVKATA26 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Ама изобщо дори не си прав, даже си далеч от истината. Аз под сурдинка да ти кажа, че топлината идваща от двигателя се генерира от работата му, а той не спира да работи, освен ако не си го изгасил Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnura Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Топлината на двигателя се генерира от изгарянето на горивото в цилиндрите.При неподаване на гориво от горивната система, няма изгаряне в цилиндрите. Когато колата се спуска по доста голям наклон и не се натиска педала на газта притока на гориво към цилиндрите се спира. Двигателя си работи от инерцията на колата, но не гори гориво.Ако навън е студено и парното вътре е усилено на максимум е възможно да падне температурата на мотора, но чак пък с 30 градуса, не знам Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) Както писах малко по-горе имам колеги които карат точно тоя мотор в Пасат-и (3 броя) и никой не застива по описания начин .... 60 градуса е много малко, освен ако спускането не е 15 километра Edited January 3, 2013 by BECKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo-G Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Топлината на двигателя се генерира от изгарянето на горивото в цилиндрите.Сигурен ли си, че е само от изгарянето? Щото един компресор примерно не изгаря гориво, пък също отделя доста топлина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnura Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 ОК, приемам.Основната топлина на двигателя се генерира от изгарянето на горивото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macao Posted January 14, 2013 Author Report Share Posted January 14, 2013 Така, за да има казуса своя завършек - смениха термостата , сега в неделя ще отида пак на оня склон. Не е много дълг, около 4 км. Колата върви надолу по него с около 80км без да се подава газ. Мисля да си ми е същата както преди. Но е истина, че Ауди имат циркуляр за този ефект и е заклеймен като нормална работа. Все пак когато и направят тест на топилния баланс откриват нещо. Оказа се, че термостата не струва скъпо. Може да го сменяш направо като 1-во решение без да правиш тест. Ако се оправи е ОК, ако не значи си покрит от писмото им за топлинно ефективен двигател. За мен случая приключи , ще си я карам такава каква то е.И накрая дето се казва това да и е кусура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Николай7 Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 Здравейте.Автомобила ми е Audi Q5 и от днес ми се появи проблем със заключването. Постоянно ми изписва че лява предна врата е отворена. не мога да заключвам с дистанционното а само с ключа.При отключването няма проблем. Моля за съвет. Благодаря! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mishell Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 On 12/31/2012 at 0:17 PM, Raino said: Вярно е, даже още преди Порше да го кажат Мишо го знаеше и имаше опит с този не бих казал проблем, а специфика на мотора. Здравей, при моето ауди 3.0тди след палене оборотите парат на 640 и с малко газ придърпва. Нов егр и нов дебитомер сложиха в сервиза и пак е така.... Казаха, че така било нормално. Дали? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Не е нормално. Дебитомеът не влияе на празния ход. Има нещо нередно, за да придърпва. Ако е автоматик пък не трябва да има вариант да придърпва, но пък може той да е причина, а не мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vstoyanov Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Здравейте, Бихте ли ме посъветвали дали трябва да си сменям маслото на скоростната кутия? Q5, 2009. 2.0 TFSI (211 Hp) quattro S tronic 190 000 км. Благодаря предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Да, на всеки 60 000 км. трябва да се сменя... ако не знаеш кога е сменяно е добре да го направиш веднага. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vstoyanov Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) Много благодаря. Отивам да го сменям другата седмица. Edited September 25, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zfocus Posted October 24, 2018 Report Share Posted October 24, 2018 Здравейте. Всички който мислят че е нормално колата да не вдига и подържа работна температура или да я меня в зависимост от натоварването след като колата е загряла, не са прави ! Копирам линк от темата в която писах ка е решен проблема при мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimpetrov Posted May 12, 2019 Report Share Posted May 12, 2019 Здравейте, на снимката какво е показано: климатик или климатроник? И ако е второто, къде се виждат градусите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now