Stoil Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 На някоя писта по-добре.туй добре!ама от друга страна къде пък да ги дерем тея печки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Кви писти, не е ли да вземем едно чеверме да направим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 (Редактирано) туй добре!ама от друга страна къде пък да ги дерем тея печки :hilezh:/>/>/>ОМВ БОЯНА е мястото пичуи :respekt:/>/>Само ще взема спрей за камерата там :hilezh:/> Редактирано 15 Март 2013 от mad.max Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 (Редактирано) Кви писти, не е ли да вземем едно чеверме да направим :dance:/>/>О, котьо :zustimm:/> ОМВ БОЯНА е мястото пичуи :respekt:/>/>/>/>Само ще взема спрей за камерата там :hilezh:/>/>/>едно време там настройвахмерезеденцията рулираше :rolleyes:/>обаче трябва да е някъде из средата на държавата - по - добре да си скроим един списък на присъстващите и да изберем място Редактирано 15 Март 2013 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gorando Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Колеги имам едно питане. става въпрос за Audi A6 4f 2.7 tdi. От известно време като работи климатроника в колата от някои места духа топло и то прекалено силно. тази седмица в топлите дни температурата ми беше настроена на 20 градуса, навън беше около 17, в колата със сигурност много повече от 20 а от лявата "духалка" духаше все едно съм го настроил на 30 градуса да топли. централните духалки от менюто set up ги настроих на студено и си духат студено, но лявата продължава да прави този проблем, също така и от централните задни духа много горещ въздух. това не го прави всеки път, но вече е доста често. какъв може да е проблема? на някой случвало ли му се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Като вдигнеш предният капак свали пластмасата която се пада пред предното стъкло. В ляво под нея ще видиш 2 камбанки. Свали ги и ги зачисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 15 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Ей, много данък лапа тази кола. 450лв, тия не са уред за 8 годишна трошка. За 5 годишна пак е толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Във Варна е най-висок в цяла България... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Пратих ти контакта на човек, който ще ти свърши работа. Иначе за срещата чакайте да си зема колата хахаБлагодарско! Жив и здрав Исусе!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfred Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 gorando при мен имаше същия проблем ,чистих тия камбанки както ги нарекоха , но без резултат всичко се оправи след смяна на двата филтера на купето бяха станали като тухли еденички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Колеги имам едно питане. става въпрос за Audi A6 4f 2.7 tdi. От известно време като работи климатроника в колата от някои места духа топло и то прекалено силно. тази седмица в топлите дни температурата ми беше настроена на 20 градуса, навън беше около 17, в колата със сигурност много повече от 20 а от лявата "духалка" духаше все едно съм го настроил на 30 градуса да топли. централните духалки от менюто set up ги настроих на студено и си духат студено, но лявата продължава да прави този проблем, също така и от централните задни духа много горещ въздух. това не го прави всеки път, но вече е доста често. какъв може да е проблема? на някой случвало ли му се?Колега, това с клапана на климатроника е познат проблем като основния симптом е точно много горещия въздух от страничните духалки - има поне две теми във форума по въпроса, както и Сервизен бюлетин на Audi USA. Новата част в Порше е около 6-700лв, а тук в тази тема може да прочетеш импровизираната ми инструкция със снимки в пдф относно профилактиката и отстраняване на проблема. Всъщност от тогава проблема поне при мен не се е проявявал повече . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanm Публикувано 16 Март 2013 Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 Значи сагата продължава. Някой колега знае ли как се обучава TPMS системата за нови датчици на гумите с VAG. При сетване от MMI менюто ги познава и изписва правилни стойности на налягането в гумите и след 3- 5 км. изписва грешка в TPMS. Имали някой светнат по въпроса.Колата е S6 2007 г. Датчиците са BERU но от Q7 пак на 433 Mh. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 16 Март 2013 Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 Значи сагата продължава. Някой колега знае ли как се обучава TPMS системата за нови датчици на гумите с VAG. При сетване от MMI менюто ги познава и изписва правилни стойности на налягането в гумите и след 3- 5 км. изписва грешка в TPMS. Имали някой светнат по въпроса.Колата е S6 2007 г. Датчиците са BERU но от Q7 пак на 433 Mh.Колега, като взех колата 2 бяха спрели да работят. Един пич от форума дето продава гуми за щастие имаше 2. Сложих ги в багажника за проба(крайно ляво и дясно), след няколко минути колата ги отчете. Махнах ги, колата започна да пищи. Отидох на гумаджия, сложих си ги на джантите, след няколко минути отчете. Не знам дали има някаква настройка - просто трябва да покараш колата с тях. Иначе, в ММИ менюто имаше опция “Initialize wheels” (обучаване) и после даваш "Store current tire pressures".Като правиш това гледай да няма друго Ауди около теб На А4, А6 и Q7 датчиците са на 433 MHz (най-вероятно имаш датчик и на резервната, може да направиш проба)! Виж и това Audi Tire Pressure Monitoring Systems Overview Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanm Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Това го гледах. И още много постове . Всичко си става както го пишеш само, че след 10 км. изпищява за грешка в TPMS. След малко ще закача VAG com за да видя какво му е толкова криво на компа от тези датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanm Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Оказа се грешка в десен преден датчик. Не си губете времето и парите с датчици втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Внимавай тоя който ти ги слага да не ти ги преебе защото трябва да се слагат с врътка, която ти мери затягането, забравих точната дума и трябва да са ти затегнати на 4nm иначе може да ги повредиш при самия монтаж дори и нови да са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanm Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Нямах ДИНАМОМЕТРИЧНА ОТВЕРКА. Но не са счупени при монтажа. При сетване на MMI за TPMS отначало показва всичко както трябва след което изписва грешка. Грешката по VAG e 01468 front righ sensor TPS (g223) 014 defectivefals status :11101110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Може, само казвам да внимаваш защото това го пише с големи червени букви на инструкцията за монтаж Искам да попитам някой купувал ли си е оригинална козметика за кола от тук, примерно това:http://www.audi-collection.com/Vehicle-accessories/A3/Active-foam-cleanerи дали сте доволни от тези продукти, че мисля утре да поръчам малко, че много ми харесва как миришат вътре новите аудита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Моля за помощ, ел. клапана на турбината, който движи променливата геометрия се скапа. Двигателят е 3.0 TDI 224к.с. Питах на няколко места и ми казаха, че вървял комплект с турбината, а моята си е перфектна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Потърси само управлението от морга.. Или по-добре в ибей ако има предложения за нови. Нашите дилъри ненаяли се ги продават заедно Най- вероятно се е преебал винта които движи едно пласмасово нещастно колелце и задържа в определена позиция самото лостче ,което пък задвижва геометрията. Варианта да намериш някакво по -малко употребявано и да се смени...СВаля се доста кофти Между другото тва нещо изкарва над 400 х км твоята на толкова ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 ...Между другото тва нещо изкарва над 400 х км твоята на толкова ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 На 270к е, не всеки може да си купи нова и не е нужна ирония, но проблема не е механичен, а в платката, която управлява на моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Моля за помощ, ел. клапана на турбината, който движи променливата геометрия се скапа. Двигателят е 3.0 TDI 224к.с. Питах на няколко места и ми казаха, че вървял комплект с турбината, а моята си е перфектна.Скоро на PAVKATA26 му се повреди и си го смени само него и то в Ауди в София до колкото си спомням. Преди е вървяло с цялото турбо....сега ти го продават отделно. След смяната се извършва някакво калибриране, което отнема май доста време. Мисля към 500 лв. беше , но повече информация нека да даде Павлин.Това че масово карат по 400 000 хиляди не означава че на някой няма да се скапе и на 100 000 хиляди. Някой път липсата на късмет има голямо значение. Редактирано 18 Март 2013 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Управлението на турбината се настройва доста тегаво и само при свалена турбина на стенд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Някъде да правят зъбни колела по поръчка? Четах в един руски форум, че хората масово слагат метални зъбни колела на моторчетата за дроселите и за ЕГР-тата на 2.0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts