shpeksi Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 1900 кила ми пише отзад на стикера. 1400 е старата и без автомат и 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Ясно... значи да търся 1,8 Т, тия осмаци не ги бива явно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Интересува ме колегите, които са с подобни табла - светло сиви, дали имат проблем с блестенето в очите защото днес го коментирахме това като проблем. На мен не ми се струва, че може чак толкова да дразни, но ми се иска да сподели някой лично мнение. http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/36/3765/20823804/dsc05746-8088082062892042132.JPGНе,няма проблеми,да не си решил и него да го боядисваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Ами много ясно, че тряабва да го боядиса, нали трябва да се върже със сребристото на централната конзола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Мдам. Трябва и духалките да станат черен мат като MMI-а Даже го измислих като сложа ксеноните, потенциометъра в ляво за нормалните фарове как в миг ще се превърне в копче за включване и изключване на антирадара. Но това другата седмица, дано успея да сложа и волана тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 За духалките, докато ги изчистиш от старата боя, ще си имаш бая работа Ама и аз искам да ги направя черен мат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Трябва да видим как се разглобяват и ребро по ребро да се боядисат. Ще почна с тая отзад да видя как се случват нещата, че е най-лесно и безболезнено. При предните е проблем, че трябва да боядисвам и тялото на климатроника. А неговите копчета не можах да ги махна - потенциометрите, трябва да се дръпнат на вън, но нямах подходящ инструмент или катерач на близо и го оставих така. Иначе се разглобява по-лесно от MMI-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 ма нали не ти мирише на лак за нокти в колата първите дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 12 часа съхнаха на терасата само на парфюм мирише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Трябва да видим как се разглобяват и ребро по ребро да се боядисат. Ще почна с тая отзад да видя как се случват нещата, че е най-лесно и безболезнено. При предните е проблем, че трябва да боядисвам и тялото на климатроника. А неговите копчета не можах да ги махна - потенциометрите, трябва да се дръпнат на вън, но нямах подходящ инструмент или катерач на близо и го оставих така. Иначе се разглобява по-лесно от MMI-а ахааа спомняш ли си за онези ножове с пласмасова обвивка дето ти бях казвал че са за подобно случаи... треа да намериме от някъде и с тях ще можеш да извадиш врътките на климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Те се дърпат навън. Трябва да намерим катерач със здрави пръсти или с плат и някакви клещи без да фи нараним. Иначе другото се разглобява лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Тогава взимаме точния размер на копчето и в сервиза имаме за няколко размера Ф един специални уреди точно са подобни неща.... Като се видиме ти обеснявам какво точно имам в предвид.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 N1995, ти тази твоята А6 4F, както си започнал, цялата явно ще я разкулачиш и отново ще сглобяваш, подобряваш и боядисваш.....Явно си заслужава усилията.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Въпрос на гледна точка, за теб са усилия за мен разтоварване. Каквито екстри искам да ги имам си ги ретрофитвам и ми е кеф Вчера Мишо ми сложи круз контрол и го изтествах до морето Голям кеф е, 150 на темпомат софия бургас 6.3 Сега като чипосаме ще видим как ще се държи колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Стига бе, защо ще слагаш чип ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Щото иначе требва да монтира 3.0тди,за да почне да върви тоя шлеп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Леко, леко върви си идеално, но трябва нещо да се човърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanm Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Аз пък имам разход само 14/100 на 180 на темпомат. /S6 V10 5.2/. Даже ми се струва малко!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Идеално е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Въпрос на гледна точка, за теб са усилия за мен разтоварване. Каквито екстри искам да ги имам си ги ретрофитвам и ми е кеф Вчера Мишо ми сложи круз контрол и го изтествах до морето Голям кеф е, 150 на темпомат софия бургас 6.3 Сега като чипосаме ще видим как ще се държи колата Ти нали си с ръчни скорости ? какъв темпомат? Само на 6-та скорост?Я сподели моля, като разглобихте пластмасарията около волана и пак я сглобихте, скърцане има ли? Дрънчи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Аз пък имам разход само 14/100 на 180 на темпомат. /S6 V10 5.2/. Даже ми се струва малко!!!!Стига бе това е невъзможно, да не си карал само по надолнище!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 E и що да не е ръчка и да си кара на тампомат???Едното няма нищо общо с другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Аз пък имам разход само 14/100 на 180 на темпомат. /S6 V10 5.2/. Даже ми се струва малко!!!!Мери го пълно-пълно и ще видиш как си отишъл на 16/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 (Редактирано) Няма никакво скърцане, трети път ти пиша за това. Мишо ми е сложил една лента на Ауди от едната страна лепенка, а от другата като велур и всичко е оплътнено перфектно. Единственото нещо което скърца в колата е това за очилата което още не мога да го измисля защо и как да го фиксна. Иначе темпомата на шеста и гледаш да не заспиш на волана Редактирано 17 Юни 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts