Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Успех, колега - дано стане добре :gut:

Аз живот и здраве съботата отивам да си взема осветителните тела и аз да станем модерен. Спрях се на фейслифтови последно :dance:

 

Колега фейслифтови Dectane ли ще са ? Че аз точно това обмислям да направя за коледен подарък за мен/колата. Да черпя опита от първа ръка дето се вика :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след като проучих нещата и някой, който явно е имал такива ми каза, че рефлектора се "топял" на жега..?!, реших да го играя на сигурно и съм си запазил едни фейслифтови. Съботата ги взимам и монтирам. В крайна сметка се оказват най-добрия избор и ще "легнат" на автомобила прекрасно. После и стоповете фейслифт живот и здраве догодина. Ауди знаят най-добре как да барнат тук-там, така че колата, макар и сток, да изглежа прекрасно. За това вече окончателно съм се насочил към фейс . :rolleyes:

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идната седмица като си докарам колата, първата модификация която съм планирал е: смяна на маската с тази от фейслифт с голямата решетка + новия 3 лъчев волан, Частите съм ги намерил, и само чакам да пристигне колата и се почва. След това живот и здраве, за рождения ден се надявам да се изглезя с RNS-E :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете са монтирани и само им трябва малко реглаж. Колоните свирят брутално Мно'о съм доволен :multi:

 

Време беше! Честито! :)

Снимките обаче къде са?  :nixweiss:

 

....Частите съм ги намерил, и само чакам да пристигне колата и се почва. След това живот и здраве, за рождения ден се надявам да се изглезя с RNS-E :)

 

Много добре замислено! Добре дошъл в "Сектата"! ;)  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм по-скромничък, след нова година, ако колата е при мен още, съм й замислил една генерация на 63мм цялата и спортно окачване. Има и тук там някой работи, който ме дразнят, та ще ги до изкусуря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То винаги има какво да се пипне и доизкусури! :) Поне при мен модификациите са като семките, започнещ ли веднъж неможеш да спреш! 

 

Спортно окачване и нова генерация не бих ги сложил баш към графата "скромни" , но щом казваш. :) Предполагам си пипал под капака щом си замислил 63мм изпускателна система?

 

първата модификация която съм планирал е: смяна на маската с тази от фейслифт с голямата решетка + новия 3 лъчев волан

 

Докара ли я? Има ли развитие или още се чудиш от къде да я подхванеш? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докара ли я? Има ли развитие или още се чудиш от къде да я подхванеш? :)

Даа докарах я колата. Но се отказах с предницата за сега, трябва да купувам предни и задни дискове и накладки, ремъци, филтри и масла. Сега ще пробвам да намеря ABT преден панел за да заприлича малко на сингъл фрейм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Sonny!! Безаварийно да ти светят! ;)

@A 3 --> Дали прочете поне заглавието на темата, камо ли поне един пост вътре!??? Какво общо има консуматива ти с модификации!?? Абсолютен оффтопик!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа докарах я колата. Но се отказах с предницата за сега, трябва да купувам предни и задни дискове и накладки, ремъци, филтри и масла. Сега ще пробвам да намеря ABT преден панел за да заприлича малко на сингъл фрейм.

 

Обслужването и спирачките са далеч по важни от бронята при всички положения! Щом автомобила е при теб вече ще намериш време да го моднеш по свой вкус, няма за къде да се бърза.

 

Ето снимки на продукта с малко забавяне :)

 

Заспали са си на мястото, повече от това няма на къде! :)  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TeRRaNoiD, мен предницата ми е за ремонт (нагласяне) и боя, но го отлагам до последно, щото си е чиста козметика. Както е и смяната й с тази, която искаш. Най-добре, както каза Цветков си оправи другите неща по нея технически и вече когато е чук, почни да си я бараш визуално :zustimm:

Иначе, да, фаровете легнаха доста, само дето има малки луфтове под тях, явно ми е мръднала леко бронята, но няма да се занимавам с нея за момента. Чакам малко финанси да бодна и фейсови стопове и по-голямо странично огледалце и тогава вече козметични глезотии като боя и нагласяне :dance:

Весели празници и приятно посрещане на новата година от мен :zustimm:

Редактирано от Sonny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Предполагам си пипал под капака щом си замислил 63мм изпускателна система?

Не съм пипал под капака, не виждам особен смисъл да засилвам АГН. Искам да вади малко по-спортен звук и визия.Няма и да е цялостна генерация май ще остане stock, само че без резонаторно гърне и с ново крайно.Всъщност съм в търсене на Спортно гърне "Magnaflow" или "Supersprint". Ако някой има идея от къде мога да намеря ще съм много благодарен. :)

Редактирано от TreKSTeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като посъбрах начален опит с покритието за стъкла (Ombrello), няколко реда с впечатленията, които допускам са валидни и за всеки друг препарат от рода, като Percenta:

 

Като цяло съм леко разочарован от ефекта или по-точно от ползите от него. Като изключим "артистичното" търкаляне на капките по стъклото, което е наистина интересно, ползата поне при градско, а и извънградско каране с невисока скорост е малко под въпрос, особено при ситен дъжд. Главният негативен страничен ефект е, че се сформирват ситни малки капчици по стъклото, които особено при по-ниска скорост (под около 70 км/ч) все още не се оттичат сами нагоре, а минавайки под улично осветление образуват една светлинна завеса, която има по-скоро обратния ефект за видимостта! Това вероятно е именно и причината да не се препоръчва за ползване на другите стъкла извън челното - там оттичането е съответно още по-трудно.

 

При скорост над ~70км/ч вече капките почват сами да бягат и съответно човек може дори да изключи чистачките и видимостта се самоподдържа на прилично ниво. Въпреки това светлинната завеса  под осветление все още е на лице макар и в по-притъпен вариант.

За сега не съм имал възможност да изпитам ефекта на магистрала при дъжд и скорост над 100, но мога да си представя, че именно там подобни покрития си разкриват целия потенциал и са реално от голяма полза за видимостта!

 

И все пак безспорно самото почистване с чистачките е по-добро, просто изтласква водата от стъклото. Нямам още впечатления от това как се отразява наличието на Ombrello на замръзване на стъклото и почистване на скреж/лед от стъклото.

 

По-натам като събера повече впечатления ще драсна пак. За сега изводът ми е, че не си заслужава особено ако човек кара основно градско. Едни нови качествени чистачки за тези пари биха дали по-благоприятен резултат :) При магистрално и извънградско каране обаче може да бъде определено от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от както сложих такова покритие преди няколко месеца е имало 2 по-сериозни превалявания и съм останал с горе-долу същото впечатление - при по-ниска скорост ефекта е минимален - аз в София карам с около 60-80 зависи къде се намирам - единствено на Ботевградско успях да вдигна достатъчна скорост да започнат да "бягат" капките и тогава можех и без чистачки да карам, но после в центъра нещата не бяха много в моя полза :lol: 

Имаше и един странен ефект, който не съм сигурен от какво се получи, но беше такъв - трябваше да карам без чистачки, понеже "запираха" и "стържеха" по стъклото все 1 е максимално сухо - проблема не мисля, че е бил в самите чистачки - тогава бяха на около 1 седмица, механизмите им също си работят без проблеми. 

А самият ефект вече почти липсва - на автомивка от тогава да съм бил максимум 3 пъти, а стъклата си ги мия на бензиностанциите обикновено. 

Не мисля да подновявам покритието, понеже както на Муун и на мен не ми върши особено много работа като се има предвид, че карам почти само в София. Комплект чистачки Бош за 15 паунда от ибей (колко са бош те си знаят) според мен са по-добра инвестиция  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...относно издръжливостта тепърва ще се види и при мен - от както съм поставил покритието съм мил колата само веднъж и то без четки. Иначе многократно с чистачките. За сега не е мръднало, но при обещание за до 20 000км / 1 година бих се изненадал доста ако вече показва принзаци на износване. Единствено съвсем в началото си личеше просто, че на места слоят е по-дебел и това се нормализира/изравни с времето.



Иначе аз щъ-нещъ ще подновя покритието като му дойде времето тъй като купих направо 2 капсули, пък до тогава ще е вече ясно дали ще е за втори и последен път и дали няма да е само предното стъкло (сега минах абсолютно всички, вкл. огледалата).

Все още се въздържам от категорично мнение, тъй като впечатленията са само начални, но просто споделих недостатъците, които констатирам и очевидно не съм сам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ефекта ми допада,дори в града чистачките чистят по лесно и съм доволен,пробвах го преди нова година извънградско на дъжд и спокойно си караш без чистачки при 80-100км.Колкото до издръжливостта минал съм около 2500км с него,около 2-3 месеца може би и около 10-тина автомивки само с препарат и вече се забелязва намаляване на ефекта,но ми остана половин шишенце защото мазах само челното стъкло и ще го подновя след 1-2 месеца,няма да изкара 20 000км в никакъв случай,ако има нещо тогава то ще действа сигурно при 200км :D по-скоро намазваш преди сезон с дъждове примерно пролетта и така,при замръзнало предно стъкло да кажа някаква промяна не съм забелязал пак си чегърташ,а аз ползвам и препарат за размразяване и си е същото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4000 километра съм с покритието и промяна или отслабване на ефекта поне при мен няма. Вярно е това за в града, че с по ниска скорост се образува светлинна завеса от малките капчици, но пък ако няма осветление има по добра видимост дори цялото стъкло да е във вода поради правилната подредба и малките капки. Иначе за магистралата и извънградското смело твърдя че е ПЕРФЕКТНО. Последния път като се прибирах в дъждовно време карах около 30км извънградско и 75км магистрала. Валеше много. Чистачки не пуснах нито веднъж през целия път, докато не влязох в града. На магистралата със 140км/ч на 2 метра зад тировете съм карал, само заради теста. Без чистачки. А вие знаете колко вода хвърля един камион. И все пак не ми се вярва да устиска 20 000км. 10 000 може би де да знам. Ще видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пипал под капака, не виждам особен смисъл да засилвам АГН. Искам да вади малко по-спортен звук и визия.Няма и да е цялостна генерация май ще остане stock, само че без резонаторно гърне и с ново крайно.Всъщност съм в търсене на Спортно гърне "Magnaflow" или "Supersprint". Ако някой има идея от къде мога да намеря ще съм много благодарен. :)

 

Мagnaflow има като за теб в ебей, само дето не съм убеден, че ще намериш модел който да се впише със стоковата генерация. Supersprint-a според мен е по-добрата алтернатива в момента, аз само чакам да пуснат цялата генерация за 8РА Quattro и ще налазвам! Незнам дали и кой внася Magnaflow в БГ, но Supersprint има от кого да се поръча, ако се интересуваш пиши на Л.С. ще те свържа! Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам първо да се извиня че не пиша на правилното място,но мисля че можете да ми помогнете от къде мога да си поръчам модул за халогените? (Follow me home) Мисля така беше.Благодаря много и се извинявам отново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.

Аз от тука си го взех на някаква промоция за 15лв преди около 3-4 месеца,но още не съм го монтирал,нещо не ми е много ясно как,а пък нямам все време да потърся жичкаджия!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...