Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Ето виж при този колега гори само литър!

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242

 

На stodi колата е B7 (доколкото знам) и там проблема с горенето на масло далече не е така остро изразен  :)

 

При Б8 обаче има проблеми, няма какво да се лъжем ... макар и не при всички 2.0 ТФСИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Б7ца е, не че и там не похарчва, но е по-малко.

Като наблюдавам 2.0ката на Б8 ми напомня на ALT мотора при Б6. Някои харчеха зверски, други не.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето виж при този колега гори само литър!

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242

На stodi колата е B7 (доколкото знам) и там проблема с горенето на масло далече не е така остро изразен :)

При Б8 обаче има проблеми, няма какво да се лъжем ... макар и не при всички 2.0 ТФСИ

потвърдено.. Макар че и б7 си лапа но за мен не е проблем 1л. А и мисля че е нормално

изпратено от жисием

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето виж при този колега гори само литър!

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242

Той е със стария мотор 200 коня,при него маи го няма този голям харч за който става въпрос в Б8.То заради това маи колекторите им стават като непочистен кенеф :)Явно и тоя мотор е правен за 100к. и след това каквото му дойде :)Ауди си вървят сериозно към ширпотреба,вече се убедих.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е така, която и марка да вземеш има вариант да попаднеш на дърво, мога да дам много примери. Ние сме се фокусирали върху една марка и знаеме в детайли нещата, ако знаеш детайли за Мерцедес, БМВ, дори японските ще е същото.

2.0 ката мотора при Б7 харчи доста над 1л. от смяна до смяна, даже до сега не съм чул на някой друг да му харчи само 1л.

Четох за 2.0ката на Б8, че проблема се установил, че е от сегментите, незнам дали е така. Тези около мен чиито 2.0ки харчат много масло е в следствие на каране без масло. Колата е харчела малко, но пък повече от досегашните им коли, не са доливали на време и естествено това води до износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ката мотора при Б7 харчи доста над 1л. от смяна до смяна, даже до сега не съм чул на някой друг да му харчи само 1л.

Ми Райно сега ще сменям за 3ти път но дв. Мисля събира около 4,5л.. 2пъти вече купувам по литър масло и ми остава половинка. Сменям го на 10-12 хил. Не съм състезател но си карам нормално, в повечето случаи над допустимата скорост :P Държа нивото на маслото винаги близо до максимума до смяна

изпратено от жисием

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знам подробности за другите марки,ама при Ауди да попаднеш на дърво маи като гледам е 100%,не е 2.0тди,2.0тфси,3.0тди,то кво остава 3.0тфси,дето почти никои го няма и затова не се чуват много неща.А и да дадеш 40-50к. за кола и да ти гори по 1 литър на 1000-2000км. е меко казано смешно и несериозно.Една смяна на сегменти с някакви подобрени си отива на основен ремонт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак дизелите 2.0 и 3.0 се оказват никак не лоши. 3-ката е доста пъргава на това купе, пък и харчи доста малко, няма кой знае какви детски болести и не харчи масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много и се радвам на 3ката, пак има дизелово усещане, но е минимално. Определено си заслужаваше това, че замених 2.0 ТДИ с 3.0 ТДИ.

Маслото на всичките си коли го държа на максимално ниво и като гледам 3.0ката за 7000км. каране във всякакви режими - градско, агресивно градско, доста паления и гасения дневно, извънградско с висока скорост - 350-400гр. Предполагам при 11-12 000км. на колкото сменям масло разходът ще е дойде под 1л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз немога да разбера моята гори ли масло или не. Мотора е 2.0 тди. Лошото е, че нямам щека за масло! Маслото го гледам само на дисплея. За около 10 000 км е намаляло с една черта, но понякога е на макс. Някой знае ли, дали може да се поръча щека за тди мотора след 2010 който фабрично излиза с тапа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик, който дава информация на дисплея никак не му вярвай. Моя варира доста, но пък когато съм спазвал методологията за мерене е показвал еднакви данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросния датчик е доста чувствителен към наклон на колата - трябва да се гледа винаги на равна повръхност... ако се катериш по бордюрите може да покаже големи разлики :) и да ти изкара акъла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако случайно нещо се повреди,или не работи коректно този датчик отиваме на нов мотор май.Особено с 2.0ТФСИ който явно си посръбва доволно. :)

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Б6-цата ALT (която е известна с харча на масло) напълно и бях свикнал. Носех си една тубичка в багажника и веднъж на няколко месеца наливах по 0,7л(~3000км) като й светне лампичката. Бях забелязал че колкото повече карам градско, толкова по-малко харчеше. Сега ще видя Б8-цата (1.8TFSI) какъв ще и е разхода на масло. но  е по-добър, но в Porsche Запад ме питаха дали не искам да си взема 1л за доливане тк "турбо бензиновите им двг харчели масло"....ами старата ми не беше турбо и пак харчеше :)))

Редактирано от kosio86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям резил е това според мен :)Интересно ми е дали в цената на нова кола се включва и литър масло в багажника,ей така за доливане :))Как ли са решили този проблем след като смяните на маслото докато е в гаранция колата са на доста по-голям интервал от 10к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали знаеш как се оправдават - "Вижте в книжката там пише че е нормално до 0.5л/1000км тоест до смяна на 15000 до 7,5л доливане е в рамките на нормалното"  и човек се радва че е паднал под разхода даден в книжката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте и поздравления за полезния форум. Регистрирах се с надеждата съвесем скоро да стана и аз собственик на марката. Извинявам се ако не пиша в правилния раздел, но още се ориентирам :)

 

Харесал съм един екземпляр - А4 Б8 2.0Т от 2009 - изчетох доста теми за проблеми и болежки, но в крайна сметка не стигнах до нищо конкретно, освен дежурните мнения, че новите автомобили са по-паянтови от старите такива.

 

Имам конкретна молба за мнения относно автомобила, който съм набелязал:

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381601021138783&f1=details&slink=608xz9

 

1. Струва ли ви се, че колата е имала удар отзад - на снимките на задницата ми се вижда една фуга, която според мен не е нормално да е толкова широка.

 

2. Волана не е мулти-функционален, което според мен не е нормално за кола с такива екстри. Това ме навежда на мисълта, че след удара отзад, се е издул еърбега и при смяна са сложили по-евтин волан без екстри. А е възможно и просто да се филмирам.

 

Моля ви да кажете какво мислите по въпроса и като цяло за колата. Иначе историята съм я проверил и километрите са реални.

 

Предварително благодаря и лек ден! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което евентуално трябва да те филмира е:

1. Скоростната кутия - това е CVT кутия мултитроник (известан из форума още като мултитрошляк :hilezh: ), не е от най-добрите творения на фирмата Luk и може да ти донесе проблеми

2. Има информация за голям брой 2.0Т мотори с относително висок харч на масло - почети и за това

 

Относно волана и фугите, не мога да коментирам... колата определено не е с много екстри. Това което е добавено са MMI с навигация и по-хубавия климатроник.. всичко друго вътре е база.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми прави впечатление че антифриза на снимката е под минимума, което мен би ме притеснило, защото от някъде е изтекъл. Може да е маркуче за 5лв или глава за 5к:(

Волана на моята е мултифункционален но нямам ММI, а тази има. Фаровете са от тези без заводски лед и щом не е купил тази екстра, може и да не е купил и мулти волан ( всичко си е отделен ред в ценоразписа и май можеш да си правиш разнообразни конфигурации). Иначе от едната страна фугата е по-голяма отколкото трябва наистина, но при удар отзад не би трябвало да се пуснат въздушните възглавници- датчика ще отчете вместо -3G +3G. Километрите ми изглеждат прекалено малко- ако са реални, задължително не трябва да имаш изтъркан волан, лост или педал на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и поздравления за полезния форум. Регистрирах се с надеждата съвесем скоро да стана и аз собственик на марката. Извинявам се ако не пиша в правилния раздел, но още се ориентирам :)

 

Харесал съм един екземпляр - А4 Б8 2.0Т от 2009 - изчетох доста теми за проблеми и болежки, но в крайна сметка не стигнах до нищо конкретно, освен дежурните мнения, че новите автомобили са по-паянтови от старите такива.

 

Имам конкретна молба за мнения относно автомобила, който съм набелязал:

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381601021138783&f1=details&slink=608xz9

 

1. Струва ли ви се, че колата е имала удар отзад - на снимките на задницата ми се вижда една фуга, която според мен не е нормално да е толкова широка.

 

2. Волана не е мулти-функционален, което според мен не е нормално за кола с такива екстри. Това ме навежда на мисълта, че след удара отзад, се е издул еърбега и при смяна са сложили по-евтин волан без екстри. А е възможно и просто да се филмирам.

 

Моля ви да кажете какво мислите по въпроса и като цяло за колата. Иначе историята съм я проверил и километрите са реални.

 

Предварително благодаря и лек ден! :)

Колега не ми харесва колата! Ако държиш да има същите характеристики помисли за тази http://www.mobile.bg/11394990456570568

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...