borki4 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Да добавя също,че не ми е горяла масло. Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk 2 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Ето виж при този колега гори само литър!http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242 На stodi колата е B7 (доколкото знам) и там проблема с горенето на масло далече не е така остро изразен При Б8 обаче има проблеми, няма какво да се лъжем ... макар и не при всички 2.0 ТФСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 (Редактирано) Да, Б7ца е, не че и там не похарчва, но е по-малко.Като наблюдавам 2.0ката на Б8 ми напомня на ALT мотора при Б6. Някои харчеха зверски, други не. Редактирано 18 Февруари 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Някой ще каже ли нещо за безумието Start/stop system with regenerativebraking Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Ето виж при този колега гори само литър!http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242 На stodi колата е B7 (доколкото знам) и там проблема с горенето на масло далече не е така остро изразен При Б8 обаче има проблеми, няма какво да се лъжем ... макар и не при всички 2.0 ТФСИ потвърдено.. Макар че и б7 си лапа но за мен не е проблем 1л. А и мисля че е нормално изпратено от жисием Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 (Редактирано) Ето виж при този колега гори само литър! http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157242 Той е със стария мотор 200 коня,при него маи го няма този голям харч за който става въпрос в Б8.То заради това маи колекторите им стават като непочистен кенеф Явно и тоя мотор е правен за 100к. и след това каквото му дойде Ауди си вървят сериозно към ширпотреба,вече се убедих. Редактирано 18 Февруари 2014 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Всичко е така, която и марка да вземеш има вариант да попаднеш на дърво, мога да дам много примери. Ние сме се фокусирали върху една марка и знаеме в детайли нещата, ако знаеш детайли за Мерцедес, БМВ, дори японските ще е същото.2.0 ката мотора при Б7 харчи доста над 1л. от смяна до смяна, даже до сега не съм чул на някой друг да му харчи само 1л.Четох за 2.0ката на Б8, че проблема се установил, че е от сегментите, незнам дали е така. Тези около мен чиито 2.0ки харчат много масло е в следствие на каране без масло. Колата е харчела малко, но пък повече от досегашните им коли, не са доливали на време и естествено това води до износване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 2.0 ката мотора при Б7 харчи доста над 1л. от смяна до смяна, даже до сега не съм чул на някой друг да му харчи само 1л. Ми Райно сега ще сменям за 3ти път но дв. Мисля събира около 4,5л.. 2пъти вече купувам по литър масло и ми остава половинка. Сменям го на 10-12 хил. Не съм състезател но си карам нормално, в повечето случаи над допустимата скорост Държа нивото на маслото винаги близо до максимума до смяна изпратено от жисием Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Наистина не знам подробности за другите марки,ама при Ауди да попаднеш на дърво маи като гледам е 100%,не е 2.0тди,2.0тфси,3.0тди,то кво остава 3.0тфси,дето почти никои го няма и затова не се чуват много неща.А и да дадеш 40-50к. за кола и да ти гори по 1 литър на 1000-2000км. е меко казано смешно и несериозно.Една смяна на сегменти с някакви подобрени си отива на основен ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 И все пак дизелите 2.0 и 3.0 се оказват никак не лоши. 3-ката е доста пъргава на това купе, пък и харчи доста малко, няма кой знае какви детски болести и не харчи масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Много и се радвам на 3ката, пак има дизелово усещане, но е минимално. Определено си заслужаваше това, че замених 2.0 ТДИ с 3.0 ТДИ. Маслото на всичките си коли го държа на максимално ниво и като гледам 3.0ката за 7000км. каране във всякакви режими - градско, агресивно градско, доста паления и гасения дневно, извънградско с висока скорост - 350-400гр. Предполагам при 11-12 000км. на колкото сменям масло разходът ще е дойде под 1л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mojo-jojo Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Аз немога да разбера моята гори ли масло или не. Мотора е 2.0 тди. Лошото е, че нямам щека за масло! Маслото го гледам само на дисплея. За около 10 000 км е намаляло с една черта, но понякога е на макс. Някой знае ли, дали може да се поръча щека за тди мотора след 2010 който фабрично излиза с тапа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Този датчик, който дава информация на дисплея никак не му вярвай. Моя варира доста, но пък когато съм спазвал методологията за мерене е показвал еднакви данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Въпросния датчик е доста чувствителен към наклон на колата - трябва да се гледа винаги на равна повръхност... ако се катериш по бордюрите може да покаже големи разлики и да ти изкара акъла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 В книжката пише на загрял мотор, спираш я на равно, гасиш, чакащ 2 мин., даваш на контакт и гледаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 (Редактирано) И ако случайно нещо се повреди,или не работи коректно този датчик отиваме на нов мотор май.Особено с 2.0ТФСИ който явно си посръбва доволно. Редактирано 21 Февруари 2014 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Ако не работи би трябвало веднага да сигнализира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 А ако работи,но не коректно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Аз на Б6-цата ALT (която е известна с харча на масло) напълно и бях свикнал. Носех си една тубичка в багажника и веднъж на няколко месеца наливах по 0,7л(~3000км) като й светне лампичката. Бях забелязал че колкото повече карам градско, толкова по-малко харчеше. Сега ще видя Б8-цата (1.8TFSI) какъв ще и е разхода на масло. но е по-добър, но в Porsche Запад ме питаха дали не искам да си взема 1л за доливане тк "турбо бензиновите им двг харчели масло"....ами старата ми не беше турбо и пак харчеше )) Редактирано 25 Февруари 2014 от kosio86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Голям резил е това според мен Интересно ми е дали в цената на нова кола се включва и литър масло в багажника,ей така за доливане )Как ли са решили този проблем след като смяните на маслото докато е в гаранция колата са на доста по-голям интервал от 10к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Ами нали знаеш как се оправдават - "Вижте в книжката там пише че е нормално до 0.5л/1000км тоест до смяна на 15000 до 7,5л доливане е в рамките на нормалното" и човек се радва че е паднал под разхода даден в книжката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mandingo Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Здравейте и поздравления за полезния форум. Регистрирах се с надеждата съвесем скоро да стана и аз собственик на марката. Извинявам се ако не пиша в правилния раздел, но още се ориентирам Харесал съм един екземпляр - А4 Б8 2.0Т от 2009 - изчетох доста теми за проблеми и болежки, но в крайна сметка не стигнах до нищо конкретно, освен дежурните мнения, че новите автомобили са по-паянтови от старите такива. Имам конкретна молба за мнения относно автомобила, който съм набелязал: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381601021138783&f1=details&slink=608xz9 1. Струва ли ви се, че колата е имала удар отзад - на снимките на задницата ми се вижда една фуга, която според мен не е нормално да е толкова широка. 2. Волана не е мулти-функционален, което според мен не е нормално за кола с такива екстри. Това ме навежда на мисълта, че след удара отзад, се е издул еърбега и при смяна са сложили по-евтин волан без екстри. А е възможно и просто да се филмирам. Моля ви да кажете какво мислите по въпроса и като цяло за колата. Иначе историята съм я проверил и километрите са реални. Предварително благодаря и лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Това което евентуално трябва да те филмира е:1. Скоростната кутия - това е CVT кутия мултитроник (известан из форума още като мултитрошляк ), не е от най-добрите творения на фирмата Luk и може да ти донесе проблеми2. Има информация за голям брой 2.0Т мотори с относително висок харч на масло - почети и за това Относно волана и фугите, не мога да коментирам... колата определено не е с много екстри. Това което е добавено са MMI с навигация и по-хубавия климатроник.. всичко друго вътре е база. Редактирано 21 Март 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 На мен ми прави впечатление че антифриза на снимката е под минимума, което мен би ме притеснило, защото от някъде е изтекъл. Може да е маркуче за 5лв или глава за 5кВолана на моята е мултифункционален но нямам ММI, а тази има. Фаровете са от тези без заводски лед и щом не е купил тази екстра, може и да не е купил и мулти волан ( всичко си е отделен ред в ценоразписа и май можеш да си правиш разнообразни конфигурации). Иначе от едната страна фугата е по-голяма отколкото трябва наистина, но при удар отзад не би трябвало да се пуснат въздушните възглавници- датчика ще отчете вместо -3G +3G. Километрите ми изглеждат прекалено малко- ако са реални, задължително не трябва да имаш изтъркан волан, лост или педал на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Здравейте и поздравления за полезния форум. Регистрирах се с надеждата съвесем скоро да стана и аз собственик на марката. Извинявам се ако не пиша в правилния раздел, но още се ориентирам Харесал съм един екземпляр - А4 Б8 2.0Т от 2009 - изчетох доста теми за проблеми и болежки, но в крайна сметка не стигнах до нищо конкретно, освен дежурните мнения, че новите автомобили са по-паянтови от старите такива. Имам конкретна молба за мнения относно автомобила, който съм набелязал: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381601021138783&f1=details&slink=608xz9 1. Струва ли ви се, че колата е имала удар отзад - на снимките на задницата ми се вижда една фуга, която според мен не е нормално да е толкова широка. 2. Волана не е мулти-функционален, което според мен не е нормално за кола с такива екстри. Това ме навежда на мисълта, че след удара отзад, се е издул еърбега и при смяна са сложили по-евтин волан без екстри. А е възможно и просто да се филмирам. Моля ви да кажете какво мислите по въпроса и като цяло за колата. Иначе историята съм я проверил и километрите са реални. Предварително благодаря и лек ден! Колега не ми харесва колата! Ако държиш да има същите характеристики помисли за тази http://www.mobile.bg/11394990456570568 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване