itolev Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 А защо просто не идеш да затъмниш тези, ако не ти хареса... го разлепяш и това е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Ще видя кои ме кефят повече и ще ги продам другите. Тия затъмнените съм ги взел без пари от ибей, така, че са ми на цената на фолиото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Колега какво стана със стоповете, махнахте ли съпротивленията и прекодирахте ли ги? Аз сложих моите този уикенд за около осем минути. Даже си поръчах още един комплект затъмнени за да си имам да видя дали няма да ми харесат повече Това ли са затъмнените ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Адаша имаше опушени, но не стояха добре на тъмен цвят. На светъл може да стоят по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 На Вертер не ми харесваше, че се виждаше вътре в стопа едно такова сиво металик .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Изкарах с тях половин година и ми писнаха. На някой ако му трябват за салата да свирка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) Не ме кефят добре поне че тия дето взех са оригинални фолиранин просто, така, че ще си ги държа резерва ако нещо строша.Между другото оригиналните лед стопове са направени много културно и кажи речи всичко им се лекува - прекъсващи диоди и тн. Един счупен го разглобихме с Арсов с научна цел Редактирано 28 Октомври 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Тия са гадни, най-добре като мен на 15% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Между другото оригиналните лед стопове са направени много културно и кажи речи всичко им се лекува - прекъсващи диоди и тн. Един счупен го разглобихме с Арсов с научна цел В името на науката мога да ви осигуря един и от авант ако ви се човърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Пасажерсия прозорец се оправи но шоф не ще мама му...как се адаптират ключовете, егати возилото!Трябва да стане с просто даване на контакт и откл./закл., ако ли не пробвай процедурата с кабела ( http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html , а за прозирци и шиби - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Comfort_System ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margolina Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 (Редактирано) Привет,Моля ако има някъде инструкция как се работи с навигацията на Ауди А6/4F, да ми дадете линк. Не мога да разбера как като задам дестинация, да ми зададе маршрута до нея и да започне да ме навигира .Предварително ви благодаря. Редактирано 29 Октомври 2013 от margolina Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Скролваш надолу в този екран и натискаш Start route guidance. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148041&p=2110352 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 В името на науката мога да ви осигуря един и от авант ако ви се човърка. Пази си го, ако вземат да ти прекъсват диодите да речем ще може да го отремонтираме, ако изгорят - също. Това с прекъсването на диодите е много елементарен проблем. Друго интересно нещо е, как относно замъгляването. Стоповете не са затворени херметически и е абсолютна глупост да се слагат силикони и тн. Стопа трябва да се сложи просто на топло и да му се махне отзад една тапичка за да се исуши. След което се слага пак и си е перфектен. Разбрах и от къде ми влиза влага в багажника - на самата врата на багажника има малки гумени тапички. Мисля, че са 4 на брой. Тряба да видя само в ЕТКА-та, какъв им е номера, че са толкова малки, че го няма написан... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margolina Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 И още един въпрос, как може от самосебе си да ми се е разкачила антената на GPS-а, от къде минава тя и къде е най вероятно да се е разкачила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Отива отзад при усилвателя. От там минават кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Някой знае е ли дали секретни болтове от Пасат Б6/Б7 стават за 4Ф. Подариха ми един комплект и не знам да не би резбата да е различна, а не съм силен с болтовете и техните параметри? мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Наскоро един приятел имаше проблем с пушене на място на 3.0тди БМК с Евро5 дюзи. Софтуера беше 4F0910401L 0040, ъпдейтнахме го на 4F0910402L 0020 и проблема се реши. Дори колата си възвърна същата мощност както преди с Евро4 дюзи. 110 версия на скоростната кутия не е за жълто масло, а е последната за зелено масло. Информацията в другата тема за ъпдейтите не е вярна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 демек с ре-мап ли се оправиха нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Флашче с VAS oem софтуер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 това при Тони ли?а индивидуална настройка имаше ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Не сме ходили при Тони, колата е флашвана в София със оемски софтуер.Милиграмите на място паднаха на 5.2-5.5 на такт, докато със стария софт беха 6-6.3..., което ще рече, че разхода на място е паднал.Когато колата се флашва с VAS се налива и самата операционна система на компютъра, а с MPPS или някъв друг OBD флашер се наливат само картите за сензорите и горивото.Да ти кажа доволен съм как върви колата сега с тоя софтуер и си оправдава сега разхода...И вече знам, защо моя курник харчеше 15-20... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Виждаш ли ако навремето се беше заиграл сега щеше да пориш с тройката.Информацията която даде е много скъпа Има ли нов софт за моята? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 4F0 910 402 D HW: 4F0 907 401 C Component: 3.0L V6TDI G000AG 0020 Revision: --H04--- Serial number: Coding: 0011372 Shop #: WSC 02334 758 00200 VCID: 1E3F5D7B99B7 No fault code found.Readiness: 0 0 0 0 0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BladeGT Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 (Редактирано) Колеги здравйте, знам, че вече е дискутирано по тая тема но бихте ли посъветвали в кратце къде да отида да ми сложат едно AMI (и апропо от къде да го взема)? CD-changer-а ме побърква на последък често забива като се опитам да сменя диск. Просто спира да работи светят само еджект и лоуд и като ги кликна през един индикаторите мигат като цветомузика 2-3 пъти и угасват, чува се някакъв шум от вътре и толкоз. А на дисплейа пише Device Failure. Като изключа и пусна пак колата вече ми дава само "Initializing Device" и до там.Говорих в Порше ми искат 1300 за AMI-то + 700 за смяна на жабката (намало място в мойта - защото аз им казах, че все пак чейнджъра искам да остане) и това без труд.... Ако някой има идеи ще съм много признателен. Издивявам без музика, сигурно ще се смеете но първата сортировка по която избирах кола беше босе-то и навито... Не споменах колата е 2008 с 2G MMI High. Редактирано 30 Октомври 2013 от BladeGT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 В Порше отиваш и им показваш 100лв. да видят как изглеждат парите!!! АМИ и жабка можеш да си намериш от ибей или от колеги от форума. Втора употреба примерно 400лв. АМИ и 50-100лв. жабка, още 60лв. за кабели, за да си запазиш чейнджъра. За труд повече от 20-30лв. е неразумно да се дават, при положение, че ще можеш и сам да се справиш с монтажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 402D е новата версия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts