N1995 Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Баси, в ибей фейслифтовите фарове със завиване почнаха без пари да се продават - по 100лв единия. Жалко, че е толкова сложен ретрофит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 (Редактирано) Двигатела е 3.0.TDI V6 233h.Не съм запознат,мисля че в отдел Двигател Редактирано 20 Октомври 2013 от mutata85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 А бе енчо качи някоя снимка на старите стопки, че не съм виждал такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Колеги ще съм благодарен ако някой ми каже какви са двете грешки които ми показа компа. А6 4F 2008г.005716001025 001025 - това е грешка в ЕГР-то005716 - това е грешка с DPF филтъра Каква точно е драмата се посъветвай със специалист. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Благодаря за бързия отговор.Поздрави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 shpeksi: извинявай, че пиша в тази тема, ама не ме намесвай с Н1995, аз нищо по неговата кола не правя и не се виждам с него и не искам нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Имам много дразнещ шум от накладките при движение с бавна скорост ... до около 30Км/ч.Шума е от триене на метал в метал и звучи като някакво виене/стържене, не е свирене или скърцане.Появява се в две ситуации:при движение направо със скорост до 30Км/ч, когато колата попадне в лека неравност и се наложи предните амортисьори да оберат неравността - шума се появява за много кратко.при завой от 90 градуса, като шума изчезва веднага след като натисна педала за спиране. Предположението ми е, че накладките се опират по някакъв начин в диска и от там се получава шума.Няколко пъти са сваляне и чистени апаратите и супортите, както и накладките са мазани с червен силикон за да залепват по-добре към буталото. Предположения как да се справя с това досадно виене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Здраст колега,И при мен има такова виене , и се появи веднага след смяна на дискове и накладки. В една брошура на Ауди САЩ мернах, че се оправя след смяна с нов подобрен уплътнител на буталото на прените апарати, при мен номера по-рама излезе новата част затова и така не ги смених и продължава стърженето. Дано е полезно.Поздрави Редактирано 21 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Нямаше ли със супортите някакъв масов проблем, дето гаражните майстори тука го борят 2 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Имаше ама не е това. И няма нищо за борене, взимаш нов супорти и си решаваш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 (Редактирано) В смисъл нови супорти, но не аз нали визираш онези гаражните майстори нали? Преслито търся уплътнение за буталцето така ли? Редактирано 21 Октомври 2013 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Не за тебе, бабе. Твоя проблем е друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 В смисъл нови супорти, но не аз нали визираш онези гаражните майстори нали? Преслито търся уплътнение за буталцето така ли?Здрасти колега, Ето тук го намерих http://uberlame.com/a6_tsb/Brakes/Brakes%20make%20moaning%20or%20muh%20noise%20when%20accelerating%20from%20stop%20or%20turning%20at%20slow%20speeds.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 (Редактирано) Деебиш лъжливото и крадливо племе сме това българите.....пу...В събота, бях пир момчетата от сервиза на ,,Искърско шосе", за да оправим стопа, а покрай това и да ,,преслушат" шума от главината....И двете неща се оправих...какво се оказа...миналата година, оня миндил дате по спешност ми сменя предна лява главина, ми е монтирал стара и ръждива, въобще съвсем друга главина / неиззестна и анонимна марка /, а му дадат чисто нова SNR....дето ми струваше 200 лева. Ей дееба мама му...това се случи в един от уж ,,добрите" сервизи в Дупница, където се карат и доста скъпи коли, внесени втора ръка....По принцип колата си я обслужвам само при определени хора, но главината миналата година ме предаде в порвинцията....Та така се реших да отида в тоя уж добър сервиз..такава измама, хем не дребно, хем обаче безцеремонна не ми е правена...Слушал съм подобни истории за некоректни сервизджии, ама това е .... ПП сега отново съм много доволен от колата... ПП за стопа- оказа се влага и лош контакт с буксата, в резултат на влагата.... казвам и име на злосторника: Слав Начев-механик..... Редактирано 21 Октомври 2013 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 (Редактирано) Здравейте, имам следното питане: При 4Ф-ките на стоповете при включена задна, трябва ли да светят и двата бели стопа, или само десния е за задна? Другото е, че дава сигнал на компа за изгоряла крушка, а такива - няма. Сигнала е за изгоряла задна лява и задна дясна крушка. Задните стопове са с диоди и са като тези:http://autopro.bg/LED-stopove-za-Audi-A6-04-08-sedan-opushen-migach Има поставени съпротивителни устройства за товарене, които да дават сигнал на компа, че има стандартни крушки, със консумация, като на такива. Та въпросът ми е от къде идва проблемът с тези две грешки/сигнали на компа? На левия стоп има поставена (тя не е диод разбира се) крушка на същото гнездо, за като при задна скорост на десния стоп, крушката е здрава, но е изолирана и не свети, и при свързване, пак не свети, при буксата има няколко отрязани кабелчета (буксата на стопа-левия). Та първо искам да знам тази крушка трябва ли да свети, защото срещам различни мнения. И също така, от къде може да се намери схемата за свързването на подобни стопове + съпротивителното товарещо устройство, за да може компа да ги приема без да дава сигнали за изгоряли крушки, вероятно поради по-малката консумация на ток от страна на диодите. Не не съм ги слагал аз тези стопове. Благодаря ви предварително! Лека вечер! Редактирано 21 Октомври 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 На седан свети 1 на авант светят 2. За другия проблем нямам идея, пробвай с оригинални крушки и виж дали ще се махне грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Седан е, значи не трябва да свети! Но пък защо ли има крушка там, може би това е от стоповете, които не са оригинални. Това същото гнездо от лявата страна, предполагам не е за нещо друго и не трябва да се използва, може би затова е изолирана тази крушка, да не свети. И това е някаква насока за сега, в търсене на проблема за изчистване на грешките за двете УЖ изгорели крушки по една на всеки стоп. Може би устройството, което трябва да дава натоварване, като за стандартни крушки, не си изпълнява ролята и/или е неподходящо за този вид диоди, ще видим. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 На английските коли свети този от другата страна. Кои крушки точно дават грешка, защото казваш че са диодни, пък са за задна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Аз карах известно време с изцяло опушените тунинг стопове (които са на същия принцип като тези в линка по-горе) и ми направи впечатление, че светят и двете светлини за заден ход, както и двете крушки за мъгла (за разлика от оригиналните диодни стопове).И не трябва да се слагат никакви съпротивления и т.н., просто трябва да се кодира с VCDS, може оттам да идва цялата драма...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 (Редактирано) На английските коли свети този от другата страна. Кои крушки точно дават грешка, защото казваш че са диодни, пък са за задна?Дава, че не светят задна лява и задна дясна крушка (а всъщност си свети)! А някои майстори ми казват, че било от тези за задна скорост, заради това, че едната не свети и давало грешка и за другата (но на компа пише задна лява и задна дясна, а не ривърс лайт, което трябва да е за при задна скорост, а не задните светлини). Други казват, че едната, лявата не трябва да свети по принцип. Сваляхме ги и видяхме, че на лявата също си има крушка, която е здрава, но е изолирана да не свети, и когато се опитаме да я светнем, пак не свети, макар да е здрава! Но явно проблемът не идва от там за тези грешки на компа, а от диодите и устройството, което трябва да натоварва, като за стандартни крушки или от грешен начин на свързване (но пък всичко си свети, без лявата за задна, която разбирам, че не трябва да свети)! Днес точно с тази програма влизахме - VCDS. Пробвахме изчистване, както и при свързване без такова натоварващо съпротивление, но не стана. Съобщението за грешки си седеше. Някои от жиците откъм стопа са рязани, други са изолирани, нещо е правено и сега търсим схемата на правилното свързване на тези стопове, но така и не можем да я намерим. И из нета - нищо не открих. Редактирано 21 Октомври 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Светят двете задни при обикновен стоп и само дясна при LED стоп (и/или съответните кодировки за това). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Тези кодировки от къде могат да се видят, може би майсторът не ги знае или вкарва други, за да не се получи! Поне да сверим с това, което той прави, чрез това VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Много е важно тези тунинг стопове дали са 'high' или 'low' line, т.е. дали са предназначени за 4F с/без заводски ксенон!В STG 46 (Komfortsystem)STG Codierung -> Funktion 07,+131072 - Ausstattung Highline (Heckleuchten LED)! Но ако този, който ги е слагал не е знаел какво и как прави и са почнали 'гаражните майстори' едно рязане, съпротивления..... - има голям шанс това по-горе да не помогне! Ако искаш мога да помогна с проба на е такива стопове http://file1.npage.de/006682/10/bilder/1026998_silber.jpg и да видим дали проблемът е в тях. И без това си седят в гаража в един кашон....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Е ти ще му сложиш стоповете, но съпротивленията ще си останат закачени.И аз имам подобен проблем с тези стопове, но все още не съм започнал да го решавам поради липса на време.Един безхаберник ги беше вързал и сега ще трябва да ги преправя ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts