Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Баси, в ибей фейслифтовите фарове със завиване почнаха без пари да се продават - по 100лв единия. Жалко, че е толкова сложен ретрофит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги ще съм благодарен ако някой ми каже какви са двете грешки които ми показа компа. А6 4F   2008г.

005716

001025

 

001025 - това е грешка в ЕГР-то

005716 - това е грешка с DPF филтъра

 

Каква точно е драмата се посъветвай със специалист. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shpeksi: извинявай, че пиша в тази тема, ама не ме намесвай с Н1995, аз нищо по неговата кола не правя и не се виждам с него и не искам нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам много дразнещ шум от накладките при движение с бавна скорост ... до около 30Км/ч.

Шума е от триене на метал в метал и звучи като някакво виене/стържене, не е свирене или скърцане.

Появява се в две ситуации:

при движение направо със скорост до 30Км/ч, когато колата попадне в лека неравност и се наложи предните амортисьори да оберат неравността - шума се появява за много кратко.

при завой от 90 градуса, като шума изчезва веднага след като натисна педала за спиране.

 

Предположението ми е, че накладките се опират по някакъв начин в диска и от там се получава шума.

Няколко пъти са сваляне и чистени апаратите и супортите, както и накладките са мазани с червен силикон за да залепват по-добре към буталото.

 

Предположения как да се справя с това досадно виене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Здраст колега,
И при мен има такова виене , и се появи веднага след смяна на дискове и накладки. В една брошура на Ауди САЩ мернах, че се оправя след смяна с нов подобрен уплътнител на буталото на прените апарати, при мен номера по-рама излезе новата част затова и така не ги смених и продължава стърженето. Дано е полезно.
Поздрави

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл нови супорти, но не аз нали :) визираш онези гаражните майстори нали? 

 

Преслито търся уплътнение за буталцето така ли?

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл нови супорти, но не аз нали :) визираш онези гаражните майстори нали? 

 

Преслито търся уплътнение за буталцето така ли?

Здрасти колега,

 

Ето тук го намерих

 

http://uberlame.com/a6_tsb/Brakes/Brakes%20make%20moaning%20or%20muh%20noise%20when%20accelerating%20from%20stop%20or%20turning%20at%20slow%20speeds.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деебиш лъжливото и крадливо племе сме това българите.....пу...

В събота, бях пир момчетата от сервиза на ,,Искърско шосе", за да оправим стопа, а покрай това и да ,,преслушат" шума от главината....И двете неща се оправих...какво се оказа...

миналата година, оня миндил дате по спешност ми сменя предна лява главина, ми е монтирал стара и ръждива, въобще съвсем друга главина / неиззестна и анонимна марка /, а му дадат чисто нова SNR....дето ми струваше 200 лева.

 

Ей дееба мама му...това се случи в един от уж ,,добрите" сервизи в Дупница, където се карат и доста скъпи коли, внесени втора ръка....По принцип колата си я обслужвам само при определени хора, но главината миналата година ме предаде в порвинцията....Та така се реших да отида  в тоя уж добър сервиз..

такава измама, хем не дребно, хем обаче безцеремонна не ми е правена...Слушал съм подобни истории за некоректни сервизджии, ама това е ....

 

ПП сега отново съм много доволен от колата...

 

ПП за стопа- оказа се влага и лош контакт с буксата, в резултат на влагата....

 

казвам и име на злосторника: Слав Начев-механик..... :angry2:

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следното питане: При 4Ф-ките на стоповете при включена задна, трябва ли да светят и двата бели стопа, или само десния е за задна? Другото е, че дава сигнал на компа за изгоряла крушка, а такива - няма. Сигнала е за изгоряла задна лява и задна дясна крушка. Задните стопове са с диоди и са като тези:

http://autopro.bg/LED-stopove-za-Audi-A6-04-08-sedan-opushen-migach

 

Има поставени съпротивителни устройства за товарене, които да дават сигнал на компа, че има стандартни крушки, със консумация, като на такива. Та въпросът ми е от къде идва проблемът с тези две грешки/сигнали на компа? На левия стоп има поставена (тя не е диод разбира се) крушка на същото гнездо, за като при задна скорост на десния стоп, крушката е здрава, но е изолирана и не свети, и при свързване, пак не свети, при буксата има няколко отрязани кабелчета (буксата на стопа-левия). Та първо искам да знам тази крушка трябва ли да свети, защото срещам различни мнения. И също така, от къде може да се намери схемата за свързването на подобни стопове + съпротивителното товарещо устройство, за да може компа да ги приема без да дава сигнали за изгоряли крушки, вероятно поради по-малката консумация на ток от страна на диодите. Не не съм ги слагал аз тези стопове. Благодаря ви предварително! Лека вечер!

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан е, значи не трябва да свети! Но пък защо ли има крушка там, може би това е от стоповете, които не са оригинални. Това същото гнездо от лявата страна, предполагам не е за нещо друго и не трябва да се използва, може би затова е изолирана тази крушка, да не свети. И това е някаква насока за сега, в търсене на проблема за изчистване на грешките за двете УЖ изгорели крушки по една на всеки стоп. Може би устройството, което трябва да дава натоварване, като за стандартни крушки, не си изпълнява ролята и/или е неподходящо за този вид диоди, ще видим. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах известно време с изцяло опушените тунинг стопове (които са на същия принцип като тези в линка по-горе) и ми направи впечатление, че светят и двете светлини за заден ход, както и двете крушки за мъгла (за разлика от оригиналните диодни стопове).

И не трябва да се слагат никакви съпротивления и т.н., просто трябва да се кодира с VCDS, може оттам да идва цялата драма......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На английските коли свети този от другата страна. Кои крушки точно дават грешка, защото казваш че са диодни, пък са за задна?

Дава, че не светят задна лява и задна дясна крушка (а всъщност си свети)! А някои майстори ми казват, че било от тези за задна скорост, заради това, че едната не свети и давало грешка и за другата (но на компа пише задна лява и задна дясна, а не ривърс лайт, което трябва да е за при задна скорост, а не задните светлини). Други казват, че едната, лявата не трябва да свети по принцип. Сваляхме ги и видяхме, че на лявата също си има крушка, която е здрава, но е изолирана да не свети, и когато се опитаме да я светнем, пак не свети, макар да е здрава! Но явно проблемът не идва от там за тези грешки на компа, а от диодите и устройството, което трябва да натоварва, като за стандартни крушки или от грешен начин на свързване (но пък всичко си свети, без лявата за задна, която разбирам, че не трябва да свети)!  :eusa_think:  :eusa_think:

 

Днес точно с тази програма влизахме - VCDS. Пробвахме изчистване, както и при свързване без такова натоварващо съпротивление, но не стана. Съобщението за грешки си седеше. Някои от жиците откъм стопа са рязани, други са изолирани, нещо е правено и сега търсим схемата на правилното свързване на тези стопове, но така и не можем да я намерим. И из нета - нищо не открих. 

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези кодировки от къде могат да се видят, може би майсторът не ги знае или вкарва други, за да не се получи! Поне да сверим с това, което той прави, чрез това VCDS.  :eusa_think:  :eusa_think: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно тези тунинг стопове дали са 'high' или 'low' line, т.е. дали са предназначени за 4F с/без заводски ксенон!

В STG 46 (Komfortsystem)

STG Codierung -> Funktion 07,

+131072 - Ausstattung Highline (Heckleuchten LED)!

 

Но ако този, който ги е слагал не е знаел какво и как прави и са почнали 'гаражните майстори' едно рязане, съпротивления..... - има голям шанс това по-горе да не помогне!

 

Ако искаш мога да помогна с проба на е такива стопове http://file1.npage.de/006682/10/bilder/1026998_silber.jpg и да видим дали проблемът е в тях. И без това си седят в гаража в един кашон.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ще му сложиш стоповете, но съпротивленията ще си останат закачени.

И аз имам подобен проблем с тези стопове, но все още не съм започнал да го решавам поради липса на време.

Един безхаберник ги беше вързал и сега ще трябва да ги преправя .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...