Stoil Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Надув на турбото зависи от това колко силно си настъпил педала. тоест, от гориво - въздушната смес и това какво му задава ЕКУ-то ако навлизаме в подробности, може да се влияе по малко както от дюзи, дебитомер, генерация и тем подобни.но първите две са водещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Глупости пишете, максималния надув нс турбото е един и същ за всички 3.0 тди. Ако е по малко или повече има проблем. Изключвам чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Е добре де колко е?1.3 както казва Стоил или 1.4 както казва Преслито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 (Редактирано) Налягането на турбото зависи от атмосферното налягане... Вижте колко иска компютъра като налягане. Исканото и даваното трябва да е еднакво. Колите на морето и в София вървят различно. Редактирано 26 Октомври 2013 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 (Редактирано) Е добре де колко е?1.3 както казва Стоил или 1.4 както казва Преслито? Имам едни стари логове от мойта 3.0ТДИ от 2009 г. (сток софтуер 224 к.с.) и там максималната стойност на налягане искана от софта е 2305.2, т.е. ~ 1.3... в actual стойностите имам 2 пика за момент ударили 1.4., но това е по-скоро изключение... повечето пъти стабилното налягане е било около 1.31 - 1.33 Всичко това замерено в Софийското поле (за да е ясна и надморската височина) Редактирано 26 Октомври 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Моята също е сток софтуер, мерена е през ранна пролет, беше към 5 градуса и в град Добрич, съвсем случайно, там е около 200-250 метра надморската височина. Да уточня за Баба, при мен си поддържаше 2,4 +. Интерсена тема се заформи, без ислияните коментари. Приятен уикенд на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Хм един майстор навремето ми твърдеше че исканото от компа налягане на сток софт при фул лолд е 1.4/1.45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 При сток софт няма шанс за холд над 1.35Говоря за трибиквените 3.0ТДИ - 225 и 233 к.с.На 239 е съвсем друга турбината и управлението и.Холд налягане над 1.35 сток показва някакво вмешателство в двг. или отклонение. Не говоря за оувърбууст, там е възможно за мн кратко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 днес си сложих зимните гуми и се оказа че единият заден амортисьор е за смяна така че да попитам към каква марка да се ориентирам и цените в какъв диапазон са,защото трябва да купя два )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 По 80лв има монро рефлекс с 3 години гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 от къде са 80 че в интернет под 100 няма.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Хахаха ебаси те амортисьорите на предния капак са по-скъпи от тези за които говорите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Опитвам се на кю то да сложа предупреждение за максимална скорост, според книжката трябва да го направя в mmi car-setup-instrumnent cluster (kombiinstrument) но изобщо го нямам в менюто ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Има два типа speed warning едното се наглася тан където си описъл, а другото със задържане на бутона за нулиране на километрите движейки се със скороста на която искаш да пищи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 След ъпдейт на ММИ това меню се скрива. Трябва да си го извикаш пак през ВАГ-КОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) Прав си Толев, на аванта задните амортисьори на 5-тата врата са по 86 лева.За окаяването съм проверявал моята информативно и са по около 350 лева на брой оригиналните с тампона комплект. Редактирано 27 Октомври 2013 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) След ъпдейт на ММИ това меню се скрива. Трябва да си го извикаш пак през ВАГ-КОМА моа ли да ... Наистина ъпдейтвах ММИ, как може от ъпдейт да ти се спира функционалност Редактирано 27 Октомври 2013 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Колеги как се сменяше часа, предния път го бях правил ама сега съм забравил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 от ММИ -отиваш на КАРС-СЕТЪП И и горе в ляво има часа и дата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Откачих акумулатора и сега не ми бачка авт, режим на шоф прозорец въпреки че го разхождах нагоре-надолу. Отделно спряха да се вдигат и свалят прозорците от дистанционното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Забравила е адаптационните кодове на отделните ключове.Трябва да си ги адаптираш пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) Откачих акумулатора и сега не ми бачка авт, режим на шоф прозорец въпреки че го разхождах нагоре-надолу. Отделно спряха да се вдигат и свалят прозорците от дистанционното! Колегата MSM знаеше как се оправя този проблем - мисля че беше натискаш бутоните предните два едновременно до долу и задържаш, после същата процедура до горе... нещо такова беше ?! Редактирано 28 Октомври 2013 от manoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Пасажерсия прозорец се оправи но шоф не ще мама му...как се адаптират ключовете, егати возилото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 от ММИ -отиваш на КАРС-СЕТЪП И и горе в ляво има часа и дата....Мерси и аз такива спомени имах, ама нещо не съм довидял сутринта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Благодаря за инфото! Ще го имам впредвид! Ще предложа с кодинг първо! ... Колега какво стана със стоповете, махнахте ли съпротивленията и прекодирахте ли ги? Аз сложих моите този уикенд за около осем минути. Даже си поръчах още един комплект затъмнени за да си имам да видя дали няма да ми харесат повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts