Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Аз разбрах, че на неговите стопове има рязани кабели и слагани съпротивления.

Нищо не пречи да погледнем и да пробваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А тия стопове, като на снимката не са ли на оригинална букса, само махаш стария стоп и слагаш другия, говоря ако си с диодни оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано са рязали м/у буксата и стопа, а не от към страната на автомобила преди буксата :)

Слава богу, не са рязали при тази на автомобила, а при тази на стопа! Явно го е правил някой на който не му разбира много главата, но защо? Явно е и че нещо не се е получило, като са ги сложили, може би са били за Хай лайн (наличието на гнездо и крушка и от ляво за светлините за задна скорост, може би говори точно това) или нещо от сорта и се е наложило преправяне. Кофтито е и че ги нямам оригиналните стопове. Ще видим какво ще се прави, за сега ни трябваше схема, за да видим къде са сбъркали, но не мога да намеря. Интересното е, че за другите светлини по стопа не показват грешка, нито за задна скорост, нито стоп-светлините, нито за мъгла, а само за лява и дясна задна светлина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бейзик стоповете габарит и стоп крушките не са ли на двойните крушки, докато при хайлайна габарита да е самостоятелен и отделно да са лед стоповете и това да е наложило преправянето? Колата оригинално с какви е била? Може да се види сигурно по кода на стикера в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не разбирам вече. Няма връзка между ксенона и led-а, кодировките са си съвсем отделни и може да функционират едното без да го има другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно и аз не разбирам! Ксенона си е ок, там сигнали не дава на компа, но за задните светлини (диодни), лява и дясна дава, че са изгоряли двете крушки, а не са и е някакъв качамак с жиците по стопа. Утре ще направя нова проба за отстраняване на проблема и ако стане, за което се надявам, че ми писна да ми пищи по таблото, ще пиша. А бе това пищене, намаля ли се отнякъде, онзи ден се возих в един мерцедес, там само мига, поне не пищи?  :) :)

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам въпрос и ако може някой да помогне:Имаме проблем с регистрацията на една кола в КАТ-София.пратиха я за експертиза,понеже имат съмнения за несъответствие в номера на мотора.Може ли да се разбере по VIN номер,с какъв номер на двигател е излязла колата от завода.Питахме в Порше,но за да кажат искат 60лв. и талона на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте им оригиналния талон от Италия и напишете декларация, че не сте подменяли двигателя в България.

Така имах ядове с една А4-ка и така я регистрирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е че колата един път е регистрирана вече в България и оригиналния талон (колата е Германска) не е в нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава пишете декларация, че не сте сменяли двигателя и го заверявате нотариално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах днес отново направих опит за разрешаване на проблема със стоповете! Този път ми се струва, че може би ще има успех! Както разбрах, може да се изолират сигналите за грешки на стоповете, чрез комп и кодове. И това няма да повлияе на евентуални реални сигнали за ксенона и останалите светлини, защото са били на отделни кодове, нещо което и един колега по-нагоре каза. Но целта е това да е последния вариант. Явно е и че кодовете вкарвани до сега не са точните за тази цел. Почти сигурно е, че проблемът е идвал от това, че съпротивителните устройства, които са поставени не са подходящите и не дават подходящото натоварване. Диодите при всички случаи имат по-малка консумация от стандартните крушки и си трябва натоварване до реалната консумация, като при стандартни крушки. Това натоварващо съпротивление, което е вградено в самите стопове, реално не отговаря и не дава съответстващото такова и компа дава сигнал за изгорели задни светлини. Днес бях на друго място и майсторът ми обясни далече по-ясно и логично нещата, освен това е сигурен, че проблемът ще се реши и то не трудно. Остава сега аз да реша какво да правя. Проблемът изобщо не идва от крушките за задни светлини, а и компа си казва ясно, показва като изгорели лефт риър лайт енд райт риър лайт. ;) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Е да де ама не става дума само за крушките за задна а за целите стопове отзад.-това е само кодинг..и си ОК

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти е така, както на клипчето, но не съвсем!!! Жабката не е нужно да се демонтира!  И над този филтър, който извадиха има още един същия.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Е да де ама не става дума само за крушките за задна а за целите стопове отзад.-това е само кодинг..и си ОК

Да но, това ще ми е последния вариант, защото чрез този код, след това, ако реално не свети нещо по стопа, то няма да го отрази. Така, че първо ще пробваме дали ще уцелим консумацията с натоварващи устройства и ако не успеем така да премахнем сигналите, ще бъде чрез код. Важното е, че има решение да спре да свири, защото е доста дразнещо. А в горния си пост, накрая имах в предвид, че проблемът изобщо не е от крушките за задна скорост (както някои "майстори" се хващаха), а точно от диодите, които са за лява задна и дясна задна светлина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по добре е с кодинг ,щото тия съпротивления са керамични и греят като печки... иначе доста лесно се смятат.А има и нещо друго -не е важно само да не пищи за грешка....Като го смяташ ти го изчисляваш за 12 волта ама не всички  са 12.....

1.за габарита са 3 крушки по 21 вата ,които светят с 9-10 волта...(за по дълъг живот )

2.мигача е 21 вата на 12 волта

3.задна е 21 вата на 12 волта

4.стопа си  е на диоди

5.усиления стоп за мъгла  е 21 вата на 12 волта

електронния блок има за цел както да следи товарите ,така и да подава стабилни напрежения към съответните крушки .Така примерно "залагалката "за 21 вата крушка е  6 ома /50вата товарно съпротивление-нещо токова http://www.alliedelec.com/search/productdetail.aspx?sku=70183904

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото! Ще го имам впредвид! Ще предложа с кодинг първо! Но ако е вярно това, не винаги е на 100% сигурно, че ще стане. Веднъж пробвахме с кодове, продължи да дава грешка за въпросните светлини. Проблемът е така объркващ от това, че нещо е рязано по жиците към буксата на стопа. Защо, не знам! Ето нещо такова представляват стоповете, откъм буксата им за свързване: http://www.bestauto.bg/shop/1958-5405-thickbox/tuning-stopove-audi-a6-4f-1997-2004-2200105.jpg

Лошото е, че ги нямам оригиналните, иначе веднага ги слагах, изобщо не ме интересуват диоди и не знам си какво, че било по-красиво. Ако бях аз, изобщо нямаше да ги слагам. Както виждам из нета хич не са евтини тези диодни стопове. По принцип моите си работят, само сигнала е дразнещ, а заради това чак да търся оригиналните, макар и втора употреба, не си струва. Ще го мисля, за сега не мога да се доверя на нито един майстор при-който съм утишъл, че ще реши нещо, с изключение на последния, но пак не напълно (той предложи да се премери тока и да се сложат съответните съпротивления, индуктивни). Далече съм от столицата иначе с удоволствие бих утишъл при някой колега от форума, както имаше препоръки по-нагоре. Проблемът не е и чак сериозен, по-скоро е дразнещ, заради звука на сигналите, дори не ми пречи толкова иконката за изгоряла крушка, колкото звукът. Иначе както е сега няма някакво излишно нагряване в стопа. Спирам за сега с темата, за да не ставам банален, ако и когато имам краен резултат ще пиша как и с какво се е оправило (дано)! Благодаря ви и лека вечер!

Редактирано от fenx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, пише се с "О"! От бързане не съм го забелязал това. Важно е да се пише правилно, дори и на неофициални места, като един форум, защото ако се подминават тези грешки, може да цъфнат несъзнателно и на официален документ или нещо подобно! Мерси за корекцията, колега!  :zustimm:  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, имам нужда от помощ - гадните негри ми прецакаха единия говорител :blush: . Сега трябва да си го сменя, но не знам точно какъв е и най-вече къде да го търся. Намира се долу в ляво на предна дясна врата. С Bose съм :

 

010534373.jpg

 

scheme.jpg

 

Имам и още един въпрос - имам два активни субуфери PIONEER TS-WX206A, които са със SP INPUT, идеята ми е да взема (или отнема) сигнала от говорители номер 9. REM-a обаче не знам как да го вържа... 

 

scheme2.jpg

 

 

Редактирано от manoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...