Wizi Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Охааа, как ми върви колата от 2 дни насам, от както паднаха температурите около 19 градуса и надолу. Скъсва се от кеф якото ми Борче! При вас как е хавата, турбинирани братя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Изчакай да падне снега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Мъка бате... На последната среща качих да повозя един дангалак и един скакалец (Слафчо и Росен) и гааз, ама не... Викам си - Натежали сме нещо.И от няколко дена няма мощност колата, а турбината фучи, ще издуха асвалта.Оказа се един маркуч че се е сцепил, утре обикалям моргите и отново съм в играта ПП: Предишния път, като возих клубар, пак ми се поцепиха маркучите... Та край с кръгчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 При мене не се забелязва много повече мощност, аз да не съм някакъв бора рацер , но все пак на локомотивчето ми разхода му падна с около 8%. Така че зимата си е доволно време, чакам и още да падне разхода или ега и аз да стана рацер по малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomasterche Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 извинявайте за въпроса ама съм малко невеж и за пръв път карам кола с турбина. Та влияе ли външната температура и как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Мъка бате... На последната среща качих да повозя един дангалак и един скакалец (Слафчо и Росен) и гааз, ама не... Викам си - Натежали сме нещо.И от няколко дена няма мощност колата, а турбината фучи, ще издуха асвалта.Оказа се един маркуч че се е сцепил, утре обикалям моргите и отново съм в играта ПП: Предишния път, като возих клубар, пак ми се поцепиха маркучите... Та край с кръгчетата.АРЕ СА НИЕ ВИНОВНИ ЗА СИЧКО, радиото не почна ли да свири по слабо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 А защо само за турбото да важи това, аз си мисля, че кислорода е основен фактор за горивният процес на всички автомобили с вътрешно горене.Така че всеки би следвало да усети промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 В интерес на истината и аз онзи ден почуствах и двете коли /личната и служебната/ някак по леко да вървят ... Хммм ... Може пък аз да съм отслабнал нещо ... кой знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 това трябва да е от евтиното гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 извинявайте за въпроса ама съм малко невеж и за пръв път карам кола с турбина. Та влияе ли външната температура и как?Ето ти и отговорът:А защо само за турбото да важи това, аз си мисля, че кислорода е основен фактор за горивният процес на всички автомобили с вътрешно горене.Така че всеки би следвало да усети промяна.Когато е студен въздухът е по-бигат на кислород, а кислородът прави по-добро горене в цилиндрите и от там имаш повече мощност.RossN, пропускаш, че колите с турбо имат нужда от екстра охлаждане, а именно на интеркулера! От там идва и допълнителното преимущество за тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 От ниските температури се вдига термичното КПД на всички двигатели с вътрешно горене, но при турбото ефекта е по-изразен заради интеркулера който допринася още за по-високата ефективност. Турбо рулз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Ето ти и отговорът:Когато е студен въздухът е по-бигат на кислород, а кислородът прави по-добро горене в цилиндрите и от там имаш повече мощност.RossN, пропускаш, че колите с турбо имат нужда от екстра охлаждане, а именно на интеркулера! От там идва и допълнителното преимущество за тях те тия интеркулери така правилно са разположени от тъпия немец че обдухването е през процеп 10*10 см. ебах таа простотия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 те тия интеркулери така правилно са разположени от тъпия немец че обдухването е през процеп 10*10 см. ебах таа простотия еми умишлено ,да не вземе пък иначе да му стане много студено на пустия кулер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Турбо рулз BIG TIME! ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 и сега чакаме включване на ентусиастите искащи да вградят кислородна бутилка от пирогов в багажника после ще се намесят и по-компетентните колеги които ще обяснят защо се ползва NO3(май такава беше комбинацията от атоми) и колко добре измята тиквата като прегреее без баластния азотец аз само мога да кажа че разхода продължава всяка сутрин да ми е един и същ - за 2км градско горя малка боза и баница ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 по-добре тогава баницата и бозата в ръка и през тия два километра да си ги хапнеш и готово!на всяка кола се усеща по-хладния въздух като подобрение на мотора. всеки който е минавал по подбалканската като се качи на високото горе при редкия възду съответно отчита "загуба" на мощност. всикчо се дължи на молукулите на кислорода, необходими за горенето в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 Абе хора вие сте, като некви high tech компютри как ги усещате тия разлики, аз досега не съм забелязал промени у колата си лято, зима не съм усещал разлики аааа сетих се тва щот постоянно мнооо ми върви и терахерците ми не могат го отчетат, нямам програма за мониторинг при изкривено пространство в следствие от скоростта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 Абе хора вие сте, като некви high tech компютри как ги усещате тия разлики, аз досега не съм забелязал промени у колата си лято, зима не съм усещал разлики аааа сетих се тва щот постоянно мнооо ми върви и терахерците ми не могат го отчетат, нямам програма за мониторинг при изкривено пространство в следствие от скоростта. е не ползваш ли квантово фазоисместване на синиргетичната реалност на сингулярната вселена?????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 Като е влажно пък работи още по-добре. Както например днес сутринта като валя, мотора работи по-меко и мазно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
[steeN] Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 даже на атмосферките се усеща разлика... особено горещ ден в задръстванията и после студена вечер, вървежа е тотално различен мда и като завали въздуха пак истива и се усеща осезаемо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 е не ползваш ли квантово фазоисместване на синиргетичната реалност на сингулярната вселена?????? Отивам да изровя някой учебник по физика и ще ви заринем с лафове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 22 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2006 а аз си мислех че само аз си въобразявам че вечерите и по-хладните дни съм самолет.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 А какво дефакто прави интеркулера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 А какво дефакто прави интеркулера ?Прави хлад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 Прави хлад Тогава за какво е климатика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване