dimlan Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Аз така си купих моята 4F 2.8 FSI quattro м.08. 2010г. от Англия на 36000 мили.И си я поддържам и си карам и си свиркам и си пея Хомо му. Редактирано 5 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Димлан, радвам се за теб......Но това, поне в мчоите очи е малоумно....Кредит е оправдано да се тегли за нещо наистина важно и наистина небоходимо...А не за келешлъци...Като нямаш кинтите за такава кола, просто не я караш...да се тегли кредит за жилище е оправдано, но за автомобил, само и само,за да се изтежкариме е нелепица...Лично мнение нали.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да, лично мнение и нищо лично против теб.Аз я купих не за "тежкаране", както се изразяваш, а за да ми доставя удоволствие от шофиране и да получавам всичко, което искам от една кола.Това с "тежкаренето" не е за мен.Аз съм улегнал човек, знам какво мога, какво съм постигнал и как да го постигна .Относно парите, всеки си преценява индивидуално, какво да прави с тях, дали ще взима кредит, как да ги харчи и т.н. На мен засега "кинтите" ми стигат.За теб, това че е малоумно си е твое мнение, аз го уважавам, но съм далеч от твойте разбирания. Редактирано 5 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Извини ме за по-острия тон...Не е нещо лично, още по-малко с цел обида...Просто ми е странно, да теглиш кредит за кола, която мака и премиум е на старо, все пак. Редактирано 5 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Давайте да си говорим за техника повече и по-малко съвети за нещата от живота. Кола, хладилник, телевизор - масово се купуват неща на лизинг и не виждам никаква драма. Даже по-лесно човек може да си направи бюджет. Ако взимаш 3-4 хилки на месец и си си пуснал един лизинг 3-400лв на месец дали ще ги усещаш, а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 А дали се сещаш че лизинг 300-400 лв на месец е някаква колосална сума от примерно 3000 лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Говоря принципно. По 600лв вноски са около 7000 на година, за 3 години ще я изплати и с ремонтите примерно. Ако си вземеш нова Дачия на изплащане същия *уЙ нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurzzy Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Колеги предстои ми покупка на А6 смятам да е 2.7 тди ако е удобно да ми кажете какъв разход дава в града , аз съм от Варна. Колата ще е ръчка и няма да е 4х4 искам да попитам и като отида да избирам на кое повече трябва да наблегна понеже съм нямал дизел. Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Хой в Порше на диагностика! Под 9 няма да е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurzzy Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 nice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 За нисък разход гледай нещо с 4 цилиндъра. Шестак макар и дизел не върви с вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 При липсата на куатро и автоматик, със сигурност 2.7 гола ще гори доста по-малко от 3-ките, които са натоварени с тези екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hacko Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Градско под 10 не мога да го сваля. Незнам как е трафика във Варна, но предполагам, че е натоварено и минимум 10 ще си гори.Извънградско със скорост 130/140 ми даде разход до БГ (1600км) 6,4л/100км.Може да няма quattro, но в града си гори , все пак са си 6 цилиндъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurzzy Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Мерси колеги скоро ще се уверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Страхотен автомобил със страхотен двигател- тва е ! За Пловдив градско - 10,5- 11 в трафика и към 8,5 сутрин и вечер късно. Извън града имам тежък крак и ми гори 7,5 . Като цени не са космически нещата но не са и като за голфче 1,2,3,4,5,6,7 и там колкото стигнаха вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 При липсата на куатро и автоматик, със сигурност 2.7 гола ще гори доста по-малко от 3-ките, които са натоварени с тези екстри. Моята 3ка повече от 12 на градско не дава в Пловдив. Извън града сваля осезаемо, ако не ми изтръпне крака на газта. Така, че мисля е доста близко до горните показания. Не мисля, че си струва да се лишиш от глезотията на по - големия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Големият двигател може и много и малко, а малкия... си е малък. Колата е тежка все пак... според мен 2.7 е прага на компромис за тоя модел, карал съм 2.0 тромава си е... ако не си карал по-мощна може и да не ти направи впечатление, но си има бая разлика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! От кога пък 2.7 стана малък двигател?Към колегата,който явно не е карал 2.7,искам да ти кажа че разликата е пренебрежимо малка във вървежа спрямо 3.0.Карам почти ежедневно 2.7 и 3.0,първия с ръчни скорости а трилитровия автоматик.Ами готов съм да се обзаложа,че ако не си карал преди подобни коли,няма да разбереш коя с какъв двигател е,и вообще дали има разлика. Редактирано 5 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Нормално да не разбере, те са еднакви двигатели. А ако и 3.0 е ръчка какво става, маке? Или 2.0 или 3.0 тоя по средата е безсмислен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Абе доколкото знам не са чак толкова еднакви, все едно някой да твърди, че 2.0 и 3.0 се различават само в обема, и да не отбележе и малката разлика в common rail системата. Не мисля, че 2.7 прави 3.0 тди излишен. А иначе мисля, че дори и по хартия и Ауди данни е трудно да сравниш 2.7 с 3.0. Ето малко цифри за седан А6 2.7 TDI - 180 HP , 380 NM, 0-100 - 8.9; V-max - 227; А6 3.0 TDI - 225 HP, 450 NM, 0-100 - 7.3; V-max - 243; 2.7 до колкото знам има генерално предимство и то се нарича 'дюзи' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Хубаво,вие четете данни,пак аз ви казвам от личен опит.А6 2.7 ръчни е на 8.1,ако трябва да четем данни.А 3.0 квадрат автоматик на 7.6. При положение че едва ли всяко тръгване и каране ти е на макс,реалното впечатление от двете коли е почти еднакво.Въсщност ако внимателно прочетеш това което съм писал в горния пост,ще ти стан ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Нормално да не разбере, те са еднакви двигатели. А ако и 3.0 е ръчка какво става, маке? Или 2.0 или 3.0 тоя по средата е безсмислен.Много излишни двигатели са пуснали тези от ауди,особено бензинови.Пускат 2.4 и 4.2 и това е.Какви са тия 2.0Т, 2.8, 3.2, 3.0 Т.Един малък и един голям и това е,нели така бай Ганьо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Аз не казвам, че 2.7 е лош или какъвто е да било там мотор. Аз също съм се замислял, че е добър вариант. Просто конститрам факти, които в повечето случаи са по-точни от субективното усещане на някой 'end user'. И на мен ми се иска да кажа, че феис-а 240 коня върви колко моята, но за съваление май е по-бърз и се усеща. Нищо, че по каталог е 6.9 и разликата би трябвало субективно да не се забелязва. Редактирано 5 Февруари 2014 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Много излишни двигатели са пуснали тези от ауди,особено бензинови.Пускат 2.4 и 4.2 и това е.Какви са тия 2.0Т, 2.8, 3.2, 3.0 Т.Един малък и един голям и това е,нели така бай Ганьо?Пак се опитваш да храниш безпричинно.2.7 е с мощностна на 2.0тди, а поддръжката е като на 3.0тди. Не виждам смисъл някой да го предпочете пред 3.0тди, единствено с лъжливата надежда, че ще е по евтин за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Тъкмо това исках да напиша, че по тая логика 2,0 тди с чип за скромна сума, наподобява на гъзомер вървежа на 2,7 тди, пък поддръжката е доста по-тънка. Друг е въпроса, че звука на шестака е друго нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване