Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 6


sky

Recommended Posts

знаете че в Русия евростандартите малко не важат...там горивата им са доста скапани, а и като толкова голяма държава и те си имат проблеми с разни 'смесители' и тарикати докато стигне горивото от рафинериите до колонките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 961
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това за маслата на руския пазар, как го преценихте и/или установихте??? Не че се заяждам, просто ми е любопитно....

Проблемите по двигателите, от които се оплакнат руснаците / особено на двигател 2.4 BDW /, мисля е обусловено от конструктивни пропуски по отношение на самите двигатели....На АУДИ това / двигателите / не са им най-силната страна....

Горивото там / в днешна Русия / по понятни причини е значително по-евтино, отколкото в България...

маслата са им малко поевтини...За последното съдя по прочетеното в руските форуми / съотнесено цена в рубли, спрямо курса на рублата спрямо лева /...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алусила  се скапва от сярата в горивото. В Русия има големи студове и колите не им държат грам. Бях чел, че в студените им места всяка година сменят маншончета на шарнирчетата, което е безумие според мен, ама на -30-40 всичко се цепи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте че никасила първо е слаган в БМВ но са хапнали дървото!Алусила се води сяро-устойчив и бая по-износоустойчие от никасила! После ще БМВ са кекави :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм карал кола с предно.Сега с quattro задницата "танцува".Зор ще бъде, докато се свикне с карането.И газ в завоите, че задницата бяга.

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколкото пъти, в които съм я карал по планини и изобщо стръмни пътища с остри завои, установих че или трябва на ръчен контрол, или на S.

В D буквално излизаше от пътя от недозавиване заради ниската предавка.



// заради високата предавка исках да напиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе основния + на 4ф-ката ,е именно че е ужасно добродушна оди си без проблем на пътя  тва ако имате зор с нея :icon_eek: представям си какво мислите за коли с едни задвижващ мост отзад :lol:

Q-то да харчи по-малко  по-скоро явно се кара по-лекичко все пак е доста широка и си трябва привикване  от а6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задницата бяга и то съвсем леко, мен точно това ми харесва, рита леко отзад и се издърпва напред, въобще не ми липсва предното.

Имам и джип 4x4, но е некво електронно и не може да се сравнява с quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! Пресен собственик съм на А6 4f 2.7 TDI и имам едно въпросче (всъщност май няколко :huh: ): аудито е с цветния ММI, но парктроникът е само акустичен и има сензори само на задната броня. Възможно ли е при това положение да се изкара графичното изображение на дисплея (извинявам се за израза, ама не знам как се нарича точно :hilezh: ) ? Възможно ли е климатроника да се изключи напълно (изобщо да не свети, така да се каже)? Другото е, че пише, че телефон не е инсталиран. Възможно ли е да се добави и как (в подлакътника няма поставка за телефон, не знам това от значение ли е)?

P.S. Извинявам се за тези въпроси, на които вече сигурно е отговорено, но все още не съм изчел темите "Малка питанка относно A6 4F", а тези работи много ме човъркат :blush:  Поздрави на всички !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...