trackersoft Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 знаете че в Русия евростандартите малко не важат...там горивата им са доста скапани, а и като толкова голяма държава и те си имат проблеми с разни 'смесители' и тарикати докато стигне горивото от рафинериите до колонките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Това за маслата на руския пазар, как го преценихте и/или установихте??? Не че се заяждам, просто ми е любопитно....Проблемите по двигателите, от които се оплакнат руснаците / особено на двигател 2.4 BDW /, мисля е обусловено от конструктивни пропуски по отношение на самите двигатели....На АУДИ това / двигателите / не са им най-силната страна....Горивото там / в днешна Русия / по понятни причини е значително по-евтино, отколкото в България...маслата са им малко поевтини...За последното съдя по прочетеното в руските форуми / съотнесено цена в рубли, спрямо курса на рублата спрямо лева /... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Алусила се скапва от сярата в горивото. В Русия има големи студове и колите не им държат грам. Бях чел, че в студените им места всяка година сменят маншончета на шарнирчетата, което е безумие според мен, ама на -30-40 всичко се цепи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Сярата скапваше никасила, не алусила. Редактирано 6 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Алусил е търговското име на никасила на Колбеншмид или се лъжа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 това всичкото са видове сплави с определен състав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 google.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Не забравяйте че никасила първо е слаган в БМВ но са хапнали дървото!Алусила се води сяро-устойчив и бая по-износоустойчие от никасила! После ще БМВ са кекави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 6 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Пичуве, Allroad от не каране скапва ли му се окачването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Би трябвало..все пак гумата старее! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) И върви по-малко Редактирано 7 Февруари 2014 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 3.0 дизел от 2012г гори 13/14 в Бургас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 mad.max, много добра кола Вътре не я видях и не знам как е оборудвана, но иначе е зверска FSI ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Почти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Ахахай е как така почти Кой ще си купи трилъчев мултиволан без airbag че нямам какво да го правя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Абе тия наще коли на леко замръзнал път го раздават все едно карам задно, а не awd... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Не я оставяй да се движи сама и давай повече газS режима е идеален за целта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) Винаги съм карал кола с предно.Сега с quattro задницата "танцува".Зор ще бъде, докато се свикне с карането.И газ в завоите, че задницата бяга. Редактирано 8 Февруари 2014 от dimlan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Няколкото пъти, в които съм я карал по планини и изобщо стръмни пътища с остри завои, установих че или трябва на ръчен контрол, или на S.В D буквално излизаше от пътя от недозавиване заради ниската предавка.// заради високата предавка исках да напиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Стига бе основния + на 4ф-ката ,е именно че е ужасно добродушна оди си без проблем на пътя тва ако имате зор с нея представям си какво мислите за коли с едни задвижващ мост отзад Q-то да харчи по-малко по-скоро явно се кара по-лекичко все пак е доста широка и си трябва привикване от а6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Задницата бяга и то съвсем леко, мен точно това ми харесва, рита леко отзад и се издърпва напред, въобще не ми липсва предното.Имам и джип 4x4, но е некво електронно и не може да се сравнява с quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Не им се плашете толкова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 На мен ми липсва предното, особено на дино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Привет на всички! Пресен собственик съм на А6 4f 2.7 TDI и имам едно въпросче (всъщност май няколко ): аудито е с цветния ММI, но парктроникът е само акустичен и има сензори само на задната броня. Възможно ли е при това положение да се изкара графичното изображение на дисплея (извинявам се за израза, ама не знам как се нарича точно ) ? Възможно ли е климатроника да се изключи напълно (изобщо да не свети, така да се каже)? Другото е, че пише, че телефон не е инсталиран. Възможно ли е да се добави и как (в подлакътника няма поставка за телефон, не знам това от значение ли е)?P.S. Извинявам се за тези въпроси, на които вече сигурно е отговорено, но все още не съм изчел темите "Малка питанка относно A6 4F", а тези работи много ме човъркат Поздрави на всички !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 За да спреш климатроника задържаш econ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts