Jump to content

За добре дошъл


Auto_Tex

Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

След 10год каране само италянски автомобили и последно близо 5год 159-ка,реших да сменя автомобила и поради причината че марката не предлага аналог на 159,реших да погледна към Ауди.

Речено сторено,автомобила вече е факт.

Audi A6 Avant 3.0 TDI S-line Quattro 12.2008
Колата е в много добре състояние,уникално запазен екземпляр.Предстои и обслужване има и някой дреболий за остраняване но са бели кахъри поне за сега.Първи впечатления-много добри.Доста неща са непознати за мен в този автомобил,разбира се ще питам тук в темата и ще бъда благодарен за съдействието от ваша страна.

Благодаря ви предварително.
 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Честито!

 

Според мен всеки ден ще преоткриваш колата и ще се кефиш повече и повече.

Прочети ръководството търпеливо, там се крие отговор на много въпроси.

Каквото не стане ясно, питай тук.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега! Допада ми цялостната визия и още повече, че е авант, че и с Sline! За италианка направо е прекрасна! Със здраве да си я караш!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. :zustimm: Виждам само вътрешен еС-лайн пакет, но външният се добавя сравнително евтино и безболезнено, единствено антикрилото е трудно да се залепи точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хубава е колата,при оглед и правих и диагностика и излезна че е на реални километри 159х.км.,няма удари нито боядисвано,няма сменяни стъкла,всичко е оригинално.При оглед на подемник отдолу също изглежда добре,няма течове,няма удари отдолу,корите са там и са здрави,мотора работи перфектно.Внос от Италия да,вътре всичко ми е на италянски,немога да намеря в менюто да сменя езика,може би не става защото е правена за техния пазар.Номера също много ме дразни и съм го оставил така докато намеря решение,казаха ми че се продава такава маска само около номера за нашите табели,на всичкото отгоре по този начин сложен пречи и на парктроника отпред и постоянно се налага да го изключвам.

Колата сега и предстои обслужване:

-За маслото на двигателя ясно 5w30 507 00

-Филтри - всички Hengst

-Кутията -какво точно трябва да бъде маслото

-Има ли нужда от ъпдейт на софт при смяната на маслото на кутията.

-Веригите са Ок.

-Пистов ремък и какво друго свързано като консуматив около него трябва да се смени.

-Антифриз спирачна и хидравлична течност-ще бъдат също сменени.

.Диференциалите-какво трябва да бъде и при тях маслото

-За какво да внимавам....

 

Моля помагайте колеги.

Свикнал съм и така предпочитам по автомобила ми всичко да е Ок.

Вероятно ще имам още доста въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е много добра колата и без да съм я виждал на живо! 

Постарай се повече за езика и ще го намериш и при мен беше така като я взех (А3 8РА). Виж във ютюб за някое клипче може да ти е в помощ! 

По номера я познах, че е италианка и наистина дразни как стърчи! Точно парктроник сензорите усложняват нещата там и доколкото виждам си на отливка, което значи, че се сменя целия сингъл фрейм, а не само поставката както е при мен! 

 

В Автотрейд ли мислиш да я обслужваш по принцип или?

 

За 4Ф има изписани няколко тома инфо, ако не си ги прегледал вече де! 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила ще го обслужа в един от нашите автосервизи колега,иначе бих потърсил техните услуги.

Прочетох доста от 2-дни ,но със сигурност има още доста за четене.

Реших да се допитвам тук ,защото карате тези коли,а при всяка марка си има тънкости и особености които не са известни във всеки автосервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл, колега и честито за красавицата! :zustimm:

Вътрешният S-line прави колата съвсем различна, много ми харесва, дори и да е добавян - е направен кадърно!

 

Бих си позволил да ти дам няколко съвета, а ти ще си решиш какво да правиш.

Смени си маслото в скоростите с каквото трябва - в сервиза трябва да знаят!

Сложи си последния софт на двигател, скоростна кутия и MMI.

Смени си рамката за предния номер с такава с отвори за парктроник. Нещо такова - http://prodavalnik.com/predna-bronya-a6-2008-i28385997

Трябва да внимаваш с 'хубавите' пътища с тези 18ки и спортното окачване!

 

На първо четене е това, ако има нещо друго питай смело!

Хиляди безаварийни километри и само консумативи да сменяш!

 

ПС защо ти свети 'чека'? Дросел или колектори?

Ако ще сменяш нещо там, задължително да ти почистят всичките тръби, така и така ще се разглобява!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега! И аз съм пресен собственик на подобен автомобил. Засега понаучих това онова и преодолях първоначалния стрес. Но тепърва ще и се радвам. Много километри безаварийно каране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с оригинален S-line,поне аз не виждам нещо което да не  е оригинално по нея,в смисъл да е добавян пакета.

Чека свети да:грешка за изгоряла свещ и грешка на дросела,от второто незнам какво да очаквам.

Колата верно е ниска,може ли някой да каже като се има в предвид S-line мога ли да сложа 16-ки за зимата с 225/5516,то едва ли ще повдигне колата но все пак,иначе с това окачване и с тези гуми си вози твърдо,но пък е стабилна колата.

 

Мисля че имаше някъде линк за проверка по VIN сега ще потърся да видим какво ще излезне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-високо от 225/50/17 няма как, можеш и 245/45/17, почти едно и също е (5мм разлика в диаметър).

Аз съм със стандартно окачване и мога да си позволя да карам с 225/55/17, също така и с 225/60/16 - тези размери повдигат колата, а с всички стандартни (които ги пише на капачката на резервоара) броните и праговете ще са на еднакво разстояние от асфалта!

Ако искаш малко по-мека возия слагай 17ки поне за зимата.

 

Автомобилът ти е НАЙ-вероятно с фабричен вътрешен S-line пакет, но и да е добавян няма лошо ако е направено както трябва.

 

Грешка от дросела - нормално е, появява се между 150к и 200к км.

VDO с щампа Ауди е около 800лв., VDO без щампа около 500лв. (нека някой ме поправи ако греша, защото беше отдавна когато съм ги гледал тези цени)!

Свещите е препоръчително да се сменят всичките 6бр., трябва да се внимава много, защото се чупят.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капачката на резервоара така пише 225/50/17,за жалост преди 20 дни сложих точно този размер на колата която продадох-Dunlop 4D,но момчета така си я хареса така е взе.Казвате че S-line има вероятност да е правен,за интериор и екстериор Ок,но при окачването и спирачната система филма не е ли голям,сега разбирам защо на обявата пишеше оригинален S-line пакет,та се зачудих,според мен лесно може да се открият разликите ако е правен.

Свещите ще ги сменя всичките,за дросела сега като е дам за обслужване ще стане ясно ако се налага поръчваме нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай,всъщност еС-лайн пакетите са 3 бр. - вътрешен,външен и окачване/джанти,амортисьори и предни спирачки,имаше някъде тема по въпроса/. Далеч не всички коли ги поръчват с трите. Ти със сигурност си с вътрешен и не си с външен,като гледам джантите - сигурно имаш и третия, затова и ти казват,че не можеш да сложиш 16-ки,заради по-големите апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам,темата е четох за която говори колегата,ще я прочета пак по-подробно.

Апаратите със сигурност са по големи от стандартните,окачването също е това с 30мм по ниско от стандартното,за външния пакет не мога да открия какво липсва от пакета.

Снимките ги махнах защото съм забравил да си скрия номера,ще ги обработя и ще ги кача отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година слагах на моята:

 

-предна броня-708 лв.

-решетка броня-336.45 лв.

-лого решетка-33.15 лв.

-решетките около фаровете за мъгла 2 бр.-74.60 лв.

-въздуховодите на кулерите 2 бр.-51.60 лв.

-спойлер задно стъкло-490 лв./от ибей.де с доставката/

-дифузьор задна броня-86 лв.

-лайсни прагове 4 бр.-340 лв./от ибей с доставката/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно сега вече разбрах,не знаех че е така при S-line.Принципно така ме устройва колата,ще си я обслужа само и ще си я карам така.

Едни джанти 17 ще взема само за зимни гуми.Аз първоначално бях се насочил към алроуд,но с това пневматично окачване ме наплашиха и в последсвие се оказах и взех тази.

Редактирано от Auto_Tex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също твърдо съм решил следващата да е с въздушно окачване.

Лекуват ги безболезнено вече, намерили са им цаката. Както и на всички болежки на 3.0 TDI всичко е изяснено и няма нищо страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...