Creep Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 (Редактирано) Къде/как ги лекуват?Нали знаеш, че има разлика в устройството на въздушните окачвания на 4F Allroad и обикновените A6.Понеже явно малко бройки "нормални" А6 с въздушно са продадени, никъде не намирам aftermarket части да се продават или фирми, които да се занимават с "лекуване". Всичко е за А8 или Allroad 4F. Моята засега (да чукна на дърво) няма проблеми с въздушното (142,000 км), но се ослушвам, защото рано или късно ще се случи. Редактирано 31 Декември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Имаше теми, мисля че в "ремонти", за подмяната на въздушните възглавници и последващата адаптация на системата.Потърси из форума, ще намериш инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Колеги в момента съм оставил колата за обслужнате,тази седмица ще я взема та въпроса ми е следния:-колата е с 18-ки 245/40/18 това трябва и да е размера,гумите ми са чисто нови летни,но предните са 235/40/18,което според калкулаторите е със 8мм надолу,което като се има в предвид окачването не е малко,но мен ме притеснява да не е проблем с тези разчини гуми за куатрото,та ми предстои едно пътуване около 1000км и се чудя дали да не взема 2 нови гуми от правилния размер.С каква цел са монтирани предните ми чисто нови мишелин 235/40 ще ги сменям че ме дразни ,колата е още по ниска отпред,Питам дали има някъв проблем за задвижването..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 При различен размер гуми торсена ще даде фира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Недей да караш с различни размери. Преди известно време бях пускал тема по този въпрос, като мен тогава ме интересуваше дали е приемливо да са различни модели отпред и отзад, но с еднакъв размер.Написа се доста, като мненията варираха от всички крайности, но за себе си направих извод, че е най-добре всички гуми да са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 (Редактирано) Ами ще купувам и гуми,жалко че са нови и 4-те но различни,ще потърся идентични със задните,модел,теглови и скоростен индекс.За зимни съм решил да закупя 4 джанти 17 с гуми 225/50 това дава и на капачката при S-line,надявах се поне на 55 но с това окачване не става.За тази зима обаче мисля е излишно при положение че имам и втори автомобил с чисто нови зимни гуми,за другия сезон ще я обувам със зимни и ще направя едно освежаване на 18-ките докато са свалени Редактирано 5 Януари 2014 от Auto_Tex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Мислиш ли, че не става? Карам си моята с 225/55/17 за зимни и няма никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Н слайн окачване мисля че не става този размер, иначе и моят зимен сет е такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeon-51 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Здравей колегаМоята кола А6 лимозина съм я взел 1 ден преди теб на 28.12.2013 г.И тъй като карам трето аудинямах въпроси към форума .Веднага я обух със зимни гуми с размери : 235х45х18.При проверка с радар отчита точно до 1 км. в час при скорост до 80км.От там нагоре показвапо- малко от колкото е дествителната скорост . Мисля да купя и летни на този размер .Това е според мен добър вариант може би и за теб . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Колеги обслужих колата до тук добре.По окачването имах разбити само две биалети -сменени са,във волана имам обаче едно покукване,когато колата работи на място и когато колата е изгасена и на паркинг ,на къс ход на волана се чува още повече само при движение в една посока на волана,чува се високо някъде зад волана в таблото.При движение и завой почти не се забелязва това почукване.Накрайници гледахме всичко е здраво.Моля някой ако има наблюдение по-въпроса да помага.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Относно почукването, може да е каре на волана, поне така изглежда от описанието. За гумите 17-ки можеш да видиш дали стават на това окачване 215/55/17 аз карам на тоя размер и сам много доволен, но съм с нормално окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 (Редактирано) Ати това чукане се чува почти в таблото,и при загасен мотор без хизравлика се чува най-добре,не ми изглежда да е от рейката.При смяна на това каре има ли някакви особености...Усеща се и лек луфт във волана; Редактирано 8 Януари 2014 от Auto_Tex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Има една гума след имобилайзера, която с годините се втвърдява и скърца гнусно. Пръска се със смазка или се сменя ако е заминала съвсем. Лекия луфт във фолана нямам идея от какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Ати това чукане се чува почти в таблото,и при загасен мотор без хизравлика се чува най-добре,не ми изглежда да е от рейката.При смяна на това каре има ли някакви особености...Усеща се и лек луфт във волана;Ами точно де това каре е вътре в купето и затова се чува толкова добре. Накрая на кормилния прът е, някъде към педалите, не искам да те подвеждам, защото не съм залягал на тая кола да видя, но преди нея имах Пасат и ми чукаше волана по същия начин от това каре. Иначе симптомите както ги описваш са едно към едно с твоите. Смяната на такова каре иначе не е много лесна работа.Има една гума след имобилайзера, която с годините се втвърдява и скърца гнусно. Пръска се със смазка или се сменя ако е заминала съвсем. Лекия луфт във фолана нямам идея от какво е.Ицо а тая гума която скърца има ли достъп и откъде да я напръскам със смазващ спрей, че при мене като повъртя малко повече на място и се разскърцва гадно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 При мен скърцане няма,но това което се усеща във волана дразни много,незнам дали има някаква опасност ако не се отремонтира навреме но при първа възможност ще я закарам да е правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Арсов да каже къде е точно, той си игра по темата, на мен Мишо ми я пръсна с нещо като му бях оставил колата за масла и филтри и после минказа какво е жило, аз кично не съм я виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Ами мисля си че е около лентовия кабел на волана ,защото след като напръсках там и повече не съм усетил да скърцоти.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 9 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 (Редактирано) Аз от време на време при по - рязко навиване на пълен ляв чувам силно изскърцване и изчезва. Отдолу е здрава и пак си скърца, но моето като, че ли се чува из под капака някъде... Редактирано 9 Януари 2014 от sharper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 20 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Развитието по моя автомобил.-Рециклирах и двата колектора,сменихме и едното моторче... Резултата е че при изчистване на грешката чека светва отново след 50км. Колата си върви нормално,разхода също е нормален.-Въпросното покучване най-вероятно ще се окаже от рейката о не от въпросното каре.-Смених 4 нови гуми,но задните бяха леко износени от вътрешната страна както неравномерно така и на вълни,по окачването всичко е здраво,няма признаци на разбит амортисьор,тампони или каквото и да е било.Тези поизносените гуми обаче може и да се биле опред,защото аз ги заварих задни но кой какво е прехвърлял не се знае,сигурен съм че са от тази кола обаче.Всичко друго си бе обслужено в реда на нещата,пистов ремък ролки,масло и филтър кутия и на двигателя също всички филтри и масло 507 00 Но с тази рейка и колектори ударихме на камък,чудя се да карам така,което ме дразни или да търся решение. Дайте съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Как ги рециклирахте? Имаше ли износени зъбни колелца счупени зъбчета? Леглата на осите как бяха лостчетата сменяхте ли проблема в колектора ли е или в задвижването му? Аз моите ги оправих с нови! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 20 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Рециклираха ги с ремонтен комплект,но самите клапи са доста износени има голям луфт.Смениха и единия дросел,адаптаций и пак грешка.Решението е ясно два нови колектора и се решава проблема цетрално. Ако карам така известно време какво се случва.Препоръчайте сервиз освен Порше или Автотрейд ако не е нужна адаптация само с някакъв оригинален софт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Нищо особено не се случва, освен че ти свети жълтата лампа.Отговарям само и конкретно на въпроса, а дали да го оправяш и как, или не си е твое решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Доколкото се сещам адаптация там не се прави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Няма нужда от адаптация при смяна на всмукателни колектори и дросел.Моите ги смених след като взех колата в рамките на няколко месеца - първо единия, после другия и накрая и дросела.А всяка пролет ги почиствам от насъбралата се гняс! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Колекторите се "адаптират", когато се сменя само моторче, без пластмасарията... често ново моторче не се сработва със стар смукател заради хлабивини тук и там и следва драма започва едно кривене и/или натягане на вертикалните връзкиНовия комплект е калибриран, слагаш и забравяш.... иначе някой трябва да си играе докато уцели работеща комбинация моторче - колектор - връзки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване