Jump to content

За добре дошъл


Auto_Tex

Recommended Posts

Къде/как ги лекуват?

Нали знаеш, че има разлика в устройството на въздушните окачвания на 4F Allroad и обикновените A6.

Понеже явно малко бройки "нормални" А6 с въздушно са продадени, никъде не намирам aftermarket части да се продават или фирми, които да се занимават с "лекуване". Всичко е за А8 или Allroad 4F.

 

Моята засега (да чукна на дърво) няма проблеми с въздушното (142,000 км), но се ослушвам, защото рано или късно ще се случи.

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имаше теми, мисля че в "ремонти", за подмяната на въздушните възглавници и последващата адаптация на системата.

Потърси из форума, ще намериш инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в момента съм оставил колата за обслужнате,тази седмица ще я взема та въпроса ми е следния:

-колата е с 18-ки 245/40/18 това трябва и да  е размера,гумите ми са чисто нови летни,но предните са 235/40/18,което според калкулаторите е със 8мм надолу,което като се има в предвид окачването не е малко,но мен ме притеснява да не е проблем с тези разчини гуми за куатрото,та ми предстои едно пътуване около 1000км и се чудя дали да не взема 2 нови гуми от правилния размер.

С каква цел са монтирани предните ми чисто нови мишелин 235/40 ще ги сменям че ме дразни ,колата е още по ниска отпред,

Питам дали има някъв проблем за задвижването.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да караш с различни размери. Преди известно време бях пускал тема по този въпрос, като мен тогава ме интересуваше дали е приемливо да са различни модели отпред и отзад, но с еднакъв размер.

Написа се доста, като мненията варираха от всички крайности, но за себе си направих извод, че е най-добре всички гуми да са еднакви. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще купувам и гуми,жалко че са нови и 4-те но различни,ще потърся идентични със задните,модел,теглови и скоростен индекс.За зимни съм решил да закупя 4 джанти 17 с гуми 225/50 това дава и на капачката при S-line,надявах се поне на 55 но с това окачване не става.За тази зима обаче мисля е излишно при положение че имам и втори автомобил с чисто нови зимни гуми,за другия сезон ще я обувам със зимни и ще направя едно освежаване на 18-ките докато са свалени

Редактирано от Auto_Tex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

Моята кола А6 лимозина съм я взел 1 ден преди теб на 28.12.2013 г.И тъй като карам трето ауди

нямах въпроси към форума .Веднага я обух със зимни гуми с размери : 235х45х18.

При проверка с радар отчита точно до 1 км. в час при скорост до 80км.От там нагоре показва

по- малко от колкото е дествителната скорост . Мисля да купя и летни на този размер .

Това е според мен добър вариант може би и за теб .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги обслужих колата до тук добре.

По окачването имах разбити само две биалети -сменени са,във волана имам обаче едно покукване,когато колата работи на място и когато колата е изгасена и на паркинг ,на къс ход на волана се чува още повече само при движение в една посока на волана,чува се високо някъде зад волана в таблото.

При движение и завой почти не се забелязва това почукване.

Накрайници гледахме всичко е здраво.

Моля някой ако има наблюдение по-въпроса да помага.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно почукването, може да е каре на волана, поне така изглежда от описанието. За гумите 17-ки можеш да видиш дали стават на това окачване 215/55/17 аз карам на тоя размер и сам много доволен, но съм с нормално окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ати това чукане се чува почти в таблото,и при загасен мотор без хизравлика се чува най-добре,не ми изглежда да е от рейката.

При смяна на това каре има ли някакви особености...Усеща се и лек луфт във волана;

Редактирано от Auto_Tex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една гума след имобилайзера, която с годините се втвърдява и скърца гнусно. Пръска се със смазка или се сменя ако е заминала съвсем. Лекия луфт във фолана нямам идея от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ати това чукане се чува почти в таблото,и при загасен мотор без хизравлика се чува най-добре,не ми изглежда да е от рейката.

При смяна на това каре има ли някакви особености...Усеща се и лек луфт във волана;

Ами точно де това каре е вътре в купето и затова се чува толкова добре. Накрая на кормилния прът е, някъде към педалите, не искам да те подвеждам, защото не съм залягал на тая кола да видя, но преди нея имах Пасат и ми чукаше волана по същия начин от това каре. Иначе симптомите както ги описваш са едно към едно с твоите. Смяната на такова каре иначе не е много лесна работа.

Има една гума след имобилайзера, която с годините се втвърдява и скърца гнусно. Пръска се със смазка или се сменя ако е заминала съвсем. Лекия луфт във фолана нямам идея от какво е.

Ицо а тая гума която скърца има ли достъп и откъде да я напръскам със смазващ спрей, че при мене като повъртя малко повече на място и се разскърцва гадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен  скърцане няма,но това което се усеща във волана дразни много,незнам дали има някаква опасност ако не се отремонтира навреме но при първа възможност ще я закарам да е правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Арсов да каже къде е точно, той си игра по темата, на мен Мишо ми я пръсна с нещо като му бях оставил колата за масла и филтри и после минказа какво е жило, аз кично не съм я виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля си че е около лентовия кабел на волана ,защото след като напръсках там и повече не съм усетил да скърцоти..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от време на време при по - рязко навиване на пълен ляв чувам силно изскърцване и изчезва. Отдолу е здрава и пак си скърца, но моето като, че ли се чува из под капака някъде...

Редактирано от sharper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Развитието по моя автомобил.

-Рециклирах и двата колектора,сменихме и едното моторче...

 Резултата е че при изчистване на грешката чека светва отново след 50км.

 Колата си върви нормално,разхода също е нормален.

-Въпросното покучване най-вероятно ще се окаже от рейката о не от въпросното каре.

-Смених 4 нови гуми,но задните бяха леко износени от вътрешната страна както неравномерно така и на вълни,по окачването всичко е здраво,няма признаци на разбит амортисьор,тампони или каквото и да е било.Тези поизносените гуми обаче може и да се биле опред,защото аз ги заварих задни но кой какво е прехвърлял не се знае,сигурен съм че са от тази кола обаче.

Всичко друго си бе обслужено в реда на нещата,пистов ремък ролки,масло и филтър кутия и на двигателя също всички филтри и масло 507 00 Но с тази рейка и колектори ударихме на камък,чудя се да карам така,което ме дразни или да търся решение.

 

Дайте съвети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги рециклирахте?

Имаше ли износени зъбни колелца счупени зъбчета?

Леглата на осите как бяха лостчетата сменяхте ли проблема в колектора ли е или в задвижването му?

Аз моите ги оправих с нови!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклираха ги с ремонтен комплект,но самите клапи са доста износени има голям луфт.

Смениха и единия дросел,адаптаций и пак грешка.

Решението е ясно два нови колектора и се решава проблема цетрално. 

Ако карам така известно време какво се случва.

Препоръчайте сервиз освен Порше или Автотрейд ако не е нужна адаптация само с някакъв оригинален софт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо особено не се случва, освен че ти свети жълтата лампа.

Отговарям само и конкретно на въпроса, а дали да го оправяш и как, или не си е твое решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от адаптация при смяна на всмукателни колектори и дросел.

Моите ги смених след като взех колата в рамките на няколко месеца - първо единия, после другия и накрая и дросела.

А всяка пролет ги почиствам от насъбралата се гняс!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колекторите се "адаптират", когато се сменя само моторче, без пластмасарията... често ново моторче не се сработва със стар смукател заради хлабивини тук и там и следва драма :( започва едно кривене и/или натягане на вертикалните връзки

Новия комплект е калибриран, слагаш и забравяш.... иначе някой трябва да си играе докато уцели работеща комбинация моторче - колектор - връзки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...