Тони1 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Странно,че аз смених едното моторче и не съм калибрирал нищо,след това лампата за диагностика изгасна,няма ипромяна в поведението на колата. Редактирано 22 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Едното моторче и аз го снених и аз,и почистихме и рециклирахме и двата колектора със оригиналните ремонтни комплекти взети от антотрейд и чека пак си свети.Взимам централно решение ,сменям ги и двата колектора с моторчетата и си решавам проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Нали закачате колата на диагностика след ремонтите, защото 'чека' може да свети от доста неща?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 От колекторите е,няколко пъти е изчистваме и пак светва и дава грешка ту на единия ту на другия дросел.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Странно,че аз смених едното моторче и не съм калибрирал нищо,след това лампата за диагностика изгасна,няма ипромяна в поведението на колата. Въпрос на късмет ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 Преди си бях писал в един форум с продавач на ремонтни комплекти за моторчетата и беше казал,че е възможно ако дроселите на колектора имат луфт лампата пак индикира,така че явно наистина ще искат подмяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 23 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Продължавам с въпросите колеги.Питам за дневните светлини при 4F за тези преди фейса,ползвате ли ги или карате на фарове,проблеми с органите на реда имали ли сте.Колата ми е 2008 преди фейса който е с LED дневни.Интересува ме също тая жълта крушка мога ли да е сменя с бяла такава от предлагащите се на пазара,ще запише ли грешка че на предната ми кола беше така.Смяната лесна ли е че вчера се рових зад фара и няма грам място да извадя капачките,трябва ли внимавам за нещо,препоръчайте крушки.Колата е с саморегулиращ се биксенон ако е от значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Заповядай и добре дошъл и в другите теми от подфорума на 4F, където можеш да откриеш търсената от теб информация и вече готови решения Относно дейлайт крушката - да може да се сложи бяла дневна и смяната не е трудна и отнема около 20 мин - разхлабва се казанчето на хидравликата за левия фар и сменяш, а за десния се маха въздушния филтър при 3.0 ТДИ. Ноо, може да се получат странични ефекти като примигване(грешки) и опушване на фара: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=107194&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 24 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 Прочетох доста теми но на тази не бях попаднал.Благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 27 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Въпрос за QuattroПри зимни условия каквито са в момента как карате при автомата,как е най ефективно,с tiptronic на изцяло ръчен режим,на D както обикновенно и ESP -изключвате ли системите или не.Питам защото досега не съм карал Quattro в комбинация с tiptronic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Еднакво добре се справя. Снощи и аз сефте го пробвах. Също така спира завидно добре при скачане върху спирачките. ЕSP-то и ASR-а не ги пипай, ако питаш мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 27 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Аз го пробвах и с изключено ESP и при повече газ тръгва с вратите тоя голям кораб,но е весело.Колега къде ще ги ловим тази година.......Dilian_G carp.bg Да видим кога ще го запозная със част от багаж от Carp-мазето да не кажа всичкия че ще му затрябва теглич. Редактирано 27 Януари 2014 от Auto_Tex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Натискам леко десния педал и още по-леко левия. Това е. Караш полекичка и нищо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 На ръчен с изключено esp много ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Аз го пробвах и с изключено ESP и при повече газ тръгва с вратите тоя голям кораб,но е весело.Колега къде ще ги ловим тази година.......Dilian_G carp.bg Да видим кога ще го запозная със част от багаж от Carp-мазето да не кажа всичкия че ще му затрябва теглич. Аз за carp риболова имам едно Sorento, хубавицата я карам само на изпънат асфалт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Аз търкалям един МЛ с теглич за ремаркенцето,но до Кастел с малко багаж мога да отскоча в ранна пролет с аудито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 6 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Колеги да попитам заднача чистачка как се сменя-цялото рамо с корпуса или самата чистачка защото имам друг автомобил с същия тип чистачка и я сменям заедно с корпуса.От вчера взе да стърже и дразни та реших да попитам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Колеги колата напоследък ми изписва грешки,едната че имам изгоряла дневна светлина,а тя си свети и са оригиналните крушки,другата от миналата седмица че има проблем с предния парктроник,това на няколко пъти и от дни ги няма тия съобщения и всичко си работи.Днес ми изписа че имам слаба батерия на ключа,някой има ли идея как се сменя и нужно ли е някакво обучение.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
missy Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Колега, аз днес си смених батерията на единия ключ и нямаше нужда от обучение. Все пак не е гаранция, де. Нейде из малките питанки имаше обяснено как се прави, но да се намери нещо в тях е малко трудна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_penev Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Няма нужда от обучение освен ако не я оставиш да падне съвсем. Задния капак е на щипки, подпъхваш една малка отвертка между капака и металния накрайник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 28 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Капака където е емблемата или бутоните,батерията с какви параметри е. Редактирано 28 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Колега батерията не е някаква специална, сваляш я и отиваш във всеки един магазин за продаване на батерии, защото на мене продавача ми каза, че повечето касови апарати били с такава, така че не е някаква рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Не не не не... не сваляш батерията и да обикаляш с нея по магазините. Имаш една-две минути от момента в който махнеш старата за да сложиш новата за да си спестиш после нуждата да се обучават ключовете. Батерията е 2032 и изглежда така: Ето ти видео как се сменя: Редактирано 28 Февруари 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Аз нищо не съм обучавал след смяната, но ще пробвам и другия ключ, защото не съм сигурен кой стоя повече време без батерия и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 От личен опит на резервния ключ знам, че обучаване не трябва. Дори не е нужно да е 2032 батерията, таботи и с по малкия размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване