integrale45 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, реших да удължа живота на моето Audi 80 quattro и замених досегашния мотор 6А, 2000 16 V с AJL от А6 1.8Т quattro, 180 кс. Направих основно обслужване на мотора,като смених абсолютно всички консумативи-като започна от най малкото гумено уплътнение,т.е:О-пръстници,гарнитури,биелни, основни лагери,предна, задна симеринга на коляновия вал,сегменти,ремъци,ролки,водна помпа,термостат,свещи,ревизия на главата.Може да пропускам някои детайли,но имам намерение дълго време да карам колата и затова направих тази гимнастика със съдействието и помощ от мои приятели и познати от автосервизи. Двигателят много красиво стои в коша на В4.Мисля,че няма нужда да споменавам как е поставен,защото е описано в няколко теми,но много лесно "залепна" към скоростната кутия.Само трябва да наглася ъгъла на десния тампон. Оказва се, че при този мотор имобилайзера се намира в таблото+гривната на патрона + ключа.Всичко това го имам в наличност.Хубавото е ,че приборното табло от А6-цата влезе без преправяне на мястото на старото.Инсталацията,покрай двигателя е наредена,остана тази от компютъра към таблото.Все още умувам как да направя с филтърната кутия,защото на нея стои комутатора,който се охлажда.Нямам желание да слагам спортен конусен филтър,ако някой има идея,ще се радвам да я сподели.Жилото на газта е късо,не ми достигат окоро 10-15 см,може би ще се наложи да търся то А4 или А6.Надявам се да запали без проблем.Ако не,ще имам доста въпроси към вас. Ламбда сондата от 6А-то /с 3 проводника/ дали ще стане за AJL-a? Редактирано 25 Февруари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Мисля,че ако беше куатро по друг начин можеше да се развият нещата,но сам си решаваш. Честно да ти кажа,твоята тема ме мотивира да направя нещо подобно. Евала, каза го и го направи! Редактирано 25 Февруари 2014 от Krisko_A6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Сондата от стария мотор няма да сработи тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 браво колега.направо почнах и аз да се замислям като видях снимкитеколега ще споделиш ли горе долу колко пари погълна този проект и време,и като я подкараш да кажеш какви са ти впечатленията от към ускорение и разход на гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Поредният...Браво! Пробвай с ламбдата... Не разбрах драмата с комутатора... Цял мотор сменяш, една кутия филтърна не смееш да преработиш заради един пръдлив комутатор с радиаторче... ? А идеята за тунинг тук е... ?Че дотук е просто суап/садеж... ? P.S. Какво е "симеринга"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Л сондата е с различна букса.Филтърната кутия > огледай добре и може да ти дойде "вдъхновение".От тук започват .. мъките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) браво колега.направо почнах и аз да се замислям като видях снимкитеколега ще споделиш ли горе долу колко пари погълна този проект и време,и като я подкараш да кажеш какви са ти впечатленията от към ускорение и разход на горивоМоже би след време всички 4 цилиндрови В3,В4 ще станат 1.8Т,а петаците-AAN.Отделях по малко време, докато обслужвах мотора,понеже си карах колата,естествено с голяма помощ от приятели.Сега малко ще се ускори процеса,че да продължа да си я карам.Като пари незнам какво да кажа,отказах се да изчислявам,защото щях да разбера колко съм.........Но дадох повече пари, отколкото струва една издухана А4 1.8 Т,които ги продават из мобилето на символични цени.Пробвай с ламбдата... Не разбрах драмата с комутатора... Цял мотор сменяш, една кутия филтърна не смееш да преработиш заради един пръдлив комутатор с радиаторче... ? А идеята за тунинг тук е... ?Че дотук е просто суап/садеж... ? P.S. Какво е "симеринга"?Ще мисля за кутията,реших първо да получа мнения.Засега ще си бъде със 180-те коня.Семеринга е това http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/196/rfnb.jpg така се пише,иначе го изговаряме симерина Редактирано 25 Февруари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 ... P.S. Какво е "симеринга"?Simmerring- Маншетен уплътнител, симеров пръстен.Придобило гражданственост, като сЕмеринг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 От тук започват .. мъките Да, сега започва началото на края Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 А шестаците ще станат осмаци ли?За ГАЗ мислил ли си? Нали знаеш, тунег батките имат втора регюляр кола за евридей, това няма да е икономично като на газ, ако го караш на бензин.Прав е колегата, задължително нова ламбдасонда. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 .......Но дадох повече пари, отколкото струва една издухана А4 1.8 Т,които ги продават из мобилето на символични цени. Ако мисленето ти е такова не е добре, че си се захванал с това. За да се получи както трябва и да си сигурен в колата трябва да се вложат прилично левове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Шегаджия си, Палатко! Не внасяй допълнително стрес. Повече, отколкото вече изживяха с тоя мотор... Но си е верно това за "прожектите".Нема да ти мине номера с един разпоретник и за всеки ден, и за "фън"... Дано се окажем лоши пророци, де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Колега да те поздравя и тука за смяната на двигателя . Смяната на мотора лично за мен е оправдана само и единствено заради quattro-то , което при теб е на лице .Айде по скоро да му чуеш гласа на AJL-а . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Аз само смених двигателя,не съм имал никакъв проект.Реших на момента,намерих необходимите неща и започнах да действам.Нямам намерение да правя силов тунинг.Колата задължително ще е с ГИ,защото изминавам около 250 км на седмица в града. Ще се радвам,ако някой ме насочи откъде мога да си намеря схема на инсталацията от таблото към компютъра,че нещо не се справям с намирането й.В момента точно тази е разделена на две части и малко се притеснявам, като я навръзвам,защото има няколко проводници с еднакъв цвят.Ако пък някой може да ми даде временно за сравнение или да ми продаде такава,ще бъда много улеснен.При мен имобилайзера е вграден в таблото с фис дисплей с бордови компютър от А6 AJL 1997 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Виж дали това ще ти свърши работа: http://dox.bg/files/dw?a=eb859db81e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Мерсаж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Ще мисля за кутията,реших първо да получа мнения.Засега ще си бъде със 180-те коня.Семеринга е това http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/196/rfnb.jpg така се пише,иначе го изговаряме симеринаАко знаеш колко е важно това , че ако забравиш нещо такова и след това.... Как са разпределителните валове на мястото където контактува oil seal- а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 то като запали ще си проличи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Валовете са в много добро състояние,и тяхните гумени уплътнения съм сменил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Ангренажа смени ли го? Имам ламбада за АЕБ, без букса, ако ти върши раОта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Всички ремъци,ролки масло и маслен филтър.Буксата за диагностика е извън инсталацията и е с 3 проводника.Доколкото знам са плюс,минус и "сигнал",но този третия нямам представа къде трябва да се закачи,защото цвета на кабела не отговаря на никой от снопа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) Обтегача, водна помпа? Коя букса? Редактирано 26 Февруари 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Водната помпа задължително е сменена.Имам два обтегача в добро състояние,него не съм сменял,защото е сменян от предишния собственик.Коя букса?за диагностика VAG COM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 за диагностика VAG COM Като рекламата за цифровизацията. Как да го свържа, бе, младеж?Единия край в компютъра, другия на буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 това ми хареса много ме разсмя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване