integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Това си го мислихме през цялото време,но по принцип нещата, които ми изпрати dominatorа са от една кола http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153339&hl= още тогава каза,че е с "изгорял" фис дисплей и после като ми го изпрати се оказа,че е точно така. Някой има ли представа универсална ламбда сонда ще стане ли за този мотор,защото като се зададе в търсенето на такава,дават някаква на бош и друга универсална.Има съвпадения с ламбда сонди от АЕВ Редактирано 6 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Универсалната Ламбда НЕ става!!!Играх го тоя филм вече. В крайна сметка си взех 2-ра ръка, щото в Порше ми искаха скромните 502лв, тва за АЕБ мотор.Ако все пак решиш да пробваш, имам за продаване въпросния Бош 4 жилен, шъ го дам тънко Редактирано 6 Март 2014 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) С ВАГ-КОМ на тема имоб. внимавайте ако нямате опит. 100% може да си обучите ключ, ама за целта ви трябва нов транспондер(чипа в ключа). Той може да се запише еднократно! После обаче можеше да се изтрие, но не и да се презапише. Внимателно се убедете че не сте направили нещо от тия неща. Ако все пак искате да сте сигурни отидете при ключар и си купете нов транспондер(10-15лв). После си го обучете. Има функционални тестове с диагностиката с тях може да се види кое се "вижда", кое "работи", и кое "не"??? Ако имаш ключ имо. и антена не виждам смисъл да се ръсиш още да го разкарваш, поне на първо време. Съобщението което ви идва е че практически проблем може да прави всичко по веригата. ПП - В аутодата има схема на таблото. Там дават че за имоб. имаш само 2 външни жици и те са за антената. Отделно ви дават цялото захранване на таблото, и всичките маси. За мен пише всичко необходимо Кое по-точно не знаете? "таблото към компютъра и имобилайзера дойде срязана на две"...Да не би да казваш имоб. на антената за ключа, или си има цял външен модул? Редактирано 6 Март 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Ако все пак решиш да пробваш, имам за продаване въпросния Бош 4 жилен, шъ го дам тънко Кое точно те накара да мислиш, че универсална сонда на БОШ не става? Интересно твърдение, обоснови се, понеже до момента съм монтирал и наблюдавам и по настоящем лично точно 8 (осем) броя универсални сонди на БОШ, които повече от трета година работят повече от перфектно. Редактирано 6 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Аз гарантирам за тези, вече дори ги монтирах. Работят безупречно. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Каква е цената на тази ламбда сонда? ЕКУ-то отиде за кастрация на имобилайзера. Утре се надявам да чуя звука на моторетката за по дълго време. Ламда сондата е под въпрос каква ще бъде, но ще е нова Редактирано 6 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 С кастрация на имото при Недко не се получи,а и да беше станало вероятноста за бъдещи проблеми с ЕКУ-то беше голяма.Слжиха му емулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Ради,извинявай,може ли да напишеш номера или кода на тази ламбда сонда,че на снимката не я виждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Тази е за АСК, 4 проводника, не знам дали става за АЕВ, за цена питай Бъзи, той е човека. Но аз втора кола карам с универсални от него, двама мои триятели с АСК и ААН също. Нямат пропуск. Ето номера.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 6 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 20140305_230716.jpgДвигателя пали и угасва,като се пусне ключа след стартиране. Дава горната грешкаС Адаптация - канал 00, тест, сейв... пробвахте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Кое точно те накара да мислиш, че универсална сонда на БОШ не става? Интересно твърдение, обоснови се, понеже до момента съм монтирал и наблюдавам и по настоящем лично точно 8 (осем) броя универсални сонди на БОШ, които повече от трета година работят повече от перфектно.Може би тая дето ми се търкаля в багажника, която платих 110лв за да видя че не става ?!Същата работи прекрасно на втората ми кола (106 GTI).Нейната си (на пежото) прави същите драми* на АЕБ-то. Мойто АЕБ заспа с на моя френд оригиналната за пробата, после заспа със оригинална 2ра употреба от друго АЕБ.Да ми обЯсниш къде е проблема, ако не в ламбдата ?Да си чел случайно, че има разлика във вътрешното съпротивление на универсалните и оригиналната ?*драмата беше, че компютъра виждаше сигнал само в промеждутъка 0,42 до 0,45. На презен ход заспиваше. С много газ се буди и почва 0,42-0,45. Мерено по самия кабел на ламбдата, тя си даваше прекрасен сигнал от 0 до 1 волт, обаче ЕКУ-то виждаше само 042-0,45Същата тая ламбда на Пежото закачена, както от неговия си ЕКУ, така и от на ГИ-то ЕКУ-то си чертае прекрасна графика, както се виждаше и с измерването посредствум мултицед на буксата и.Отделно самата ламбда беше заменена в магазина с втора такава БОШовска, вадена по каталог. Пак същия пиниз. Ся си я търкалям в багажника. п.с Може да има значение какъв е компютъра на АЕБ-то. Моя е от по-новите (не от тези с многото букси, ами мисля са 2 само) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Как точно я свърза тая универсалната към буксата на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 В интерес на истината, и аз съм виждал драми на АЕБ- то на Дидо(didoya), а същите работеха и продължават да работят прекрасно на АБС- то в екс Ц4- ката ми. Скоро ще сменя и на АСК- то с такива, там вече е тествано, че ефекта е 'УАУ' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Как точно я свърза тая универсалната към буксата на колата?Radi ти ся шегуваш ли се или к'во ? При наличието на кафяв, черен и два сиви кабела, както на кабелите на колата, така и на ламбдата, според теб как може да се вържат ? На фльонга ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Може да се сложи и един резистор във фльонгата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Нервак, нещо имаш проблем с комуникацията. Мисълта ми беше запои ли ги или ползва конзолата с кримпването? Освен това, мисля, че цветовете са черен,сив и два бели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Имобилайзерът е премахнат и с неколкоктратни запалвания не съм имал проблем.Днес наредихме всмукателната система,конусен филтър /за момента такъв имам/,кулер,тръби и мотора запали много лесно,държеше 950 оборота,стрелката не помръдваше.Утре ще правим изпускателната система и останалите неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Нервак, нещо имаш проблем с комуникацията. Мисълта ми беше запои ли ги или ползва конзолата с кримпването?Освен това, мисля, че цветовете са черен,сив и два бели.Извинявай, ако съм те разбрал грешно, но ми изглеждаше че се заяждаш.И на двете коли са сложени Ламбдите без да се запоява, както изрично е описано в техните инструкции.п.с Вероятно цветовете варират, а може и аз да греша за тях, но така или иначе бяха два различни цвята + два сиви/бели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Мотора много приятно работи,но искам да си кажете мнение за разработването му.Както споменах по рано е сменено всичко по него,сегменти,лагери и др консумативи.Интересува ме прави ли се някакво разработване,както едно време при соц автомобилите?Какво масло препоръчвате и на колко километри да го сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 При същия ремонт преди време на АБТ-то (+шлайфане на КВ) налях някакво не много скъпо масло, което метнах след първите 250-300км. След това хубаво масло и още някой и друг километър без много раздаване на газ. Вече съм навъртял над 100к км от въпросния ремонт без ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Нищо не съм шлайфал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Знам, аз и за това го написах в скоби. Но все пак нови сегменти, нови лагери, хубаво е според мен да се метне едно масло след няколко стотин км и известно време да не се прекалява с десния педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 ...и поне филтъра да се смени след 200-300км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Е то това е по подразбиране при смяна на масло. Аз не го написах защото си мисля, че е повече от ясно!На моя кошник дори като го свалих филтъра и му направих дисекция, която потвърди нуждата от смяна на маслото (и филтъра ) на 200-300км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване