Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

Нямам представа,намерих го в картера на APU мотора и като не разбрах къде трябва да бъде монтиран,остана без него.Според гугъл преводача,този клапан се намира някъде в блока и не позволява да отива масло в цилиндровата глава при изгасяне на мотора.Дали всички 1.8Т го имат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Верно ли си карал без клапана до сега ?

 

В Тайланд знаят къде стои ...

 

5561b3c9df8907986ea3f964224211cd.jpg

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикалях автосервизите с клапана доста време и питах,писах и тук в темата,но не получих отговор и затова сглобих мотора без него.Мерси за инфото!

 

Всъщност......това беше в картера на APU мотора,аз ползвах само неговия блок,а всичко останало е от AJL-а,което значи,че досега съм карал с него :flehan:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа,намерих го в картера на APU мотора и като не разбрах къде трябва да бъде монтиран,остана без него.Според гугъл преводача,този клапан се намира някъде в блока и не позволява да отива масло в цилиндровата глава при изгасяне на мотора.Дали всички 1.8Т го имат?

 

 

Няма как да влезе сам в картера, сигурен ли си че си го намерил там ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да влезе сам в картера, сигурен ли си че си го намерил там ?

Наистина оттам го извадих,но картера преди това беше отварян,понеже имаше силикон по него.Този картер дори имаше някаква букса отдолу,аз естествено сложих AJL-ския.Тогава си помислих,че докато е бил свален, клапанчето паднало вътре и който го е затварял не го  е видял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това би трябвало да е възвратен клапан, който след угасване на мотора, не позволява отичане на масло от маслената магистрала, която е над нивото на филтърната конзола (тоест от главата). Без него при всяко стартиране, ако маслото е слязло всичкото в картера ще има по-голям интервал от време през който валове и повдигачи ще се движат без масло под налягане, до като се запълни системата. Така някак си, си го представям аз.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих запитване в една тема,но още нямам отговор:

Закачихме два различни двигателя 1.8Т на диагностика и на двата показа на 1 и 2 цилиндър по високи стойности, а на на 3 и 4 по ниски. Разменихме бубините да са уж с еднакви волтажи-по високите,но промяна няма.Има ли вероятност причината да е детонационния датчик на 3 и 4 цилиндър?

bobinivM4q4hv.jpg

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и при още едно АЕБ (което е с нови бобини, ДВГ след основен, нова турбина, маслени магистрали, комутатор, свещи, че дори и 2 ЕКУ пробвахме) втори цилиндър седи над 1, а другите около 0.7

Мишо от Герман каза, че това е нормално.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Обикалях автосервизите с клапана доста време и питах,писах и тук в темата,но не получих отговор и затова сглобих мотора без него.Мерси за инфото!

 

Всъщност......това беше в картера на APU мотора,аз ползвах само неговия блок,а всичко останало е от AJL-а,което значи,че досега съм карал с него :flehan:

Този клапан е за да не се връща маслото от магистралите.Такъв абсолютно същият сам виждал на VW (R5 TDI) завит на маслената магистрала към главата върху лицето на блока.И на много от японците слагат подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой има ли представа има ли някаква прилика между притискателен диск на АСЕ и притискателен диск от съединител на 1.8Т с демпферен маховик. В момента съм със SACHS,който оставих от АСЕ-то и е на около 45 000 км.В големите студове на 3,4 и 5 скорост все едно карам автоматик.Като надуе към 1 бар и усещам как буксува за секунди и после се оправя.Като се постопли времето,нещата се оправиха,но напоследък отново се появи пробуксуването.На 1 и 2 скорост не се усеща.Няма никакъв мирис на феродо.Предполагам,че притискателят е омекнал.Имам целия комплект съединител с демпферен маховик от AJL-a и се чудя дали мога да използвам неговия притескателен диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.Ще обмислям друг вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да използваш притискател от демферен на твърд маховик

Става колега  :zustimm:

 

Редактирано от ShpizAudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наложих двата притискателни диска,които имам в наличност.По-лъскавият е от AJL, а по тъмният от АСЕ.На снимките се вижда,че няма никаква прилика между двата.На AJL-а е по-плитък и с по-малък диаметър от този на АСЕ.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

free photo hosting

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за вмешателството в темата, нo мисля, че е уместно да попитам тук.

 

Маховик от ACE комбинира ли се с със притискател и феродов диск за AAN (Sachs performance)?

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах някои петаци,като NM,NG,7А са на 240 мм.Някои от тях дали ще ми свършат добра работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават .Аз в момента съм с такъв от 7А, усилван при Явор Банакиев. А доколкото разбрах  става притискател  Закс Пърформънс със маховик от АЦЕ  .

 Най-точно става притискател от 3В, защото е с твърд маховик и почти няма разлика в разстоянието от "слънцето" до лагера.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че присъединяването на притискатела от 3б (или който и да е 5-так на 240мм) не става без доработка на маховика на АЦЕ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах предвид комплект от маховик, притискателен и феродов диск от петак. Пропуснал съм го в последния си пост. Някой им ли представа дизеловия петак при ауди 100 който е 115 кс с демпферен маховик ли е?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не става маховика от петак, защото са различни валовете . Иначе- да, маховика от АЦЕ се разстъргва до 240мм и се правят нови отвори за болтовете на притискателя .

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че искам, получих всякакви предложения,съвети и се чудя кой е най удачният. Затова допълнително се консултирам в темата с по- запознати колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...