integrale45 Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Нямам представа,намерих го в картера на APU мотора и като не разбрах къде трябва да бъде монтиран,остана без него.Според гугъл преводача,този клапан се намира някъде в блока и не позволява да отива масло в цилиндровата глава при изгасяне на мотора.Дали всички 1.8Т го имат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Верно ли си карал без клапана до сега ? В Тайланд знаят къде стои ... Редактирано 22 Януари 2015 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Обикалях автосервизите с клапана доста време и питах,писах и тук в темата,но не получих отговор и затова сглобих мотора без него.Мерси за инфото! Всъщност......това беше в картера на APU мотора,аз ползвах само неговия блок,а всичко останало е от AJL-а,което значи,че досега съм карал с него Редактирано 22 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Лошо... особено след основен ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Нямам представа,намерих го в картера на APU мотора и като не разбрах къде трябва да бъде монтиран,остана без него.Според гугъл преводача,този клапан се намира някъде в блока и не позволява да отива масло в цилиндровата глава при изгасяне на мотора.Дали всички 1.8Т го имат? Няма как да влезе сам в картера, сигурен ли си че си го намерил там ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Няма как да влезе сам в картера, сигурен ли си че си го намерил там ?Наистина оттам го извадих,но картера преди това беше отварян,понеже имаше силикон по него.Този картер дори имаше някаква букса отдолу,аз естествено сложих AJL-ския.Тогава си помислих,че докато е бил свален, клапанчето паднало вътре и който го е затварял не го е видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Това би трябвало да е възвратен клапан, който след угасване на мотора, не позволява отичане на масло от маслената магистрала, която е над нивото на филтърната конзола (тоест от главата). Без него при всяко стартиране, ако маслото е слязло всичкото в картера ще има по-голям интервал от време през който валове и повдигачи ще се движат без масло под налягане, до като се запълни системата. Така някак си, си го представям аз. Редактирано 22 Януари 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 (Редактирано) Направих запитване в една тема,но още нямам отговор:Закачихме два различни двигателя 1.8Т на диагностика и на двата показа на 1 и 2 цилиндър по високи стойности, а на на 3 и 4 по ниски. Разменихме бубините да са уж с еднакви волтажи-по високите,но промяна няма.Има ли вероятност причината да е детонационния датчик на 3 и 4 цилиндър? Редактирано 23 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) При мен и при още едно АЕБ (което е с нови бобини, ДВГ след основен, нова турбина, маслени магистрали, комутатор, свещи, че дори и 2 ЕКУ пробвахме) втори цилиндър седи над 1, а другите около 0.7Мишо от Герман каза, че това е нормално. Редактирано 24 Януари 2015 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Обикалях автосервизите с клапана доста време и питах,писах и тук в темата,но не получих отговор и затова сглобих мотора без него.Мерси за инфото! Всъщност......това беше в картера на APU мотора,аз ползвах само неговия блок,а всичко останало е от AJL-а,което значи,че досега съм карал с него Този клапан е за да не се връща маслото от магистралите.Такъв абсолютно същият сам виждал на VW (R5 TDI) завит на маслената магистрала към главата върху лицето на блока.И на много от японците слагат подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Някой има ли представа има ли някаква прилика между притискателен диск на АСЕ и притискателен диск от съединител на 1.8Т с демпферен маховик. В момента съм със SACHS,който оставих от АСЕ-то и е на около 45 000 км.В големите студове на 3,4 и 5 скорост все едно карам автоматик.Като надуе към 1 бар и усещам как буксува за секунди и после се оправя.Като се постопли времето,нещата се оправиха,но напоследък отново се появи пробуксуването.На 1 и 2 скорост не се усеща.Няма никакъв мирис на феродо.Предполагам,че притискателят е омекнал.Имам целия комплект съединител с демпферен маховик от AJL-a и се чудя дали мога да използвам неговия притескателен диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 На еднакъв диаметър са 228мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Не можеш да използваш притискател от демферен на твърд маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Различна е дълбочината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Благодаря за отговорите.Ще обмислям друг вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShpizAudi Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Не можеш да използваш притискател от демферен на твърд маховикСтава колега Редактирано 17 Февруари 2015 от ShpizAudi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Наложих двата притискателни диска,които имам в наличност.По-лъскавият е от AJL, а по тъмният от АСЕ.На снимките се вижда,че няма никаква прилика между двата.На AJL-а е по-плитък и с по-малък диаметър от този на АСЕ. free photo hosting Редактирано 17 Февруари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Извинявам се за вмешателството в темата, нo мисля, че е уместно да попитам тук. Маховик от ACE комбинира ли се с със притискател и феродов диск за AAN (Sachs performance)? Редактирано 17 Февруари 2015 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Доколкото разбрах някои петаци,като NM,NG,7А са на 240 мм.Някои от тях дали ще ми свършат добра работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Стават .Аз в момента съм с такъв от 7А, усилван при Явор Банакиев. А доколкото разбрах става притискател Закс Пърформънс със маховик от АЦЕ . Най-точно става притискател от 3В, защото е с твърд маховик и почти няма разлика в разстоянието от "слънцето" до лагера. Редактирано 17 Февруари 2015 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Аз мисля, че присъединяването на притискатела от 3б (или който и да е 5-так на 240мм) не става без доработка на маховика на АЦЕ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) имах предвид комплект от маховик, притискателен и феродов диск от петак. Пропуснал съм го в последния си пост. Някой им ли представа дизеловия петак при ауди 100 който е 115 кс с демпферен маховик ли е? Редактирано 17 Февруари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Искаш да сложиш маховик от петак на 1.8 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Мисля, че не става маховика от петак, защото са различни валовете . Иначе- да, маховика от АЦЕ се разстъргва до 240мм и се правят нови отвори за болтовете на притискателя . Редактирано 18 Февруари 2015 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Не че искам, получих всякакви предложения,съвети и се чудя кой е най удачният. Затова допълнително се консултирам в темата с по- запознати колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване