Jump to content

колата гасне по време на движение


tokitoo

Recommended Posts

здравейте колеги преди два дена колата ми огасна по време на движение  колата е ауди а6 20 тди 140 коня 2005 година.
исчаках 20 мин. пробах пак и запали но не за дълго след 15-20 мин пак огасна оставих я сутринта пак отидох и пробвах да я запаля и пак тръгна до майстора при него пак огасна и после не запали изобщо бе ток ли не дадоха ко ли не дадоха неще да запали сега и стартера не върти зацепе се казаха че да се сменя стартера смених и пак същото не вирти и не вирти иматели някакви идеи благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той ако стартера е сменен и не може да завърти мотора, опитахте ли да го врътнете на ръка тоя умреляк... да няма близка среща между бутало и клапани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то  ako беше  от буталата нямаше да запали втори път аз след туй още 2,3 пъти сим я палил карах но пак угасваше след 15 мин като истине малко виртиш хоп няма проблеми един два дена все така но сега изобщо не иска да върти да не би да е от алармата тя е фабрична имам рандеву в понеделник в сервиза на ауди но до тогава има още много



и на бутане мисля че няма да може   да запали защото съединителя е свирзан с стартера без да натиснеш съединителя стартера не се вклучва в действие според  моето мислене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги преди два дена колата ми огасна по време на движение колата е ауди а6 20 тди 140 коня 2005 година.

исчаках 20 мин. пробах пак и запали но не за дълго след 15-20 мин пак огасна оставих я сутринта пак отидох и пробвах да я запаля и пак тръгна до майстора при него пак огасна и после не запали изобщо бе ток ли не дадоха ко ли не дадоха неще да запали сега и стартера не върти зацепе се казаха че да се сменя стартера смених и пак същото не вирти и не вирти иматели някакви идеи благодаря.

Щом след като е поизтинала е палила е датчика или на коляновия или на разпределителен вал. Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам от колко дена  главата ме заболя неска вкарах на пета предавка и я бутахме но не завъртя по принцип трябва да завърти но тя забива  муцуната сякаш забивам спирачки извиках мой приятел работи в един гараш свързахме в компа но грешки няма мене ме съмнява от маховика ако има нещо чупено блокирал маховика и заради това сигорно стартера немойе да завирти маховика.

в мотора немойе да има нещо бутала сигменти или коляновиявал колата нито е загряла нито е останала без масло



 

Щом след като е поизтинала е палила е датчика или на коляновия или на разпределителен вал.

ако е от тия датчици може ли да блокира двигателя щото стартера изобщо неможе да завърти маховика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък маховика нищо му няма  .Защо на 5та предавка сте я бутали не си ли чувал че тва става на 2 или 3таq  на пета някой друг път или сте много яки и вдигате 50-60 :blush:   за да запали трябва да види~ 280-300  оборота на вала нещо дето на висока предавка с бутане е невъзможно

Ако не върти се насочета към аларма имобилайзер или нещо подобно особено ако имаш допълнителна такава \тия с батериите плочките са хит за проблеми\...  Попремерете датчици особено ако има данни за коляновия вали, разпределителния...

Можеш да откопчаеш Екуто и да го закачиш пак  just in case

Проверете пунктуално захранването ако губи маса или хлабава връзка е възможно да ти прави нещо подобно ..

Имах преди време една кошница не обичаше десни завой в смисъл докато хвана какво се случа така гаснеше от нищото и после няма палене :hilezh:

Мернете идва ли ток на стартера първо

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

сложих на голяма предавка не за да я запаля а само да видя дали ще зварти вала.

алармата ми е фабрична,но може и от алармата

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен некви кандидат майсторчета се учат на колата ти. Хвани някой, който разбира от тия коли да ти направи една диагностика преди да правиш разни експерименти щото накрая ще се наиграеш лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При BMW имаше подобна тема за едно X3 2.0 дизел. Може да нямат общо, но се оказа нещо от разпределителния вал и някакви сензори на него. По спомен BMW бяха пратили хора от Германия за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0тди има два сензора на валовете...

Центровката на ангренажа е виновник да не запали или много хлабави дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, като се заговори по темата за валове, при мен тая разлика в двете двигателни глави, не е ли индикатор за предстоящ проблем? Хвана я на два пъти, затова питам.

ПП собственика на това А6 2.0 ТДИ може ли изобщо да е сигурен, дали двигателят не е прегряван? Съдейки по написаното, това не е от съединителя. Най-малкото щеше да се усети буксуване на съединителя......Преди да стане така, колата придръпваше ли? Как вървеше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата не е прегрявала нито предрапваше.
имаше един легнал полицай просто намалих минах лекичко и бях на фтора предафка  потеглих с фтора но колата не беше на пълно спряла имаше лека инерция и след това огасна като трябваше да натисна малко гаста.
пробвах веднага да я запаля но не ставаше след 15мин пробах пак хоп тръгна но нямаше проблем с тягата просто забелязах двигателя работеше по шумно от обичайното 
на следващия ден сутринта пак запали, то ако беше прегряла нямаше да запали сутринта до тогава буталата щяха да се заковат.
утре съм в ауди сервис те вече ще открият проблема и с радос ще ви го споделя като олекна с няколко стотин лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли инфо кога е сменяван ангренажния ремък и ролките. Можеш просто информативно да махнеш пластмасовия капак на ремъка и да видиш как стоят нещата с него и с ролките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли инфо кога е сменяван ангренажния ремък и ролките. Можеш просто информативно да махнеш пластмасовия капак на ремъка и да видиш как стоят нещата с него и с ролките.

на 137000 със водната помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...