tokitoo Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 здравейте колеги преди два дена колата ми огасна по време на движение колата е ауди а6 20 тди 140 коня 2005 година.исчаках 20 мин. пробах пак и запали но не за дълго след 15-20 мин пак огасна оставих я сутринта пак отидох и пробвах да я запаля и пак тръгна до майстора при него пак огасна и после не запали изобщо бе ток ли не дадоха ко ли не дадоха неще да запали сега и стартера не върти зацепе се казаха че да се сменя стартера смених и пак същото не вирти и не вирти иматели някакви идеи благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 проблема според вас значи е електронен а не механичен но чудно защо стартера не вирти а направо зацепва сякаш е блокиран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Тия коли си казват какво им е обикновено. Направете една диагностика и вижте дали има зпаисани грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Е той ако стартера е сменен и не може да завърти мотора, опитахте ли да го врътнете на ръка тоя умреляк... да няма близка среща между бутало и клапани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 7 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 то ako беше от буталата нямаше да запали втори път аз след туй още 2,3 пъти сим я палил карах но пак угасваше след 15 мин като истине малко виртиш хоп няма проблеми един два дена все така но сега изобщо не иска да върти да не би да е от алармата тя е фабрична имам рандеву в понеделник в сервиза на ауди но до тогава има още многои на бутане мисля че няма да може да запали защото съединителя е свирзан с стартера без да натиснеш съединителя стартера не се вклучва в действие според моето мислене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 А за кво ти е стартера като ще я буташ?-Слагаш я на скорост и си ти за кво ще въртишна стартер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 (Редактирано) Само диагностика, хвърлянето на боб още не сме го овладяли Редактирано 7 Март 2014 от Norton Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 (Редактирано) здравейте колеги преди два дена колата ми огасна по време на движение колата е ауди а6 20 тди 140 коня 2005 година.исчаках 20 мин. пробах пак и запали но не за дълго след 15-20 мин пак огасна оставих я сутринта пак отидох и пробвах да я запаля и пак тръгна до майстора при него пак огасна и после не запали изобщо бе ток ли не дадоха ко ли не дадоха неще да запали сега и стартера не върти зацепе се казаха че да се сменя стартера смених и пак същото не вирти и не вирти иматели някакви идеи благодаря.Щом след като е поизтинала е палила е датчика или на коляновия или на разпределителен вал. Редактирано 8 Март 2014 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Проблем с кормилната колона не се ли проявява по същия начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 8 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 незнам от колко дена главата ме заболя неска вкарах на пета предавка и я бутахме но не завъртя по принцип трябва да завърти но тя забива муцуната сякаш забивам спирачки извиках мой приятел работи в един гараш свързахме в компа но грешки няма мене ме съмнява от маховика ако има нещо чупено блокирал маховика и заради това сигорно стартера немойе да завирти маховика.в мотора немойе да има нещо бутала сигменти или коляновиявал колата нито е загряла нито е останала без масло Щом след като е поизтинала е палила е датчика или на коляновия или на разпределителен вал.ако е от тия датчици може ли да блокира двигателя щото стартера изобщо неможе да завърти маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Малко трудно се чете на един дъх изречението ти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) Чак пък маховика нищо му няма .Защо на 5та предавка сте я бутали не си ли чувал че тва става на 2 или 3таq на пета някой друг път или сте много яки и вдигате 50-60 за да запали трябва да види~ 280-300 оборота на вала нещо дето на висока предавка с бутане е невъзможноАко не върти се насочета към аларма имобилайзер или нещо подобно особено ако имаш допълнителна такава \тия с батериите плочките са хит за проблеми\... Попремерете датчици особено ако има данни за коляновия вали, разпределителния...Можеш да откопчаеш Екуто и да го закачиш пак just in caseПроверете пунктуално захранването ако губи маса или хлабава връзка е възможно да ти прави нещо подобно ..Имах преди време една кошница не обичаше десни завой в смисъл докато хвана какво се случа така гаснеше от нищото и после няма палене Мернете идва ли ток на стартера първо Редактирано 9 Март 2014 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 9 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!сложих на голяма предавка не за да я запаля а само да видя дали ще зварти вала.алармата ми е фабрична,но може и от алармата Редактирано 10 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Ако беше от имобилайзера щеше да набие грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Според мен некви кандидат майсторчета се учат на колата ти. Хвани някой, който разбира от тия коли да ти направи една диагностика преди да правиш разни експерименти щото накрая ще се наиграеш лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Той вече се е наиграл купувайки нов внос на 130000Км с доказан произход! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Центровката на мотора е сгрешена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 При BMW имаше подобна тема за едно X3 2.0 дизел. Може да нямат общо, но се оказа нещо от разпределителния вал и някакви сензори на него. По спомен BMW бяха пратили хора от Германия за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 2.0тди има два сензора на валовете...Центровката на ангренажа е виновник да не запали или много хлабави дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Стефане, като се заговори по темата за валове, при мен тая разлика в двете двигателни глави, не е ли индикатор за предстоящ проблем? Хвана я на два пъти, затова питам.ПП собственика на това А6 2.0 ТДИ може ли изобщо да е сигурен, дали двигателят не е прегряван? Съдейки по написаното, това не е от съединителя. Най-малкото щеше да се усети буксуване на съединителя......Преди да стане така, колата придръпваше ли? Как вървеше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Имаш 3% разлика в двете глави, което е нищо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 колата не е прегрявала нито предрапваше.имаше един легнал полицай просто намалих минах лекичко и бях на фтора предафка потеглих с фтора но колата не беше на пълно спряла имаше лека инерция и след това огасна като трябваше да натисна малко гаста.пробвах веднага да я запаля но не ставаше след 15мин пробах пак хоп тръгна но нямаше проблем с тягата просто забелязах двигателя работеше по шумно от обичайното на следващия ден сутринта пак запали, то ако беше прегряла нямаше да запали сутринта до тогава буталата щяха да се заковат.утре съм в ауди сервис те вече ще открият проблема и с радос ще ви го споделя като олекна с няколко стотин лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Центровката на мотора е сгрешена.това по ми преляга на главата може някой зап да е прискочил.На ФТОРА ли ти загасна бе спиндерман.да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Колега имаш ли инфо кога е сменяван ангренажния ремък и ролките. Можеш просто информативно да махнеш пластмасовия капак на ремъка и да видиш как стоят нещата с него и с ролките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokitoo Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Колега имаш ли инфо кога е сменяван ангренажния ремък и ролките. Можеш просто информативно да махнеш пластмасовия капак на ремъка и да видиш как стоят нещата с него и с ролките.на 137000 със водната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts