Jump to content

Има ли доволни от 2.5TDi?


nurv

Recommended Posts

Приятели, 

Тъй като постоянно ми се повтаря за нищо на света да не си купувам такъв автомобил, а темите винаги са за проблеми реших да създвам една тема, в която да има положителни оценки.  Ще се радвам ако има доволни колеги от колите си с двигател 2.5TDi да напишат какъв пробег имат с него и какъв е кодът на двигателя. Благодаря!

Редактирано от nurv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, проблемите си ги има, не може да се отрече :) За да караш кола с такъв мотор трябва да си малко и мазохист :D Аз лично засега съм доволен от моя, но го карам твърде малко, за да дам реални отзиви. Валовете са ми сменени преди 40к км, но пак се виждат драскотини по тях вече. AFB е мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чист късмет

В семейството имаме A8 2.5TDI от 10 години и 250хил/км и до сега няма никакви проблеми по мотора

Истината за този мотор е ,че се вкарват в БГ почти милионници, адски зле сервизирани и след това тука хората почват да реват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е така, газоразпределението си е кофти. Смяна на валове как ти звучи на 200к км? И то кола, карана в Германия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 години имах а4 avant 2.5 tdi BFC 163 hp multi..  никакъв проблем.Прекрасна кола,само консумативи и нафта.Купих я на 94000  продадах я на 300+    РЕАЛНИ км. Моето лично,лично мнение е че хората които плюят 2.5 или не са притежавали такъв или са случили на бангия!!! Има една поговорка по моя край която звучи така.    И арабиата и пинтиата плащат едно...Много се натажавам като чета кофти мнения по двигател от некомпетентни хора..  

Редактирано от tony7466
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като я взех и смених помпата, малко след това кобилици заради некадърни майстори и оттогава 80 000км няма никакви грижи. С най-оплювания мотор съм - AFB

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема точно като тази  -даже с анкета: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=94145&hl=%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8&page=1 - ето ти я да се ориентираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 години и над 100 000 км. съм минал аз - BFC беше моторът - никакви проблеми. Даже бих казал, че бях супер доволен, защото на мен този мотор ми допада като поведение, динамика и разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавна я продадох... Новият собственик си я кара безпроблемно 2-ра година, ако искаш да му се обадиш да го светнеш какъв боклук е :)

 

 

Истината за този мотор е ,че се вкарват в БГ почти милионници, адски зле сервизирани и след това тука хората почват да реват

 

Тук е ключът...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен. Ма дет' се вика к'во от това? Мотора си има своите минуси, ама като се замисля, то кой няма. Аз лично не съм чул за такъв мотор с проблеми до 150-200 хляди км, но тук като вкарат 500 000км мотор и го върнат на 131000км тръгва легендата.

 

Аз карах 20 000км. Малко е, ама ги направих за година и смених по двигателя...хммм...нищо. Беше 163кс, което до някъде е по-добре, но освен, че помпата потраква малко повече и се лекува с двутактово масло, не съм имал други болежки.

 

Продадох колата есента на 2013 и казах на човека ако има ядове да ми се обади, просто от любопитство ако щеш, ма до сега телефона не е звъннал по тоя повод.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 г. я имам. А6 2,5 тди 98 г .

Закупих я от ауди центар в Германия на 170000км през 2004г. и до сега никакви проблеми нямам , а е на 420000 км.

Но тогава я закупих за скромните 24000лв.

Само преди 5 г. се скапа помпи4ката в резорвара.

Редактирано от cekoconsa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 000км. и навъртях на моята талика B6 155 коня за 2 години и половина.

С валовете,проблем не ми направи при мене,ама в един момент издумка ГНП-то и разни други неща и го махнах.

За разхода не говоря-повечето е извънградско.

И това,че се изказват некомпетентни хора тук,нека е така,ама всичко съм си го плащал аз от моя джоб.

Колата не беше милионник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AYM 155к.с. мотор 197К купена от магазина, никви сериозни дертове - най сериозното беше умна дюза преди 15к и видяхме валовете , че са си бомба!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора ще се напсуват на ум или ще се заядат, но за мен това е един от най-здравите мотори.

Всичко опира до реалните километри и собственика, ако си го караш нормално и сменяваш всичко на време, особено масло, няма да имаш никакви проблеми.

Тук в Австрия всяко второ А6 2.5 ТДИ е над 350.000 хиляди...в България ги правят по на 180 и карат още 350+ после бил чуплив мотор.Колата беше  180к.с която карах с чип и без катализатор на реални 280, върви на пушка, много съм изкефен от нея.Единственото нещо което не ми е приятно от тоя мотор е че е много шумен.

Редактирано от Wrofeel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще излезе един от най-сполучливите двигатели на Ауди... Някой от колегите продава ли си колата ? 

аз също бих те свързал с новият собственик, кара си я човека и не се е оплакал.

Редактирано от tony7466
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 tdi BFC 163 hp multi..

 

Такава комбинация не го вярвам, че някой ще си купи :hilezh:

А по темата- какво значи 'доволен'? Понеже за някои е да  не доливат масло, други- да подържа 200, трети- да гори 5/100, четвърти- да се подържа евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава комбинация не го вярвам, че някой ще си купи

Мой приятел си купи такава, кара я близо 100 к и я продаде на друг приятел. Колата е чук. Разхода с тая кутия е фантастичен, при галене на педала русенско градско дава 8 и малко. Друг е въпроса, че я взе за доста пари и беше 5-6 годишна. 10 + годишна от европата ще е на 400-500 х.км.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AKN 3 години, 30к. км

- ГНП - пълно рециклиране

- сензор G266 за качество на маслото в картера

- подгревни свещи

- алтернатор

 

Това са ремонтите. Валовете съм ги гледал от страх - нищо им няма. Масло не пипа грам. Разходът е добър за мен за това голямо купе и 4х4. Като изключим турбо-дупката (с ръчка съм), динамиката ми допада, особено като е пълна с връх колата и как се наема по баирите.

 

П.П.

Кой каквото има съществено да казва, че още не са дошли едни хора, малко по-късно ще налазят темата и грабвайте семките да гледате какво става :)

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен, че дори и си купих и втори път (първата я отнесе "тотална щета" един дето мина на червено :wall:  ).

Мототрът си върви много добре(дори след 4000 оборота), а като му се пренапишат и софтурените недомислици си става доста приятен. Шестте скорости и кубатурата няма смисъл да ги коментирам.  Разхода е нисък като за В6. Хапва всякаква нафта. Звукът също ме кефи макар че за повечето хора е като на "ярмомелка". Няма склонност да прегрява и ако му е сменен филтъра на картерните не пипа маслото грам.

 

Да направиш обаче V-образен мотор там където конкурентите слагат редови  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е нисък като за В6.Няма склонност да прегрява и ако му е сменен филтъра на картерните не пипа маслото грам.

Съгласен напълно с колегата-за разходa едното,а второто за 50 000 км. не съм долял и грам масло/сменях го на 15 000 км./.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...