Jump to content

Надува ми охладителната система


MOM

Recommended Posts

Освен към радиатор ще трябва и промивка на цялата система.Между другото това нещо беше едно от първите неща,които направих като купих колата,а именно промивка на системата само с вода.


 казанчето за антифриза е с 4-5 пръста под минимума.

Моето е пълно до тук.Не зная добре ли е?

IMG_0043JPGLlgEjRy.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 308
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не разбирам заяждането ти. Говорим за повечето б4-ки , собствениците на които не са чували за пластмасовите фланци , казанчета , радиатори , тапи и т.н. Това , че нашите не текат , не значи , че и останалите са така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам заяждането ти.  

Ееееее веднага го прие като заяждане.Просто попитах дали е добре нивото,Да не би аз да го пълня повече от колкото трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нали на казанчето си пише Min И Маx, какво има за чудене. Btw гледам повечето ги карате тея коли с оранжев (предполагам Г12) антифриз, а аз съм със син Г11. Има ли опасност някаква ганимация да се получи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз съм със син Г11. Има ли опасност някаква ганимация да се получи :)

Нищо няма да му стане със синия антифриз,карай и не се занимавай с глупости.Ние щот сме гъзари затова караме с червения Г12,Г12+ и т.н. пинизи.И после се чудим,защо дъртите кошове на по 20+ години течали като лейки. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой иска да се сдобие с алуминиев фланец за главата - маркуча към парното да ми пише. Имам един от дизелова кола с отвори за подгревни свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Вече спрях да умувам и да питам, започваме с опитите. Поръчах си радиатор и термостат от Коко, на другите почивки ще се захвана да сменям да видим резултата. Дано да е положителен, че жената мрънка, че за колата давам по-вече от колкото за нея:-).

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй най- накрая :)...следя темата с интерес от доста време и отдавна чакам точно този момент да кажеш, че си взел нова радиатор и пр. :)  Каква марка радиатор заръча от Коко? 

1-2 дребни препоръки от мен, как е казал народа питай патило...като слагаш новия радиатор си вземи ново уплътнение за термошалтера (2,50 лв оригинално от Порше), почисти си много внимателно всички маркучи и ако някой те притеснавя го смени, защото доколкото помня добре системата ти се е понадувала...и смени всички възможни стяжки с качествени. Аз купих такива от Вюрт.
И силно се надявам след тези смени и да приключиш с тази драма....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! esox hunter, не попитах Коко за марка. Доверих се на него - кавото ми прати, това ще качвам. Аз също се надявам да приключа с проблемите, защото ми писна. Що се отнася до уплътнението, май ще се задоволя с обикновенна дифтунга, защото при нас едва ли ще намеря нещо по-добро. Незнам само дали да я взема като за френските коли мачкаща (куха)?

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, оригиналната  (от Пореше) дифтунга за термошалтера е клингеритова, т.е. мачка се ...След монтаж и малко каране вероятно, ще се наложи леко дозатягане, но това бял кахър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Първо, искам да благодаря на Коко, че ме уреди с радиатор на достъпна цена и термостат.

Днес смених радиатора, сложих термостат и налях 3 литра антифриз (концентрат -80°). Запалих я на отворена капачка. До 90°, таблото и климатроника показваха почти едно и също. Таблото остана на 90°, климатроника продължи да качва и на 97°, сложих капачката, защото кипваше. Включва няколко пъти перките, но пак на 102°-103°. Нямам вече налягане в маркучите, успявам да ги сплескам при натиск.Покарах малко, като спрат перките, успявам да развия капачката без проблем, но след 5-10 секунди, започва да надига антифриза и я затварям. Мисля да се самоуспокоявам с това, че датчика на климатроника се прецакал и показва високи градуси? Другия вариянт е, да е поустанал още малко въздух из системата и утре като й долея да се оправи? Вече наистина не ми се занимава да сменям друго, мисля да оправя други неща по нея.

Благодаря ви за отделеното време и съветите!

Поздрави, Данчо!

Редактирано от PRILEP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един съвет,не развивай капачката когато изкаш,или около отварянето на термостата(около 87-90 градуса).Нормално е да излиза течност тогава,има налягане в системата.

Редактирано от SeXy27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен спри да пипаш по системата да отваряш и затваряш капачки и карай колата известно време и я остави сама да си се обезвъздуши. Случва се след смана на радиатор и пр известно време да покачва по малко градусите и при мен беше така после нещата се наместват и още спри да го гледаш тоя климатроник вземи си един термометър или намери някой, които има и мери директно по двигателя ;)
Щом казваш, че маркучите вече не ти ги надува си карай смело и само следи за загуби на антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Ще покарам малко и дано всичко да се нормализира. Няма да пускам климатроника, че май с него само се филмирам. Ще оставя и капачката на спокойствие. Вчера като я обезвъздушавах няколко пъти включи перки, но като покарах, лампата премигваше и доливах вода. Днес сутринта пак беше под минимума. Дано причината да е просто останал въздух из нея и да го изгони, че вече взе да ми писва!

Благодаря ви!

Поздрави, Данчо!

Редактирано от PRILEP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Колега може би и да има нещо мазничко около датчика за нивото отдолу. Защо питаш? Какво имаш впредвид?

 Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм няколко казанчета сцепени на едно и също място. Моето също беше спукано там и известно време си мислех, че тече хидравлична течност от скобата до казанчето. След като забърсах с парцал "рога" установих че си капе антифриз. Като свалих казанчето имаше цепка отколо 10 см и като вдигне температура цепката се разширява и тече антифриз. Свали казанчето без да разкачаш маркучите и ако е спукано вероятно цепката е отзад, зад капачката, горе долу на средата на съд-а по височина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте орново! Вече ме е срам да пиша. Сменено е всичко, което се сещам- радиатор, водна помпа, термостат, датчик перки, капачка, казанче, ама градусите са все така високи, ако някой има идея, моля помогнете!

Благодаря предварително!

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такива драми, но след един "малък" ремонт всичко си дойде на мястото - даже вече перките включват на 92° / ако сметнем и грешката от 2-3°, точно прави 95°/ ! Нещата които сменихме са :

Водна помпа - хепу

Термостат - валер

Фланец - отзад на главата - хубав

Фланеца с датчиците - оригинален

Радиатор воден - b.n.r

Радиаторче парно - behr-hella

Антифриз - хубав :-)

Термошалтер - валер

Капачка - оригинална

Двата водни маркуча за парното + дългия от фланеца до водния радиатор и двата за изпарителя + нови скоби навсякъде!

Нямам надуване и колата работи от 93° до 88° по табло!

PS: Благодарности на КОКО 100 C4, за бързата реакция с частите и всичко останало :-)

Редактирано от Disturbed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова налягане колега има при 105-110 гр. При 92 гр. налягането е 0,2-0,3 бара.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...