veselin velchev Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Освен към радиатор ще трябва и промивка на цялата система.Между другото това нещо беше едно от първите неща,които направих като купих колата,а именно промивка на системата само с вода. казанчето за антифриза е с 4-5 пръста под минимума.Моето е пълно до тук.Не зная добре ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Не разбирам заяждането ти. Говорим за повечето б4-ки , собствениците на които не са чували за пластмасовите фланци , казанчета , радиатори , тапи и т.н. Това , че нашите не текат , не значи , че и останалите са така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Не разбирам заяждането ти. Ееееее веднага го прие като заяждане.Просто попитах дали е добре нивото,Да не би аз да го пълня повече от колкото трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Ми нали на казанчето си пише Min И Маx, какво има за чудене. Btw гледам повечето ги карате тея коли с оранжев (предполагам Г12) антифриз, а аз съм със син Г11. Има ли опасност някаква ганимация да се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 а аз съм със син Г11. Има ли опасност някаква ганимация да се получи Нищо няма да му стане със синия антифриз,карай и не се занимавай с глупости.Ние щот сме гъзари затова караме с червения Г12,Г12+ и т.н. пинизи.И после се чудим,защо дъртите кошове на по 20+ години течали като лейки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Новите (Азиатски) радиатори, какъв антифриз обичат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Ако някой иска да се сдобие с алуминиев фланец за главата - маркуча към парното да ми пише. Имам един от дизелова кола с отвори за подгревни свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Здравейте, колеги! Вече спрях да умувам и да питам, започваме с опитите. Поръчах си радиатор и термостат от Коко, на другите почивки ще се захвана да сменям да видим резултата. Дано да е положителен, че жената мрънка, че за колата давам по-вече от колкото за нея:-). Поздрави, Данчо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Еййй най- накрая ...следя темата с интерес от доста време и отдавна чакам точно този момент да кажеш, че си взел нова радиатор и пр. Каква марка радиатор заръча от Коко? 1-2 дребни препоръки от мен, как е казал народа питай патило...като слагаш новия радиатор си вземи ново уплътнение за термошалтера (2,50 лв оригинално от Порше), почисти си много внимателно всички маркучи и ако някой те притеснавя го смени, защото доколкото помня добре системата ти се е понадувала...и смени всички възможни стяжки с качествени. Аз купих такива от Вюрт.И силно се надявам след тези смени и да приключиш с тази драма.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Здравейте! esox hunter, не попитах Коко за марка. Доверих се на него - кавото ми прати, това ще качвам. Аз също се надявам да приключа с проблемите, защото ми писна. Що се отнася до уплътнението, май ще се задоволя с обикновенна дифтунга, защото при нас едва ли ще намеря нещо по-добро. Незнам само дали да я взема като за френските коли мачкаща (куха)? Поздрави, Данчо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 И промий хубаво цялата система преди да монтираш новия радиатор. Промивката само с вода от чешмата, без препарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Данчо, оригиналната (от Пореше) дифтунга за термошалтера е клингеритова, т.е. мачка се ...След монтаж и малко каране вероятно, ще се наложи леко дозатягане, но това бял кахър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги! Първо, искам да благодаря на Коко, че ме уреди с радиатор на достъпна цена и термостат. Днес смених радиатора, сложих термостат и налях 3 литра антифриз (концентрат -80°). Запалих я на отворена капачка. До 90°, таблото и климатроника показваха почти едно и също. Таблото остана на 90°, климатроника продължи да качва и на 97°, сложих капачката, защото кипваше. Включва няколко пъти перките, но пак на 102°-103°. Нямам вече налягане в маркучите, успявам да ги сплескам при натиск.Покарах малко, като спрат перките, успявам да развия капачката без проблем, но след 5-10 секунди, започва да надига антифриза и я затварям. Мисля да се самоуспокоявам с това, че датчика на климатроника се прецакал и показва високи градуси? Другия вариянт е, да е поустанал още малко въздух из системата и утре като й долея да се оправи? Вече наистина не ми се занимава да сменям друго, мисля да оправя други неща по нея. Благодаря ви за отделеното време и съветите!Поздрави, Данчо! Редактирано 8 Август 2015 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 (Редактирано) Само един съвет,не развивай капачката когато изкаш,или около отварянето на термостата(около 87-90 градуса).Нормално е да излиза течност тогава,има налягане в системата. Редактирано 8 Август 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Ако питаш мен спри да пипаш по системата да отваряш и затваряш капачки и карай колата известно време и я остави сама да си се обезвъздуши. Случва се след смана на радиатор и пр известно време да покачва по малко градусите и при мен беше така после нещата се наместват и още спри да го гледаш тоя климатроник вземи си един термометър или намери някой, които има и мери директно по двигателя Щом казваш, че маркучите вече не ти ги надува си карай смело и само следи за загуби на антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 (Редактирано) Здравейте! Ще покарам малко и дано всичко да се нормализира. Няма да пускам климатроника, че май с него само се филмирам. Ще оставя и капачката на спокойствие. Вчера като я обезвъздушавах няколко пъти включи перки, но като покарах, лампата премигваше и доливах вода. Днес сутринта пак беше под минимума. Дано причината да е просто останал въздух из нея и да го изгони, че вече взе да ми писва!Благодаря ви!Поздрави, Данчо! Редактирано 9 Август 2015 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Колега, случайно под казанчето за антифриза да е моркро/мазно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 15 Август 2015 Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 Здравейте! Колега може би и да има нещо мазничко около датчика за нивото отдолу. Защо питаш? Какво имаш впредвид? Поздрави, Данчо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Виждал съм няколко казанчета сцепени на едно и също място. Моето също беше спукано там и известно време си мислех, че тече хидравлична течност от скобата до казанчето. След като забърсах с парцал "рога" установих че си капе антифриз. Като свалих казанчето имаше цепка отколо 10 см и като вдигне температура цепката се разширява и тече антифриз. Свали казанчето без да разкачаш маркучите и ако е спукано вероятно цепката е отзад, зад капачката, горе долу на средата на съд-а по височина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Благодаря за инфото, колега, ще го проверя! Поздрави, Данчо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 Здравейте орново! Вече ме е срам да пиша. Сменено е всичко, което се сещам- радиатор, водна помпа, термостат, датчик перки, капачка, казанче, ама градусите са все така високи, ако някой има идея, моля помогнете! Благодаря предварително!Поздрави, Данчо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 (Редактирано) И аз имах такива драми, но след един "малък" ремонт всичко си дойде на мястото - даже вече перките включват на 92° / ако сметнем и грешката от 2-3°, точно прави 95°/ ! Нещата които сменихме са :Водна помпа - хепуТермостат - валерФланец - отзад на главата - хубавФланеца с датчиците - оригиналенРадиатор воден - b.n.rРадиаторче парно - behr-hellaАнтифриз - хубав :-) Термошалтер - валерКапачка - оригиналнаДвата водни маркуча за парното + дългия от фланеца до водния радиатор и двата за изпарителя + нови скоби навсякъде!Нямам надуване и колата работи от 93° до 88° по табло!PS: Благодарности на КОКО 100 C4, за бързата реакция с частите и всичко останало :-) Редактирано 19 Септември 2015 от Disturbed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Е как нямате надуване ве налягането в охладителната система трябва да е около 1.2bar -a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 (Редактирано) Такова налягане колега има при 105-110 гр. При 92 гр. налягането е 0,2-0,3 бара. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Пробва ли с друго табло и датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване