sskamen Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Колеги направо съм шах. Джантите са идеално прави без нито една заварка. Гумите също и са нови. При над 90 започва да вибрира цялото купе и волана да играе. Пробвах и без фланците но промяна няма. Баланса е перфектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Колко са нови гумите ? Крива гума ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Размени предни със задни и виж какъв ще е резултата.Може да имаш вибрации от разбито вътрешно каре,получава се при по-висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 29 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Крива гума няма. И не става въпрос са вибрация а направо тресе цялото купе и волана. Все едно всички гуми са криви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 (Редактирано) Болтовете на джантите стегнати ли са, и на четирите? Редактирано 29 Юни 2014 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 29 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Да и на джантите и на фланците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Да не идва от износени тампони на двигателя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 29 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 И на свободна пак тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Гаранция крива гума,я вземи си провери гумите при друг гумаджия,да си свериш часовника .А на свободна тресе около -90,и като почне да намалява скороста ,тресенето изчезва,така ли да разбираме.Тресене би трябвало да имаш от 90 до 110-120 и после да изчезва........не си го описал точно.........ако е така ходи си оправи баланса на гумите,ако не са подобни признаци търси друга причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Погледни да ли всичко е здраво по предницата. При мен имаше разбит макферсон и първо тресеше на 120км после стана по зле 80км. Слвд 20 дни започна да вибрира и на 50км. Та един оглед може би ще разбереш. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Точно както каза parconi e. Ще мина и през друг гумаджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 При мен така тресеше от 90 до към 95-100кмч.И това стана след като сложих 2 нови зимни гуми от сайта Най-евтините гуми,после ги сложих отзад и се усещаше по-малко.Качвах ги на баланс 2 пъти и пак си тресеше явно са си криви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naturo Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Колега, виж дали имаш втулки на дупките на главините.Ако си с "летни",както се казва джанти и нямаш точните втулки/плътни/ очаквай подобен проблем.Виж коя от гумите прави тази гадост.Казвал съм и преди за случай с познат, който си разглоби полвината кола заради воден конденз в една от гумите.На баланс не се лови това нещо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 В момента съм със същия проблем. След като сложих нови джанти с гуми, при 95-100 км/ч ми тресе съвсем леко но много досадно волана. Гумите са ми втора употреба и при баланса вътре имаше сигурно 1 литър вода както и много камъчета по самата гума а от там и баланса едвам го направиха. Явно и гумите са криви и баланса куца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 1 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Плътни са втулките, но те не са критерии. Карал съм досега 10 вида джанти без втулки и нямало никакъв проблем. Втулките са за да се подведе лесно джантата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 До скоро имах подобен проблем. Тресеше от 90, до 120 се засилваше, после леко намаляваше. По инерция беше по-силно при натоварен двигател по-слабо. Оказа се, че се е измъкнал осигуряващия пръстен на едното вътршно каре и неговата вътрешна част се разхожда осово по шлиците. 2 години какви ли не гуми и джанти и баланси съм връткал без успех. Заради карето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 4 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Колеги преди малко пътувах 150 км до Варна. Като погледна в огледалото виждам гумите понеже съм с 25мм фланци. До 100 км всичко е 6 след това 2те задни гуми видимо започват да играят адски много. На какво може да се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Амортисьори или разбити тампони на задния мост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Пробвай без фланци да видиш как ще бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 При мен се получава така:Слагам нови гуми 5- 6 пъти по - силно спиране и вече няма баланс. Не казвам , че се влача 5м. Вече го установих на две коли, при Аудито което е с по- добри спирачки ми се получава по - бързо . Ходих на няколко различни баланса и това е ,при 120 започват да бият. Като във Формула 1 . Звучи комично. Если человек Идиот - то на свегда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване