dimitrov788 Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Цитиране на предходен пост!Абе и за АЛТ трябва да важи.При турбинираните мотори всички обясняват някакви липси с това,че имал турбо.Даже 1,8т има при няколко колеги,а май реално доста повече от няколко,при които разхода се доближава до въпросният АЛТ.Даже и последно се заговорих с един собственик на 1,8т(верно на Б5) и той си каза,че като го "рЕбриш" със 150 по магистралата си гори масло.Не мога да разбера,какво значи "рЕбриш" и 150км/ч в едно изречение,понеже аз като ребря моята печка,т.нар. ласкаво от колеги "бомба-дюза" не гори масло.Колко човека още трябва да кажат,че разхода на масло в такива количества не е нормален незнам.При 1л/1000км пак ви казвам,може спокойно на 10 000 само филтъра да си смените,понеже за тези 10к км сте наляли 4 л,а до следващата смяна сте доляли 10 л,дали е добре Моята 1.8Т не гори хич масло, ребрил съм я тук-там и пак не го пипа. Бомба-дюзата ми преди нея и тя не гореше масло(500 мл до смяна). Предполагам зависи от пробега и състоянието на мотора. Докато за ALT явно, че и ти да му свалиш найлоните от салона пак ще гори масло. Вече литър на 300 км е трагедия, направо си трябва варел в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Колега Димиртов788,значи излиза,че има доста вярно в твърдението ми,че читав мотор не гори масло с ТУБИ,а е признак на някаква повреда.Дори и при АЛТ да има харч на масло съм убеден,че не е толкова голям както описваните дотук - звучи малко грубо ама Порше турбо гори толкова масло,но има едни 300 -350 кс отгоре.Освен това как може останалите бензинови мотори на ВАГ да нямат такива разходи на масло,все едно този мотор е от друга марка или как.В интерес на истината,бензиновият мотор за който преди време се бях замислил за малко е точно този,впоследствие си избих тази мисъл и си зех печка и сега ми взехте мярка за шапка с лопата като се обобщава инфото.Освен това на 100% съм убеден,че редуцирането на този да го наречем разход на масло/100км няма да се случи със смяна на маслото,ама то в повечето случаи от опит глава не боли,само пари се харчат. П.С.Колега Димитров дано си разгледал ето тази тема за 1.8т: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162679 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 (Редактирано) Разгледал съм я, да. Съгласен съм с теб за читавите мотори и негоренето на масло, затова писах за моите коли. Лично за мен читаво 1.8Т(а и не само) не трябва да гори поевче от 1 литър масло(макс) от смяна до смяна. Явно обаче това АЛТ има констуктивен дефект, поне няма юзър който да е казал, че колата му не гори. Редактирано 5 Август 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 читаво 1.8Т(а и не само) не трябва да гори поевче от 1 литър масло(макс) от смяна до смяна.Правилно. bfb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Но пък колегата писал темата е първия, който казва, че му гори 3 литра на хиляда километра И не го успокоявайте че е нормално за тоя мотор бе хора......това е откровена лъжа!!! Ако дори прословутия каталожен разход от 1 литър да вземем за нормален...... до 3 литра има бая разлика. А щом се е стигнало до такъв ОГРОМЕН разход на масло, промяна във вискозитета на маслото няма да реши проблема....... не, поне докато не се отремонтира. После вече може и да има смисъл..... Абе вземи си ALT и ще си говорим как за 1 месец ще ти обърка всички познания за ДВГ.Аз за 23 г.шофьорски стаж и сменени незнам колко автомобила този двигател ми показа че има много неща който несъм ги видял в никой двигател до сега.Ако си прочел цялата тема по внимателно щеше да забележиш какво съм написал малко по напред което е абсолюто нереално и сигурно много хора са си помислили че нещо съм се объркал като казвам че при по висока скорост ALT а не харчи толкова масло( поне моя). Вчера след наливане на поредната доза масло(500мл.) днес маслото ми е на мах. което ми показва че няма грешка в това което съм казал.Така че ALT е тема която само човек минал през него ще я разбере( не се заяждам) Мога да ти кажа че ми е харчил масло и над 1 л. на 1000 km.и по малко от 250 мл сега.А сега ми кажи къде е логиката да гори 1 л .масло и да не пуши отзад ?Колега, дори твоята кола да гори по-малко масло при по-висока скорост, това не поставя всички мотори ALT под общ знаменател. Няма лошо да споделяш какво се случва с твоята кола, даже е съвсем нормално......но не обобщавай всички такива коли с твоята. Нашата талига не харчи почти никакво масло .... за 15 хил. км от смяна до смяна не се налага да доливам. С турбо е...... това значи ли, че всички такива мотори са невероятни.....и че всичките не горят масло? Утре може да започне да гори много.... ама това ще е само на моята кола, няма автоматично всички такива коли да се включат в купона.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 (Редактирано) Тия легенди с разхода на масло са безумни. Всяка кола харчи масло малко или много. При повечето обаче за 15000 най-много да е от мин до макс разликата. И на мен ми обясняваха, че V8-ка харчи по литър на 1000км, ама от последната смяна съм минал 7000км и нивото на пръчката е 1-2 мм мръднало. Започвам да се притеснявам да не ми е развалена колата и да не харчи масло. Редактирано 6 Август 2014 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 ти от италианците по-рядко го сменяш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Ами харчим по близо 200 лева за смяната на масло..... сменяме го според предписанието - на 15 000 км! Всеки е свободен да го сменя по 3 пъти на ден ако желае Па и колата нема се сърди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 просто си се овлякал с нулите и си писал 70 000 от последна смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Далеч съм от мисълта, че всички ALT- ве са еднакви.Просто този двигател е непредсказуем в разхода на масло и според мен е хубаво да пробва колегата първо със смяната на масло и ако няма ефект тогава да отваря мотора.Аз минах по ПОДОБНА ситуация ОТНАЧАЛО .Само един пост на колегата Raino ме спря от отваряне на мотора.БЛАГОДАРЯ МУ.п.п. Пак казвам 1 л. на 300km.не е нормално дори и за алта.Но да се хвърли колегата ведна в ремонти ...преди да поробвал това с маслото не е най добрата идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Това с аелтето ще да е конструктивен дефект. Може би като загрее се отварят големи хлабини и дори с нови чаркове проблемът не може да се реши.Иначе отпускането на газта надолу и последващо даване на газ води до изпушване заради насъбралото се масло в цилиндрите. А то се събира и от главата, и от картера. Седи в горивните камери и когато дойде горивото, се запалва и маслото. По същия начин е като изфорсираш на място 3-4 пъти последователно до почти червената зона. Когато пуснеш газта излизат кълбета в продължение на секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morgens Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Значи излиза че аз с моя долят един литър за 5000 км. съм ебати късметлията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 Именно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traiko Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Здравейте колеги .. аз също се сблъсках с този проблем на моето ауди ,, взех го преди около месец и ми направи същото впечатление, смених гумичките на клапаните но ефекта беше минимален ... сега пак има разход на масло, и то не малко.. ще пробвам да сменя маслото и ще видя дали има резултат... искам и аз да питам дали трябва да се пипа картерната вентилация или няма смисъл ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Колега картерната вентилация на всеки двигател трябва да е в изправност.Тука без притеснение можеш да кажеш какво значи ,,не малко" разход на масло ?Няма нищо срамно да споделиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Този мотор си харчи масло, но не толкова много. Също така, виждал съм доста ALT-та, даже съм имал такова и никое не пуши.През годините много майстори решиха, че ще оправят харча и отваряха мотори, сменяха сегменти, гумички на клапани и тн. като резултата беше трагичен, започваха да харчат още повече.Подозирам, че случая с конкретната кола е сходен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
traiko Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Опитайте с масло 10х60 ... аз го смених и разликата е огромна ... колата спря да пуши, спря да цапа ауспуха и вече 300 км маслото не е мръднало от щеката .. ето и една снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 И какво казвате 10х60 и аз ще я пробвам тая работа че при мен за 200 км ми духна половинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Аз съм с 1.8т и до 7000 км не бара маслото от там до 10000 км изгаря към 400 500 грама а относно колегата един ремонт на главата едни сигменти и биелни лагери и краи с маслените драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Не и при ALT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) Помощ! Взех си А4-ка 2.0 131к.с. Да разбирам,че това е въпросния АЛТ мотор.При покупката маслото беше някъде към средата или малко под средата.След като минах 550-600км в рамките на два дни (пътувах да я регистрирам) по АМ Тракия и ми светна индикацията на таблото,че маслото ми е на минимума.На отиване съм минал към 300км и я ръчках да я пробвам 140-160км,на връщане карах постоянно 130-140.Какво масло с какви х-ки марка и т.н. на горе долу приемлива цена и ако може сервиз да ми препоръчате за да намаля разхода.Също и колко литра събира при смяна?Благодаря Редактирано 29 Май 2015 от krolp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Колегите казват че 10х60 най-малко го гори каня се да наливам такова ако го пробваш преди мен казвай какъв е резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 4.2 л събира!Аз твърдо карам с 10/60 Кастрол .На цена 90 лв -5L. от сигурен колега от форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C.Georgiev Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Аз се учудвам, че има толкова калпав двигател на ВАГ групата. А с добавки в маслото някой пробвал ли е, въпреки че са за подобряване вискозитета на маслото... ?! Това въобще не изглежда рентабилно да купувате по 10 литра масло на месец. Както каза един колега по-горе, нямате нужда от смяна на маслото, само филтъра да сменяте... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Всичко е пробвано .Няма траен ефект! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване