Jump to content

Поставяне на дизелов мотор на Competition


bambuleo

Recommended Posts

Да ама с турбо с променлив ъгъл на лопатките, и супер прецизно впръскване с ел.управнение почва да води х2 на върт.момент :) А дълбоката заблуда че конете правят приятния автомобил нека си ги говорят. 

И сега обясни колко е хубав двигател 60 коня с 300Нм да се посмеем още задружно.

 

Всяка замяна на 140 коня с по-слаб агрегат е даунгрейд па ако ще да е и на ядрено гориво. Сметни си дизела през съответната подходяща кутия какъв момент има на КОЛЕЛАТА спрямо бензина и си вярвай.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Извинявам се, че се намесвам, но дали Ауди не правеха по-добри дизелови мотори от тяхните бензинови (люМан прототипите)? При еднакви технологии, дизеловата течност е с по-голямо КПД от бензиновата.

Ако колегата сложи към 150-170 коня дизелов и толкова коня бензинов мотор, 99% съм сигурен, че дизела ще е по-голям фън, отколкото бензина. И няма да е горивояд кой знае колко.

Моя бензин от 174 коня и не много въртящ момент, че е плавен и не кади, добре, но го чакам 5 мин да се развърти. ...друго си е турбо-дизела да ти мирише нафтата и да ти вади усмивката в нормалните скоростни диапазони :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако чакаш 170 коня да се развъртят.. най-вероятно те мързи да шофираш.

Просто го развърти предварително. За това има скоростни кутии. Да се превключват.  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българинът се има за много добър шофьор и затова отрича автоматика....но съм забелязал, че повечето хора не знаят как да използват ръчната си кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели малко за приятното използване на ръчните скорости,може да ни е от полза.Аз като искам тишина и спокойствие сменям предавките на 2500 оборота,нормално каране 3500-4000 об,не много нормално 6000+.

Мисля,че като ще се прави такъв проект е по-добре да се вземат двигател и цялата трансмисия от някое А4/В5 ; А6/С5 1,9 TDI quattro без кардана.Ако скоростната кутия е 6-степенна може би ще трябва и кардан, защото съм чувал,че те са били с по-дълъг корпус.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка замяна на 140 коня с по-слаб агрегат е даунгрейд

 

Я сподели колко коне е АЦЕ-то в 2000-3000об където работи най-често? И не ме убеждавай че сменяш само на прекъсвач та знаеш колко е максималната му мощност. А после предположи колко е 1.9тди ПД с чип както съм казал пак там 2-3к об. :) Не държа да ми отговаряш, карал съм не един път и двете. 

 

Върт.момент трябва да е с от 100 до 150% повече над конете за да е приятна една кола(може би повече даже). Давам и примери:

-Аце 140 коня 180нм колко е приятна колата? Да, карам такава с куатро и клима е много е приятна. На изкачване е невиждана направо.(добре е като за кола на почти 20 години, и само толкова). 

-116 коня ПД с чип 145 коня и 345нм ми нищо общо. Прави каквото и кажеш колкото и кажеш. Няма не мога!

 

Надявам се в спора не се бърка понятието бензинова кола, дизелова такава. Вибрации звук и тн. Целта е да помогнем на колегата, като го ориентираме какво да очаква и какво горе долу трябва да направи. 

 

Истината за автоматите съм я разбрал отдавна, не съм сменял колата от много време за това и не съм предприел мерки.

 

Иначе за мен след години занимание с коли истините са две. Ако искаме пъргава с водеща динамика с размер А4 до А6:

-голям над 6 цилиндров бензин(но съобразен с купето и теглото на автомобила). На тежка кола не става ако не станат поне 8 цилиндрите. 

-Другия вариант колкото и да го ненавиждам е съвременна печка. Както се знае и 4 цилиндровата е достатъчно добра. Нагоре в броя цилиндри се обезсмисля защото финансово разхода на гориво подминава голям бенз.мотор на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се вземат двигател и скорости от А4 куатро ТДИ, тогава означава ли, че бутона за блокаж на диференциала остава ненужен или вече го няма ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен скорости от А4 ще трябва и задния диференциал за да са еднакви предавателните числа на скоростите и дифа.И тогава бутона май остава излишен.

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Надявам се в спора не се бърка понятието бензинова кола, дизелова такава. 

Точно това направи с поста си.И понеже ме мързи да пиша снимката говори съвсем ясно.

a5583006b91dd0a7.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш кое изравнява нещата? Точно предавателните числа, но дори с тях атмосферката е обречена. Това което си показал е много готино, с една подробност ако са еднакви скоростните кутии асматика винаги ще е отзад заради по-малкия върт.момент.  Няма мисля нужда повече да разтягаме. 

 

И понеже не съм сажда пауър фен, единствената дисциплина в която атмосферен бенз. може да бие ПД за мен е поддържане на висока средна скорост. :) Ама всеки сам решава дали това му е от значение. 

 

Мога да помогна на автора ако има конкретни питания и се е ориентирал вече какво ще прави? Както казах имобилайзера, турбопътищата, и кулера сега ги няма. Слагането на тия неща ще усложни и оскъпи нещата толкова, че според мен за АФН не си струва. Като платформи за доработки и АФН и ПД имат потенциал. За мен обаче чипираната ПД е топ попадение за цената. Скорости може да се вземат и от 2.5тди тогава ще може да се вдигат и около 240+ 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата пада,ако все още има аВуди АЦЕ с механичен индЖектопляктор което да е в топ състояние.

http://www.zeperfs.com/en/duel5089-2899.htm

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се вземат двигател и скорости от А4 куатро ТДИ, тогава означава ли, че бутона за блокаж на диференциала остава ненужен или вече го няма ?

На дизеловите А4 куатро/предно, скоростните кутии с какво предавателното число са на главното предаване?На компито е 4,55,на другите бензинови е 4,11.Има и 3,89 ,но незнам на кои модели ги слагат.Блокажа не е толкова важен,хората карат само с един задвижващ мост без блокаж и нямат проблеми.Аз досега моя не съм го ползвал при нужда,а само си експериментирах на снега как действа.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Блокажа не е толкова важен,хората карат само с един задвижващ мост без блокаж и нямат проблеми.

Разликата е, че с един мост може да откачиш някое задно колело и колата ще продължи, а при куатро оставаш на пътя, ако едното колело пропадне и нямаш блокаж.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата пада,ако все още има аВуди АЦЕ с механичен индЖектопляктор което да е в топ състояние.

 

Ела в събота на Междене да те почерпя. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е, че с един мост може да откачиш някое задно колело и колата ще продължи, а при куатро оставаш на пътя, ако едното колело пропадне и нямаш блокаж.

Относно блокажа,имах предвид,ако колелото, започнало да буксува в кал,лед, да е от задвижващия мост.А единствената кола,която съм виждал да се движи на три гуми /без задна/ е ситроен ксантия.При Ауди може да стане,ако задната главина е стъпала на лагерна количка или крик с колелца,иначе не знам как ще се движи на три гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: Нямам си никаква идея как ще се отрази суап тди в компетишън!

Спам: АЦЕ-то е възможно най-най-НЕвървящия 2.0 16v така, че много подценявате бомба-дюзата! Аз предложих........ако има някой с читав такъв /без значение седан, авант или купе/ съм готов за сверка на всякаква дисциплина! А3-та е на предно, ремапната с хибридна турбина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спам: АЦЕ-то е възможно най-най-НЕвървящия 2.0 16v така, че много подценявате бомба-дюзата! Аз предложих........ако има някой с читав такъв /без значение седан, авант или купе/ съм готов за сверка на всякаква дисциплина! А3-та е на предно, ремапната с хибридна турбина!

Спам: Ако боНба дюзата е сток, читаво ACE,KR,PL или 9A така ше ти обърне саждите на обратно че няма да ти се вЕрва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От АЦЕ в кондиция по-вървежен 2.0 16кл 150 коня е само на Рено и Опел!!! Те са с половината мазане на АЦЕ/АБФ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако, ако, ако..........писАл съм ква е, така че мое да ми обърне единствено препуциума :) и къде намешА KR в цЕлата раота?! Нещата мноо избегАха от същността на темата. Ааааа и един жокер.........понеее све сте драгаджии..............някой да знае 11 секудно N/А АCЕ щото има 1.9 тди такова?! 

Редактирано от Williams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 ПД с хибрид 1752 и кадърен софт на 1.6 налягане е мин. 180 коня на 1200 кила

80-тката никакъв шанс няма казвам го от опит

Ще е интересно да се сложи ПД 131 в коша на компетишан куатро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...