Jump to content

Светна ми лампата за акумулатора


theshatter

Recommended Posts

Здравейте колеги, току що ми светна лампата за акумулатора в движение. Няма грешки, проверих. От какво може да е. Моля за бързи отговори защото ми се очертава дълго пътуване да знам какво да предприемам. Колата е А4 Б6, 2.5тди.

 

Благодаря предварително

 

12345.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери стегнат ли е дебелия кабел на алтернатора провери и всички предпазители,ако всичко е наред там сваляне и ремонт на алтернатора.Също провери и контактите на буксата с тънкия кабел.

Редактирано от koko76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четките на алтернатора  е най-лекия вариант,ако е бош сравнително евтино,ако е валео ,малко по сложно и скъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги. Проверих с волтметъра, акумулатора не зарежда когато е запалена колата, ама грам. И тъй като когато мерих гасих колата два пъти и я палих, след второто палене започна да се чува едно стържене, нещо от сорта на "допир на четката в метал". Така че съм за ремонт и вече колата е в гаража и пътуванията се отлагат за жалост. Дано ремонта не е от скъпите. Благодаря ви за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатор или четки оправи го преди да пътуваш че може да висиш някъде по пътищата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Здравейте,

 

да не отварям нова тема. Днес ми светна лампата на акумулатора, както си стоя на светофар. Предположих, че ми е ниско нивото на волтажа, тъй като от 2 месеца насам карам на мнг кратки разстояния от по 3-4км и постоянно спирам, паля и така всеки ден. 

 

Какво направих. Изкл климатика, спрях СДто. И почнах да я държа в по-високи обороти с надеждата, че така може да зарежда повече(може и да съм в пълна грешка не знам). Засилих се по бул. България. След малко огасна лампата като спирах на следващите светофари. Като тръгна и дам гас светваше и на светофар пак гаснеше. После от България по канала до орлов мост отново каране на високи обороти и лампата се угаси и не светна повече.

 

Според Вас има ли място за притеснение или всичко се дължи на изтощен акумулатор? Да добавя, че нямам проблем с паленето или каквото и да било друго.

 

Колата е б6 1.9тди avf

Редактирано от xaxaxaxaxaxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мойта преди няколко месеца светна лампата, карах 40 км докато се прибера, оказаха се четки и нещо друго по колектор до колкото помна. 60 леа всичко с сваляне и качване на алтернатор в моя град.

Като светна първия път лампата изгасих колата за 10 мин, после тръгнах и след 10 км. пак светваше, така няколко пъти, като я изгася и тръгна преди да я откарам на сервиз за алтернатори.

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги,и на мен ми светна лампата а акумулатора.Пътувах от Пловдив за Бургас,и на 20км.преди Бургас ми светна лампата.Според вас ще мога ли да се прибера до Пловдив след два дена,или да не рискувам.Това ли са вариантите-Алтернатор,или четки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интесното е че когато светне лампата на акумулатора, никога не е от акумулатора. А пък когато наистина е акумулатора, тази лампа не светва. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,проблема ми е установен и решен.Оказа се че релето ми е дало фира в Генератора.Тъй като имах лек теч на масло,аз си мислех че теча ми е от семеринг на Колянов вал.Оказа се обаче че теча е от гарнитура-само че не гарнитурата на капака на клапаните,а под нея имало още една гарнитура.Та от въпросната гарнитура е капало масло точно върху генератора.Генератора беше направо удавен от масло.И за това ми е изпляскало и релето.Смениха ми релето,преди това ми измиха обилно целия Генератор,защото както казах по-горе,направо плуваше в масло.Почистиха го добре,подсушиха го,замериха го на стенд че работи и зарежда както трябва,и ми го монтираха на ново.Забравих да спомена,че преди да се установи проблема,замерихме акумулатора и се оказа че не зарежда-и така стана яно че проблема е в Генератора.Само да ви кажа колеги колко ми излезна цялата операция.Чисто ново реле-60лв.За работа ми взеха 150лв.тъй като се сваля почти цялата предница на автомобила.Самия Генератор е на много криво място.Все едно се прави обслужване на колата-вие си направете изводи за какво става въпрос.Автомобила е Ауди А4 Авант,2002г.2.5ТДИ Куатро,180к.с.Казвам го за уточнение просто.Това беше от мен-лек ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 5 years later...

Здр.колеги светна ми лампата на акомулатора смених алтернатора чисто нов и след една седмица отново ми светна казват ми че е динамото възможно лие това колата е Ауди а4 б8 2009 дизел...благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерих го 11.80 при запален мотор свалям клемата на плюса и угасва колата...но на компютъра излезе че стартера не въртял и затова казват че няма проблем със алтернатора 😔

За мен е отново алтернатора 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...