theshatter Публикувано 20 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 Здравейте колеги, току що ми светна лампата за акумулатора в движение. Няма грешки, проверих. От какво може да е. Моля за бързи отговори защото ми се очертава дълго пътуване да знам какво да предприемам. Колата е А4 Б6, 2.5тди. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 20 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 (Редактирано) Провери стегнат ли е дебелия кабел на алтернатора провери и всички предпазители,ако всичко е наред там сваляне и ремонт на алтернатора.Също провери и контактите на буксата с тънкия кабел. Редактирано 20 Септември 2014 от koko76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 четките на алтернатора е най-лекия вариант,ако е бош сравнително евтино,ако е валео ,малко по сложно и скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theshatter Публикувано 20 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 Мерси колеги. Проверих с волтметъра, акумулатора не зарежда когато е запалена колата, ама грам. И тъй като когато мерих гасих колата два пъти и я палих, след второто палене започна да се чува едно стържене, нещо от сорта на "допир на четката в метал". Така че съм за ремонт и вече колата е в гаража и пътуванията се отлагат за жалост. Дано ремонта не е от скъпите. Благодаря ви за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 20 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 Алтернатор или четки оправи го преди да пътуваш че може да висиш някъде по пътищата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 Кво стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте, да не отварям нова тема. Днес ми светна лампата на акумулатора, както си стоя на светофар. Предположих, че ми е ниско нивото на волтажа, тъй като от 2 месеца насам карам на мнг кратки разстояния от по 3-4км и постоянно спирам, паля и така всеки ден. Какво направих. Изкл климатика, спрях СДто. И почнах да я държа в по-високи обороти с надеждата, че така може да зарежда повече(може и да съм в пълна грешка не знам). Засилих се по бул. България. След малко огасна лампата като спирах на следващите светофари. Като тръгна и дам гас светваше и на светофар пак гаснеше. После от България по канала до орлов мост отново каране на високи обороти и лампата се угаси и не светна повече. Според Вас има ли място за притеснение или всичко се дължи на изтощен акумулатор? Да добавя, че нямам проблем с паленето или каквото и да било друго. Колата е б6 1.9тди avf Редактирано 2 Септември 2015 от xaxaxaxaxaxa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) и на мойта преди няколко месеца светна лампата, карах 40 км докато се прибера, оказаха се четки и нещо друго по колектор до колкото помна. 60 леа всичко с сваляне и качване на алтернатор в моя град.Като светна първия път лампата изгасих колата за 10 мин, после тръгнах и след 10 км. пак светваше, така няколко пъти, като я изгася и тръгна преди да я откарам на сервиз за алтернатори. Редактирано 2 Септември 2015 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kstoichev Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Колеги,и на мен ми светна лампата а акумулатора.Пътувах от Пловдив за Бургас,и на 20км.преди Бургас ми светна лампата.Според вас ще мога ли да се прибера до Пловдив след два дена,или да не рискувам.Това ли са вариантите-Алтернатор,или четки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Ремък също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Интесното е че когато светне лампата на акумулатора, никога не е от акумулатора. А пък когато наистина е акумулатора, тази лампа не светва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klos Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Лампата светва когато напрежението от алтернатора е по-ниско и не зарежда акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Точно така - винаги проблема е че алтернатора не си върши работата както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 При мен беше заминал алтернатора, а НЕ светна лампата - иди им схвани логиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Може да са само четките, но може да се смени четките с регулатора за по- сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kstoichev Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Колеги,проблема ми е установен и решен.Оказа се че релето ми е дало фира в Генератора.Тъй като имах лек теч на масло,аз си мислех че теча ми е от семеринг на Колянов вал.Оказа се обаче че теча е от гарнитура-само че не гарнитурата на капака на клапаните,а под нея имало още една гарнитура.Та от въпросната гарнитура е капало масло точно върху генератора.Генератора беше направо удавен от масло.И за това ми е изпляскало и релето.Смениха ми релето,преди това ми измиха обилно целия Генератор,защото както казах по-горе,направо плуваше в масло.Почистиха го добре,подсушиха го,замериха го на стенд че работи и зарежда както трябва,и ми го монтираха на ново.Забравих да спомена,че преди да се установи проблема,замерихме акумулатора и се оказа че не зарежда-и така стана яно че проблема е в Генератора.Само да ви кажа колеги колко ми излезна цялата операция.Чисто ново реле-60лв.За работа ми взеха 150лв.тъй като се сваля почти цялата предница на автомобила.Самия Генератор е на много криво място.Все едно се прави обслужване на колата-вие си направете изводи за какво става въпрос.Автомобила е Ауди А4 Авант,2002г.2.5ТДИ Куатро,180к.с.Казвам го за уточнение просто.Това беше от мен-лек ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Ми то добре колега, че сте оправили генератора, но въпросната гарнитура на главата пак ще го окъпе в масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kstoichev Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Въпросната гарнитура е сменена и всичко е ок.Няма да го окъпе пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan-1987 Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Здр.колеги светна ми лампата на акомулатора смених алтернатора чисто нов и след една седмица отново ми светна казват ми че е динамото възможно лие това колата е Ауди а4 б8 2009 дизел...благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Алтернатор и динамо е почти едно и също.Дай да уточним какво си сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan-1987 Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Извинявам се алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Отивай в сервиз където са го сменяли да видят какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan-1987 Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Казват ми че е стартера гледат Даме изработят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Замерете зареждането колко е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan-1987 Публикувано 16 Март 2022 Доклад Share Публикувано 16 Март 2022 Замерих го 11.80 при запален мотор свалям клемата на плюса и угасва колата...но на компютъра излезе че стартера не въртял и затова казват че няма проблем със алтернатора 😔 За мен е отново алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване