MPAK Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Днес си взех моята, след пълно обслужване. За смяна на ремък с ролки и водна помпа, масло на двигател, масла на скоростна кутия и диференциали, всички филтри без въздушния (сменян е скоро и ще си взимам спортен като дойде ред да го сменям) ми взеха 668 лева след 20% отстъпка (собствениците на сеервиза са ми познати). Мисля че е доста прилична цена за услугата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Наистина страхотна цена...Значи си сменил маслото на скоростната?Да не би да си автоматик?Моите консумативи са оригиналните по принцип.Помпата и ангренажният ги дават да се сменят на 120 000 километра или на 5 години,което настъпи първо...Но съм чувал,че ако не са оригинални трябва да се сменят на 60 000 километра.Понеже темата е за консумативи....Преди два дена ми смениха термодатчика - febi 22 лева... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) 6-степенна ръчка съм, гледам че на 90 000 се сменя по книга и викам за всеки случай да го сменя и него, че знам ли кога са го сменяли. Сега силно се замислям за свещите, ама не съм имал проблем досега и се чудя дали да ги барам изобщо. Редактирано 24 Февруари 2015 от MPAK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 АЗ моята преди да я купя мина през сервиз...закачиха я на компютъра и един час я тестваха...та тогава още ми казаха че свещите са за смяна,не знам какви стойности , къде са гледали.Та ако и ти се двуумиш по-добре си ги смени...даже е препоръчително и кабелите да се сменят...А това за маслото на скоростната и аз съм чувал за пробег от 60-90 000 километра....но има и мнение че не се води обслужваемо т.е. не се сменя.....А ти даже си го имаш по книжка...чудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 По-скоро се е пообъркал няма по книжка смяна на масло на ръчна скоростна като сервизен интервал! Само на автоматична. Ако греша - моля за скан нансервизната книжка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Може и да съм се объркал със свещите, те бяха май на 90к километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Става дума за маслото на скоростната освен ако горе не си се изразил погрешно. Маслото на скоростната ти е без сервизен интервал за смяна, свещите ти са на 90K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Точно, за маслото май нищо не пишеше, но реших да го сменя и него та да съм си спокоен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mineff Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Добра вечер на всички участници във форума! С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI. Благодаря ви Редактирано 8 Април 2015 от Mineff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 И аз днес смених маслото на скоростната кутия.От ауди потвърдиха че няма интервал за смяна,но е препоръчително да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Съдейки по VAG номера- кутията е DSG.6 литра ли ти заминаха?Добра вечер на всички участници във форума! С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI. Благодаря ви За да го филтрирам в ЕТКА-та, ще ми трябва:Година - ?Код на мотора - ?VIN номер - ?Колко степенна е кутията (ако е ръчна) - ? То сега като се сетя, ти като ми дадеш VIN, другата информация ще си я получа и сам!Прати ми го на л.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mineff Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) ОК, 10х Редактирано 9 Април 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Но, ще ми извади VAG номер на карето - + скоби, маншон и т.н. Ето така. Само кажи, кой номер те интересува в частност: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Ето, какво ми "подшушна" ETKA за полуоската на колегата Mineff: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Възможно ли е в ауди да са объркали маслото?Кутията ми е ръчна и събира 2,3л.Какъв е номера на маслото за ръчна скоростна кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Извинявай, моя грешка. За DSG трябва да е G 052 185 A2, докато на снимката която си дал, маслото е G 052 171 A2.Май очите ми започват да отслабват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 тук е описана причината поради която е препоръчителна смяната му: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Колега Mineff, нали разбра кои са ти маншоните: Вътрешно каре:Оригинален номер:1K0498201Допълнителна информация:кръг на дупките: 86ммвисочина: 110ммстрана на монтаж: от страната на трансмисиятавътрешен диаметър 2: 100ммвътрешен диаметър 1: 27ммотвор: 8.6ммброй на дупките: 6 Външно каре:Оригинален номер: 1K0498203масто на монтаж: от страната на колелотовътрешен диаметър 1: 25 ммвътрешен диаметър 2: 86 ммвисочина: 120 ммтермопласттермокомпенсационен (разтегаем) болтмярка на резбата: M16x1.5x77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mineff Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) За пореден път с благодарност за отзивчивостта и коректността на bsdnikolov. Редактирано 9 Април 2015 от Moonland ЦИТИРАНЕ НА ПРЕДХОДНО МНЕНИЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 тук е описана причината поради която е препоръчителна смяната му:SAE 70W75 viscosity gear oil. Верно ли това му е вискозитета?За моята ( 1.6 i BGU ) и дават 75W80....,но аз и сложих 75W90 Мотул естер кор....няма никакви ядове и определено превключването стана по-плавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Мое лично мнение- по-добро от това в завода няма. Вярно, че маслото си е от Ауди но все пак... Това за загубата на свойства на маслото ми звучи като начин да те излъжат да ти вземат парите.... Няма място за сравнение, но ладата ми е с масло в скоростите от 1993г. и до сега само е долято 1 път много малко, и си работи перфектно ( да не говорим че има и лади от 1978г. с оригинално масло на по 150к километра и скоростите влизат идеално)Докато нещо работи не бива да се пипа. Ако наистина има шум и по-трудно влизане на предавките, може да се замили човек за нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Абе....заводско..кво да не е по извънземна технология като е заводско....и няма нищо вечно...лади от 1978 на 150 000 километра пробег....????И верно ли ги сравни с Аудито???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Не е тук мястото за водене на спорове относно марките коли.Дадох пример с ладата, защото имам такава и ги познавам.Тогава ще дам пример с бмв-то от 88-ма на един съсед. Той не е сменял маслото в скоростната кутия от както е купил колата. Предавкитв влизат абсолютно перфектно. Колата е на 210 000 километра.Няма просто причина да се сменя това масло. А може би искаш да ми кажеш, че на ауди маслото в скоростите не може да издържи и 10 години, а на бмв и лада издържа по над 20??? Ти защо го смени? Шумове? Запъване при влизане на предавките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Влизали по добре след смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Не че нещо,,,,,,няма да се заяждам,наистина не му е тук мястото.Но кола от 1988 година само на 210 000 километра и друга 10 годишна на 170 000 километра????Аз ли не виждам логиката , защо съм го сменил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване