Jump to content

Кой двигател е по-добър в a6 c5??


Recommended Posts

Колеги, добър вечер на всички! Имам една дилема, предстои ми пътуване до Австрия и Германия, номера е там, че ще карам колата на един приятел до там и мисля да взема кола от Германия или Австрия с цел лично ползване. Двоумя се между 2.7т quattro и 3.0 quattro, другия въпрос е да е с ръчни скорости или автоматик (tiptronic)? И двата са в A6 c5. Ще съм благодарен на всякакъви мнения от хора, които са притежавали или притежават или просто имат какво да кажат по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

3.0 с автомат и куатро върви прилично. Просто прилично.

2.7 без чип не си заслужава - разликата с 3.0 не е голяма. С чип нямат общо.

Ако не търсиш автомат, 1.8Т с чип е по-добре от 3.0 ^_^  - минимална разлика мощността, но по-лека предница и по-добро поведение, много по-леко обслужване (смешни разходи за толкова голяма кола)

...а 2.7 с ръчна кутия вече е съвсем различно.....

на всичко може да сложиш газ, разходът на 3.0 е с около 2 литра надолу (на газ) от 2.7

 

Ако не те притеснява разхода - вземи 2.7, за да не съжаляваш после. Ако те притеснява разхода - вземи 1.8Т. 3.0 е нито рак, нито риба.

Като се има предвид че колата ще е на 12-15 години, дай повече пари за кола на малко км (нещо на 120-150к км). Като изключим 1.8Т, ремонтите на 6 цилиндровите мотори с лекота може да надхвърлят цената на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, 1.8т съм го изключил от сметките,защото не искам напомпана малолитражка,а по сериозен двигател от към коне и кубици.Със сигурност, какъвто и да е двигателя ще се слага газ. Гледам за коли до 200х.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегуваш се, нали? Кубиците не правят една кола мощна,а кс+ Nm на двигателя. Само софтуерно 1.8Т може да бъде докарано до 220 кс. Обслужването, както написа Робо е по евтино, лесно и бързо в сравнение с V6.При тях имаш доколкото съм чел два катализатора, две глави и две ламбда сонди. С моето 1.8Т раздавам шамари на всички TDI-та и някои Х3 Х5 Х6 в града и извън града до 220 км/ч,без 3.0ТDI защото не съм попадал на такъв модел до мен или пред мен, който да желае да покаже мощността си. Кубиците са за авторитет, а не за мощност. Километрите също не са от голямо значение, важното е как е бил поддържан мотора. Имам едно 1.8Т което е навъртяло над 1 000 000 км и е работило до последно. Това разбрах, като реших да го обслужа

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че няма разлика между малолиражка и по.голям двитател. Вземи покарай нещо с 3 л и нагоре и пак си фонтазирай за тръцко особено в купе на а6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За града 1.8 т става, ама на магистралата да ти бучи на 4.000 об - точно след 20 минути главата ми е компот, така че ако караш много извънградско си е мъка 1.8т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумовете зависият и от предавателните числа на трансмисията. Колко кг реално тежи една А6/С5?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. С моето 1.8Т раздавам шамари на всички TDI-та и някои Х3 Х5 Х6 в града и извън града до 220 км/ч,без 3.0ТDI защото не съм попадал на такъв модел до мен или пред мен, който да желае да покаже мощността си.

А те знаеха ли, че се състезавате?

Едно приятелче смени две X3-ки 3.0д, старата и новата. И двете бяха чипирани, мога да ти гарантирам, че тази кола няма шанс да я разстреляш с чипнато 1.8Т.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумовете зависият и от предавателните числа на трансмисията. Колко кг реално тежи една А6/С5?

малко над 1600..това за Авант

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегуваш се, нали?

Колега не се шегувам, не искам малък двигател, по-скъпата поддръжка и и евентуални ремонти не ме притесняват. Няма да я засилвам повече,за това искам що годе мощен двигател. Не карам много км на година, имам 2месеца в годината горе долу пътуване всеки ден до столицата, което са ми 110км на ден. Редактирано от TreKSTeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега спрял съм се на 2.7т и 3.0, защото ми допадат, като кубатура, мощност и разход.6така вади и доста приличен звук. Вече 4.2 ми идват малко множко конете, не че не ми харесва просто, ще е по на там във времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За града 1.8 т става, ама на магистралата да ти бучи на 4.000 об - точно след 20 минути главата ми е компот

На коя магистрала,в Германия?Тук у нас с 200,не е много за предпочитане.

Иначе на А6/C5/ голям мотор ще му е много добре,щом се търси и quattro версия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко оффтопик:понеже не съм имал щастието да карам този неземен мотор 1,8т бихте ли ми казали на колко оборота е на 140км/ч (по километраж с гуми съответстващи на диаметъра на производителя,т.е. ако са 15 195/65 ако са 17 225/45 и т.н.).

Integrale45 ти повярва ли си на написаното за плескането и шамарите?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за кой точно 1.8т питаш и с каквва скоростна кутия ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 1.8 т куатро а6 ц5, мисля че на 5 скорост, 36.5 км/час си на 1000 об, тоест на 4 000 об трябва да е към 146 - 150 км/час да кажем, ами извънградско се кара с 130 - 140, отделно като се изпреварва  -160 до към 170, така че 4000 об са си нормални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръц в А4 с 5НР19 дава около 96-98 км/ч при 2000 об/мин. А на 3000 об/мин този двигател е в момента в който мотора има горе-долу най-голям въртящ момент и е всичко друго но не и шумен. Реално с моята А4-ка имам проблем че почват да ми свистят от уплатненията на вратите след 120 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че нещо ама за какви шлемофони говорите при нормално запазено 1,8т?? Мотора се чува, тембъра не е приятен, но количеството шум е нищожно. След 150 няма шанс да чуваш мотора преди вятъра и гумите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че нещо ама за какви шлемофони говорите при нормално запазено 1,8т?? Мотора се чува, тембъра не е приятен, но количеството шум е нищожно. След 150 няма шанс да чуваш мотора преди вятъра и гумите. 

 

Така е...тогава е най-красивия момент, особено ако возиш със себе си някого който да речем има Хонда или нещо друго бръмчащо и не може да разбере че караш с 200, защото единственото което се чува в колата е вятъра, който профучава покрай нея..относно шума няма да имаш проблеми колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори в немския сайт а6 c5 1.8тq 180к.с са много редки...А 3.0 има 4-5 с добър набор от екстри...Не мисля,че v6 ще е по-зле от 1.8т, като вървеж, устойчивост пък дори и шум в купето,пък ако излезне и някой с ръчни скорости още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С шума няма да имаш проблеми..предимството на по-големите мАтори ще е че ще чуваш наистина звук на агрегат, а не прахосмукачка (не че не е поправимо), но реално погледнато по-големите мотори са по-улегнали и по-приятни за лежерно и мазно каране, защото при тръца трябва да сменяш малко повече скоростите..по-младежки е според мен..след 120 на пета като натиснеш педала до долу няма да има драма, ама ако очакваш от 60 на трета да литнеш нема как да дстане :Д..иначе в германия ще намериш избор предимно от големите мАтори..но тръца е наистина забавна кола..навъртях вече 6к км на С5-цата за 2 месеца и си е кеф..макар и още да не е кой знае какво :)..там поне има къде да се развиеш както и при 2.7..другите е на принципа качваш се и караш :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далаверата при 6-ците е че шанса да попаднеш на добре обзаведена откъм екстри е доста по-голям. Тръца май идва доста базов така или иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно...тръц с екстри е рядко срещано..не че всичко не се прави и не се намира, но реални шестаците са и по-евтини и по-обзаведени

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...