TreKSTeR Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Колеги, добър вечер на всички! Имам една дилема, предстои ми пътуване до Австрия и Германия, номера е там, че ще карам колата на един приятел до там и мисля да взема кола от Германия или Австрия с цел лично ползване. Двоумя се между 2.7т quattro и 3.0 quattro, другия въпрос е да е с ръчни скорости или автоматик (tiptronic)? И двата са в A6 c5. Ще съм благодарен на всякакъви мнения от хора, които са притежавали или притежават или просто имат какво да кажат по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 3.0 с автомат и куатро върви прилично. Просто прилично.2.7 без чип не си заслужава - разликата с 3.0 не е голяма. С чип нямат общо.Ако не търсиш автомат, 1.8Т с чип е по-добре от 3.0 - минимална разлика мощността, но по-лека предница и по-добро поведение, много по-леко обслужване (смешни разходи за толкова голяма кола)...а 2.7 с ръчна кутия вече е съвсем различно.....на всичко може да сложиш газ, разходът на 3.0 е с около 2 литра надолу (на газ) от 2.7 Ако не те притеснява разхода - вземи 2.7, за да не съжаляваш после. Ако те притеснява разхода - вземи 1.8Т. 3.0 е нито рак, нито риба.Като се има предвид че колата ще е на 12-15 години, дай повече пари за кола на малко км (нещо на 120-150к км). Като изключим 1.8Т, ремонтите на 6 цилиндровите мотори с лекота може да надхвърлят цената на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 27 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Благодаря колега, 1.8т съм го изключил от сметките,защото не искам напомпана малолитражка,а по сериозен двигател от към коне и кубици.Със сигурност, какъвто и да е двигателя ще се слага газ. Гледам за коли до 200х.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Шегуваш се, нали? Кубиците не правят една кола мощна,а кс+ Nm на двигателя. Само софтуерно 1.8Т може да бъде докарано до 220 кс. Обслужването, както написа Робо е по евтино, лесно и бързо в сравнение с V6.При тях имаш доколкото съм чел два катализатора, две глави и две ламбда сонди. С моето 1.8Т раздавам шамари на всички TDI-та и някои Х3 Х5 Х6 в града и извън града до 220 км/ч,без 3.0ТDI защото не съм попадал на такъв модел до мен или пред мен, който да желае да покаже мощността си. Кубиците са за авторитет, а не за мощност. Километрите също не са от голямо значение, важното е как е бил поддържан мотора. Имам едно 1.8Т което е навъртяло над 1 000 000 км и е работило до последно. Това разбрах, като реших да го обслужа Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Добре че няма разлика между малолиражка и по.голям двитател. Вземи покарай нещо с 3 л и нагоре и пак си фонтазирай за тръцко особено в купе на а6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 За града 1.8 т става, ама на магистралата да ти бучи на 4.000 об - точно след 20 минути главата ми е компот, така че ако караш много извънградско си е мъка 1.8т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 зависи от кутия и купе...и от модел двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Шумовете зависият и от предавателните числа на трансмисията. Колко кг реално тежи една А6/С5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) . С моето 1.8Т раздавам шамари на всички TDI-та и някои Х3 Х5 Х6 в града и извън града до 220 км/ч,без 3.0ТDI защото не съм попадал на такъв модел до мен или пред мен, който да желае да покаже мощността си.А те знаеха ли, че се състезавате?Едно приятелче смени две X3-ки 3.0д, старата и новата. И двете бяха чипирани, мога да ти гарантирам, че тази кола няма шанс да я разстреляш с чипнато 1.8Т. Редактирано 28 Януари 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Шумовете зависият и от предавателните числа на трансмисията. Колко кг реално тежи една А6/С5?малко над 1600..това за Авант Редактирано 28 Януари 2015 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Шегуваш се, нали? Колега не се шегувам, не искам малък двигател, по-скъпата поддръжка и и евентуални ремонти не ме притесняват. Няма да я засилвам повече,за това искам що годе мощен двигател. Не карам много км на година, имам 2месеца в годината горе долу пътуване всеки ден до столицата, което са ми 110км на ден. Редактирано 28 Януари 2015 от TreKSTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Ами като не те бъркат скъпите поддръжки, ремонти и имаш извън градско, защо не гледаш 4.2 мАтор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Ами колега спрял съм се на 2.7т и 3.0, защото ми допадат, като кубатура, мощност и разход.6така вади и доста приличен звук. Вече 4.2 ми идват малко множко конете, не че не ми харесва просто, ще е по на там във времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 За града 1.8 т става, ама на магистралата да ти бучи на 4.000 об - точно след 20 минути главата ми е компотНа коя магистрала,в Германия?Тук у нас с 200,не е много за предпочитане.Иначе на А6/C5/ голям мотор ще му е много добре,щом се търси и quattro версия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Може ли малко оффтопик:понеже не съм имал щастието да карам този неземен мотор 1,8т бихте ли ми казали на колко оборота е на 140км/ч (по километраж с гуми съответстващи на диаметъра на производителя,т.е. ако са 15 195/65 ако са 17 225/45 и т.н.).Integrale45 ти повярва ли си на написаното за плескането и шамарите? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) А за кой точно 1.8т питаш и с каквва скоростна кутия ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 В 1.8 т куатро а6 ц5, мисля че на 5 скорост, 36.5 км/час си на 1000 об, тоест на 4 000 об трябва да е към 146 - 150 км/час да кажем, ами извънградско се кара с 130 - 140, отделно като се изпреварва -160 до към 170, така че 4000 об са си нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 При мен автомата при 3000 оборота е със 145-150. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Тръц в А4 с 5НР19 дава около 96-98 км/ч при 2000 об/мин. А на 3000 об/мин този двигател е в момента в който мотора има горе-долу най-голям въртящ момент и е всичко друго но не и шумен. Реално с моята А4-ка имам проблем че почват да ми свистят от уплатненията на вратите след 120 км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Не, че нещо ама за какви шлемофони говорите при нормално запазено 1,8т?? Мотора се чува, тембъра не е приятен, но количеството шум е нищожно. След 150 няма шанс да чуваш мотора преди вятъра и гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Не, че нещо ама за какви шлемофони говорите при нормално запазено 1,8т?? Мотора се чува, тембъра не е приятен, но количеството шум е нищожно. След 150 няма шанс да чуваш мотора преди вятъра и гумите. Така е...тогава е най-красивия момент, особено ако возиш със себе си някого който да речем има Хонда или нещо друго бръмчащо и не може да разбере че караш с 200, защото единственото което се чува в колата е вятъра, който профучава покрай нея..относно шума няма да имаш проблеми колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Дори в немския сайт а6 c5 1.8тq 180к.с са много редки...А 3.0 има 4-5 с добър набор от екстри...Не мисля,че v6 ще е по-зле от 1.8т, като вървеж, устойчивост пък дори и шум в купето,пък ако излезне и някой с ръчни скорости още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 С шума няма да имаш проблеми..предимството на по-големите мАтори ще е че ще чуваш наистина звук на агрегат, а не прахосмукачка (не че не е поправимо), но реално погледнато по-големите мотори са по-улегнали и по-приятни за лежерно и мазно каране, защото при тръца трябва да сменяш малко повече скоростите..по-младежки е според мен..след 120 на пета като натиснеш педала до долу няма да има драма, ама ако очакваш от 60 на трета да литнеш нема как да дстане :Д..иначе в германия ще намериш избор предимно от големите мАтори..но тръца е наистина забавна кола..навъртях вече 6к км на С5-цата за 2 месеца и си е кеф..макар и още да не е кой знае какво ..там поне има къде да се развиеш както и при 2.7..другите е на принципа качваш се и караш :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Далаверата при 6-ците е че шанса да попаднеш на добре обзаведена откъм екстри е доста по-голям. Тръца май идва доста базов така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Абсолютно...тръц с екстри е рядко срещано..не че всичко не се прави и не се намира, но реални шестаците са и по-евтини и по-обзаведени Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване