Jump to content

Кой двигател е по-добър в a6 c5??


Recommended Posts

Именно за това търся голям мАтор, не съм някакъв тунингар да взема да раздувам тръц да върви...Искам прилично вървяща кола,която да ми доставя удоволствие от шофирането. Те и 3.0 и 2.7 не са някакви страшните самолети ама пак са по-добре от AFN...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Честно казано с 2.7 ще получиш по-приятен въртящ момент като цифра...това което мога да те посъветвам е да се поинтересуваш от 3-литровия двигател и покритието, което е било дискусия в няколко други теми..използвай търсачката и потърси инфо за него, за да разбереш какво имам в предвид..не съм запознат и не мога да кажа, но съм попадал на темите, в които се разисква този казус..

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=168994

 

разгледай тази тема

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко оффтопик:понеже не съм имал щастието да карам този неземен мотор 1,8т бихте ли ми казали на колко оборота е на 140км/ч (по километраж с гуми съответстващи на диаметъра на производителя,т.е. ако са 15 195/65 ако са 17 225/45 и т.н.).

Казвам ти на моята примерно-A4 Avant,quattro,6 степенна ръчна кутия,гуми и джанти-235/45R17 и е тежка доволно.

-при 2200 об./мин.-100 км./ч.-на 6-ста.

-при 3000 об./мин.-140 км./ч.-на 6-ста.

-при 4000 об./мин.-180 км./ч.-на 6-ста.

 

п.с.-И 1.8T не е неземен,a си е един нормален четирицилиндров турбомотор,демек миксер. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано с 2.7 ще получиш по-приятен въртящ момент като цифра...това което мога да те посъветвам е да се поинтересуваш от 3-литровия двигател и покритието, което е било дискусия в няколко други теми...

Четох за никасила,колега до колкото разбрах за него,проблема идвал от сярата в бензина...но имаше и отговори в който се споменава,че небил с никасил...и на газ също не е имало проблеми до сега. Следя във форума, какво се случва. Редактирано от TreKSTeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментираха го колега по-другите теми, чел съм и вашите мнения,мен лично не ме притеснява...никасил микасил всичко се прави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам ти на моята примерно-A4 Avant,quattro,6 степенна ръчна кутия,гуми и джанти-235/45R17 и е тежка доволно.

-при 2200 об./мин.-100 км./ч.-на 6-ста.

-при 3000 об./мин.-140 км./ч.-на 6-ста.

-при 4000 об./мин.-180 км./ч.-на 6-ста.

 

п.с.-И 1.8T не е неземен,a си е един нормален четирицилиндров турбомотор,демек миксер. :hilezh:

 

Твойта ще дойде с по-къси числа заради куатрото. Както казах моята прави 100 на 5-та предавка при 2100 об/мин.

 

А и това което си написал нещо не е вярно. зависимоста трябва да е линейна. Ако на 4000 си на 180 то 3000 си 140 следва на 2000 да си на 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по километраж със заводските гуми и джанти-235/45R17,да не си го измислям-1.8TQ Avant BFB 2006 година.Фото трябва ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнете го спора за 1.8т няма смисъл...кажете ако имате нещо за 3.0 защото по ме влече от 2.7... Някой може ли да даде г.д реален разход, цена за обслужване? Евентуални ремонти ,които може да изскочат? За какво по специфично да гледам,като отида на място?

Редактирано от TreKSTeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2100 си с 100км/ч

При 4200 трябва да си със 200км/ч.

Нормално си изглежда, не виждам грешка.

 

Иначе е приятно дълга тая кутия. Теоретично и 300 можеш да вдигнеш на 6300 оборота, ама тръцко ще умре преди 250 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои километражи им намаля предвидената грешка с увеличаване на скоростта, на Б6 не знам дали е така, но това е едно обяснение за разликите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата показва с 6 скорости, а6 ц5 преди фейса не са си с 5 скорости само, там 5 - та скорост си идва къса и лиспва 6 - та, където вече си падат оборотите и е ок?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се определи при 1000 оборота с колко км/ч се движи по GPS. След това за да се види при 4000 оборота с колко ще е просто се умножава по 4.

Примерно ако при него се получи 45 км/ч при 1000 оборота, тогава при 4000 оборота ще е 180 км/ч.

Грешката в скоростомерите е зададена фабрично в % от реалната скорост. Едно е 3% примерно от 100 и друго е 3% от 180, нали :) . Когато определите при каква скорост реално се движи колата при точно 1000 оборота, тогава зависимостта става линейна и можем да смятаме. А така грешката в % в скоростомера ни лъже.

Моята железница с гуми 215/45 17 при 84 по скоростомер върви с истински 80 (GPS). При 168 км/ч скоростомер реалната кове на 160. 

С промяна в гумите като размер ще има и промяна в тези изходни данни. Затова засичаме по GPS с нашите си гуми и вече правим изчисленията за нашата си конкретна кола към момента. 

Размера на гумите не оказва влияние върху показанията на скоростомера и оборотомера. Така да се каже - един вид те са "вързани". Затова акцентирам върху РЕАЛНАТА скорост на движение на автомобила.

Дали ще сложим гуми от Джон Диър високи 2 метра или ще караме с колелца от скейборд, връзката оборотомер-скоростомер ще се запази и ще показва пак при 100 - 2200 об/мин; 180 - 4000 об/мин., но реалната с гумите от джондиъра ще е над 700 км/ч  :) , а със скейбордови колелета ще е ... да го кажем при показание 180 реално ще е с 35-40 :)

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отплеснахме от темата.....

Мисля си,че ако успееш да намериш 2.7т с ръчка и го чипнеш,ще останеш мноооого доволен.

Ръчка

300+ коне

Куатро

Имам и душегуб и фейсов 3.0тди с 240 магарета

Еми....шестака,съчетан с 500нм си е друга бира

Сега и ще го чипна :-)

Относно километри,обороти и тн всичко е относително- гуми,изправен километраж и тн.

Едната ми кошница е с ъпгрейднат 1.8т и след като се заиграх с вратите при 200 вътре е тихо......

С дизелова кутия съм и при 3800об съм с 200 на 6та....

Което не значи ,че след като въртя до 8200,ще мога да съм с 400км/ч на 7600об .....

3% също са относителни....

Пробвал съм доста гпс устройства и общо взето

200=193

240=225-228

280=260

300= 278

320+=300 по гпс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се отклонявайте толкова, че ще сложат катинара.

Спомням си подобна тема, в която се питаше "по-добър двигател в какво". Ако погледнем поддръжка и разход спрямо вървенето, то 1.8Т идва като най-добър във фейсово купе. Ако гледаме адската икономия, въртящия момент и липсата на куатро не ни вълнува, тогава 1.9тди 131 к.с.  

Моето мнение за бензинов двигател е, че 3.0i е за предпочитане - по-нова разработка, повече мощност. Сдържан в разхода си за това, което предлага. 4.2. V8 не е за всеки. 2.4 е слабичък, а 2.8 е стара разработка и харчи доста за вървенето си, особено с автомат и 4х4. 

На практика всеки вариант има предимства и недостатъци и човек трябва да определи приоритетите - дали да е с по-евтина поддръжка, да харчи по-малко + куатро (1.8Т, 2.4; 2.8; 3.0i всичките на газ), без куатро 1.9тди, дали да върви стабилно, да е куатро и да приеме по-големия разход (3.0i, 4.2), дали да е типтроник (v6, V8) или пък да се сдобие с някой 2.5тди като заклет дизел фен ... Варианти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе е приятно дълга тая кутия. Теоретично и 300 можеш да вдигнеш на 6300 оборота, ама тръцко ще умре преди 250 :hilezh:

Кутията си я харесвам,а относно 250,ще умре и преди това. :hilezh:

 

@TreKSTeR

Извинявай,че ти цапам темата!Дано намериш читава С5-ца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Andy Благодаря,колега за изчерпателния отговор. Като гледам най ми допада 3.0 , както казах не съм фен на тунинг доработките и засилването на двигатели...за това мисля 3.0q ръчка или tiptronic за най-удачния варянт. Не съм и състезател и в повечето случаи карам спокойно,НО е хубаво да се разчита на малко повече мощност. Исках да разбера малко повече за тоя двигател, има ли някакви си негови специфични болежки,които можем да открием при оглед??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...