Raino Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Търся греди( багажник) за А6 4F авант, някой ако има да ги отнасям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Колеги, 3.2 fsi 2008-а (255кс) с какъв размер предни дискове е стандартно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Мисля че са 347 на 30мм..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Колеги да попитам при смяна на пистов ремък ролките (обтяжна и паразитни) както и водна помпа евентуално и ремъчната шайба на колко време се подменят или на какъв период от време или километри е препоръчително да се подменят.Същото ме интересува и за ремъка който задвижва ГНП-то и има обтегач за същия и на какъв период се подменят и има ли някаква специфика.Мотора е ASB 08г.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Километрите зависят от това колко качествени части слагаш......и варира от 50 до 80 000 км.....оригиналните ги дават и повече,ама аз лично не рискувам. Редактирано 27 Септември 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) Колеги нямам време да се ровя във форума и искам да ви задам простия въпрос на клолко километри сменяте въздушния филтър .По принцип го сменям на 2 години тука в Англия. Юли месец си смених филтрите на купето(климатика) август бях в българия и днес установих , че само за три месеца са се задънили ама толкова много че няма накъде и навярно въздушния няма да е много по чист сигурно (сменен е преди 7 месеца и е на 18 000 км) Редактирано 29 Септември 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Аз на 10к км го сменям, в БГ има прах по улиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Сменям на 6 месеца. Инвестицията се възвръща от по-ниския разход на гориво след около месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Благодаря ви много за бързите отговори. Още днес ще го сменя. А дали ситуацията с горивният е подобна .? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krischo Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Значи колеги потвърждавате, че сравнително безболезнено може да се смени климатика с врътките с цифровия. Няма какво да се преправя, само да отида в Ауди да го обучат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Каквото е коментирано тук,няма да имаш някои от екстрите на клима+. Освен панела,има и разни допълнителни датчици и въздуховоди. Но ако целта е само да гледаш две врътки и дисплеи вместо три,смяната на панелите стига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Моите филтри ги сменям на 12000км заедно с маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Аз на 15000 км. всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 На 15 000 км мисля е малко много, особено за София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 А, и Стефане, пък и другите колеги, дето са го борили, как да го сваля това моторче за заключването на резервоара и да го почистя, бе дееб@.ТО елементарно се стигало до него, ама как точно се сваля, за всякви простотии в YouTube има туториали, за тва не.Че и ЕЛСА си инсталирах, там също не намирам.На щипчици някакви видимо е...ама...Отключва когато си поиска, а не ми регва грешка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Аз масово съм извън София на дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Зад задния борднец се намира, май трябва да се открехне леко настрани и стигаш заключването, но не съм 100% сигурен, че така беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 А, и Стефане, пък и другите колеги, дето са го борили, как да го сваля това моторче за заключването на резервоара и да го почистя, бе дееб@.ТО елементарно се стигало до него, ама как точно се сваля, за всякви простотии в YouTube има туториали, за тва не.Че и ЕЛСА си инсталирах, там също не намирам.На щипчици някакви видимо е...ама...Отключва когато си поиска, а не ми регва грешка...Колега, тук е описано как се сваля/слага, ама е на английски http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?146358-Replacing-fuel-flap-actuatorа това е темата, която бях отворил за моторчето http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=164126&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Чел съм я тая тема твоята отдавна, стигнах до кучето, виждам го, но ми се искаше мързелив ВИДЕОтуториал как да го извадя от къщата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Здравейте,от 2 дни имам следния проблем с Колата (3.0 TDI 233 к.с) : Автомобилът пали,въври и харчи перфектно,оборотите на двигателя са нормални ,но понякога двигателят си променя драстично звука...става по-шумен и дрезгав,обикновено го прави когато колата е загряла. Когато се промени звукът на двигателя имам усещането че все едно нещо вие ,но това не се отразява на вървежа или на разхода.Всеки път шумът изчезва когато изфорсирам двигателя и после си караш нормално (без да има такова виене) .Бях в сервиз днес ,на Ваг-Ком няма никакви грешки ,дюзите са в норма,турбината също.За съжаление в сервиза не можаха да чуят шума ,защото се появява само от време на време,но когато се появи е доста силен и осезаем -все едно това не е моята кола.Кажете как да процедирам??? Дали не е тръгнал пистовия ремък?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Бърз въпрос свързан с ремъчното задвижване.В момента сменям ролките,Обтегача и водна помпа та въпроса ми е термостата и демферната шайба препоръчително ли да се сменят утре да не сваляме всичко пак.Видимо проблем с тях няма докато ролките си бяха за смяна водната помпа си беше ОК но е сменяме.Демферната шайба гумената и част е доста мека но не е отлепена а взех нова и тя е така но още не е вложена и мога да е върна,не за друго ами да не изкара по малко от оригиналната.Новата е snr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Ако ме питаш мен смени шайбата със сигурност. На моята видимо и нямаше нищо. Преди няколко месеца, тръгвайки на светофар се разпадна на две...добре, че не се случи на магистралата например. Разминах се само с нова шайба и прекъснат кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Значи колеги потвърждавате, че сравнително безболезнено може да се смени климатика с врътките с цифровия. Няма какво да се преправя, само да отида в Ауди да го обучат.Сменяй смело.аз моя го смених и после в Порше Пловдив.42 лева обучаване и след около 40-50 мин беше ОК.На новия всичко си беше ОК и си работеше/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Колеги, да попитам,някои от вас имал ли е проблеми с меките връзки на генерацията? Говоря за маншоноподобните меки връзки, разположени преди катализаторите, непосредствено зад двитгателя...Аз имах такъв проблем и вчера, след като ве ми писна да пърпори колата, смених меките връзкиш в ,,Крафт"...колата е учудващо тиха...дори не усещам че двигателя работи...Но, интересува ме на някой от Вас това случвало ли му се е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 На някой ако му се пътува/занимава това е 2015 навигацията с карти на ТомТом. Цяла Европа на един диск. Самата карта е от края на 2014. Сваляне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts