Xray

А4 1.8Т може ли да скъса BMW 320i

Recommended Posts

Здравейте фенове, много нов сам в форума, но с Ауди сам много стар и заклет фен :hilezh: .

С Ауди сам женен от 6 години. :hilezh:

Първото ми А4 бе6е 1.9 пе4ка 90кс - видя ми се слабо.

Ъпгреиднах се на A4 1.9TDI- 110kс - :hilezh: мога да кажа 4е е дори по яка от сега6ната ми 4ка - като машина.

Ъпгреиднах се преди 2години на 97г. A4 1.8 20V - 4естно да кажа голям курник се оказа:

постоянно мени оборотите като луда - дебитомери безброй

от време на време не6то и става и смарди от ауспуха на развалени яйца и хич не варви - а после сама се оправя

и най важното - за което и отворих тази тема е 4е умалях да ме късат по сфетофарите разни дръги като

астри GSI, фордове RS а наи ме е яд на разните му там отворковци с БМВ 320ки дето си мислят че са

много бързи и яростни :hilezh:

Та по този повод сам решил да си направя подарак за 4НГ 2007 и да пазарувам - пак А4 офкорсе, но

ве4е 6те е 1.8Т а ако се напални дюшека до тогаз, 6а ска4ам на B6 1.8T или 2.4. По ме вле4е кам 1.8Т -

може яко да се надува мотора и до 360кс :wall:

Та вапроса ми е, някои дърпал ли се е с 1.8Т stock против BMW 320i stock (и купе), от ва6ите савети зависи какав ко6

6те си взема :wall: , понеже твърдо сам ре6ил да ги наказвам тея Бавараджии :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

За сегашния ти автомобил - щом смърди на яйца е 100000 % катализатор, т.е. колата ти в момента е толкова "удушена" ще може и някой Москвич 124 да те дръпне :hilezh: Да не говорим, че това далеч не е двигател за състезатели, печката теглеше повече нали?

Та първо иди да ти разкарат катализатора (в препоръчани сервизи има читав човек) и тогава покарай малко, а и по-лесно ще я продадеш ако не смърди на блато :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ами чесно казано тия 320 са 150 коня така че си навървяват да ти кажа , но нямат шанс срещу 1.8Т!!

а разбра ли се от кво мени оборотите , че имаме един колега със същия двигател и същите оплаквания в оборотите!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ами чесно казано тия 320 са 150 коня така че си навървяват да ти кажа , но нямат шанс срещу 1.8Т!!

а разбра ли се от кво мени оборотите , че имаме един колега със същия двигател и същите оплаквания в оборотите!?

Аха, разбра се, струва6е ми 60 кинта в Аutotrade - дебитомер4е, по4истиха клапата само и се оправи за 2-3к.

Добре 4е маистора там се оказа пе4ен та ме светна как да си го 4истя сам и да не снасям кинти като див.

Отка4а се дебелия марку4 за въздуха дето е на дебитомера (лесно се стига и се намира малко преди всмукателния колектор) и внимателно се по4иства клапата и около нея. Там се сабира мизерия и като варне6 газта на празни обороти клапата не се затваря плътно и компутера по4ва да се 4уди кво иска6.

При мен деиства и все о6те така си карам.

А тва 4е 320ката няма 6анс - така си и мислех :hilezh: , а знае6 ли как е с купето - все пак е по леко.

Катализатора отдавна сам му дигнал мерника ама се 4удех дали няма да светне някоя лампа по таблото

и PCто да са 6а6не не6то?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами колега, да ти кажа и на Т-то ще се опъне, че може и да го дръпне. Каза ми го човек, който ги поназнайва БМВ-тата. Но по-новите модели са мъртви коне, само този, за който говориш, там нещата са доста на кантар, че и в полза на БМВ.

Edited by RossN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами колега, да ти кажа, и на Т-то ще се опъне, че може и да го дръпне...

Аааа не си прав, в една тема те баш тия Бемвета ги изкараха най-умрелите коне. Явно сме попадали на единствените 143573 вървящи бройки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

НЯМА НАЧИН 320i да дръпне А4 1.8Т!!! Просто такъв вариант няма, ако са без модификации! Аз лично съм късал маса пъти 320i с Vectra 2000 16V, a с същата вектра не можех да бия А4 1.8Т - все наравно сме заваршвали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си мисля 4е 1.8Т 6а ги разпорва 320ските.

На мен с моята А4 1.8 ми бягат ама не 4ак толкова много.

А БМВ 318 го прая на сме6ен ( е без 1.8is) .

Дори преди като карах пе4ката А4 1.9 (110кс) по магистралата за Варна се сдавихме с

едно 318, на 30км от София има един много здрав и дълъг баир - направо стана сме6ен,

с колкото карах в равното с толкова и си продалжих по баира, а оня се сдуха да ръга 4та 5та

е в равното на едно варвим но в баира 318ката кляка :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, ти нали питаш за 320, не за 318?

318 си е просто кола. Караш и толкова, подвизи не очакваш. Въпросът е за 320.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi А4 1.8 Т 0-100 - 8.4 сек.

BMW Е36 320 coupe 0-100 - 9.9 сек.

Други разлики вече идват от задкормилните устроиства :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mежду купето и седана на БМВ-то разлики в килограмите и ускорението няма(или са наистина минимални)!!Според мен човек който също поназнайва БМВ-тата ако се карат от равностойни шофиори БМВ-то няма никакъв шанс пред 1.8Т.Иначе и аз много се радвам на ТДИ-то как си набира на баира!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги от вчера имаме 1.8 125 кончета а4-ка и ми е чудно кое и е спънатото?преди имахме а4 2.6 вървеше много,но 1.8-та не върви никак по зле.А спрямо стотицата 2.3 си е рейсърка :( Абе мотора е супер откъм азход и вървеж според мен ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, ти нали питаш за 320, не за 318?

318 си е просто кола. Караш и толкова, подвизи не очакваш. Въпросът е за 320.

Да бе, ама като гледам маи няма кой да ми каже - да, аз го садрах едно 320, с толкова го драпнах и така и така..

Един разпрая А4ката 6а дръпне , друг БМВто :( - маи 6а земам 2.4 мотор та да нема изненади ;)

А ти дори и твардиш 4е Бавареца 6а скъсал 1.8Тто :(

А ина4е пи6а за 318ти баварец, 6тот с моето А4 1.8 20волта такова сам касал и то с 1 кола преднина

а и Е46 (1.8, 118кс) сам садирал :) .

Ами за такива ми стига вътъка (за сега ;) ) и за тва с такива са фаля.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво е това 2.4?

По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.

Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.

А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.

Edited by RossN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бе последния път се мръдна да направиш място и на една малолитражка 2.2

Каква е тая трагедия тука не разбирам... Иначе 2.4 е много куца работа, хич не е за гонки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво е това 2.4?

По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.

Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.

А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.

:( еее, най накрая някакъв по конкретен отговор, а то всеки пи6е ала бала, кой на кого и кво пазправял и т.н.т

Тенкю за савета :hilezh: , никога не сам карал бензиново турбо а само на ТДИ а там като се вклю4и става яко -

предполагам само, 4е на бензинката 6а е о6те по здраво усе6тането.

По4ти се бях разколебал за 1.8Т ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бе последния път се мръдна да направиш място и на една малолитражка 2.2

Каква е тая трагедия тука не разбирам... Иначе 2.4 е много куца работа, хич не е за гонки.

Ти па от кога си атмосферен?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората."

Нещо се обърках :hilezh:

Тубото постянно ли е включено или над определени обороти при форсаж? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво е това 2.4?

По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.

Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.

А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.

НЕЩО май и ти не си много в час

за атмосферките и турбо колите

ама са не ми се обеснява

знай само че турбото не е тва което си мислиш

B):hilezh::(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Па като си толкова осветлен, дай просветли и нас, невежите....

Share this post


Link to post
Share on other sites

НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигател

тия турбо лагави котъри вече не ми ги фали

ATMOSPHERE POWER FOR-EVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигател

тия турбо лагави котъри вече не ми ги фали

ATMOSPHERE POWER FOR-EVER

SLAF, ам ти що тогава караш турбо котър? :hilezh:

и кво стана, сега още по се двуомя с какъв "котър" да се ъпгрейдвам

отколкото преди да пусна темата ? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

НЕЩО май и ти не си много в час

за атмосферките и турбо колите

ама са не ми се обеснява

знай само че турбото не е тва което си мислиш

:):):)

иди му обяснявай за едно 7литрово хеми как ше скъса не полуоските ами кардана направо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе вие откачихте ли бре?

Вземете си купете по един Катерпилар, като не щете турбо...ама и той с турбо...пфу да е.а и гадното турбо, що ли онзи бунак Порше го е изобретил.... а тия тупани от АУДИ, дето нищо не разбират, само го завират из колите, да ги спъват....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.