Invisibl3 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Колеги не намирам достатъчно коментари и мнения за този двигател. Ще се радвам ако някой може да каже нещо повече като обслужване, здравина, добър ли е варианта с автоматични скорости и т.н. Не намирам и кой знае колко обяви с този вариант на двигателя. http://www.cars.bg/c1228898да речем нещо подобно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Invisibl3 Публикувано 9 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Никой ли няма наблюдения над този двигател ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 мотора не блести с някаква динамика особена но ще влачи купето криво ляво. По принцип мотора доколкото съм чел тук от други е читав. Обикновенно има течове на масло откъм главите.Другото е обаче че ми се струва че колата е с мултитроник или иначе тук известната мултитрошляк, не без основание. Самата кутия носи удоволствие като автоматик но заради концепцията си е подложена на амортизация която независимо от поддръжката неизбежно води до сравнително скъп ремонт на фона на общата цена на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Разгледай форума има достатъчно изписано за този мотор.Ето една скорошна тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174035&hl=Всъщност тоя последния 2.4 май е по-различен от предишния ... който е 165 коняАко си тръгнал за V6 гледай 3.0 така и така си решил да си търсиш атмосферен мотор и гледай да е quattro.Има един колега с А6 4F който е тоя мотор та може да го му разгледаш мненията andrei_S40 мисля му беше ника. п.с. Търсачката работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Здрав и прост мотор с верига, лесна газификация. Мотор от старата школа. Не е някоя бегачка, но ако е ръчка на предно колата ще е достатъчно пъргава.Избягвай автомата с предно, че не е много сполучлив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Двигателят е с ангренажен ремък. Първоначално обслужване около 1000 и нагоре лева. Гори си масло. Моята около 2л на 10000 км. Разхода е както ти е написан в обявата и нагоре (на газ). Това е при мен на А6, С5, авант с ръчна скоростна кутия. Двигателят е с код BDV. Не създава проблеми. Колегите споделят за много течове на масло. Аз за сега нямам такива проблеми... Според мен не е за градска кола. Иначе на магистралата си върви. Както са написали колегите, колкото повече коне, толкова по-добре. Но това си зависи и от възможностите - финансовите.... Казват, че 2.8 гори колкото този ДВГ, но върви много по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 (Редактирано) Двигателят принципно не гори масло, милионниците, които караме горят масло - обикновено са свързани с гумички на клапани. Има течове на масло както V6 моторите на Ауди - от гарнитурите на капаци на клапани(2х40лв), гарнитурите на обтегачите на веригите(2х10лв) и тапите зад изпускателните клапани(2х10лв). Ако се обърне внимание на тези проблеми и се сменят при първоначално обслужване после няма да има течове и разход, освен ако моторът не е тотал. Редактирано 10 Юли 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Аз мислех че е като на 4ф с верига ама там кода е BDW моя грешка. Е щом е с ремъци кофти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Кое му е кофтито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 (Редактирано) Еми веригите се сменят 1 път в живота, а като мотора няма ремъци поддръжката е по-евтина Редактирано 11 Юли 2015 от noX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 предпочитам да сменям ремъци на 60-90 хил.км отколкото да треперя някоя верига дали няма да се е разтегнала дали някой оптегач няма да се е износил и мотора да стане на салата само щото съм спестил едни 200-300 лева. Виж ако мотора е с долен разпределителен вал е друго нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Еми веригите се сменят 1 път в живота, а като мотора няма ремъци поддръжката е по-евтина Те не се сменят всеки ден, така че ако разходът е планиран не мисля че е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 (Редактирано) Мойта е 170кона с ремък и номер двигател BDV. Освен с по-бавния вървеш и един отсртанен теч на масалце от маркуча на картерните газове немога да се оплача от нищо за 2те години които я имам. Редактирано 17 Юли 2015 от mangov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Доста хора казват че моторът е бавен, но аз съм го карал доста пъти и не мисля така. Просто иска да е в обороти. Ако не се оставя да пада под 2500, си тегли перфектно, по моите критерии. Звук също докарва някакъв. Няма и лаг, плавен и равномерен е. Но чак да изнемогва с влаченето на купето, вече е прекалено. Зависи човек какво търси. Доста пъти съм изпреварвал с него и никъде не съм усещал остра липса на мощност, особено като го развъртя от 3000 до 6000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Колега ако си близо до Панагюрище или събота и неделя до Пловдив може да се видим да те повозя с мойта да ги прецениш дали ти харесва дърпането. А за звука бас ловя че ще ти хареса 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 170 коня ще си теглят напълно приятно има доста клипове в youtube за ориентир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Invisibl3 Публикувано 27 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Благодаря за мненията колеги. http://www.cars.bg/c1066744този някой дали е ходил да го гледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 За тези пари защо 4ка а не 6ца ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 НЕ си взимай автомат на предно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Invisibl3 Публикувано 28 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) coresnet защо? Редактирано 28 Юли 2015 от Invisibl3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Щото е с мултитроник ще ти причини страдания по някое време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Здравейте. Предварително се извинявам ако тук е неуместно в тази тема да попитам, но просто да спестя създаването на нова. Искам да попитам има ли собственици на А4 B6 2.4 с 6 скоростна ръчна кутия? Ако може да ми дадат някаква информация като цяло за мотора и двигателя с тази скоростна кутия. Точно тази конкретно ме интересува. Как е на дълъг път? Държи ли много високи обороти при магистрална скорост от да речем 140-150 км/ч? Какви са обичайните проблеми на този мотор? Много ли са сериозни? Всеки ли има прословутите течове на масло. Скъпо ли е обслужването на този двигател? Предполагам, че е подходящ за слагане на газов инджекцион. Имам още доста въпроси, но ще съм благодарен ако някой се отзове за да мога да задам и останалите си въпроси. Хубав ден на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 За скоростите , трябва да се види ск.кутив на конкретна кола с какви букви е Например при 3.0i в В6 има 6 дт.кутия с къси и дълги предавки...образно казано. Не съм я гледал обявата, но си помисли какво повече ще получиш от 2.4 спрямо 1.8Т..Като пари за обслужване, вървеж, поддръжка, задължителни ремонти, разход на газ, парИ за газов инжекцион и други. Дали това 2.4 е В6 е най-правилния избор. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 9 Август 2020 Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 (Редактирано) Къде се гледат тези букви за скоростната кутия? И какви са възможните буквени комбинации? Може ли някой да каже коя е с по-дългата скоростна кутия за да знам да се ориентирам като гледам конкретна кола. Благодаря много за помощта инъче. Редактирано 10 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 9 Август 2020 Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 Сигурно ли е, че има в6-ца с 2.4i и 6-степенна ръчка ? Да не е тази в6-ца с 4.2i , някой да е обърнал цифрите......че с 2.4i не се виждат да са с 6 скорости. Буквите на кутията се виждат на лепенката до резервната гума или под задната седалка. https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_transmission/rear_final_drive_01r/technical_data/rear_final_drive_identification/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване