Jump to content

1.8T проблемно първо палене


Knight Rider

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорих ти на съобщението.

А за другите колеги, проблема се оказа в клапана на помпата не държи налягането и връща всичко в резервоара.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е радвам се че съм помогнал с нещо. Лошото е че помпата е скъп консуматив и не винаги става и с втора употреба. Най евтиния вариант е китайска , по-шумна е но все пак е нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много тъпо е направено такъв клапан може да струва примерно 20/30лв. айде 100лв. нека да е,ама не шибна ли са го в помпата и да се смени не става,и напълно работеща помпа на боклука.

Ходих по други причини в Порше Юг мисля че беше (в Горна Баня) и така от любопитство викам я да питам колко струва,ония ми вика 1000лв.То за тея пари ще си взема цяла А4-ка за резервни части.

Колега apekov китайчето колко ти се върза и най важното впоследствие как беше ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. клапана не се сменя отделно, а си върви с помпата?

Това не звучи добре, понеже и при мен проблема(не всеки път го прави) е със същите симптоми, независисмо дали съм карал на бензин или газ преди да я загася.Сменени нови свещи и 2 бобини и разлика няма.Колата не се дави, няма и изтичане на газ.

Помпата ми свири вече 2 години сутрин при палене....да видим до кога ще изкара. :)

Някой знае ли колко струва нова такава в Порше?

П.С. сега видях поста по-горе.....цената е умопомрачаваща :(.Мислех, че до 500лв. ще се вместя, ама....

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди доста години ( около 2008г. ) купувах за 1.8Т АЕВ бензинова помпа производство на VDO за скромните 320лв.

На сегашната съм сменял с чешка, по спомен около 180лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. клапана не се сменя отделно, а си върви с помпата?

Това не звучи добре, понеже и при мен проблема(не всеки път го прави) е със същите симптоми, независисмо дали съм карал на бензин или газ преди да я загася.Сменени нови свещи и 2 бобини и разлика няма.Колата не се дави, няма и изтичане на газ.

Помпата ми свири вече 2 години сутрин при палене....да видим до кога ще изкара. :)

Някой знае ли колко струва нова такава в Порше?

П.С. сега видях поста по-горе.....цената е умопомрачаваща :(.Мислех, че до 500лв. ще се вместя, ама....

да клапана не знам да ли правилно ще се изразя е отлеан в самата помпа и както излиза е доста проблемен.Аз знам че не може да се смени само той,но се направих на ударен и викам а нещо не може ли да се измисли или направи и той ми вика единственото решение  е нова помпа.Те не че не могат да измислят някакво решение ,но така е по лесно цяла нова помпа пък ти си чукай главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че около130 лв. Беше по спомени но моето беше без турбо. За турбото мисля че е друга и за това цената е такава. Да знаеш ако търсиш втора ръка че помпите са различни по височина и по диаметър. Помпата така е напеавена че ако я разглобиш много трудно се възстановява да не кажа че е невъзможно. Ако караш основно на газ може да сложиш и всяка която ще влезе кошницата. Стават и от пасат само трябва да се смени буксата и да се разменят + и - . Нарочно са го направили за да ти е гадно. Може да сложиш и външна помпа от калибра например но се иска малко сръчност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам проблем със сутрешното палене, само когато нивото на бензина в резервоара е под  една трета. Мине ли една трета колата си пали от раз. Предполагам, че помпата прави номера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптации, чистене, проверки с ВагКом - грешки няма. Колата никога не е имала газово. Тест на дебитомера в движение съм правил до прекъсвач, ламбдата и тя уж мени стойностите уж нормално, температурата на ВагКом я отчита точно, т.е. датчика работи. Това на видеото се случва само на 1-во палене без да пипам педала на газта. Обикновено чуквам леко педала в първите секунди след запалването и минавам почти без тези ефекти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 9/14/2015 at 9:22, Ngoro написа:

сутрин на студено преди да си запалил като натиснеш спирачките твърди ли са или педала има ход ?

тогава имаш пробита тенджера на сервото и губиш вакуум от там

ако има ход - натисни ги 2-ри път - ако са се одървили - виж по-горе

ако не - незнам :)

Полезен съвет. Не съм го срещал досега. При мене веднага след изключването на двигателя спирачният педал става кочан. В същото време имам известен проблем с първото палене със симптоми на бедна смес. Ще трябва да огледам внимателно вакуумните маркучи..

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменях въздушния филтър на мотора APT, старият беше средно зацапан. При сваляне на клапана за вентилация на бензиновите пари, установих пукнатина на щуцера към въгленовия филтър. Не знам дали тази пукнатина може да повлияе на работата на мотора. Свалих клапана за ремонт, а маркучите затапих. Моторът запали нормално и почти веднага вдигна 1200 оборота, след около минута свали на 850 об/мин., малко по-високо от досегашните 800 об/мин.

За моя изненада на капака на въздушния филтър липсва отвор за коляното с маркуча за картерните газове. Нали тези газове трябва да бъдат вкарани преди дебитомера?

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на ajl-а са преди дебитомера трябва и при теб да е така, аз с 1100-200 съм палил миналата зима тая година 1000+ много малко за 10с в плд жега тая зима.иначе на ваг кома 860 някъде ми се въртят на айдъл тея 800 на оборотомера ли ги гледаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оборотомера ги гледам, но дали ще са 800 или 850, няма голямо значение. Интересното е, че на 51C на климатроника понякога на студено дава произволни високи стойности на температурата на мотора, дори и 90 градуса. На таблото показанията са нормални. Това може да е причина за неправилното управление на клапана за вентилация на резервоара. Защото една мижава пукнатина откъм страната на въгленовия филтър най-много да пуска малко чист въздух или да изпуска бензинови пари, но влиянието ще е слабо. Самият клапан щрака нормално, без задръжки.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.01.2019 г. at 23:13, aldygreen написа:

Полезен съвет. Не съм го срещал досега. При мене веднага след изключването на двигателя спирачният педал става кочан. В същото време имам известен проблем с първото палене със симптоми на бедна смес. Ще трябва да огледам внимателно вакуумните маркучи..

Аз нещо не схванах - ако е твърд педала, значи губи(или не) вакуум и затова пали по-трудно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако педалът на спирачката става бързо твърд, вероятно има загуба на вакуум. Но не винаги това може да е причината за трудно палене. Затова е добре да се избягват бързи заключения и "палави кунки", щото в най-добрия случай може да се хвърлят маса пари на вятъра, а има и по-лошо от това.

Понеже темата е за трудно първо палене, вече няколко дена карам с отстранен клапан за бензиновите пари, като последно на маркуча от страна на канистъра сложих един малък бензинов филтър, за да не влизат боклуци и да има свободна вентилация. Пет дена поред при различни външни температури колата пали по един и същи начин без повторни включвания. Първоначално запалва при 850 об/мин, за момент оборотите пропадат до около 600, след което следва изфорсиране до около 1500 об/мин и за около 2-3 сек се връща на 1200 об/мин, на които стабилно загрява.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Описаният начин на първо палене в предходния пост се наблюдава, когато датчикът на температурата на антифриза показва лъжливи високи показания, видими в 51С на климатроника. Ако показанията са верни, което доста често е така, моторът почва да се дави от преобогатена смес. Следващите запалвания през целия ден са нормални, колата върви нормално на газ и бензин, а VCDS не намира грешки в мотора. Вероятно при по-дълъг престой и леко изпускане от дюзи (газ или бензин) е причината за проблема при първо палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Защо канал 51C? Там никога не излизат стойности над 90?!? Тоя канал май е показанието на стрелката на таблото, точно 90. При загряла кола ако е по на дясно от 90... Лошо. 

Аз ползвам канал 49C мисля, че той е правилния за наблюдение на моментните стойности на температурата на антифриза. 

 

В крайна сметка не разбрах какъв се е оказал проблема с 1вото палене. Аз го имам същия. До момента съм сменил : газови инжектори, свещи, бобини, акумулатор. Само да спомена, че когато заредя стария акумулатор на максимално със зареждачката, колата винаги пали идеално. Затова купих нов EFB акумулатор. Но уви проблема остана. Пали след като повърти 4 5 6 секунди и после всичко си работи идеално. Така е от 2 месеца. В момента дори съм на море. Всяко 1во палене е трудно. След това цял ден няма проблем стига колата да не е изгасена повече от 4 5 часа. Проблем с дросела и дебитомера според мен поне в моя случай е изключен, защото биха създавали проблеми и след паленето. А на мен оборотите на празен ход на пример са супер равномерни. Стрелката не играе изобщо. Разхода на гориво също е супер. Вървежа е нормален, няма прекъсвания губене на мощност и тн. Тримовете също са ми ОК +-5.

Пробвах да карам 1 ден само на бензин, но уви на сутринта пак запали трудно. Почвам да клоня към проблемен стартер или нещо около бензиновата помпа. Какво мислите? Дайте съвет къде точно да закача манометър без да режа маркучи, за да измерят налягането на горивото по време на паленето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах и тръцовете, тия почнаха и лятото.

Никой не ти говори за 90гр. Гледай  преди да палиш какви са темп. 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен първото палене се оправи след чип-а. Мапера ми оправи бензиновите карти, защото беше задавена сутрин. Освен това гледам да имам 50% бензин, иначе пак почва да се чуди. Сменял ли си темп датчик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...