Raino Публикувано 17 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Така се случи, случайност. Като цяло исках по-вървяща кола и с повече екстри, но не предприемах нищо по въпроса. Миналата седмица дойде един познат и каза, че си търси 4G и се огледа в моето. Поиска да го купи и му го дадох. За късмет си намерих 3.0TFSI с абсолютно всички екстри без шибедах и така нареченият вакуум. Колата е на малко километри, проверих я и я отнесох. Последният бензин, който съм карал за личен автомобил беше Б7 1.8Т след това имах Б8 2.0ТДИ, Б8 3.0ТДИ, 4G 3.0ТДИ и честно казано се бях затъжил за бензиновото усещане. Продължавам да твърдя, че ако не бяха разходите за гориве никой не би предпочел дизел заради самият него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Честито дет се казва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 (Редактирано) По колко масло е нормално да харчат 3.0TFSI защото чета какво ли не ? На моята й врътнах 1000км. след смяната на масло и не е мръднало, но това не може да е критерий. Редактирано 22 Септември 2016 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Явно зависи от маслото, както ти казах и като си говорихме за мотора. От VAG 5w30 longlife доливах близо 2л за ~15к км. В момента от Royal purple HPS возя половин кварта в очакване да долея вече над 5к км...но е паднало едно деление и не искам да препълвам системата :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Браво, нищо не харчи твоята. Чета за някакви 0.5л./1000км., което е доста. Веско едно време говореше за 3-4л. на 10 000км. ако си спомням точно. С Мишо си говорихме преди два месеца за този мотор, той каза, че нормалното е 3-4л. на 10 000км. Имам чувството, че в Америка слагат някакви бъркочи и затова им харчат толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Проблема с моя харч се реши след смяна на картерната вентилация - в момента съм 7000 км. след смяната и не съм доливал .... като гледам ще изкара някъде между 9к-10к преди да светне за доливане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Някой може ли да каже съвсем обективно защото водя един спор колко харчи 3.0TDI bi turbo ? Интересува ме конкретно в софийски задръствания и чат пат даване на газ. Също така на дълго с каране 180км./ч. и нагоре. За 3.0TDI quattro 204к.с. мога да кажа с точност, подобно градско е 13-14, извънградското е 9.5-10.5 3.0TDI quattrro 245к.с. е с 0.5, 0.8л. отгоре на 204к.с. 3.0TFSI яко градко ама зверско и когато е празно бая даване на газ е 16, 16.5л. Извънградско с каране 170-180 и ускорения до 240-250 е до 14л. Това е с моят стил на каране, колите са седани всичките са с 20цола джанти и доста оборудвани, тоест са тежички. Само за би тди-то нямам реална представа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 41 minutes ago, Raino said: Някой може ли да каже съвсем обективно защото водя един спор колко харчи 3.0TDI bi turbo ? Интересува ме конкретно в софийски задръствания и чат пат даване на газ. Също така на дълго с каране 180км./ч. и нагоре. Лично аз не знам как да отговоря еднозначно, защото много зависи, дори и при така зададени параметри. При мен ситуацията е странна, защото разхода ми е приблизително един и същи с разлика от литър, литър и малко ако карам почти изцяло градско или извън градско. Започвам от това, че комбинираният ми разход е 10.1-10.5, като пропорцията е 60/40 в полза на извънградското. На дълъг път с каране в диапазона 120-160 почти навсякъде, а на магистралата 180-200 (къса ми е магистралата до родния град ) ми дава около 9/100. В градски условия да ми стига до към 12-13. Ако ти е важно, мога да се напъна да засека за едни 100 километра и да видя с точност, но за последните 2 месеца това ми е разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Реално по твоите данни дава колкото 3.0ТДИ, което е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Това за комфорта ,не го знаех ,че не е за града? На Ауто по-добре,така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Преди 10 часа, congo написа: Не стравнявай 2.0Tdi с 2.7/3.0 ... едно е 4 цил мотор другото 6. Много по балансиран и въпреки това трепти .. чак да тресе ... Относно Comfort-a .... ми той не е за града. Колата е зверски спъната с него. Ползвай или Auto или Individual и си направи на комфорт окачване и рейка но двигателя/кутията не ги слагай на комфорт. От известно време карам на Auto и е същата работа. По нагорнище или черен път е много зле. Някой път стига до 2.5 - 3000 оборота и не тръгва... след 1-2 секунди като задържа тръгва рязко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 При мен на комфорт много трябва да се натиска педала, за да се движи колата, незнам дори за какво са го измислили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) Лага е от туброто и ниските обороти които държи кутията ...няма как да споолне толкова рано, с по-голям мотор разбира се усещането се минимизира. 2tdi 177hp 1000rpm 190nm 1500-340 2000 pik 380nm 2tdi 190hp 1000rpm 200nm 1500-360 2000 pik 400nm 3tdi 204hp 1000rpm 225nm 1500-405 2000 pik 450nm 4.2tdi 351hp 1000rpm 400nm 1500-720 2000 pik 800nm Редактирано 4 Октомври 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Райно, братовчед ми кара А7 битурбо. За почти две години каране каза, че градско му гори средно около 11,5 а извънградско около 9, но той кара яко. Преди караше Олроуд 3,0 дизел и казва, че А7-та харчи по-малко особено извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Много добри стойности, браво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 (Редактирано) Някакви идеи от къде мога да намеря подобно нещо: Намерих устройството: https://www.amazon.com/Musou-Composite-Converter-Support-Chromecast/dp/B015H76TRI Остават кабелите и това "Chrome", не мога да разбера какво е. Редактирано 17 Октомври 2016 от v1ppers0n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 (Редактирано) Той човека си го е обяснил много ясно в клипчето. Джаджата, за която си дал линк е конвертор от AMI към 3 чинча. Трябва ти кабел RCA3 to AMI (34 секунда) - https://www.amazon.com/HAIN-Audio-Video-Cable-4F0051510AA/dp/B01LNA52VW За да вържеш двете ти трябва мъжко към мъжко - 3 броя. След това ти трябва някакъв плеър, който извежда към HDMI. В случая той използва Google Chromecast, но може да е всяко друго устройство (виж след 25 секунда). Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Мисълта ми беше в България дали мога да ги намеря тези неща, да не ги поръчвам от амазон или ибей и да не знам дали ще тръгнат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 19 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2016 На 17.10.2016 г. at 17:22, mmetev написа: Той човека си го е обяснил много ясно в клипчето. Джаджата, за която си дал линк е конвертор от AMI към 3 чинча. Трябва ти кабел RCA3 to AMI (34 секунда) - https://www.amazon.com/HAIN-Audio-Video-Cable-4F0051510AA/dp/B01LNA52VW За да вържеш двете ти трябва мъжко към мъжко - 3 броя. След това ти трябва някакъв плеър, който извежда към HDMI. В случая той използва Google Chromecast, но може да е всяко друго устройство (виж след 25 секунда). А къде се пъха другият край на този кабел? Не се вижда на видеото и не мога да разбера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Как мога да направя да ми се пуска печката винаги под 13 градуса външна температура? Направил съм през климатика да я пали под 13 градуса, но трябва да е включено парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Имам следния въпрос,любител съм на дизела така ,че не искам да ми обяснявате ама да си взел бензин и т.н.,та въпроса ми е чувате ли претракване на веригите при топъл старт и защо изобщо го има този шум/говорим за 3.0 245/гледах поне 3 коли по автокъщите и освен моята има още две покрай мен със същия проблем като едната е все още гаранциона,не ми пречи но ме дразни,сутрин няма никакви грижи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Всички го имат. От Ауди казват, че е нормално да се чуват до 4сек. Проблем е когато започне да го прави в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 И аз стигнах до този извод че е нормално,а някой може ли да ми каже случва ли ви се като седнете в колата и климатика да е изключен,въпреки че преди това е бил включен и не сте го изключвали,влизам в колата с един и същ ключ п.с.какви защити ползвате против кражба,в смисъл имобилайзер или аларма или комбинация от двете,на мен лично ми сложиха скайбрек и съм силно разочарован,"откраждам" колата докато се активира имото без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 преди 11 минути, rabotnika написа: п.с.какви защити ползвате против кражба Каско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Е те от каското ми сложиха тая шитня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts