Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Така се случи, случайност. Като цяло исках по-вървяща кола и с повече екстри, но не предприемах нищо по въпроса. Миналата седмица дойде един познат и каза, че си търси 4G и се огледа в моето. Поиска да го купи и му го дадох. За късмет си намерих 3.0TFSI с абсолютно всички екстри без шибедах и така нареченият вакуум. Колата е на малко километри, проверих я и я отнесох.

Последният бензин, който съм карал за личен автомобил беше Б7 1.8Т след това

имах Б8 2.0ТДИ, Б8 3.0ТДИ, 4G 3.0ТДИ и честно казано се бях затъжил за бензиновото усещане.

Продължавам да твърдя, че ако не бяха разходите за гориве никой не би предпочел дизел заради самият него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По колко масло е нормално да харчат 3.0TFSI защото чета какво ли не ?

На моята й врътнах 1000км. след смяната на масло и не е мръднало, но това не може да е критерий.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно зависи от маслото, както ти казах и като си говорихме за мотора. От VAG 5w30 longlife доливах близо 2л за ~15к км. В момента от Royal purple HPS возя половин кварта в очакване да долея вече над 5к км...но е паднало едно деление и не искам да препълвам системата :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, нищо не харчи твоята. Чета за някакви 0.5л./1000км., което е доста.

Веско едно време говореше за 3-4л. на 10 000км.  ако си спомням точно.

С Мишо си говорихме преди два месеца за този мотор, той каза, че нормалното е  3-4л. на 10 000км. 

Имам чувството, че в Америка слагат някакви бъркочи и затова им харчат толкова.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с моя харч се реши след смяна на картерната вентилация - в момента съм 7000 км. след смяната и не съм доливал .... като гледам ще изкара някъде между 9к-10к преди да светне за доливане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой може ли да каже съвсем обективно защото водя един спор колко харчи 3.0TDI bi turbo ?

Интересува ме конкретно в софийски задръствания и чат пат даване на газ.

Също така на дълго с каране 180км./ч. и нагоре.

 

За 3.0TDI quattro 204к.с. мога да кажа с точност, подобно градско е 13-14, извънградското е 9.5-10.5

3.0TDI quattrro 245к.с. е с 0.5, 0.8л. отгоре на 204к.с.

3.0TFSI яко градко ама зверско и когато е празно бая даване на газ е 16, 16.5л.

Извънградско с каране 170-180 и ускорения до 240-250 е до 14л.

Това е с моят стил на каране, колите са седани всичките са с 20цола джанти и доста оборудвани, тоест са тежички.

Само за би тди-то нямам реална представа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

41 minutes ago, Raino said:

Някой може ли да каже съвсем обективно защото водя един спор колко харчи 3.0TDI bi turbo ?

Интересува ме конкретно в софийски задръствания и чат пат даване на газ.

Също така на дълго с каране 180км./ч. и нагоре.

Лично аз не знам как да отговоря еднозначно, защото много зависи, дори и при така зададени параметри. При мен ситуацията е странна, защото разхода ми е приблизително един и същи с разлика от литър, литър и малко ако карам почти изцяло градско или извън градско. Започвам от това, че комбинираният ми разход е 10.1-10.5, като пропорцията е 60/40 в полза на извънградското. На дълъг път с каране в диапазона 120-160 почти навсякъде, а на магистралата 180-200 (къса ми е магистралата до родния град :) ) ми дава около 9/100. В градски условия да ми стига до към 12-13. Ако ти е важно, мога да се напъна да засека за едни 100 километра и да видя с точност, но за последните 2 месеца това ми е разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, congo написа:

Не стравнявай 2.0Tdi с 2.7/3.0 ... едно е 4 цил мотор другото 6. Много по балансиран и въпреки това трепти .. чак да тресе ...

Относно Comfort-a .... ми той не е за града. Колата е зверски спъната с него. Ползвай или Auto или Individual и си направи на комфорт окачване и рейка но двигателя/кутията не ги слагай на комфорт.

От известно време карам на Auto и е същата работа. По нагорнище или черен път е много зле. Някой път стига до 2.5 - 3000 оборота и не тръгва... след 1-2 секунди като задържа тръгва рязко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на комфорт много трябва да се натиска педала, за да се движи колата, незнам дори за какво са го измислили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лага е от туброто и ниските обороти които държи кутията ...няма как да споолне толкова рано, с по-голям мотор разбира се усещането се минимизира.

2tdi 177hp 1000rpm 190nm 1500-340 2000 pik 380nm

2tdi 190hp 1000rpm 200nm 1500-360 2000 pik 400nm

3tdi 204hp 1000rpm 225nm 1500-405 2000 pik 450nm

4.2tdi 351hp 1000rpm 400nm 1500-720 2000 pik 800nm

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно, братовчед ми кара А7 битурбо. За почти две години каране каза, че градско му гори средно около 11,5 а извънградско около 9, но той кара яко. Преди караше Олроуд 3,0 дизел и казва, че А7-та харчи по-малко особено извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някакви идеи от къде мога да намеря подобно нещо: 

 

Намерих устройството: https://www.amazon.com/Musou-Composite-Converter-Support-Chromecast/dp/B015H76TRI
Остават кабелите и това "Chrome", не мога да разбера какво е.

 

Редактирано от v1ppers0n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека си го е обяснил много ясно в клипчето. Джаджата, за която си дал линк е конвертор от AMI към 3 чинча. Трябва ти кабел RCA3 to AMI (34 секунда) - https://www.amazon.com/HAIN-Audio-Video-Cable-4F0051510AA/dp/B01LNA52VW

За да вържеш двете ти трябва мъжко към мъжко - 3 броя. След това ти трябва някакъв плеър, който извежда към HDMI. В случая той използва Google Chromecast, но може да е всяко друго устройство (виж след 25 секунда).

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше в България дали мога да ги намеря тези неща, да не ги поръчвам от амазон или ибей и да не знам дали ще тръгнат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.10.2016 г. at 17:22, mmetev написа:

Той човека си го е обяснил много ясно в клипчето. Джаджата, за която си дал линк е конвертор от AMI към 3 чинча. Трябва ти кабел RCA3 to AMI (34 секунда) - https://www.amazon.com/HAIN-Audio-Video-Cable-4F0051510AA/dp/B01LNA52VW

За да вържеш двете ти трябва мъжко към мъжко - 3 броя. След това ти трябва някакъв плеър, който извежда към HDMI. В случая той използва Google Chromecast, но може да е всяко друго устройство (виж след 25 секунда).

А къде се пъха другият край на този кабел? Не се вижда на видеото и не мога да разбера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да направя да ми се пуска печката винаги под 13 градуса външна температура? Направил съм през климатика да я пали под 13 градуса, но трябва да е включено парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам следния въпрос,любител съм на дизела така ,че не искам да ми обяснявате ама да си взел бензин и т.н.,та въпроса ми е чувате ли претракване на веригите при топъл старт и защо изобщо го има този шум/говорим за 3.0 245/гледах поне 3 коли по автокъщите и освен моята има още две покрай мен със същия проблем като едната е все още гаранциона,не ми пречи но ме дразни,сутрин няма никакви грижи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички го имат. От Ауди казват, че е нормално да се чуват до 4сек.

Проблем е когато започне да го прави в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз стигнах до този извод че е нормално,а някой може ли да ми каже случва ли ви се като седнете в колата и климатика да е изключен,въпреки че преди това е бил включен и не сте го изключвали,влизам в колата с един и същ ключ

 

п.с.какви защити ползвате против кражба,в смисъл имобилайзер или аларма или комбинация от двете,на мен лично ми сложиха скайбрек и съм силно разочарован,"откраждам" колата докато се активира имото без проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...