Аци Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Момци я споделете малко опит при измиване двигател на 4G 3TDI с пароструика има ли проблем или само с парцала , някакви препарати или каквото там е необходимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Струйката не е добра идея, пароструйката и тя. И в двата случая вкарваш вода навсякъде. Редактирано 2 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Каква може да е причината при гаснене мотора да изтраква ? Преди да сменя вериги мислих че е от тях но си остана . Все едно гасне Зил ...? Възможно ли е да е от тампони на двигател? Редактирано 2 Март 2019 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Чисти ли от нагари? Това е дросел най-вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Според мен да, и моята чуква понякога при гасене. Взех нови, другата седмица ще ги сменя и ще кажа... За десния ми свети грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petri Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Преди 21 часа, N1995 написа: https://g.co/kgs/77Ybs4 Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 3 hours ago, N1995 said: Чисти ли от нагари? Това е дросел най-вероятно Чисти но рятко се случва , или поне рятко го усещам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 @N1995 супер е станала с sline-a! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Здравейте, Някой от вас знае ли за TVS Engeneering и по-точно за софтуера им за скоростната кутия: http://www.tvsengineering.nl/en/gearbox/s-tronic/s-tronic-dl501.html Дали наистина има такъв ефект при смяна на предавките? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristov3 Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Пиша и в тази тема, че да се чете от някой не знаещ като мен след време. След ъпдейта/адаптацията виждам, че като намаля и спра колата, оборотите падат с ~50 за секунда и пак се качват (не говоря за ритане от втора на първа, а след като мине на първа и спра на място, все едно спира и иска пак да тръгне).Има ли смисъл да мъча Порше с нова адаптация (този път и в движение, не само на място) или нещо по кутията е за ремонт?Почти съм сигурен, че преди ъпдейта това го нямаше като проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Здравейте, Някой имал ли е теч от горен картер на 3.0 TDI и отстранил ли го е? Колко е голям филма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 аз имам и сега е на презалепване, голям е филма и много работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 (Редактирано) Аз имам омасляване, но дано да изкара до 180 190 хил като смъкна мотора да е с веригите ремонта Редактирано 4 Март 2019 от icebobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 при мен е нацапало кората и петна оставях под мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Много странна логика. Освен да измяука нещо и да останеш без кола друго няма да стане. Да не говорим, че веригите спокойно могат да ринизкарат 250-300 че инповече К км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Презалепването на картера включва демонтаж на веригите, маслена помпа и още доста неща. Страшна излагация от Ауди с тия течащи картери на втората генерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 (Редактирано) То да беше само тази излагация,ами тези кутии дето трудно изкарват до 150хил! След 2014 та май е отстранен теча на горния картер,ама или така разправят или още не са протекли и те. Картера го лепят със някакъв силикон дето не изкарва. Редактирано 4 Март 2019 от icebobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petri Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 4G (поне преди фейслифта) си текат отвсякъде моторите - излагация меко казано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Между другото, за колегата който питаше за греди, Thule Aeroblade изглеждат далеч по-добре от оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Колеги,да попитам някой забелязал ли е при доста висока скорст да свири от гумените уплътнение горе ,на стъклото на шофьорската врата. В моторталк, четох че сменяли уплътненията и се управяло. Някой знае ли нещо по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Ми смени го и кажи. Или чакай и за тва веригите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Питам ,защото някой може вече да го е правил и да сподели къде и как го е оправил.Те онези от моторталк-а не са като нас,оставят колата в сервиза и после било оправено. Питах в ауди за проблема,казаха че трябвало да го чуят. Като им казах при колко км/ч се появява проблема ,казаха ние такава скорост няма да развием и никъде в БГ не е била разрешена.....точка по проблема! Забелязах че ако натисна с ръка уплътнението към стъклото горе ,свиренето спира.Оттам мисля ,че там е проблема. Относно теча от горния картер при мене е още омасляване,само по мотора ,долу до кората не е стигнало още.Затова се моля да изкара още 40-50хил .Ако не изкара ще му мисля. Мишо каза ,че като се смъкне мотора е хубаво да се направят още една камара неща и би било пари и време на вятъра ,ако е само за един теч! Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Що да не са, и аз така правя, оставям я и ми я оправят Хубаво са ти казали хората иначе и за двете работи, ама в читав сервиз с нужната техника свалянето на тоя мотор не е чак такава драма. Редактирано 5 Март 2019 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4trogram Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Колеги , мисля да слагам фланци отзад , при Quattro има ли някакъв проблем освен по бързото износване на лагерите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ESCOBAR Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Здравейте,някой знае ли каква е разликата в тези два номера 4G09410334C ,4G0941774C(това са номера на фарове)и дали разликата е само в номера или има и др.,(защото привидно са еднакви)! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts